Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Hoe moet ik dat zien dan? Naar de camping?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, meestal 2 keer in de maand. Luizenleventje.
Ja, zoiets, maar dan tussen bakstenen in plaats van een nylon tentdoek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien dan? Naar de camping?
In FIFA niet, IRL wel. Al is nuttig een beter woordquote:
Woonwagenkamp?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar dan tussen bakstenen in plaats van een nylon tentdoek.
Bij lvpool was hij goed, bij barca zuigt hijquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In FIFA niet, IRL wel. Al is nuttig een beter woord
Die komt er sowieso in maar ik moet er nog een controleur hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Masjerano? Mhaw, Cambiasso is beter.
Beste controleur: TOTY De Rossiquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die komt er sowieso in maar ik moet er nog een controleur hebben.
Ik zou IF Fer echt serieus boven iedere verdedigende CM/CDM verkiezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Beste controleur: TOTY De Rossi
Xabi Alonso is nog beter, maar dan moet je poen hebben.
huh?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:51 schreef pascal08 het volgende:
Wanneer komen vdV en Emanuelson in de pakjes eigenlijk?
Misschien toch eens naar het stadion gaan, kun je je daar uiten ipv in het FUT topic een beetje kansloze plaatjes te plempen. Je schijnt zelfs losse kaarten te kunnen kopen, kun je ook nog eens op vakantie!quote:
IF Fer lijkt me echt zo'n zilveren IF KPB. Die was wel oké, maar lang niet zo goed als Sneijdertje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou IF Fer echt serieus boven iedere verdedigende CM/CDM verkiezen
Ik ga ook een aantal keer per jaar naar de ArenA, maar als ik dat niet had gedaan was ik nog evengoed Ajacied geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Misschien toch eens naar het stadion gaan, kun je je daar uiten ipv in het FUT topic een beetje kansloze plaatjes te plempen. Je schijnt zelfs losse kaarten te kunnen kopen, kun je ook nog eens op vakantie!
Leuk en aardig dat Ajax kampioen is, maar laat al die kast-joden maar weer terug in de kast gaan voor de komende 11 maanden.
Jij gaat toch ook bijna nooit naar Heerenveen of wel? Er zijn nou eenmaal veel meer thuissupporters dan stadionsupporters, zeker bij een club als Ajax. Boeiend...zie het probleem niet zo..quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Misschien toch eens naar het stadion gaan, kun je je daar uiten ipv in het FUT topic een beetje kansloze plaatjes te plempen. Je schijnt zelfs losse kaarten te kunnen kopen, kun je ook nog eens op vakantie!
Leuk en aardig dat Ajax kampioen is, maar laat al die kast-joden maar weer terug in de kast gaan voor de komende 11 maanden.
Ik mis eigenlijk bijna nooit een thuiswedstrijd, en pik elk seizoen een paar uitwedstrijden mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 03:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij gaat toch ook bijna nooit naar Heerenveen of wel? Er zijn nou eenmaal veel meer thuissupporters dan stadionsupporters, zeker bij een club als Ajax. Boeiend...zie het probleem niet zo..
Nicequote:Op donderdag 3 mei 2012 08:52 schreef OmniRocket het volgende:
ik had Osborne in een brons 400c pakje
En ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:28 schreef Lindgren. het volgende:
Iedereen heeft mazzel behalve VDM en ik.
Er zijn nog meer dagen hé, je kan het altijd nog even proberen...quote:
Nee, prijzen zijn toch lager dan ik verwacht had dus zelfs als ik een blauw kaartje krijg is het waarschijnlijk nog niet zo heel veel waard.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:57 schreef Walxie het volgende:
[..]
Er zijn nog meer dagen hé, je kan het altijd nog even proberen...![]()
Dat's waar, maar TOTY Sanchéz bijv. is altijd mooi meegenomenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, prijzen zijn toch lager dan ik verwacht had dus zelfs als ik een blauw kaartje krijg is het waarschijnlijk nog niet zo heel veel waard.
Die zou ik dus niet eens verkopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:02 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat's waar, maar TOTY Sanchéz bijv. is altijd mooi meegenomen
Serieus? Zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:12 schreef Walxie het volgende:
Naja, iemand goed idee voor een Eredivisie formatie met aardig wat IF's? Heb nu 4321 maar komt niet uit..
Het probleem is dat er vaak barweinig de koop staat, of alleen maar in de CAM en dan moet ik best veel kaartjes gaan kopen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Serieus? Zo moeilijk is dat toch niet.
IF Mertens - spits - IF Lens
TOTY Eriksen - IF Fer - middenvelder
IF Pieters - SIF Vertonghen - SIF Douglas - IF van der Wiel
IF Velthuizen
Spits kan o.a. SIF Dost, IF L.De Jong, SIF Guidetti, IF Altidore
Middenvelder kan o.a. IF Elm, IF Wernbloom, IF S.De jong, IF Schone
Pieters is te traag, dus daar kun je wellicht beter een NIF met 80+ pace nemen.
Mensen zijn in paniek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:20 schreef DutchSL het volgende:
Zie nu op mijn 2e account dat ik vannacht een David Luiz voor 650 coins heb gekocht, wel in kut formatie (5-3-2) maar toch dat niemand dat overboden heeft.
Als ze allebei goed spelen, houd ze zo. Hoe meer IFs in je eredivisie team, hoe groter de kans op de handicap.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:25 schreef Walxie het volgende:
Ik ben ook in paniek, als ik mijn Fransozen verkoop kan ik een grotere Eredivisie IF squad maar ze spelen allebei zo lekker![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mensen zijn in paniek.![]()
Ik kocht gisteren Frank Demouge voor 95k, gewoon omdat ik niet wist wat ik moest.
Ja, daarom dus.. ik heb nu nog 38k (komt nog 2k ongv. bij door TP) en daar kan ik wel nog wat IF's van kopen. Voor mij geen packs meer met deze TOTY-week denk ik, hooguit 1 15k pack!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als ze allebei goed spelen, houd ze zo. Hoe meer IFs in je eredivisie team, hoe groter de kans op de handicap.
Ja, ik prop gewoon 1/2 IF's erin en dan loopt het wel lekkerquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:37 schreef DutchSL het volgende:
Inderdaad, mijn eerste BBVA team ging ook helemaal mis nadat ik er zoveel mogelijk IF's in wilde proppen.
Maar goed, dat team had ook een rating van 87 volgens mij, dat haal je sowieso nooit met de Eredivisie.
Dat gaat toch niet om de IFkaarten maar om de rating van je team?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als ze allebei goed spelen, houd ze zo. Hoe meer IFs in je eredivisie team, hoe groter de kans op de handicap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |