shiiiiiiiit man hoe vaak ververs jij je zakken man. na een jaar of zo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:05 schreef Spooky4u het volgende:
Ik zou me al eerder zorgen gemaakt hebben door te denken dat een spin niet uit een rechtopstaande slang kan komen. Stofzuigers zitten trouwens vol voedsel voor die beesten, dus het kan zo zijn dat hij een nestje gaat maken. Heb het zelf vorig jaar meegemaakt dat ik de stofzuiger zak verwijderde en er opeens honderden van die kleine spinnetjes ervan door gingen. Nu ben ik niet bang en werkt maatje 45 wel op die dingen, maar ik schrok wel even.
wat een kneus ben jij als je echt een man bentquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef dinosteen het volgende:
Een spin niet met een papiertje durven te pakken
Is niet praktisch dan moet ik mijn handen daarna weer wassen. En nog een papiertje pakken om de muur schoon te vegen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef KoekiMonster het volgende:
[..]
wat een kneus ben jij als je echt een man bent
niet een spin met je hand durven pakken![]()
is je bijnaam toevallig sissy? en ook die van TS?
Ik ben bezig met een spinnen cursus waar je geconfronteerd word met van die grote zwarten spiders. Dus ik ben best trots op mezelf alquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:23 schreef Fopje het volgende:
Wat de neuk man. Een spin opzuigen met een stofzuiger. Mietje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |