abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111076303
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

6 december: Nytar
9 december: Ladylike
December: Vulpenballetje
25 december: Sterrenmunt

Estrys

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkle20 op 04-05-2012 10:11:48 ]
pi_111076328
Woei eerste keer dat ik een nieuw topic open (per ongeluk) :D

Hoop maar dat het goed is gegaan!

Hier zijn de mannetjes druk aan het werk.. wc betegelen .. badkamermeubel plaatsen ..

Poetsen heeft geen zin door al het stof en alles. Dus ik zonder me maar af met alle info die ik heb gekregen.

En zo even mijn Felicitas box ophalen :D
pi_111077109
Zoe gefeliciteerd O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_111077390
Zoë, gefeliciteerd!! *O* Jouw beurt!

Marjolijntje, gefeliciteerd met jullie 6-jarig jubileum O+. Sterkte op het werk vandaag.

Covie, 37 weken alweer! *O*

Sola, fijn dat je een receptje hebt gekregen! Hopelijk werkt het goed :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111077577
Zoë gefeliciteerd! Spannend hoor, kan maar zo heel snel gaan omdat je zus nu bevallen is en je nu gewoon weet dat het mag :D Hoop het echt voor je :Y

Twinkle zo te horen houden ze je goed in de gaten, fijn hoor! Beter het zekere voor het onzekere!

Ik heb zo het gevoel dat Xanteh al mama is geworden O+

En sola ook fijn dat je een recept hebt. Ik heb zelf geen ervaring met de medicijnen.
Alleen als de arts zegt dat je na 3 dagen weer mag rijden als je je niet suf voelt, zou ik even nagaan of je dan daarna wel verzekerd bent. Ik weet niet wat er op de bijsluiter staat vermeld... maar als daar staat dat je niet mag rijden en er gebeurd iets dan kan de verzekering nog wel moeilijk doen.
pi_111077584
Covie LLM sinds vandaag, 37 weken *O*

Roosje, Xanteh & Knife & vriendin nog heel veel succes ^O^

Marjolijntje, balen van de misselijkheid en maagzuur. Kun je niet misschien andere medicatie krijgen, die je goed helpt? *O* Voor 6 jaar samen zijn met je lief & lekker uit eten gaan.

Gefeliciteerd met je nichtje Zoë, lijkt mij heel bijzonder om tante te worden. *O* *O* *O* Zou ik ook leuk vinden, maar volgens mij is mijn 3 jaar jongere zusje er nog niet aan toe :P Nadat je je nichtje hebt gezien, heb je misschien de geestelijke rust, dat je eigen baby spontaan besluit te komen :P

Sola fijn zo een begripvolle huisarts die je klachten serieus neemt en niet moeilijk doet om je medicatie voor te schrijven. ;)

Twinkle, klinkt erg goed dat gesprek bij de vk. Heel fijn, dat je een goed gevoel hebt bij deze persoon/ personen. Anders zou ik ook niet accepteren, dan kun je maar beter een andere vk zoeken.

Hier weer goedgekeurd bij de gyn. Kind ligt vast, netjes ingedaald. Vruchtwater was nu ineens weer netjes, best veel. Het schijnt, dat het langer heeft geduurd maar een van de adviezen (veel drinken & veel rusten, cocosnoot sap drinken) of de combinatie ervan schijnt toch geholpen te hebben, al heeft het best even geduurd.
Verder niets bijzonders. Was grappig ik zei, dat de baby nu maar moest wachten tot zaterdag avond op zijn vroegst omdat ik zaterdag nog bezoek krijg van een hele goede vriend uit Duitsland, die ik echt wil zien. Toen zei ze dat ze toevallig zaterdag dienst heeft. Zou een grappige toeval zijn. Ik vind haar in ieder geval een hele prettige arts en ben erg tevreden over de begeleiding die ik van haar heb gehad tijdens de vorige bevalling.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_111077869
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef Tinuviel het volgende:
Gefeliciteerd met je nichtje Zoë, lijkt mij heel bijzonder om tante te worden. *O* *O* *O* Zou ik ook leuk vinden, maar volgens mij is mijn 3 jaar jongere zusje er nog niet aan toe
Je zwagers ook niet trouwens ;)
pi_111078059
Dankjewel!
:D zo voelt het wel een beetje covie, nu mag het :9 hihi
Ik hoop 't. Vannacht zou leuk zijn :@ O+

Tinuviel
:D haha hoop het.
't is idd een bijzonder gevoel O+

Hihi dat komt voor je zusje vast vanzelf wel :9

*O* goedgekeurd!
Wat fijn dat 't geholpen heeft voor de hoeveelheid vruchtwater!

:D wat toevallig! Zou leuk zijn!
pi_111078096
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:35 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Je zwagers ook niet trouwens ;)
Nou bij de ene zwager ben ik daar niet zo zeker over. Als ze over een paar maanden in hun nieuwe huis zitten, zou het zomaar kunnen, dat hij toch van mening veranderd. En zijn vrouw weet al wel dat zij wil, denk ik :P

Dat zegt mijn vrouwelijke intuitie in ieder geval :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Tinuviel op 03-05-2012 11:50:12 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 3 mei 2012 @ 12:31:17 #10
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111079948
Zoe van harte met je nichtje
Die van jou rammel je er vast spontaan uit straks als je je nichtje ziet :)

Covie gefeliciteerd met je llm *O*

Tinuviel weer goed gekeurd fijn dat de voorzorgsmaatregelen hebben geholpen

En sola fijn aan de anti kots pillen, hopelijk werken ze snel

En twinkle lekker info lezen en je doos ophalen :P

En een :* voor iedereen die ik vergeet en het kan gebruiken
W
Z
E
pi_111080142
Twinkle ik zou even je dichtstbijzinde prenatal bellen of ze de Felicitas doos ook echt op voorraad hebben. Was net ook naar het winkelcentrum onder andere voor Felicitas doos, stond die er gewoon niet meer bij die Prenatal -O-
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111081655
De Felicitas doos is toch van de Etos? :P

Nou ik ben weer thuis. CTG gehad. Baby doet het goed, hartslag was weer iets hoger (150-160 ipv 140-150) en er werd flink tegen de CTG aangeschopt :D Wat een verschil met een week geleden.
Wel heel veel harde buiken, iedere 4-5 minuten eentje. En dat dus terwijl ik stil lig. Mag nog steeds niet gaan werken, woensdag pas weer en dan halve dagen. Dus nu nog maar 4 dagen werken.
Net wel langs mn werk geweest, even gedag zeggen. Lieve collega's. Stom mens bij PZ. Wederom de opmerking waar ik dan moe van was, ik deed gewoon maar zittend werk. En of ik dan thuis niet iets kon gaan doen en waardoor het kwam, het was toch niets medisch? Nee, en dat hou ik ook liever zo..
Wederom weinig / geen begrip dus. Stoppen met 34 weken vond ze ook maar lastig, kon dan wel gewoon door tot 36 weken volgens haar. Ze wist niet eens dat dat dus niet mocht..
Maar ik ga dus niks doen thuis hoor, woensdag pas weer naar mn werk, daar wat kleine dingetjes afronden en dan zakken ze maar door de stront daar |:(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111081874
Oh dan heb ik ze wel door elkaar gehaald. Ik zat te denken aan de blije doos.

Marjolijntje, fijn dat de baby het zo goed deed. Vonden de artsen de bloeddruk zorgwekkend of was dat niet zo'n punt?

Kan me voorstellen dat je ook een beetje opgelucht bent, dat je niet hoeft te werken. En raar dat ze niets wist van stoppen met 34 weken, is toch haar werk. Nog maar 4 dagen werken dan *O* *O* *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111082052
Blije doos is inderdaad wel van Prenatal ja!

Bloeddruk hebben ze niet naar gekeken deze keer, maar heb tot nu toe nog nooit een te hoge bloeddruk gehad. Zit altijd wel iets aan de hoge kant, maar dat is al sinds het begin van mijn zwangerschap zo. Heb verder ook geen klachten die bij een te hoge bloeddruk horen momenteel.
Dinsdag weer controle bij de verloskundige (mag weer terug) en dan gaan ze wel weer bloeddruk meten :)
pi_111083088
Zit er eigenlijk nog iets in die dozen waar je iets aan hebt, behalve reclame? Een flesje ofzo? Ik kan me dat niet meer herinneren...
Met een meidenkwartet
pi_111083119
Ik vond alleen de blije doos en de doos van de babydump de moeite waard. Die van Felicitas was vooral heel erg veel bagger.
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:53:59 #17
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111083122
Echt he het onbegrip van sommige mensen :6
Lekker schijt aan hebben en thuis blijven
(zegt degene die aan een stoel gebonden moet worden om thuis te blijven :@ )
W
Z
E
pi_111083239
Er zat zo'n chico's fles in .. uhm.. jeetje, zwitsal billendoekjes en zo'n bewaardoos. Slabbetje .. mama-buik-creme .. luiers ..wiekse witte en rose bier :D maar dan 0,0 % :D .. ouders van nu .. hoop reclame inderdaad maar ach .. je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he :9

Ik vind het altijd wel de moeite waard.

Gadverdarrie ik voel weer een koortslip op komen .. paar maanden terug ook al gehad .. en geen puf meer om naar de winkel te gaan voor pleisters ofzo.
pi_111083303
Marjolijntje, de boom in met dat mens van PZ!

Twinkle, is dat de Felicitas doos? Ik moet me nog eens in verdiepen wat, waar en hoe.

[ Bericht 26% gewijzigd door Cathmar op 03-05-2012 14:08:57 ]
Met een meidenkwartet
pi_111083477
Ja, als ze fijner had gereageerd had ik heus wel willen kijken of ik thuis wat had kunnen doen, maar nu stikken ze er echt maar in. Woensdag pas weer werken en in die 4 dagen ga ik wat dingetjes afronden en alleen nog maar doen wat ik leuk vind. Ik ben er klaar mee :P

RA, ik moet ook bijna vastgebonden worden, maar ben vorige week goed geschrokken toen ik ineens door mocht naar het ziekenhuis. Het is niet meer alleen mezelf die ik ermee heb, maar ook mn kindje..
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:04:20 #21
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111083554
Ik ook , komt er dan straks als je kind geboren is nog steeds zo'n heks bij je thuis die je van alles en niks wil aansmeren ?
Want dan sla ik die over :D
W
Z
E
pi_111083662
Marjolijntje
:*
wat een irritant mens! Bah!

goed dat je om jezelf denkt :* maar zulke lui maken 't niet bepaald makkelijker.. :N

Zo babygluren, ben zenuwachtig!
Vandaag ook allemaal sms'jes van vriendinnen, want ja ik ben over tijd! :9 ben de 1e die gaat bevallen haha. wat ik minder vond was n smsje dat iemand me in de gaten ging houden & elke dag zou sms'en, zodat ze weet wanneer t begint -O-
allemaal lief enzo maar dat hoeft van mij niet. Heb maar gemeld dat m'n zus meer dan 2 weken over tijd was & dat bij mij net zo goed kan gebeuren ;) :9.
pi_111083687
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef rebel-angel het volgende:
Ik ook , komt er dan straks als je kind geboren is nog steeds zo'n heks bij je thuis die je van alles en niks wil aansmeren ?
-O- bah
Waar is die van dan?
pi_111083794
Dat was inderdaad de Felicitas box!
pi_111084273
tot nu toe helpen de zetpillen heel goed. Ik heb niet hoeven spugen, mijn maag voelt normaal aan en het lijkt alsof er een waas is opgetrokken in mijn hoofd. Ben weer helder. Merk nog niets van suf voelen o.i.d.

Covie, bedankt voor de tip! In de gebruiksaanwijzing staat alleen dat je op moet passen. Dus dan kan ik over 3 dagen wel gewoon gaan rijden toch? Mits ik me goed voel.

Ik heb vandaag de intake bij de vk gehad. Mijn favo vk, dezelfde die de bevalling bij Amy deed. We hebben allerlei afspraken gemaakt over de bevalling. We gaan een goed plan opzetten zodat ik met zo min mogelijk angst de bevalling in kan. Echt fijn dat ze zo meedenken. Ze heeft nog even gekeken met de echo en het garnaaltje had een dapper kloppend hartje. Kreeg een koffertje mee met allerlei dingetjes 'om in de stemming te komen' O+

Straks heb ik nog een echo voor dat onderzoek. Ben benieuwd hoe het er inwendig en in 3d uitziet!
pi_111085472
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef rebel-angel het volgende:
Die kwam bij mij ook en ik had geen enkele 'blije' doos opgehaald. Ze was binnen vijf minuten weer weg overigens. Ik antwoordde op alles met nee, wil ik niet, hoef ik niet. :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_111085826
Hebben jullie het nou over degene, die de baby doos brengt met gratis spullen en tegelijkertijd probeert je baby/ kindertijdschrift abonnementen, vakanties & baby/ kindergerelateerde boeken aan te smeren. Die was bij mij heel aardig. Heb gewoon alles netjes afgewezen en klaar :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111085998
Dat doen ze tegenwoordig niet meer, die huisbezoeken.
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:07:47 #29
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111086386
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vond alleen de blije doos en de doos van de babydump de moeite waard. Die van Felicitas was vooral heel erg veel bagger.
Dat dus. Al moet je blij zijn met alles wat je krijgt. Het is tenslotte wel gratis!

dus ff opsomming voor de gratis dozen :') ;
Kruidvat (aanvragen met dat kruidvatpasje)
Prenatal - blije doos/baby doos ( die heb ik overigens nog niet, hoelang duurt dat? Iemand idee?)
Etos - Felicitas doos
babydump (geen ervaring mee) http://www.baby-dump.nl/bon.pdf
En dan zijn er ook nog verschillende supermarkten waar je het geboorte kaartje kan inleveren, en dan krijg je ook een kado doos als het goed is.
pi_111086895
Oh, maar ik ben ook blij met alle gratis rommel hoor :D En bij een volgende zwangerschap zou ik die van de Etos ook zo weer aanvragen :)
Die van de kruidvat heb ik trouwens nog steeds niet, wel aangevraagd maar nog niks van gehoord.

Blije doos, die had ik met 24 weken ofzo? Ik weet het niet precies meer :@
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:19:19 #31
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111086909
Ik heb nog geen uitnodiging ontvangen voor het ophalen van de Blije Doos en/of baby doos. Wat moet ik doen?

In de 7e maand van je zwangerschap ontvang je de uitnodiging voor het ophalen van de Blije Doos. De uitnodiging van de baby doos ontvang je als je kindje ongeveer 3 maanden is. Je moet dan wel de geboortedatum en de roepnaam van je baby doorgeven aan Wij Jonge Ouders.

en bij de etos

Na aanmelding krijg je een persoonlijke ophaalkaart toegestuurd. Hiermee kun je de Felicitas Zwanger Box ophalen bij de dichtstbijzijnde Etos-winkel. Bovendien ontvang je bij de ophaalkaart een kortingsbon van Etos. De Felicitas Baby Box ontvang je na de geboorte van je kindje. Een leuke verrassing dus. Je kunt de Felicitas Zwanger Box en Baby Box tot de 34e week van je zwangerschap aanvragen. Meld je je later aan? Dan krijg je alleen de Felicitas Baby Box.
W
Z
E
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:21:33 #32
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111087011
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:19 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh, maar ik ben ook blij met alle gratis rommel hoor :D En bij een volgende zwangerschap zou ik die van de Etos ook zo weer aanvragen :)
Die van de kruidvat heb ik trouwens nog steeds niet, wel aangevraagd maar nog niks van gehoord.

Blije doos, die had ik met 24 weken ofzo? Ik weet het niet precies meer :@
die van kruidvat moet je 2 maanden van te voren krijgen
zou gewoon even een mailtje naar de klantenservice doen
W
Z
E
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:21:48 #33
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111087017
Ah tnx rebel, dat duurt dus nog een maand ;) ik heb volgens mij wel de datum doorgegeven...

Marjolijn, die van de kruidvat duurt idd errug lang voordat je daar een mailtje van krijgt .......En dat is ook niet zo heel erg veel bijzonders, maar altijd handig ;)
pi_111090595
Ik ga die dingen niet aanvragen. Toch vooral veel spul voor een baby en die krijg ik nou net niet. Ik vind het ook juist leuk voor K. om dat aan te vragen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:47:45 #35
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111090938
Waarom vraag je het niet gewoon aan Sorbootje...je kan het toch aan haar geven....
pi_111092048
*; ben verliefd, wat zijn kleine baby'tjes ook lief!! O+

Sola
Wat fijn dat de med werkt! :)
pi_111092443
Hij doet t nog!! Datum blijft op 30 november staan. Verder niet echt bijgelezen, Zijn erg druk in huis bezig deze week. We hebben samen vakantie, en het hele huis is opgeruimd. We zijn erg veel aan het weggooien. Heerlijk zeg!
*poef* nu is het weg
pi_111092954
Ik ben te lui om dat soort dingen aan te vragen. Vorige keer ook niet gedaan, heb nou niet het idee dat ik iets gemist heb. Behalve veel reclame meuk. Is het zo dat je dan je adres moet opgeven? en dat je tot Sint juttemis met reclame meuk zit.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_111094955
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:47 schreef PureEvil het volgende:
Waarom vraag je het niet gewoon aan Sorbootje...je kan het toch aan haar geven....
Omdat ik het leuker vind voor K. als zij het aanvraagt en het voor mij raar voelt om het aan te vragen
pi_111095008
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:31 schreef Estrys het volgende:
Ik ben te lui om dat soort dingen aan te vragen. Vorige keer ook niet gedaan, heb nou niet het idee dat ik iets gemist heb. Behalve veel reclame meuk. Is het zo dat je dan je adres moet opgeven? en dat je tot Sint juttemis met reclame meuk zit.
Ik moet zeggen het viel me reuze mee met reclame na geboorte van muppet :D

En de reclame waar ik dan op zat te wachten (LIHL bonnen bijv.) die krijg ik dan weer niet }:|
pi_111095043
Als je trouwens bevallen bent, binnen 2 maanden even een geboortekaartje naar de Etos brengen :Y dan krijg je nog een pakketje met etos producten :)
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:25:07 #42
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111095058
Zoe, gefeliciteerd met je nichtje! Hopelijk volgt je dochter snel.

Ik heb alle dozen aangevraagd die ik aan kon vragen. Best leuk hoor en ook die folders vond ik leuk om door te lezen. En het tijdschrift leest ook wel lekker weg.
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:08:58 #43
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111096701
Tinuviel: oh? Heb je daar linkjes van over uitscheuren op een baarkruk oid? :)
Vervelend dat je last hebt van maagzuur joh -O- helpt een appeltje niet?

Twinkle fijn dat de vk bevalt :* en wat is Rhesus C en wat heeft dat voor invloed op de beeb?

Zoë gefeliciteerd met je nichtje!! :* :D *O*
Haha ja die 'verse' zijn lief he O+ :D

Hier alles goed.. lekker last van bandenpijn dus ik loop niet meer zo snel :') Verder gaat het wel goed. Op mn werk even aan een collega verteld / in vertrouwen genomen dat ik wat complicaties kan hebben tijdens bevalling/geboorte etc. :) Vond het erg fijn. Leuke collega gelukkig die goed reageerde. :)
Verder wilde ik eik sporten vandaag maar merk dat ik na een dag werken echt wel genoeg gedaan heb.. dus ga nu proberen om op mn vrije dag of in het weekend te sporten, even naar mn lijf luisteren.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111097117
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:08 schreef Enfermera het volgende:
en wat is Rhesus C en wat heeft dat voor invloed op de beeb?

Er zijn meerdere resusfactoren, er wordt getest op C en D. De belangrijkste is D, als je bloedgroep A negatief is wordt eigenlijk bedoeld dat resusfactor D negatief is. Op C testen ze nog wel een keer extra bij 27 weken als die negatief is maar er wordt verder niets gegeven omdat het vermoedelijk nauwelijks schadelijk is voor eventuele volgende kinderen.
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:24:03 #45
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111097427
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Er zijn meerdere resusfactoren, er wordt getest op C en D. De belangrijkste is D, als je bloedgroep A negatief is wordt eigenlijk bedoeld dat resusfactor D negatief is. Op C testen ze nog wel een keer extra bij 27 weken als die negatief is maar er wordt verder niets gegeven omdat het vermoedelijk nauwelijks schadelijk is voor eventuele volgende kinderen.
Ah oke, gewoon een ander type rhesusfactor dus :) Wist niet dat er nog een keer extra getest wordt bij 27w, handig om te weten :)
pi_111097572
Gerbera dank voor de tip over de Etos dingen. Lijkt me heel handig.

Enfermera ik heb geen links over inscheuren op een baarkruk, weet ook niet of er echt onderzoek naar gedaan is ofzo. Ik heb wel van mijn zwangerschapsyoga docent gehoord, dat er verschillende meningen bestaan over wel of niet makkelijker uitscheuren bij een baarkruk bevalling.
Enfermera balen van de bandenpijn -O- Doe dan idd maar lekker rustig aan. Heeft sporten eigenlijk nog een slechte invloed op je banden?

Appeltje moet ik zeggen heb ik nog niet geprobeerd tegen het maagzuur. Lijkt me eigenijk niet zo handig omdat appel van zichzelf best zuur is. Heb weleens melkproducten tot me genomen als ik er last van had. Dat helpt in ieder geval tijdelijk maar vaak ook niet urenlang. :{
Carpe Diem- Pluk de Dag
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:30:44 #47
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111097788
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:26 schreef Tinuviel het volgende:
Gerbera dank voor de tip over de Etos dingen. Lijkt me heel handig.

Enfermera ik heb geen links over inscheuren op een baarkruk, weet ook niet of er echt onderzoek naar gedaan is ofzo. Ik heb wel van mijn zwangerschapsyoga docent gehoord, dat er verschillende meningen bestaan over wel of niet makkelijker uitscheuren bij een baarkruk bevalling.
Enfermera balen van de bandenpijn -O- Doe dan idd maar lekker rustig aan. Heeft sporten eigenlijk nog een slechte invloed op je banden?

Appeltje moet ik zeggen heb ik nog niet geprobeerd tegen het maagzuur. Lijkt me eigenijk niet zo handig omdat appel van zichzelf best zuur is. Heb weleens melkproducten tot me genomen als ik er last van had. Dat helpt in ieder geval tijdelijk maar vaak ook niet urenlang. :{
Oh jammer. Ja snap ik :) Nja, dan vind ik het lastig om daar wat van te vinden, ik las juist in een boek (van verschillende deskundigen) dat het juist beter is voor de uitdrijving :) Maar dan ga ik nog wel even op zoek, misschien dat ik nog wat kan vinden.

Ja, tis idd jammer, maja :) Neuh, denk het niet.. Gewoon doen wat goed voel en niet te hard en te snel gaan, dan gaat het wel goed denk ik :) Ik sport meer op mn spieren in mn armen en rug sterk te houden, dus dat kan wel lijkt me :P

Appel is juist basisch, bij mij helpt het juist goed.. ;) Moet je natuurlijk niet zo'n hele groene nemen, hoe heet dat ras/merk ook alweer? :+ :')
pi_111098808
Ja dat rhesusgedoe.. vind het lastig uit te leggen hoe daf nu zit. Met 27 weken word ik inderdaad nog een keer geprikt. Als het dan niet goed is moet er wel verder onderzoek komen geloof ik. Maar de kans dat het mis is is echt heek herl klein. Het kan dat je kindje daar (ernstige) bloedarmoede van krijgt als ze er te laat bij zijn. Vandaar die extra controle :-).. niet iets waar ik me heel erg zorgen om maak nu.
pi_111099083
Sola ik denk dat het dan geen probleem is, oppassen is wat anders dan dat er duidelijk staat dat het niet mag toch. En dan een positief doktersadvies erbij na 3 dagen, lijkt me dan prima.

Etos doos ben ik vergeten op te halen :(
Die van de kruidvat vond ik nog erg tegenvallen eigenlijk..

Verder vandaag niet vooruit te branden :@ kramp in de bilspieren en bijna 2 uur geslapen vanmiddag. Nu wat harde buiken.. mijn lichaam denkt zeker: 37 weken laten we maar eens wat oefeningen doen, want heb bijna nooit een harde buik. :D
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:58:28 #50
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111099341
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja dat rhesusgedoe.. vind het lastig uit te leggen hoe daf nu zit. Met 27 weken word ik inderdaad nog een keer geprikt. Als het dan niet goed is moet er wel verder onderzoek komen geloof ik. Maar de kans dat het mis is is echt heek herl klein. Het kan dat je kindje daar (ernstige) bloedarmoede van krijgt als ze er te laat bij zijn. Vandaar die extra controle :-).. niet iets waar ik me heel erg zorgen om maak nu.
Ja precies :)

Goeie tip van die Etos doos trouwens (weet niet meer wie het zei :@), thanks! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')