terwijl jij natuurlijk je kind aan iedereen wil showenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb de eerste week juist gebaald dat er zo weinig visite kwam. mijn familie en vrienden waren zó netjes dat ze bijna allemaal aangaven wel even te wachten. Behalve onze ouders natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door bodpa09 op 05-05-2012 10:20:39 ]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:11 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb ook een tijdje Omeprazol gebruikt, helpt echt als een tierelier. Mijn huisarts schreef het meteen voor.
Waarschuwing: kreun en steun verhaalOei, wat engig... zou wel 'fijn' zijn als de wat verhoogde waarde van de Omeprazol zou zijn... dan weet je waar het van komt... inderdaad jeuk aan hand (en eventueel voet) zolen is wel een reden om het goed te laten checken! En googlen moet je niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En sowieso die jeuk is killing! Ik hoop van harte dat het snel wegtrekt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |