zag ik die niet op tv?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
Allemaal zaken die je als 40+er gewoon nog blijkt te kunnen doen en beleven!
De huidige generatie ouwere jongeren is nog niet zo bejaard!
[ afbeelding ]
Ik zie hem nog steeds in de OP, maar hij is wel weer aan vervanging toe.quote:
Of Ajax?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat gaat het worden, Go Ahead of Feyenoord?
geen van beidenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat gaat het worden, Go Ahead of Feyenoord?
Ja idd , een andere 40+ mag wel eens de aandacht krijgen....quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds in de OP, maar hij is wel weer aan vervanging toe.
Nou nou, moet dat nou? Dat kind wordt snel genoeg (half)wees zonder dat de natuur daarbij geholpen wordt.quote:
Pm even een foto van jezelf naar KT, dan ben jij aan de beurtquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja idd , een andere 40+ mag wel eens de aandacht krijgen....
Heeft ie alweer een mokkel op jong gezet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou, moet dat nou? Dat kind wordt snel genoeg (half)wees zonder dat de natuur daarbij geholpen wordt.
Net zo als die van jou van de netquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pm even een foto van jezelf naar KT, dan ben jij aan de beurt
Alweer? Z'n andere 2 kinderen zijn al jaren volwassen.... maar kennelijk was het Jet haar grootste wens een kind van hem te krijgen, dus hij heeft sinds februari een 3de kind.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie alweer een mokkel op jong gezet?
De net? Het is het netquote:
Kanonne, nog een kort pittig kapsel ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Zo goed? Ik googlede op ''lekker wijf 40+''
Ik vond de opties van Leandra een stuk beterquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Zo goed? Ik googlede op ''lekker wijf 40+''
en hakken van 10 cm.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kanonne, nog een kort pittig kapsel ook
Spontaan biseksueel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef Leandra het volgende:
Ah, inmiddels Courtney Cox, die ziet er idd wel goed uit...
Ja, gewoon het idee dat ze allebei van de eerst helft van de jaren 60 zijn, en je dus ongegeneerd "oeh, lekker ding" kunt denkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond de opties van Leandra een stuk beter
Nee, maar in tegenstelling tot Courtney mankeer ik niets aan mijn ogen, en ik hoef me niet seksueel aangetrokken te voelen om te kunnen beoordelen of iemand er goed uitziet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |