abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111103694
Om 21.25 draagmoeder gezocht op nederland 1 he!! Waren geloof ik wel veel hier die dat wilden zien..
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:45:49 #77
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111105515
Tante Zoe, gefeliciteerd!

Regenboogjes, vraag of ze volgende keer de flits willen aanzetten tijdens de echo ;)
.... met gevoel voor drama....
pi_111106527
Gefeliciteerd tante Zoë! *O*

egopost: mijn lief heeft ons kindje gevoeld! Ik voelde de baby druk wezen in mijn buik, en toen hij zijn hand erop legde voelde hij een soort van 'plopje' dat hij niet kon thuisbrengen... zijn gezicht daarna! Een combinatie van ongeloof en blijdschap. Zo leuk O+
pi_111107553
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Cynthia die geluidjes zit te maken tijdens het slapen O+
Speedy het is heel leuk hoor die updates, maar ik denk wel dat het tijd is om door te schuiven naar het babytopic! Gaan we hier gewoon verder met zwangerschapskwalen en bevallen ;)
pi_111108497
Wat lief mango!
pi_111108728
Gaaf he! :D

Andere vraag, heeft iemand nog tips waar leuke tankini's te krijgen zijn? Ze zijn een beetje uit de gratie, maar ik vind het toch net wat prettiger als mijn buik enigszins bedekt is tijdens de vakantie.

Edit: ik heb een beetje vreemde maten op het moment, dus ben op zoek naar een real-life winkel waar ik kan passen.
pi_111111068
oh, zijn die niet meer hip dan? Al gekeken bij H&M of wehkamp?
pi_111111213
H&M had niets... en wehkamp liever niet ivm niet-passend-risico en weinig tijd voor bestellen, afwachten en evt weer retourneren.
Hema ben ik ook al geweest, de 2 opties daar vond ik mwa.
pi_111111607
V&D had ik de mijne toen vandaan, maar ik vind het ook altijd moeilijk hoor zoiets uitkiezen.

Mijn navel is net geplopt! Was echt raar om te zien, zat m'n buik te bevoelen, en mijn buik werd bovenin hard en de baby bewoog en toen zat er ineens een bolletje op m'n navel. Ik kan hem nu ook bewegen.
Vorige keer was ie niet geplopt.
pi_111117162
Haha Troeta :D is je navel nu ook gevoeliger?

zal vandaag es kijken bij V&D. Het online aanbod is in elk geval groot genoeg, ben benieuwd of er iets in de winkel hangt.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 07:11:05 #86
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111117178
Mijn zwangerschapstankini heb ik 3 jaar terug bij Prenatal gekocht. Prima ding, al begon hij vorige week wel wat kort te worden, je kon van voren een klein strookje (fluorescerend witte) buik zien.

Pffff, ik ga mijn voedingskussen maar eens opsnorren geloof ik. Wat een nacht, ik kon echt geen houding vinden waarin ik geen last had van buik of bekken. Misschien toch iets te veel gelopen gisteren.

Verder is het de hoogste tijd dat er eens verse baby's gemeld gaan worden in dit topic :Y
  vrijdag 4 mei 2012 @ 07:14:08 #87
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_111117187
Noppies heeft ook mooie tankini's die je zelfs niet zwanger prima kan dragen.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 07:17:08 #88
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111117198
Die van mij heb ik ook eens in niet-zwangere toestand gedragen. Toby was toen nog een baby en we gingen naar Centerparcs. Met al dat wildwater en glijbaan-geweld vond ik een bedekkende bikini net even wat handiger, vooral omdat ik nog borstvoeding gaf en daarom tijdelijk een aanzienlijke cupmaat had (voor mijn doen dan ;) )
pi_111117269
Goedemorgen :W c_/

Mangostine, wat leuk voor je lief. Ik weet nog van mezelf, dat dat zo een bijzonder moment is. Ik weet nog hoe bijzonder de mijn dat moment vond. En vanaf dan was hij natuurlijk nog betrokkener bij de zwangerschap omdat hijzelf ook wat kon voelen.

Ik heb nooit naar tankini's gekeken, maar voordeel van Noppies of Prenatal zou zijn, dat je hem misschien later tijdens deze zwangerschap nog aan kunt.

Troeta wat bijzonder een geplopte navel. Zal wel een echt apart gezicht zijn.

Oh Kersjes, hoop dat je je voedingskussen kunt vinden en vandaag kunt bijslapen :*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 4 mei 2012 @ 07:33:43 #90
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111117273
De grotere prenatals hebben nu ook de tankinis in het assortiment zag ik (ben zelf meer van t badpak en m'n maatje te groot gewone badpak paste nu prima voor m'n zwanger buikje met ondersteuning waar ik m wil ipv waar de positiebadpakfabrikant hem wil _O-)
Moet wel eerlijk bekennen dat ik een schurfthekel heb aan zwemmen en t zeer zeldzaam is, maar toevallig afgelopen weekend nog in Alphen wezen zwemmen na een bezoek aan Avifauna met man en kids :)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111117300
Ik heb van de week net de blauw-wit gestippelde van wehkamp besteld en die is verstelbaar. Grote kans dus dattie past. Je zou ook bij prenatal kunnen kijken
pi_111117343
Ik heb er na mijn vorige zwangerschap eentje gekocht bij de Prenatal. Die kan ik dan nu mooi tijdens deze zwangerschap aan!
vragen mag!
pi_111117350
Logisch ook dat je hem ná je zwangerschap kocht :P
pi_111117365
Ja toch! Tijdens had ik 'm niet nodig, daarna des te harder! :')
vragen mag!
pi_111117502
hahaha ik vrees dat hij voor mij altijd van pas zal komen. Genoeg te bedekken :')
pi_111117504
Ik heb nog een positiebadpak te koop en een tankini die aardig wat buik kan hebben O-)

Positiebadpak

Tankini
pi_111117641
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een hele mooie bikini gekocht. Die kan ik dit keer weer aan *O* Ligt al jaren in de kast omdat hij te groot is voor theezakjes in niet zwanger staat, waarschijnlijk past hij wel weer deze zomer :P Geen tankini voor mij. Het is niet mijn bovenlijf dat ik wil camoufleren. Meer het gedeelte onder de navel zeg maar :|W
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_111117708
Plopjes O+
Ik moet nog even geduld hebben :+

Haha en navels die er ineens uit springen. Nooit geweten dat dat kon gebeuren als je zwanger was :o

Koortslip sucks!

En nu ga ik maar eens echt aan het werk! :+

En waar blijven de verse babies? Volgens mij liggen er nu een stuk of 4 te bevallen? :D .. Dat zal me een drukte worden dit weekend.

Is Zoe ook al voorbij gekomen?
pi_111117721
Ow zie nou dat Zoe gister om 5 uur voor de laatste keer gepost heeft.. hoe verdacht :+
Hopen dat bij de andere dames de weeen hebben doorgezet en dat ze nu hun kindje (bijna) vast kunnen houden :)
pi_111117735
Julie weten het hè LLM's? óf voor maandag bevallen, of na 18 mei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')