Covie LLM sinds vandaag, 37 weken
Roosje, Xanteh & Knife & vriendin nog heel veel succes
Marjolijntje, balen van de misselijkheid en maagzuur. Kun je niet misschien andere medicatie krijgen, die je goed helpt?

Voor 6 jaar samen zijn met je lief & lekker uit eten gaan.
Gefeliciteerd met je nichtje Zoë, lijkt mij heel bijzonder om tante te worden.
Zou ik ook leuk vinden, maar volgens mij is mijn 3 jaar jongere zusje er nog niet aan toe 
Nadat je je nichtje hebt gezien, heb je misschien de geestelijke rust, dat je eigen baby spontaan besluit te komen
Sola fijn zo een begripvolle huisarts die je klachten serieus neemt en niet moeilijk doet om je medicatie voor te schrijven.
Twinkle, klinkt erg goed dat gesprek bij de vk. Heel fijn, dat je een goed gevoel hebt bij deze persoon/ personen. Anders zou ik ook niet accepteren, dan kun je maar beter een andere vk zoeken.
Hier weer goedgekeurd bij de gyn. Kind ligt vast, netjes ingedaald. Vruchtwater was nu ineens weer netjes, best veel. Het schijnt, dat het langer heeft geduurd maar een van de adviezen (veel drinken & veel rusten, cocosnoot sap drinken) of de combinatie ervan schijnt toch geholpen te hebben, al heeft het best even geduurd.
Verder niets bijzonders. Was grappig ik zei, dat de baby nu maar moest wachten tot zaterdag avond op zijn vroegst omdat ik zaterdag nog bezoek krijg van een hele goede vriend uit Duitsland, die ik echt wil zien. Toen zei ze dat ze toevallig zaterdag dienst heeft. Zou een grappige toeval zijn. Ik vind haar in ieder geval een hele prettige arts en ben erg tevreden over de begeleiding die ik van haar heb gehad tijdens de vorige bevalling.