Ja johquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is het drugsprobleem in 1 klap opgelost
Nee, dat is een kwestie van twee maanden intensieve handhaving en dán is het opgelost.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoals in Mexico waar ze het leger inzettenquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is een kwestie van twee maanden intensieve handhaving en dán is het opgelost.
Weinig kans.. Daarvoor zit dat plantje te ver ingewortelt in onze samenleving.....quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat is een kwestie van twee maanden intensieve handhaving en dán is het opgelost.
Wat is eigenlijk het probleem?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zelfbeschikking, de menselijke natuur en fascistische politici.quote:
Als dat het probleem is: maak het legaal! Binnen 1 minuut is het probleem kosteloos opgelost. Of je bent de meest trieste CDA stemmer of de vraag ontgaat je een beetje.quote:
preciesquote:Op woensdag 9 mei 2012 00:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als dat het probleem is: maak het legaal!
Hoezo ben ik een CDA mens?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Damn dit onderwerp trekt echte CDA mensen aan die echt zo dom zijn dus weet ik veel. Sorry.
Normaliter worden bestuurders altijd op hun vingers getikt omdat regels niet goed getoetst zijn, maar deze nieuwe regels zijn er dus gewoon doorheen gedrukt zonder dat er uberhaubt tijd genomen is voor die toetsing. Ik noem datt onbehoorlijk bestuur, maar helaas blijven die brassers er mee weg komen.quote:Symbolische sanctie voor Tilburgse coffeeshop
Laatste update: 9 mei 2012 05:13 info.
TILBURG - Burgemeester Peter Noordanus overweegt om de Tilburgse coffeeshop Toermalijn één dag te sluiten als symbolische sanctie vanwege overtreding van de nieuwe gedoogcriteria.
Foto: ANP
Een zwaardere sanctie is voor een proefproces bij de bestuursrechter niet nodig, vermoedt hij.
De burgemeester gunt de coffeeshop bovendien nog de gewenste strafzaak, heeft hij woensdag gezegd.
De Tilburgse coffeeshop is uit op een proefproces en hoopte op een strafzaak. De officier van justitie besloot vorige week dat die er vooralsnog niet komt. Burgemeester Noordanus vindt dat nog 'een goed gesprek waard' in het overleg met politie en justitie dat hij regelmatig heeft, vertelde hij.
Getoetst
Noordanus zegt dat Toermalijn een punt heeft en dat de nieuwe regels breed getoetst moeten kunnen worden. ''Ik zou ook niet weten waarom een strafzaak niet mogelijk is.'' Het overleg met politie en justitie staat nog deze week gepland.
Bij controles is geconstateerd dat coffeeshop Toermalijn wiet heeft verkocht aan Belgen en geen ledenlijst heeft. De coffeeshop houdt zich sinds dinsdag wel aan de nieuwe regels.
Noordanus is een PVDA'er die zou tenminste nog wel een grote mond kunnen opzetten. Dat uit maatstricht, Hoes VVD, en die CDA'er uit venlo hun mond niet durven open te doen vanwege kadaver discipline kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:15 schreef dekilo het volgende:
ALsof de burgemeesters er blij met zijn.
Zij moeten ook gewoon naar hun baas luisteren!
En daarnaast kunnen ze geen grote mond opzetten ivm partij belangen.
Dure shop dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:10 schreef dekilo het volgende:
Ik zit er persoonlijk niet mee als de shops weg zijn.
15 ¤voor een gram ze zijn helemaal achterlijk geworden.
Ik heb weer een fijne thuiskweker\dealer gevonden voor 5¤ per gram en dat is echt toppie kwaliteit.
Afhankelijk wat je wilt kopen, er zijn ook icolator hashsoorten die ik op de menukaart voor 30 euro de gram het zien staan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dure shop dan.
Zoveel betaal ik bij lange na niet.
Ik rook gewoon ouderwets White Widow.quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Afhankelijk wat je wilt kopen, er zijn ook icolator hashsoorten die ik op de menukaart voor 30 euro de gram het zien staan.
Maar de betere haze soorten in tilburg vragen ze bij shops ook tussen de 11 en 15 euro.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)r-de-brug-zijn.dhtmlquote:(...) Burgemeester Onno Hoes maakte in Maastricht gisteren de balans op. "De publiciteitsgolf heeft geholpen. Drugstoeristen weten dat ze hier niet meer terecht kunnen", meldt hij tijdens een persconferentie. Hoes heeft nog geen cijfers over de daling, maar gaat af op de waarneming van bewoners. "Zij kunnen weer voor de deur parkeren. Kinderen kunnen weer buiten spelen. Oude dames kunnen weer veilig hun vuilnis buiten zetten."
Maar op een steenworp afstand, aan de Maaskade, is het binnen vijf minuten twee keer raak. De coffeeshopboten Smoky en Mississippi zijn dicht, maar straathandelaars vullen het gat. De twintiger met het leren jack vertelt dat hij deze week begonnen is met zijn handeltje. Glimlachend: "Voor ons is de wietpas goed." Een man van middelbare leeftijd - wit haar, brilletje - is de tweede die wiet wil slijten.
(...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |