abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111135835
Sproetje hopelijk doet het iets:O
Tinuviel geniet lekker van jullie avondje samen.

wij gaan hier het laatste weekend met zijn tweetjes in voro voolopig. eens even bedenken of we nog wat gaan doen of gewoon lekker thuis blijven
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_111136238
Jullie ook heel veel plezier Sam!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_111138483
Ik heb de eerste week juist gebaald dat er zo weinig visite kwam. mijn familie en vrienden waren zó netjes dat ze bijna allemaal aangaven wel even te wachten. Behalve onze ouders natuurlijk.
pi_111138995
Liza
Nee nog niet :9. Dankjewel!

Fijn dat de misselijkheid wat minder wordt.

Sproetje!
*O*

Lekker genieten tinuviel *;

:X de huid van m'n onderbuik brand! Allemaal nieuwe strepen..
Smeren helpt niet om te verlichten :( auw :(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:58:30 #280
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111139243
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:38 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb de eerste week juist gebaald dat er zo weinig visite kwam. mijn familie en vrienden waren zó netjes dat ze bijna allemaal aangaven wel even te wachten. Behalve onze ouders natuurlijk.
terwijl jij natuurlijk je kind aan iedereen wil showen
herkenbaar :)
W
Z
E
pi_111140135
Sproet, go! :P

Hier goedgekeurd. Had veel buikpijn afgelopen dagen en dacht dat het door stress voor m'n verlof kwam. Maar kind in buik is ook druk geweest want dies gewoon al ingedaald :D. Dus daar kwam 't vandaan :). En was me al wel opgevallen dak weer meer lucht had, das wel prettig.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_111140450
Fijn Clauwheee, ingedaald kindje! Hier ook best veel pijn/steken in mn onderbuik. Ik mag dinsdag weer naar de vlos, ben benieuwd!

Heb zelf nog niet echt nagedacht over kraamvisite, ik zie wel hoe het allemaal loopt. Al ben ik stiekem wel een beetje bang dat mn schoonouders best een tijd willen blijven hangen, ze moeten best een eind rijden en ik weet niet of ik daar heel veel zin in heb in het begin :@

Vandaag met mn moeder de stad in geweest, was gezellig :) Spulletjes gekocht om een wikkeldoek voor in de maxi cosi te maken dus daar ga ik me de komende dagen maar eens op storten :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:35:09 #283
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111140794
De eerste dag thuis, kwamen in de middag mijn broer, mijn zus, de zussen van lief, met alle aanhang en de opa's. Even boven kijken naar Anouk en vervolgens gezellig beneden aan de beschuit met muisjes.... en ik dus boven remi in bed.... Ook niet gezellig hoor. Aan de andere kant; tuurlijk willen zij zo snel mogelijk de nieuwe aanwinst zien, maar toch.... vervolgens zie je de meeste hier niet meer inclusief opa van lief zijn kant :X

Marjolijntje, zoals ik net al zei, je zult de meeste tijd toch in bed doorbrengen! Mooi excuus dan weer om dat te ontduiken :P En je hebt een kraamverzorgster, die zorgt ook wel dat jij je rust krijgt (daar was mijn schoonzus het geloof ik niet zo mee eens :X
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111148884
Xanteh gefeliciteerd!!!!!!!!!!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:49:06 #285
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_111151661
Sterkte Zoe:)

Vandaag naar de vk geweest, werd doorgestuurd naar zh voor de zekerheid vanwege een extrasystole. In het ziekenhuis hoorden ze niets dus weer naar de vk. Geen dingen om me zorgen om te maken maar het was toch wel even een aparte situatie. Zeker na zo'n drukke week. Nu is mijn kleine broer (10 jaar) een weekend bij ons dus gaan we leuke dingetjes doen. Beetje relaxen dus.

:* en sterkte dames. Na het weekend ben ik weer terug te vinden :D

:*
Be dance |Be real| Be You
pi_111160602
Roosje hebben we ook alweer een paar dagen niet gezien he! Dus of ze zit in haar coconnetje of, en ik hoop het, ze is ak aan het genieten van haar kleine!!
pi_111160990
Heb helemaal gemist dat Xanteh bevallen is :o! Gefeliciteerd *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 5 mei 2012 @ 09:43:25 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_111161465
Xanteh, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_111161490
Ik dacht ik kom even spieken maar nog steeds geen vers babynieuws zie ik ..

Vanmiddag komt de hovenier alsnog de plannen doorspreken zodat we de tuin opnieuw kunenn aanleggen voordat ons kleintje er is *O*
In eerste instantie afgeketst op de prijs .. maar nu 'kan er toch over gepraat worden'... :') .. ben benieuwd 8-)

Ik merk dat ik op het moment heeeeul assertief kan zijn :+ :@
pi_111161581
Goedemorgen dames! Ben ook benieuwd hoe het met Roosje is!

Heb de halve nacht wakker gelegen door maagzuur :'( en ik ben het zo enorm zat nu.. Er is echt niets meer waar ik geen last van krijg volgens mij, qua eten. En er is ook niets wat werkt op zo'n moment behalve afwachten tot het zakt.
Straks naar de Ikea, laatste dingetjes voor het kamertje kopen. En dan de boel opruimen en dan is het klaar *O*
Vanavond uit eten omdat we donderdag 6 jaar samen waren, maar ik heb er eigenlijk niet eens meer zin in door die stomme maag. :( Bah.
pi_111161607
Marojolijn, volgens.mij werkte omeprazol goed tegen maagzuur. Volgens mij zei kersjes dat, dus als.k t nu verkeerd zeg mag,verbetetd worden ;)
Volgens mij moet je daarvoor wel bij de ha zijn. Maar als t helpt...
pi_111161641
Ja maandag toch de ha maar even bellen denk ik, dit is ook gewoon echt verschrikkelijk voor mn nachtrust.
pi_111161727
Ik heb ook een tijdje Omeprazol gebruikt, helpt echt als een tierelier. Mijn huisarts schreef het meteen voor.

Waarschuwing: kreun en steun verhaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door bodpa09 op 05-05-2012 10:20:39 ]
  zaterdag 5 mei 2012 @ 10:57:41 #294
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_111162416
Xanteh, van harte!! *O*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_111162545
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 10:11 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb ook een tijdje Omeprazol gebruikt, helpt echt als een tierelier. Mijn huisarts schreef het meteen voor.

Waarschuwing: kreun en steun verhaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, wat engig... zou wel 'fijn' zijn als de wat verhoogde waarde van de Omeprazol zou zijn... dan weet je waar het van komt... inderdaad jeuk aan hand (en eventueel voet) zolen is wel een reden om het goed te laten checken! En googlen moet je niet doen :+

En sowieso die jeuk is killing! Ik hoop van harte dat het snel wegtrekt :*
pi_111162857
Och jee toch Bodpa.. heb even gelezen wat dat inhoudt, maar daar word je inderdaad niet blij van :N
Hopelijk valt het goed te behandelen bij jou en is het snel minder!
pi_111163061
Oh bodpa :( wat min!
Hoop dat t snel wegtrekt :( :*

Marjolijntje
:* hoop dat je vanavond toch kunt genieten van het uit eten gaan *;

M'n lief & ik voelen ons beide wat gespannen (onderbuik gevoel)
Maar goed.. 't is afwachten.

Vanmiddag langs m'n schoonzus O+ die heeft altijd goede tips en kan ik goed mee praten, heb ik echt ff behoefte aan nu
pi_111163090
Bodpa hopelijk trekken de waardes bij en gaat de jeuk weg. heel frustrerend is dat hier sinds 3 dagen op benen en boven op mijn voeten krab het helemaal kapot. Als de waardes niet dalen hoop ik dat ze wat kunnen doen voor je.

Zoë hopelijk klopt julile onderbuikgevoel en gebeurd er een deze dagen wat.

Hier heb ik een heerlijke nachrust gehad voor het eerst in 8 weken was gisteren 38 weken vergeten:P Het goot met bakken uit de hemel zo mijn ijzere dakgootje in en tegen het raam aan. heb van 2 tot elf heerlijk doorgeslapen en dat ik vervolges met pijn in mijn buik wakker werd door de volle blaas. nu zometeen maar eens naar benden want lief is het eten aan het maken. lekker stokbroodjes(A)

over 2 daagjes gaat het al gebeuren :$ zenuwachtig.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2012 @ 12:12:23 #299
309370 Nanadu
pi_111163746
bodpa wat min ;( Ik heb het tijdens mijn vorige zwangerschap ook gehad, dus als je vragen hebt laat maar weten. Ik weet hoe gek je van de jeuk kan worden }) Ik werd er 's nachts vaak wakker van en gebruikte van alles om de jeuk te helpen verminderen (soms zelfs de voeten van mijn (8> , Ik had het heel erg aan de onderkant voeten en bovenkant voeten)

Ik heb een heerlijke nacht gehad ^O^ Nu wel weer hoofdpijn, misselijk, maar ja kan ook niet verwachten dat de medicijnen zo snel helpen ;) Zo op weg naar het ziekenhuis voor controle.
pi_111163845
Een een vraagje, iedereen post steeds min... wát is dat??? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')