SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Die saga is al over.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The Twilight Saga waar Etha z'n tanden in iemands nek zetDeathlift or Die.![]()
Maatje 56 aubThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Godverdomme kut vodafone met dat gratis bellen/smsen/internet van ze
Ik word steeds gestalkt door mensen die gewoon misbruik maken daaarvan![]()
![]()
Sorry :$quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:58 schreef junamii het volgende:
Godverdomme kut vodafone met dat gratis bellen/smsen/internet van ze
Ik word steeds gestalkt door mensen die gewoon misbruik maken daaarvan![]()
Ik ben een nachtbraker, weet je tochquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:58 schreef Gridlok het volgende:
Vasje, fijn dat je nog onder het land van de niet ronkende bent.![]()
![]()
Ekte nachtbraker ja, ik wil knetter rohken maar zoek hetn iet in mijn eentje haha.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben een nachtbraker, weet je toch![]()
Ga je wietplanten in je tuin zetten denk je? Is wel handig nu in die skere tijden van zuid Nederlandquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ekte nachtbraker ja, ik wil knetter rohken maar zoek hetn iet in mijn eentje haha.![]()
![]()
Mja die plannen liggen er al lang, alleen me moeder wil er niks mee te maken hebben zegt ze dan. Zat te denken aan wildgroei ergens in de bossen ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je wietplanten in je tuin zetten denk je? Is wel handig nu in die skere tijden van zuid Nederland![]()
Moeders..quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja die plannen liggen er al lang, alleen me moeder wil er niks mee te maken hebben zegt ze dan. Zat te denken aan wildgroei ergens in de bossen ofzo.Mijne vind het best als ik er eentje op het balkon doe. Maar wildgroei kan ook idd, alleen risico dat iemand het vind ofzo
![]()
Zou ik kk lijp worden, als ik zo'n smerige rat zie wegrennen met mijn toppen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeders..Mijne vind het best als ik er eentje op het balkon doe. Maar wildgroei kan ook idd, alleen risico dat iemand het vind ofzo
![]()
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 3 mei 2012 02:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ik kk lijp worden, als ik zo'n smerige rat zie wegrennen met mijn toppen.![]()
![]()
![]()
wat de neuk
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Het moet obesitas-mart hetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die peopleofwalmart-site, echt, die figuren die in die winkels schijnen rond te lopen!
![]()
![]()
Dit is wel een 10x lekkerdere track voor in de club dan die shit waar CB en Vas enzo altijd mee aankomenquote:.
![]()
Slagroomspuit in je kontquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is wel een 10x lekkerdere track voor in de club dan die shit waar CB en Vas enzo altijd mee aankomen.
![]()
Wauw.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou die ogen zo rood spuiten he.All good things are wild and free.![]()
Oké hier heb je twee punten. Muzikaal vond ik het echter wat minder. Maar wat Yuri zegt inderdaad. Ik zou die ogen vacuum pompen en vervolgens mega hard in haar schedel penetreren.quote:![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oké hier heb je twee punten. Muzikaal vond ik het echter wat minder. Maar wat Yuri zegt inderdaad. Ik zou die ogen vacuum pompen en vervolgens mega hard in haar schedel penetreren.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik had gisteren een blikje fernandes gekocht trouwens. Maar had hem onderweg al opgedronken en weggekankerd![]()
![]()
In de VI zegt Henk Bos dat z'n lievelingsdrankje Fernandes is![]()
Ja, couldn't give two shits about de muziek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oké hier heb je twee punten. Muzikaal vond ik het echter wat minder. Maar wat Yuri zegt inderdaad. Ik zou die ogen vacuum pompen en vervolgens mega hard in haar schedel penetreren.
full stops and exclamation marks![]()
Gooby pls.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben weer de enige die hier Cheryl Cole niet bijzonder vindfull stops and exclamation marks![]()
Ik vind Kate Upton toch wel wat hendiger, maarja smaken verschillenquote:![]()
Standaard hoofdje met leuke tetten, jammer dat als haar bh uit gaat ze al flink hangen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind Kate Upton toch wel wat hendiger, maarja smaken verschillenAll good things are wild and free.![]()
Huhquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Standaard hoofdje met leuke tetten, jammer dat als haar bh uit gaat ze al flink hangen.![]()
![]()
leugensquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Standaard hoofdje met leuke tetten, jammer dat als haar bh uit gaat ze al flink hangen.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Bron, mijn waerde tliciouz?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Standaard hoofdje met leuke tetten, jammer dat als haar bh uit gaat ze al flink hangen.![]()
gvdquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Foto klikken voor front view.
Is dat Vas?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ link | afbeelding ]
If not now, then when.![]()
Jezusquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit. Kutleven.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jezus
Dus je leven is gelijk kut zodra je band lek is? Je hebt een mooie krik daar zie ik al dus is het een eitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit. Kutleven.If not now, then when.![]()
kekke autoI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:47 schreef Juminelle het volgende:
Nu op nu.nl: "Jonge, mooie, intelligente, modebewuste, zelfverzekerde dame heeft autopech met eigen Mini."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit. Kutleven.
Laten we het de jury vragen.
Inderdaad. Wát een kutleven.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus je leven is gelijk kut zodra je band lek is? Je hebt een mooie krik daar zie ik al dus is het een eitje.Laat mij even dramatisch doen jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nu op nu.nl: "Jonge, mooie, intelligente, modebewuste, zelfverzekerde dame heeft autopech met eigen Mini."
Laten we het de jury vragen.
Inderdaad. Wát een kutleven.Kostte me wel 45 euro
![]()
En dWc![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik ga mij zelf vanavond vol proppen met Sushi, Teppanyaki, Tempura en meer.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga mij zelf vanavond vol proppen met Sushi, Teppanyaki, Tempura en meer.Lekker.
Ik eet Saoto soep
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Bami jwzI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Die gast komt me wel bekend voor tho.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
Wat bist ook een bezopen sletjenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die gast komt me wel bekend voor tho.![]()
![]()
![]()
I request a shoot-out in GTA.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Laat mij even dramatisch doen jaKostte me wel 45 euro
![]()
En dWc![]()
If not now, then when.![]()
Ik doe de volgende keer wel mee. Vanavond geen tijd meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Cool.
Ik hoop dat Grid en die andere gozer ook weer van de partij zijn.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee ik bedoel iemand anders, thatim of jna was het volgens mij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik doe de volgende keer wel mee. Vanavond geen tijd meer.If not now, then when.![]()
Niet waar man je lultquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee ik bedoel iemand anders, thatim of jna was het volgens mij.![]()
Weet ik, teringlijer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee ik bedoel iemand anders, thatim of jna was het volgens mij.
Ik wil gewoon mee doen.
Ik was het ja. Vanavond weerquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee ik bedoel iemand anders, thatim of jna was het volgens mij.
Jawel, je keek.![]()
waarom zou je een maroc pijpenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ link | afbeelding ]
op straat
I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Jij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:03 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je een maroc pijpenop straat
eh, ik niet hoor. Bedanktquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nee ik bedoelde het zo: Wat ben jij eenquote:
oh, dus toch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het zo: Wat ben jij eenI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Een huillach smiley?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het zo: Wat ben jij een![]()
Correctquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: