Je zwagers ook niet trouwensquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef Tinuviel het volgende:
Gefeliciteerd met je nichtje Zoë, lijkt mij heel bijzonder om tante te worden.![]()
![]()
Zou ik ook leuk vinden, maar volgens mij is mijn 3 jaar jongere zusje er nog niet aan toe
Nou bij de ene zwager ben ik daar niet zo zeker over. Als ze over een paar maanden in hun nieuwe huis zitten, zou het zomaar kunnen, dat hij toch van mening veranderd. En zijn vrouw weet al wel dat zij wil, denk ikquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef rebel-angel het volgende:
Ik ook , komt er dan straks als je kind geboren is nog steeds zo'n heks bij je thuis die je van alles en niks wil aansmeren ?
Want dan sla ik die over
Die kwam bij mij ook en ik had geen enkele 'blije' doos opgehaald. Ze was binnen vijf minuten weer weg overigens. Ik antwoordde op alles met nee, wil ik niet, hoef ik niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef rebel-angel het volgende:
Ik ook , komt er dan straks als je kind geboren is nog steeds zo'n heks bij je thuis die je van alles en niks wil aansmeren ?
Want dan sla ik die over
Dat dus. Al moet je blij zijn met alles wat je krijgt. Het is tenslotte wel gratis!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik vond alleen de blije doos en de doos van de babydump de moeite waard. Die van Felicitas was vooral heel erg veel bagger.
die van kruidvat moet je 2 maanden van te voren krijgenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:19 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh, maar ik ben ook blij met alle gratis rommel hoorEn bij een volgende zwangerschap zou ik die van de Etos ook zo weer aanvragen
Die van de kruidvat heb ik trouwens nog steeds niet, wel aangevraagd maar nog niks van gehoord.
Blije doos, die had ik met 24 weken ofzo? Ik weet het niet precies meer
Omdat ik het leuker vind voor K. als zij het aanvraagt en het voor mij raar voelt om het aan te vragenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:47 schreef PureEvil het volgende:
Waarom vraag je het niet gewoon aan Sorbootje...je kan het toch aan haar geven....
Ik moet zeggen het viel me reuze mee met reclame na geboorte van muppetquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:31 schreef Estrys het volgende:
Ik ben te lui om dat soort dingen aan te vragen. Vorige keer ook niet gedaan, heb nou niet het idee dat ik iets gemist heb. Behalve veel reclame meuk. Is het zo dat je dan je adres moet opgeven? en dat je tot Sint juttemis met reclame meuk zit.
Er zijn meerdere resusfactoren, er wordt getest op C en D. De belangrijkste is D, als je bloedgroep A negatief is wordt eigenlijk bedoeld dat resusfactor D negatief is. Op C testen ze nog wel een keer extra bij 27 weken als die negatief is maar er wordt verder niets gegeven omdat het vermoedelijk nauwelijks schadelijk is voor eventuele volgende kinderen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:08 schreef Enfermera het volgende:
en wat is Rhesus C en wat heeft dat voor invloed op de beeb?
Ah oke, gewoon een ander type rhesusfactor dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er zijn meerdere resusfactoren, er wordt getest op C en D. De belangrijkste is D, als je bloedgroep A negatief is wordt eigenlijk bedoeld dat resusfactor D negatief is. Op C testen ze nog wel een keer extra bij 27 weken als die negatief is maar er wordt verder niets gegeven omdat het vermoedelijk nauwelijks schadelijk is voor eventuele volgende kinderen.
Oh jammer. Ja snap ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:26 schreef Tinuviel het volgende:
Gerbera dank voor de tip over de Etos dingen. Lijkt me heel handig.
Enfermera ik heb geen links over inscheuren op een baarkruk, weet ook niet of er echt onderzoek naar gedaan is ofzo. Ik heb wel van mijn zwangerschapsyoga docent gehoord, dat er verschillende meningen bestaan over wel of niet makkelijker uitscheuren bij een baarkruk bevalling.
Enfermera balen van de bandenpijnDoe dan idd maar lekker rustig aan. Heeft sporten eigenlijk nog een slechte invloed op je banden?
Appeltje moet ik zeggen heb ik nog niet geprobeerd tegen het maagzuur. Lijkt me eigenijk niet zo handig omdat appel van zichzelf best zuur is. Heb weleens melkproducten tot me genomen als ik er last van had. Dat helpt in ieder geval tijdelijk maar vaak ook niet urenlang.
Ja preciesquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja dat rhesusgedoe.. vind het lastig uit te leggen hoe daf nu zit. Met 27 weken word ik inderdaad nog een keer geprikt. Als het dan niet goed is moet er wel verder onderzoek komen geloof ik. Maar de kans dat het mis is is echt heek herl klein. Het kan dat je kindje daar (ernstige) bloedarmoede van krijgt als ze er te laat bij zijn. Vandaar die extra controle :-).. niet iets waar ik me heel erg zorgen om maak nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |