Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Hoe moet ik dat zien dan? Naar de camping?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, meestal 2 keer in de maand. Luizenleventje.
Ja, zoiets, maar dan tussen bakstenen in plaats van een nylon tentdoek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien dan? Naar de camping?
In FIFA niet, IRL wel. Al is nuttig een beter woordquote:
Woonwagenkamp?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar dan tussen bakstenen in plaats van een nylon tentdoek.
Bij lvpool was hij goed, bij barca zuigt hijquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In FIFA niet, IRL wel. Al is nuttig een beter woord
Die komt er sowieso in maar ik moet er nog een controleur hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Masjerano? Mhaw, Cambiasso is beter.
Beste controleur: TOTY De Rossiquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die komt er sowieso in maar ik moet er nog een controleur hebben.
Ik zou IF Fer echt serieus boven iedere verdedigende CM/CDM verkiezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beste controleur: TOTY De Rossi
Xabi Alonso is nog beter, maar dan moet je poen hebben.
huh?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:51 schreef pascal08 het volgende:
Wanneer komen vdV en Emanuelson in de pakjes eigenlijk?
Misschien toch eens naar het stadion gaan, kun je je daar uiten ipv in het FUT topic een beetje kansloze plaatjes te plempen. Je schijnt zelfs losse kaarten te kunnen kopen, kun je ook nog eens op vakantie!quote:
IF Fer lijkt me echt zo'n zilveren IF KPB. Die was wel oké, maar lang niet zo goed als Sneijdertje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou IF Fer echt serieus boven iedere verdedigende CM/CDM verkiezen
Ik ga ook een aantal keer per jaar naar de ArenA, maar als ik dat niet had gedaan was ik nog evengoed Ajacied geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Misschien toch eens naar het stadion gaan, kun je je daar uiten ipv in het FUT topic een beetje kansloze plaatjes te plempen. Je schijnt zelfs losse kaarten te kunnen kopen, kun je ook nog eens op vakantie!
Leuk en aardig dat Ajax kampioen is, maar laat al die kast-joden maar weer terug in de kast gaan voor de komende 11 maanden.
Jij gaat toch ook bijna nooit naar Heerenveen of wel? Er zijn nou eenmaal veel meer thuissupporters dan stadionsupporters, zeker bij een club als Ajax. Boeiend...zie het probleem niet zo..quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Misschien toch eens naar het stadion gaan, kun je je daar uiten ipv in het FUT topic een beetje kansloze plaatjes te plempen. Je schijnt zelfs losse kaarten te kunnen kopen, kun je ook nog eens op vakantie!
Leuk en aardig dat Ajax kampioen is, maar laat al die kast-joden maar weer terug in de kast gaan voor de komende 11 maanden.
Ik mis eigenlijk bijna nooit een thuiswedstrijd, en pik elk seizoen een paar uitwedstrijden mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 03:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook bijna nooit naar Heerenveen of wel? Er zijn nou eenmaal veel meer thuissupporters dan stadionsupporters, zeker bij een club als Ajax. Boeiend...zie het probleem niet zo..
Nicequote:Op donderdag 3 mei 2012 08:52 schreef OmniRocket het volgende:
ik had Osborne in een brons 400c pakje
En ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:28 schreef Lindgren. het volgende:
Iedereen heeft mazzel behalve VDM en ik.
Er zijn nog meer dagen hé, je kan het altijd nog even proberen...quote:
Nee, prijzen zijn toch lager dan ik verwacht had dus zelfs als ik een blauw kaartje krijg is het waarschijnlijk nog niet zo heel veel waard.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:57 schreef Walxie het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dagen hé, je kan het altijd nog even proberen...![]()
Dat's waar, maar TOTY Sanchéz bijv. is altijd mooi meegenomenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, prijzen zijn toch lager dan ik verwacht had dus zelfs als ik een blauw kaartje krijg is het waarschijnlijk nog niet zo heel veel waard.
Die zou ik dus niet eens verkopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat's waar, maar TOTY Sanchéz bijv. is altijd mooi meegenomen
Serieus? Zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:12 schreef Walxie het volgende:
Naja, iemand goed idee voor een Eredivisie formatie met aardig wat IF's? Heb nu 4321 maar komt niet uit..
Het probleem is dat er vaak barweinig de koop staat, of alleen maar in de CAM en dan moet ik best veel kaartjes gaan kopen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Serieus? Zo moeilijk is dat toch niet.
IF Mertens - spits - IF Lens
TOTY Eriksen - IF Fer - middenvelder
IF Pieters - SIF Vertonghen - SIF Douglas - IF van der Wiel
IF Velthuizen
Spits kan o.a. SIF Dost, IF L.De Jong, SIF Guidetti, IF Altidore
Middenvelder kan o.a. IF Elm, IF Wernbloom, IF S.De jong, IF Schone
Pieters is te traag, dus daar kun je wellicht beter een NIF met 80+ pace nemen.
Mensen zijn in paniek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:20 schreef DutchSL het volgende:
Zie nu op mijn 2e account dat ik vannacht een David Luiz voor 650 coins heb gekocht, wel in kut formatie (5-3-2) maar toch dat niemand dat overboden heeft.
Als ze allebei goed spelen, houd ze zo. Hoe meer IFs in je eredivisie team, hoe groter de kans op de handicap.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:25 schreef Walxie het volgende:
Ik ben ook in paniek, als ik mijn Fransozen verkoop kan ik een grotere Eredivisie IF squad maar ze spelen allebei zo lekker![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mensen zijn in paniek.![]()
Ik kocht gisteren Frank Demouge voor 95k, gewoon omdat ik niet wist wat ik moest.
Ja, daarom dus.. ik heb nu nog 38k (komt nog 2k ongv. bij door TP) en daar kan ik wel nog wat IF's van kopen. Voor mij geen packs meer met deze TOTY-week denk ik, hooguit 1 15k pack!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als ze allebei goed spelen, houd ze zo. Hoe meer IFs in je eredivisie team, hoe groter de kans op de handicap.
Ja, ik prop gewoon 1/2 IF's erin en dan loopt het wel lekkerquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:37 schreef DutchSL het volgende:
Inderdaad, mijn eerste BBVA team ging ook helemaal mis nadat ik er zoveel mogelijk IF's in wilde proppen.
Maar goed, dat team had ook een rating van 87 volgens mij, dat haal je sowieso nooit met de Eredivisie.
Dat gaat toch niet om de IFkaarten maar om de rating van je team?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als ze allebei goed spelen, houd ze zo. Hoe meer IFs in je eredivisie team, hoe groter de kans op de handicap.
Wat dacht je van een degelijke CM en iedereen op de juiste positie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:00 schreef Walxie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eBFDznk1bdsnh
Heb nu dit, twijfel alleen of ik eerst SIF Jeanett zou aanschaffen of IF Schöne..
Ga eens weg met je irritante vdm uitsprakenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:00 schreef Walxie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#eBFDznk1bdsnh
Heb nu dit, twijfel alleen of ik eerst SIF Jeanett zou aanschaffen of IF Schöne..
Tytonquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:11 schreef Reemi het volgende:
Goede TT nu
[..]
Ga eens weg met je irritante vdm uitspraken. Tevens Hutchinson, Tyton
!
Over die CAM hebben we het even niet over, had ze nog in m'n clubbiequote:Op donderdag 3 mei 2012 10:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat dacht je van een degelijke CM en iedereen op de juiste positie?
Mooie link naar de squad creatorquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:15 schreef Rijst het volgende:
Ik ga even wachten tot Gomis is gezakt en dan gai k deze bouwen
http://www.futhead.com/12/squadcreator
Jij wilt Tadic, Eriksen én Schöne op 1 middenveld?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:15 schreef Walxie het volgende:
[..]
TytonHad Hutch nog uit m'n silver-team
[..]
Over die CAM hebben we het even niet over, had ze nog in m'n clubbieEn van die CM vraag ik ook juist..
![]()
!
Was die er maarquote:
Nee... ? Ik wil misschien Tadic/Eriksen vervangen voor IF Schöne en dan de Hutch vervangenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij wilt Tadic, Eriksen én Schöne op 1 middenveld?
Mooie edit wel, hoe heb je die naam gedaan?quote:
Op watchlist laten staan als je hem niet geBINt hebquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:24 schreef Pobberd het volgende:
Kutzooi. Heb ik een speler gekocht, wil ik hem weer doorverkopen, is mn trade pile vol en ik heb hem ook al in mijn club. Nu kan ik niks doen
Je weet wel hoe je filmpjes meot bewerken met Vegas maar je kan niet met paint omgaan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooie edit wel, hoe heb je die naam gedaan?
Dat is het probleem. Ik had hem op watchlist, en toen wou ik hem naar trade pile sturen, alleen die is blijkbaar vol.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op watchlist laten staan als je hem niet geBINt heb
Wel http://www.futhead.com/12/player/10192quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:17 schreef Rijst het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/644541
De toty spelers zitten nogn iet in het systeem. En Steek hoort hier gewoon 9 xhem te krijgen
Kloptquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je filmpjes meot bewerken met Vegas maar je kan niet met paint omgaan?
6 uur geleden nog nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel http://www.futhead.com/12/player/10192
Ja, moeilijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt
Ben er nog steeds niet achter hoe je dingen transparant laat maken zoals die letters. Ik krijg altijd een witte balk met letters toevoegen
Dafuqquote:
Ik heb 1 keer tegen Bas Dost gespeelt.. Hij nam een penalty kwam snoeihard tegen de lat en vloor paar meter de lucht in waardoor hij hem perfect kon voley'en onderkant lat en goalquote:
Heel nice, maar waarom die lb?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:34 schreef Rijst het volgende:
Dit wordt hem dan. VET OFNIE
[ afbeelding ]
Omdat Taiwo al in mijn andere team staat en volgens FUThead is hij heel goed. Dus waarom niet?quote:
Geen IF Fer?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:38 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/645551
"Dagenlang pagga slaan"
Özbiliz 3* skillsquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:38 schreef Lindgren. het volgende:
"Dagenlang pagga slaan"
Ozbiliz was bij mijn vorige Eredivisie Silvers echt schandalig goed, Sigthorsson is gewoon een baas en Nelom werd aangeraden. Oar kan er best uit, ja. Al was die ook fjakking goed.quote:
Vind de andere coolerquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo kan 'ie ook.Inclusief mini-vandermarretje.
Waarom geen SIF Jan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind de andere cooler. Waarom geen SIF Douglas?
Ik had Jan er al bijgezetquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom geen SIF Jan?
Ik puzzel maar wat, kies van elke speler een random IF. Gaat meer om de combinatie van spelers, ik haal ze toch nooit allemaal IF.
Als je winst kan gebruiken, zeker niet doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:45 schreef Walxie het volgende:
Zou ik nog een 15k pack kopen? Weet niet, kan wel wat winst gebruikenTOTY's zitten er toch nog gewoon in?
Omdat je hem niet nodig had voor een club link met die andere spelers. Vroeg t me af.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat Taiwo al in mijn andere team staat en volgens FUThead is hij heel goed. Dus waarom niet?
Waarom nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ga je het hier voortaan ook vragen wanneer je een scheet moet laten?
Sorry...quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:50 schreef Fuszy het volgende:
Het lijkt wel alsof sommige mensen hier helemaal niks meer alleen kunnen. Kom op, met een heel klein beetje gezond verstand moet je veel beslissingen al zelf kunnen maken. Jammer, dat dat kleine beetje er niet eens in zit.
lastich......quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:52 schreef Lindgren. het volgende:
he ik zie een demogue met 150 stard price 800 buy know zal ik wachte ofkope duurd nog 2 dage 5 uur
Ik zou hem gewoon kopen, tegen die tijd ben je misschien al dood en begravenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:52 schreef Lindgren. het volgende:
he ik zie een demogue met 150 stard price 800 buy know zal ik wachte ofkope duurd nog 2 dage 5 uur
Ik had vorige week IF Ruiz voor 6kquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:35 schreef DutchSL het volgende:
IF's onder discard value kopen is wel makkelijk tegenwoordig, heb er al 4 binnen.
SIF Handanovic, IF Frey, IF Astori en IF Pitropia, allemaal 10k of minder
gewoon doen mang, word je rijk vanquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:54 schreef Lindgren. het volgende:
heb nog twee conartcen in mij club ok, verkope voor 150 met chaet engin?? kan je darvoor gebant wodren?
Zet er een auto-liker op, ben je er zo bovenopquote:
Ja, dat valt vast niet op en wordt zeker gewaardeerd door de community.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zet er een auto-liker op, ben je er zo bovenop
Iedereen. Fucking. Mazzel.quote:
hey mag ikw at ik ben arm heb zo veel paks gekocht nooit wat gehad miss mag ik 30k jij bent rijk?quote:
De YouTube community stelt toch niets voorquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat valt vast niet op en wordt zeker gewaardeerd door de community.
Het klinkt raar, maar je video is al 457 keer bekeken Rijst. Het lijkt voor Youtube-begrippen misschien niet veel, maar moet je eens 457 mensen als groep inbeelden.Leuk.
[..]
Iedereen. Fucking. Mazzel.![]()
Je weet duidelijk weer waar je over praat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De YouTube community stelt toch niets voor
ombouwen tot rw faking goed daar had hem ook in mijn 4231 op rw die heeft toch een rw ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
hee rijst ik wist helmaaal nit dat suk een if had hoe kan je hem dan in een pakje kreigen? Gr gje
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:57 schreef wieisboos het volgende:
TOTY Eriksen 88 long shots, 88 shot power, 93 ball control, 94 curve, ik kijk zo ff wat de rest is.
Ja dat is ook wel zo. Ook leuk is dat je ziet dat er mensen zijn uit Japan en Korea die je videos hebben bekeken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat valt vast niet op en wordt zeker gewaardeerd door de community.
Het klinkt raar, maar je video is al 457 keer bekeken Rijst. Het lijkt voor Youtube-begrippen misschien niet veel, maar moet je eens 457 mensen als groep inbeelden.Leuk.
[..]
Iedereen. Fucking. Mazzel.![]()
Nee hoor, maar wat maakt het de 'community' van YT nou uit dat je likes automatiseert?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je weet duidelijk weer waar je over praat.Moet ik mijn Crocs-aandelen verkopen? Aangezien je van alles, alles weet.
Jij paggaat voor elke Koreaan of Japanner 1x die 'm gezien heeft of niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo. Ook leuk is dat je ziet dat er mensen zijn uit Japan en Korea die je videos hebben bekeken.
yupquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar goed, ik ga denk ik de 100k die ik nog heb uitgeven aan pakjes. Zitten die TOTY dudes er nog in?
Daar kijk ik nooit naar. Ik speel tegen iedereenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:55 schreef wieisboos het volgende:
Godver ik krijg 10 mensen achter elkaar die me wegdrukkenBlijkt mijn team nog TOTY Eriksen te heten, snel veranderd naar Estonia team en de eerste gelijk raak.
Yes sirquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij had Messi gister toch in een pakje?
Doe dan hooguit 20quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga gewoon een keer gek doen, psn card kopen van 50 euro en de volgende keer met happy hour in pakjes pompen
Live stream wel danquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:13 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga gewoon een keer gek doen, psn card kopen van 50 euro en de volgende keer met happy hour in pakjes pompen
Koop dan gewoon 600K. Dan heb je veel meer packs!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:13 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom? hoeveel pakjes kan je kopen van 20 euro?quote:
En je vervolgens fucked up voelen omdat je alleen maar troep hebt gekregenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:13 schreef dion_v_k het volgende:
12 ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom? hoeveel pakjes kan je kopen van 20 euro?
Sorry geen ervaring mee
Ach boeie, is toch gewoon leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:14 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
En je vervolgens fucked up voelen omdat je alleen maar troep hebt gekregen
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ach boeie, is toch gewoon leuk![]()
Ik ga even die card halen
23, hoezo?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:17 schreef OmniRocket het volgende:
wie zitten er in TOTY Eredivisie eigenlijk?
quote:
Koop dan 500K bij mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ach boeie, is toch gewoon leuk![]()
Ik ga even die card halen
Is toch ff 50 euro, maar goed, 23 dan zal het wel goed komenquote:
Is er niet. Maar bij het Most Consistent TOTY zitten Eriksen en Zoet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Is toch ff 50 euro, maar goed, 23 dan zal het wel goed komen.
Als je 14 was had ik het je sterk afgeraden
Omdat kampioen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:20 schreef Doublepain het volgende:
Ja godverdomme, waarom mag ajax wel als tt en psv niet? Wtf!!
Vriendjespolitiek dit!!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:20 schreef Doublepain het volgende:
Ja godverdomme, waarom mag ajax wel als tt en psv niet? Wtf!!
Vriendjespolitiek dit!!
www.marktplaats.nlquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:23 schreef forzafct het volgende:
via welke site verkopen jullie je coints?
hoi luek dat je er bent wat is je teamquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:23 schreef forzafct het volgende:
ik verkoop mn coints via marktplaatsquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:23 schreef forzafct het volgende:
Is er ook een TOTY Su.. NEE.quote:
Wat is zijn discard-value dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die wordt echt 9k ofzo.Beter even wachten.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:33 schreef GuRBuH het volgende:
Straks lekker GJE trollen met mn IF Torres die hij nooit kan betalen.
Hoe duur heb je hem?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:33 schreef GuRBuH het volgende:
als je altijd fokt, clubs en 2v2 speelt, is dat een logisch gevolg natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:33 schreef GuRBuH het volgende:
FIFA 13 ga ik het maken, nu snap ik hoe het allemaal werktquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
als je altijd fokt, clubs en 2v2 speelt, is dat een logisch gevolg natuurlijk
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
FIFA 13 ga ik het maken, nu snap ik hoe het allemaal werkt
Vind het gewoon zonde van m'n tijd om een mooi team op te bouwen en er maar even mee kunnen spelen omdat FIFA 13 er alweer is.
Duurt nog een maandje of 4-5 maar ok.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het gewoon zonde van m'n tijd om een mooi team op te bouwen en er maar even mee kunnen spelen omdat FIFA 13 er alweer is.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Binnen die tijd heb ik netaan zo een iF Torres bijvoorbeeldquote:
Jij had in de eerste week al een team van minstens 150k ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had mijn doelstelling in de eerste week van Fifa 12 al gehaald.
Ik wilde een skill-team en dat had ik direct. Met Neymar voor 66k, David Luiz voor 30k, Maicon voor 50k etc. Daar heb ik heel veel verlies op gedraaid. Ik heb 1x een Torres in een pack gehad en voor de rest nooit echt klappers gemaakt. Nu heb ik een team van zo'n 150k en wat kleinere teams. Ik ben wel tevreden.
Ik heb alleen nog MLS'ers, daar de heletijd mee spelen wordt saai. Ik kan in principe wel gewoon helemaal opnieuw beginnen. Misschien ga ik dat wel doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik had mijn doelstelling in de eerste week van Fifa 12 al gehaald.
Ik wilde een skill-team en dat had ik direct. Met Neymar voor 66k, David Luiz voor 30k, Maicon voor 50k etc. Daar heb ik heel veel verlies op gedraaid. Ik heb 1x een Torres in een pack gehad en voor de rest nooit echt klappers gemaakt. Nu heb ik een team van zo'n 150k en wat kleinere teams. Ik ben wel tevreden.
Nee, dat bouwde ik toen langzaam op, heb het inderdaad een beetje raar verwoord. Ik had eerst mijn MLS bronsjes, waarmee ik gigantisch veel matchcoins binnenhaalde en meteen in de eerste week een budget skillteam kon kopen die ik in de weken erna uitbreidde met die namen (dankzij Torres in dat pakje)quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij had in de eerste week al een team van minstens 150k ?
Gewoon doen, FIFA 13 duurt nog wel even hoor..quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog MLS'ers, daar de heletijd mee spelen wordt saai. Ik kan in principe wel gewoon helemaal opnieuw beginnen. Misschien ga ik dat wel doen
Waarom? Je hebt je MLS bronze. Verkoop die bende of speel ermee en gebruik de coins.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog MLS'ers, daar de heletijd mee spelen wordt saai. Ik kan in principe wel gewoon helemaal opnieuw beginnen. Misschien ga ik dat wel doen
Zie Messi al staan voor 425K. Crashquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb Messi gehaald, maar net te weinig voor CR7
Ja lekker oneindig veel teams bouwen. jatoggquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:40 schreef Walxie het volgende:
[..]
Gewoon doen, FIFA 13 duurt nog wel even hoor..
Heerlijkquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:41 schreef Doublepain het volgende:
FIFA 13 gaat falen, ik ga denk ik voor pes!!
Ik zou FIFA Street 5 halen manquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:41 schreef Doublepain het volgende:
Mooiquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:41 schreef Doublepain het volgende:
Gaan we weer beginnen? Ik heb nog wel wat in petto hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja lekker oneindig veel teams bouwen. jatogg
Ja discrimineer me. NU doen dan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:42 schreef Walxie het volgende:
[..]
Gaan we weer beginnen? Ik heb nog wel wat in petto hoor
Waarom post je eigenlijk hier als je toch geen FUT wilt spelen tot Fifa 13? Kun je dan terugkomen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wegblijven mag ook best.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk hier als je toch geen FUT wilt spelen tot Fifa 13? Kun je dan terugkomen?
4 zuigt, 5 ga ik niet halen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zou FIFA Street 5 halen man
exactly my thoughts. Je speelt 99% van de tijd clubs, H2H en 2 vs 2 en brengt niets in wat FUT gerelateerd is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk hier als je toch geen FUT wilt spelen tot Fifa 13? Kun je dan terugkomen?
Was toch zo'n 'tof' spel?quote:
Ik ga denk ik helemaal opnieuw beginnen weerquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zitten pas net over de helft van de FUT 12 tijdquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zullen we een voorwaarde stellen. Je mag pas weer posten wanneer je 200k hebtquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga denk ik helemaal opnieuw beginnen weer
Succes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef wieisboos het volgende:
Om 1 uur praktijk-examen autoben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig.
Succes!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef wieisboos het volgende:
Succesquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef wieisboos het volgende:
nee dan post hij een paar weken later alweer..quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zullen we een voorwaarde stellen. Je mag pas weer posten wanneer je 200k hebt
Leuk, krijgen we FUT gerelateerde posts van jou. Je bent wel snel overgehaald weer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga denk ik helemaal opnieuw beginnen weer
Toen zoog jij nog aan je moeders tietquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef Walxie het volgende:
[..]
Niet spotten met hem, hij is een kaulo harde man
Succesquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef wieisboos het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef wieisboos het volgende:
Wil je me zo graag weghebben ja?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zullen we een voorwaarde stellen. Je mag pas weer posten wanneer je 200k hebt
Let eens op jezelf man. Je post hier alleen maar shit om mij belachelijk te makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee dan post hij een paar weken later alweer..
ohnee wacht het is GJE. ja dan is het wel een goede.
Zou het wel fijn vinden als je wat meer nuttige inbreng zou geven aan dit topic. Daarnaast zie PIquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil je me zo graag weghebben ja?
Nee dat is toch een goede compensatie? Ik bedoel je hebt hier een paar maanden illegaal gepost.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil je me zo graag weghebben ja?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is dit toch een drama topic...
[ afbeelding ]
Er is wel een structuur merkbaar: het was gezellig. GJE kwam. Werd niet gezellig. GjE past zich aan, ging beter. Stoereboii kwam, vanaf dat moment werd je erg vervelend, en tot de dag van vandaag blijf je happen op iedereen die maar iets uit wilt lokken, en lok je zelf ook reacties uit met irritant gedrag. Je werd gebanned, het werd gezellig. Je kwam terug het werd weer kut.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Let eens op jezelf man. Je post hier alleen maar shit om mij belachelijk te maken
Post dan eens iets FUT-gerelateerd. Waarom ga je niet een teampje bouwen? Wat heb je verder in dit topic te zoeken als je toch geen FUT speelt? Het is best gezellig, bij vlagen, maar de basis moet FUT zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Let eens op jezelf man. Je post hier alleen maar shit om mij belachelijk te maken
Wedden dat geeft niet weet wie dat isquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:48 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat is dit toch een drama topic...
[ afbeelding ]
Is dat de SIF?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:49 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/120912793
Hij is wel een baas
Dat komt door mij. Ik ben een klootzak eerste klas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:49 schreef Toefjes het volgende:
Je werd gebanned, het werd gezellig. Je kwam terug het werd weer kut.
Andere mensen mogen mij afjanken en daar moet ik dan maar genoegen mee nemen? Omgekeerde wereldquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er is wel een structuur merkbaar: het was gezellig. GJE kwam. Werd niet gezellig. GjE past zich aan, ging beter. Stoereboii kwam, vanaf dat moment werd je erg vervelend, en tot de dag van vandaag blijf je happen op iedereen die maar iets uit wilt lokken, en lok je zelf ook reacties uit met irritant gedrag. Je werd gebanned, het werd gezellig. Je kwam terug het werd weer kut.
Misschien als je iets over FUT zou posten dat het dan wat leuker zou worden. Of gewoon vrienden zoekt.
Ohja, en je wilt dolgraag een toernooi, is er een toernooi, kijk je er niet naar omquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Andere mensen mogen mij afjanken en daar moet ik dan maar genoegen mee nemen? Omgekeerde wereld
Omdat je zo makkelijk uit te lokken bent. Je hapt overal op en je weet alles beter. Net als nu. Doe eens iets met de opbouwende kritiek in plaats van nutteloos terugvechten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Andere mensen mogen mij afjanken en daar moet ik dan maar genoegen mee nemen? Omgekeerde wereld
RKC Waalwijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Walxie het volgende:
[..]
RKC Waalwijk
B Zoet en NemethSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen kan ik Sno niet vinden![]()
Ibra?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
Hier iets FUT's gerelateerd voor GJE.
[ afbeelding ]
Zoek een versterking in de spits, budget zo'n 400k. Heb jij een idee GJE?
IF torres kost 400kquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Rickyquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ibrahimovic of UP Suarezquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Vertrek is al afgerond jammer genoegquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:53 schreef Fuszy het volgende:
Zie Nemeth nog wel blijven nu Koeman de nieuwe trainer wordt. Hij is toch wel de bondscoach van hongarije geweest en volgens mij is die gast een hongaar
Sno is echt de beste bij RKC op dit moment, wat een baasje zegquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
B Zoet en Nemeth
Alleen kan ik Sno niet vinden
die woont in sprang capelle. Plaatsje naast Waalwijk, maar nee die heb ik nog nooit gezien. RKC was de enige club waar ze met politiebegeleiding van de tribunes af moestenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie je die dikke tokkie wel eens lopen daar?
Zo'n voorhoede kan echt nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden jullie van mijn team?
[ afbeelding ]
Speciaal voor de momenten dat je helemaal gefrustreerd bent. Even een potje met Photo Finish FC en je bent weer helemaal fris in de kop.
*wel verplicht douchen na afloop. 2 uur lang.
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:56 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden jullie van mijn team?
[ afbeelding ]
Speciaal voor de momenten dat je helemaal gefrustreerd bent. Even een potje met Photo Finish FC en je bent weer helemaal fris in de kop.
*wel verplicht douchen na afloop. 2 uur lang.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen chemistry. Kan ik Gerrard in een LM veranderen ? Ja toch met eem CM -> LM kaart?
quote:
quote:
Nee, gewoon een prachtig doelpunt.quote:
KOEKOEK!quote:
Nee. Pure klasse.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, gewoon een prachtig doelpunt.
Volgens mij wel heel veel mazzel dat er zó ziek veel curve aan zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |