quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
12 Berghuis, Steven (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
21 Janko, Marc (OOS) Aanvaller
19 Douglas (BRA) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
27 Vujicevic, Dario (BOS) Middenvelder
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
Nee, echt zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Want onder Co Adriaanse hadden ze zich wel meer ingezet, yeah right
Seizoenkaarten zijn al verlengdquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Niet als troll bedoeld, maar ik ben benieuwd als jullie 6e worden, of de Grolsch Veste dan ook nog steeds helemaal vol zit. De laatste 3 seizoenen hebben jullie namelijk toch in de top 2 meegedraaid.
Ik hoop dat je dat wel voor 24.00 uur had gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
Naja, alle ajacieden in mijn contactlijsten maar even een SMS gedaan, is toch gratis met vodafone vandaag.
Er is een wachtlijst voor jaarkaarten, dus ik denk het wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Niet als troll bedoeld, maar ik ben benieuwd als jullie 6e worden, of de Grolsch Veste dan ook nog steeds helemaal vol zit. De laatste 3 seizoenen hebben jullie namelijk toch in de top 2 meegedraaid.
Het ligt echter niet aan McClarens kwaliteiten als coach dat het team geen inzet toont. Dat is gewoon een gebrek aan werklust/inlevingsvermogen/weet ik wat dat het team opbreekt. Adriaanse kan dan misschien wel de betere coach zijn, maar onder hem was de inzet ook niet goed. Als daar het probleem ligt heb je zelfs met de beste coach van de wereld geen succes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, echt zo.
Adriaanse heeft meer trainerskwaliteiten dan die wolly with the brolly (Steve McClaren, red), maar heeft het verloren van Joop Munsterman vanwege zijn in de weg staande ego.
Ik ben nooit echt fans geweest van Engelse oefenmeesters van tegenwoordig. Je kunt met een Engelsman gezellig een kopje thee drinken, maar qua professionaliteit doet hij altijd onder voor een Duitser of een Portugees.
Inzet, heerlijke dooddoener altijd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:08 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Er is een wachtlijst voor jaarkaarten, dus ik denk het wel.
[..]
Het ligt echter niet aan McClarens kwaliteiten als coach dat het team geen inzet toont. Dat is gewoon een gebrek aan werklust/inlevingsvermogen/weet ik wat dat het team opbreekt. Adriaanse kan dan misschien wel de betere coach zijn, maar onder hem was de inzet ook niet goed. Als daar het probleem ligt heb je zelfs met de beste coach van de wereld geen succes.
Mja, maar dat is het wel. Ze kunnen prima voetballen, aan kwaliteit geen gebrek, maar ze wíllen niet.quote:
Of ze kunnen niet door een gebrek aan een duidelijk speelsysteem. Kan je het wel op inzet gooien, het is toch echt aan de trainer om dat erin te slijpen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja, maar dat is het wel. Ze kunnen prima voetballen, aan kwaliteit geen gebrek, maar ze wíllen niet.
Met zo;n middenveld kan je niet prima voetballen. Ja op de counter ja. Dat is gewoon een gebrek aan balans in de selectie. PSV heeft daar ook al last van.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:11 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mja, maar dat is het wel. Ze kunnen prima voetballen, aan kwaliteit geen gebrek, maar ze wíllen niet.
Ik zie niet in wat er onduidelijk is aan 4-3-3quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Of ze kunnen niet door een gebrek aan een duidelijk speelsysteem. Kan je het wel op inzet gooien, het is toch echt aan de trainer om dat erin te slijpen.
Dat ligt er aan hoe je 4-3-3 speelt. Tegenwoordig is het juist in om als vleugelspeler naar binnen te trekken, daarom zie je ook vaak linkspoten op rechts en andersom.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er onduidelijk is aan 4-3-3![]()
behalve dat iemand Ola en Chadli uit moet leggen dat vleugelspelers op de vleugel horen en niet naar binnen trekken zodra ze over de middellijn zijn.
Ja en ik hoorde 12,5mil op Luuk... maarja eerst maar eens zien wat er van waar is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:15 schreef Ties02 het volgende:
Hoorde vandaag achter me dat er 15 miljoen is geboden voor Ola?
Vrij weinig. Het is uiteindelijk aan een technische staf om daar vastigheden in te bouwen, looplijnen uit te zetten, enige vorm van onvoorspelbaarheid op een positieve manier.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er onduidelijk is aan 4-3-3![]()
behalve dat iemand Ola en Chadli uit moet leggen dat vleugelspelers op de vleugel horen en niet naar binnen trekken zodra ze over de middellijn zijn.
Ja dit punt heb je nu voor de 44253ste× aangehaald, het is duidelijk dat je dat vindt, mooi manquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij weinig. Het is uiteindelijk aan een technische staf om daar vastigheden in te bouwen, looplijnen uit te zetten, enige vorm van onvoorspelbaarheid op een positieve manier.
Dat doet McClaren duidelijk niet. Daar waar Adriaanse daar wel aan werkte. Dat gaat in het begin met vallen en op staan, nieuwe dingen uitproberen. Maar uiteindelijk kan je toch niets anders dan concluderen dat Muntenman gewoon gefaald heeft door die trainerswissel door te zetten?
Day sowieso. Maar ja, McClaren ligt beter in de technische staf en groep enzo..quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk kan je toch niets anders dan concluderen dat Muntenman gewoon gefaald heeft door die trainerswissel door te zetten?
Het wordt eigenlijk ook niet met argumenten onderuit gehaald. Kop in het zand en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja dit punt heb je nu voor de 44253ste× aangehaald, het is duidelijk dat je dat vind, mooi
Ja gelukkig speelden we niet met de sterkste opstelling tegen Schalke '04 .. anders was het een dramatisch seizoen gewordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Day sowieso. Maar ja, McClaren ligt beter in de technische staf en groep enzo..
Koop je weinig voor als je het kampioenschap uit handen geeft.
Ik ben het er ook mee oneens. Als je geen klik hebt met je spelers kan je er vanuit gaan dat het qua inzet op een gegeven moment mis gaat. Helaas heeft Twente onder McClaren niet beter gepresteerd dan onder Adriaanse, maar ze hebben in ieder geval geprobeerd om een naderend probleem op te lossen. Als Adriaanse gebleven was en ze hetzelfde hadden gevoetbald zat iedereen te zeiken dat ze de trainer hadden moeten ontslaan omdat er geen klik was met de spelers, dan was het 'wat dom dat jullie dat niet hebben aan zien komen.'quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt eigenlijk ook niet met argumenten onderuit gehaald. Kop in het zand en gaan met die banaan.
Heil Jopie, zullen we maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |