Die is nog niet bevallen....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:44 schreef covie het volgende:
Ooh en sam ook al niet meer gezien na gisteeochtend?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Okay okay okay .. fijn dat DE baby er is![]()
Zo dan goed?
Zo irritant is dat he? Hier in dld is het erg pro borstvoeding....Echt...al een paar mensen hebben gevraagd ' geef je borstvoeding?' En als ik dan nee zeg..' waarom niet?' .....quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Zelfde als men vraagt of we borst- of flesvoeding willen gaan doen .. ik ben er nu van overtuigd dat het flesvoeding wordt.
Als je dan gewoon uitlegt wat de reden is dat je flesvoeding ipv borstvoeding gaat geven houden ze toch wel hun mond?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Zelfde als men vraagt of we borst- of flesvoeding willen gaan doen .. ik ben er nu van overtuigd dat het flesvoeding wordt. En dan komen ze met allemaal dingen als 'wetenschappelijk bewezen dat het beter is blabla'... Mensen ik heb me er erg goed in verdiept, ken de voor- en nadelen .. maar dit mijn keus. Come on! Vraag het anders gewoon niet weet je![]()
Zo grappig![]()
Mensen hebben blijkbaar toch een bepaald beeld van ons dat ze van sommige dingen maar gewoon automatisch uit gaan .. en als het dan anders blijkt te zijn ..![]()
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het niet zo'n rare vraag (waarom niet vraag).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:35 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Zo irritant is dat he? Hier in dld is het erg pro borstvoeding....Echt...al een paar mensen hebben gevraagd ' geef je borstvoeding?' En als ik dan nee zeg..' waarom niet?' .....
Mja.waarom zou je t uit.moeten leggen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je dan gewoon uitlegt wat de reden is dat je flesvoeding ipv borstvoeding gaat geven houden ze toch wel hun mond?
Dit is een hele gewaagde uitspraak, dat besef je toch he?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:38 schreef PureEvil het volgende:
Ja ach, maakt me ook niet zoveel uit dat ze het vragen eigenlijk. Maar in NL heb ik die vraag nooit gehad iig. Daar is het gewoon wat meer 'normaal' als je flesvoeding geeft... (ehm goed, dat leest misschien wat raar..)
Omdat het 'logischer' is dat mensen borstvoeding geven denk ik? Ik bedoel niet dat ik flesvoeding verafschuw of zo, maar het is van nature uit logischer dat je borstvoeding geeft. Als je er dan voor kiest om dat niet te doen is dat prima, maar ik kan me voorstellen dat mensen dan wel nieuwsgierig zijn naar de reden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mja.waarom zou je t uit.moeten leggen?
Waarom is dat grappig? De natuur heeft nu eenmaal bedacht dat moeders borstvoeding kunnen geven. Voor de meeste mensen is het dus nog niet zo normaal als je flesvoeding geeft, puur omdat het niet natuurlijk is denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Neej ik ga die discussie ook niet meer aan![]()
Nou ja, waarom zou je uit moeten leggen waarom je flesvoeding wil geven terwijl als je zegt dat je borstvoeding gaat geven er geen haan naar kraait?
En ik kan wel met mijn redenen aan komen .. maar daar hebben mensen altijd dan weer een weerwoord op. en dan krijg je dus inderdaad discussie, en daar heb ik al heulemaal geen zin in![]()
Vind het zo grappig waarom mensen met borstvoeding die vraag niet krijgen en flesvoeding wel
Omdat je lichaam ervoor gemaakt is om zwanger te raken, dat 9 maanden te zijn, dat kind er na pak 'm beet 40 weken logeren weer met grof geweld uit te werken en vervolgens zelf te voeden d.m.v. borstvoeding. Da's de lichamelijk/biologisch/evolutionair gezien logische vervolgstapquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef Twinkle20 het volgende:
Neej ik ga die discussie ook niet meer aan![]()
Nou ja, waarom zou je uit moeten leggen waarom je flesvoeding wil geven terwijl als je zegt dat je borstvoeding gaat geven er geen haan naar kraait?
En ik kan wel met mijn redenen aan komen .. maar daar hebben mensen altijd dan weer een weerwoord op. en dan krijg je dus inderdaad discussie, en daar heb ik al heulemaal geen zin in![]()
Vind het zo grappig waarom mensen met borstvoeding die vraag niet krijgen en flesvoeding wel
"Ga je dit jaar nog op vakantie?"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mja.waarom zou je t uit.moeten leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |