SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Die saga is al over.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The Twilight Saga waar Etha z'n tanden in iemands nek zetDeathlift or Die.![]()
Maatje 56 aubThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Godverdomme kut vodafone met dat gratis bellen/smsen/internet van ze
Ik word steeds gestalkt door mensen die gewoon misbruik maken daaarvan![]()
![]()
Sorry :$quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:58 schreef junamii het volgende:
Godverdomme kut vodafone met dat gratis bellen/smsen/internet van ze
Ik word steeds gestalkt door mensen die gewoon misbruik maken daaarvan![]()
Ik ben een nachtbraker, weet je tochquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:58 schreef Gridlok het volgende:
Vasje, fijn dat je nog onder het land van de niet ronkende bent.![]()
![]()
Ekte nachtbraker ja, ik wil knetter rohken maar zoek hetn iet in mijn eentje haha.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben een nachtbraker, weet je toch![]()
Ga je wietplanten in je tuin zetten denk je? Is wel handig nu in die skere tijden van zuid Nederlandquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ekte nachtbraker ja, ik wil knetter rohken maar zoek hetn iet in mijn eentje haha.![]()
![]()
Mja die plannen liggen er al lang, alleen me moeder wil er niks mee te maken hebben zegt ze dan. Zat te denken aan wildgroei ergens in de bossen ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je wietplanten in je tuin zetten denk je? Is wel handig nu in die skere tijden van zuid Nederland![]()
Moeders..quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja die plannen liggen er al lang, alleen me moeder wil er niks mee te maken hebben zegt ze dan. Zat te denken aan wildgroei ergens in de bossen ofzo.Mijne vind het best als ik er eentje op het balkon doe. Maar wildgroei kan ook idd, alleen risico dat iemand het vind ofzo
![]()
Zou ik kk lijp worden, als ik zo'n smerige rat zie wegrennen met mijn toppen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeders..Mijne vind het best als ik er eentje op het balkon doe. Maar wildgroei kan ook idd, alleen risico dat iemand het vind ofzo
![]()
Ik zie het al voor mequote:Op donderdag 3 mei 2012 02:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou ik kk lijp worden, als ik zo'n smerige rat zie wegrennen met mijn toppen.![]()
![]()
![]()
wat de neuk
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Het moet obesitas-mart hetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die peopleofwalmart-site, echt, die figuren die in die winkels schijnen rond te lopen!
![]()
![]()
Dit is wel een 10x lekkerdere track voor in de club dan die shit waar CB en Vas enzo altijd mee aankomenquote:.
![]()
Slagroomspuit in je kontquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit is wel een 10x lekkerdere track voor in de club dan die shit waar CB en Vas enzo altijd mee aankomen.
![]()
Wauw.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou die ogen zo rood spuiten he.All good things are wild and free.![]()
Oké hier heb je twee punten. Muzikaal vond ik het echter wat minder. Maar wat Yuri zegt inderdaad. Ik zou die ogen vacuum pompen en vervolgens mega hard in haar schedel penetreren.quote:![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oké hier heb je twee punten. Muzikaal vond ik het echter wat minder. Maar wat Yuri zegt inderdaad. Ik zou die ogen vacuum pompen en vervolgens mega hard in haar schedel penetreren.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik had gisteren een blikje fernandes gekocht trouwens. Maar had hem onderweg al opgedronken en weggekankerd![]()
![]()
In de VI zegt Henk Bos dat z'n lievelingsdrankje Fernandes is![]()
Ja, couldn't give two shits about de muziek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oké hier heb je twee punten. Muzikaal vond ik het echter wat minder. Maar wat Yuri zegt inderdaad. Ik zou die ogen vacuum pompen en vervolgens mega hard in haar schedel penetreren.
full stops and exclamation marks![]()
Gooby pls.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben weer de enige die hier Cheryl Cole niet bijzonder vindfull stops and exclamation marks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: