SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles kurban voor jouquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, delen. Anders geef ik zarGon niet.
Als ik in Nijmegen studeerde, welquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh dat valt wel meezouden je ouders het oke vinden als je op kamers zou gaan?
Yurt? Dat is gewoon een studentenhuis toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Als ik in Nijmegen studeerde, wel. Maar dan in zo'n yurt. Jij had al een kamer gevonden, toch
?
Ah, zoquote:
Zoiets als suikeroom neem ik aan? Zo niet wil ik het ook wel wetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, zo. zarGon was al aan het uitleggen wat sekerci baba is
.
Ja,quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoiets als suikeroom neem ik aan? Zo niet wil ik het ook wel weten
zG's vader is sekerbabaquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, zo. zarGon was al aan het uitleggen wat sekerci baba is
.
ah oke, ik ken wel weer 'sekersurat' gebruikt als babyfacequote:Op donderdag 3 mei 2012 00:37 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja,dat! Ik wist niet wat dat betekende.
quote:
Vaak gehoord?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ah oke, ik ken wel weer 'sekersurat' gebruikt als babyface
Welkom en je hebt smaak, weer eens wat anders dan donerquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik zag Turks eten staan dus reageer ik even...
ik vind die wijnbladeren wel lekker en kofte
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik zag Turks eten staan dus reageer ik even...
ik vind die wijnbladeren wel lekker en kofte
Niet iedereenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
zijn jullie zelf Turks allemaal?
Meeste wel, maar loopt echt van alles rond, Koerden, Arabieren, Turken, Wurken ( wannabees), Nederlanders, etcquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier kun je leuke dingen mee doen!.
Hehe Wurken, had ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meeste wel, maar loopt echt van alles rond, Koerden, Arabieren, Turken, Wurken ( wannabees), Nederlanders, etc
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hehe Wurken, had ik nog nooit gehoord
Iyi geceler Trigger!quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:59 schreef Triggershot het volgende:
Iedereen welterusten, iyi geceler, good night, masa al nour
eten mensen in Turkije normaal niet rond 23 uur 's avonds?quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Iyi geceler Trigger!
En ik ga eten:
[ afbeelding ]
Hahaha. Ik heb geen avondeten gehad. Ik weet dat het een beetje slecht van mij isquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
nu nog eten
[..]
eten mensen in Turkije normaal niet rond 23 uur 's avonds?
Smakelijk trouwens =D
Okeyquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoor in bed te liggen, moet morgen vroeg op.
Morgenavond!
Die parodie is leukerquote:
Landysh gormesin lan bunuquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:05 schreef xminator het volgende:
Heee laaaaaaaaaaaaaaa hahahahHASHadhsahsdhaahashffahaweqe cok komik.
Hoe kan het dat jouw berichten binnenkomen en die van andere mensen niet? En hoe weet jij dat ik jouw berichtje heb gelezen?quote:
Ik ben speciaal, jeweetz!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jouw berichten binnenkomen en die van andere mensen niet? En hoe weet jij dat ik jouw berichtje heb gelezen?
Dat is een pop lan!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:36 schreef xaban06 het volgende:
zG lan birinimi vurdun, ik loop de balkon op en ik zie:
[ afbeelding ]
Nee, je moet twee keer blokkeren want ik heb al gehad dat ik iemand bij PM blokkeerde en ik via DM weer werd aangesproken. Maar dat maakt niet uit. Ik wil gewoon geen PM's en DM's meer ontvangen van users maar blokkeren is dus niet mogelijk bij DM.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:34 schreef Triggershot het volgende:
Ziba, DM-functionaliteit kan je niet uitschakelen. Deze is direct gelinkt aan de PM functionaliteit (qua rechten). Als je van iemand geen DM's meer wil ontvangen, dan kan je die user blockeren via de PM functionaliteit. Dan krijg je geen DM's en geen PM's van die persoon meer.
Neem even contact op met Glowmouse, mogelijk mis je ergens iets, hij kan je nader helpenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:38 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee, je moet twee keer blokkeren want ik heb al gehad dat ik iemand bij PM blokkeerde en ik via DM weer werd aangesproken. Maar dat maakt niet uit. Ik wil gewoon geen PM's en DM's meer ontvangen van users maar blokkeren is dus niet mogelijk bij DM.
Daar ging het je allemaal om héquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:38 schreef Ziba het volgende:
En als ik jou blokkeer heeft het dus geen zin. Haha.
Maakt het niet minder erg, misschien is er 's nachts wel iemand neergeknalt en nu reconstructie ofzoquote:
Ik heb nog nooit DM's van jou gehad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:37 schreef xminator het volgende:
Waarom wil jij mijn DM's niet meer ontvangen
Ja, werd een beetje moe van de foto's die je van jezelf stuurt de hele tijd. Genoeg is genoeg.quote:
Mja, ik hoopte er een paar terug te krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:42 schreef Ziba het volgende:
Ja, werd een beetje moe van de foto's die je van jezelf stuurt de hele tijd. Genoeg is genoeg.![]()
Zeg MashAllah lan!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tis goed hoor schatjeJe hebt een mooi innerlijk daar gaat het mij om
Jij snapt waar het om gaatquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tis goed hoor schatjeJe hebt een mooi innerlijk daar gaat het mij om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |