Het moet obesitas-mart hetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die peopleofwalmart-site, echt, die figuren die in die winkels schijnen rond te lopen!
Dit is wel een 10x lekkerdere track voor in de club dan die shit waar CB en Vas enzo altijd mee aankomenquote:
Slagroomspuit in je kontquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is wel een 10x lekkerdere track voor in de club dan die shit waar CB en Vas enzo altijd mee aankomen.
Wauw.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou die ogen zo rood spuiten he.
Oké hier heb je twee punten. Muzikaal vond ik het echter wat minder. Maar wat Yuri zegt inderdaad. Ik zou die ogen vacuum pompen en vervolgens mega hard in haar schedel penetreren.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oké hier heb je twee punten. Muzikaal vond ik het echter wat minder. Maar wat Yuri zegt inderdaad. Ik zou die ogen vacuum pompen en vervolgens mega hard in haar schedel penetreren.
Ja, couldn't give two shits about de muziek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oké hier heb je twee punten. Muzikaal vond ik het echter wat minder. Maar wat Yuri zegt inderdaad. Ik zou die ogen vacuum pompen en vervolgens mega hard in haar schedel penetreren.
Gooby pls.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben weer de enige die hier Cheryl Cole niet bijzonder vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |