alles goed? aant werk?quote:
an die arbeit hequote:
weet je zeker dat het niet aan gisteravond ligt?quote:
Ja kan een kater vrij goed onderscheiden van ander soort ellendequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet je zeker dat het niet aan gisteravond ligt?
what's wrong?
niet ziek worden danquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kan een kater vrij goed onderscheiden van ander soort ellende
Gisteravond na het sporten voelde ik me al niet goed, maar ik dacht dat dat de mdma kater van maandag was zeg maar... Vanmorgen met opstaan ging het wel; geen kater ofzo maar sinds het ontbijt ben ik echt heel erg misselijk. Maag compleet van streek en beetje pijn in m'n spieren
Hoop dat het meevalt want ik wilde vandaag ook gewoon gaan sporten en nog eea aan school doen en als het eeeven kan ook nog wat genieten van mijn vakantie.
correct.quote:
Ik probeer het te latenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet ziek worden dan
en wat voor sport doe je?
sow, daar staan me wat crap bij elkaar zegquote:
Hoiquote:
Zitten leuke acts tussenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
http://www.dutchvalleyfestival.nl/2011/#p/home.html
dan ga ik met je meequote:
Draag het idee aan en organiseer het voor volgend jaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:33 schreef Robophatt het volgende:
Waarom is er niet gewoon een outdoor zomereditie van ITechno
Zou sowieso een groot succes wordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Draag het idee aan en organiseer het voor volgend jaar
laundry day heeft ook veel hardstylequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zou sowieso een groot succes worden
Laundry Day kwam volgens mijn vrienden in de buurt, dus dat gaan we dit jaar maar eens met eigen ogen en oren ervaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Of toch naar nick en simon
Of toch maar MysterylandOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Klopt. Kan ik ook wel WAT van verdragen hoor, maar de line-up van afgelopen jaar had voor mij in ieder geval wel een hoop moois te bieden. En qua sfeer schijnt het ook te gek te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laundry day heeft ook veel hardstyle
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:37 schreef Boterbartje het volgende:
Mijn uitzicht nu is dan weer heel vaag want er hangt zegmaar zo'n hele grote witte pluizige, haast neppe wolk in de lucht. en de zon gaat een beetje onder. Maar nogsteeds heerlijk een zeebriesje terwijl ik met m'n laptop hier chill. Beetje honger kweken, straks even eter bestellen dan.
Vanmiddag hele dag in het water gedobberd en beetje boekje van clarkson gelezen. Het water is nog warmer dan in je eigen pis zwemmen, zo warm maar zo lekker. Douche is ijskoud hier en zelfs dat voelt nog lekker met zo'n zonnetje en alles!!
Even voor de beeldvorming
[ afbeelding ]
SPOILER VOOR MONKYYY ALLEEN HOOOR:GrapjasssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
serieus ik heb die pic net genomen gr grquote:
Ik bedoelde mijn kwoot drolliequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
serieus ik heb die pic net genomen gr gr
AHAHAHAHquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn kwoot drollie
oke, regel jij de kaarten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |