SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles kurban voor jouquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, delen. Anders geef ik zarGon niet.
Als ik in Nijmegen studeerde, welquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh dat valt wel meezouden je ouders het oke vinden als je op kamers zou gaan?
Yurt? Dat is gewoon een studentenhuis toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Als ik in Nijmegen studeerde, wel. Maar dan in zo'n yurt. Jij had al een kamer gevonden, toch
?
Ah, zoquote:
Zoiets als suikeroom neem ik aan? Zo niet wil ik het ook wel wetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, zo. zarGon was al aan het uitleggen wat sekerci baba is
.
Ja,quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoiets als suikeroom neem ik aan? Zo niet wil ik het ook wel weten
zG's vader is sekerbabaquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, zo. zarGon was al aan het uitleggen wat sekerci baba is
.
ah oke, ik ken wel weer 'sekersurat' gebruikt als babyfacequote:Op donderdag 3 mei 2012 00:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja,dat! Ik wist niet wat dat betekende.
quote:
Vaak gehoord?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ah oke, ik ken wel weer 'sekersurat' gebruikt als babyface
Welkom en je hebt smaak, weer eens wat anders dan donerquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik zag Turks eten staan dus reageer ik even...
ik vind die wijnbladeren wel lekker en kofte
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik zag Turks eten staan dus reageer ik even...
ik vind die wijnbladeren wel lekker en kofte
Niet iedereenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
zijn jullie zelf Turks allemaal?
Meeste wel, maar loopt echt van alles rond, Koerden, Arabieren, Turken, Wurken ( wannabees), Nederlanders, etcquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
zijn jullie zelf Turks allemaal?
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier kun je leuke dingen mee doen!.
Hehe Wurken, had ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meeste wel, maar loopt echt van alles rond, Koerden, Arabieren, Turken, Wurken ( wannabees), Nederlanders, etc
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hehe Wurken, had ik nog nooit gehoord
Iyi geceler Trigger!quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:59 schreef Triggershot het volgende:
Iedereen welterusten, iyi geceler, good night, masa al nour
eten mensen in Turkije normaal niet rond 23 uur 's avonds?quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Iyi geceler Trigger!
En ik ga eten:
[ afbeelding ]
Hahaha. Ik heb geen avondeten gehad. Ik weet dat het een beetje slecht van mij isquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
nu nog eten
[..]
eten mensen in Turkije normaal niet rond 23 uur 's avonds?
Smakelijk trouwens =D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |