Ja, natuurlijk wel

Maar niets schokkends. Stel bouten (wederom

) in de uitlaat, dit keer twee die in het blok gaan. Eén daarvan sluit kennelijk een ventilatiegat af dus er kwamen carterdampen en olie uit wat APK-afkeur is, maar ze konden wel wat boutjes en Loctite missen
Verder moest het lichtbeeld bijgesteld worden, er zat een verkeerd lampje in, de verstralers voorop hadden wat brakke connecties en de fuseepennen zijn nog wat ingevet omdat wij er destijds er moeilijk nieuw vet in kregen. Dat was het eigenlijk wel. Remmen hadden een verschil van 10% en dat was acceptabel, het scheeftrekken komt waarschijnlijk door veel speling op de fusee rechts. Dat is, samen met speling op een stuurkogel en laag profiel op de band linksvoor, allemaal advies. Niet dat ik er nog veel mee ga rijden, dus dat zit wel vrij snor tot een volgende APK eigenlijk (of op z'n minst het voorjaar)

Daarnaast heb ik waarschijnlijk de bak iets ontzet bij het terugplaatsen van de motor waardoor hij lastig in de achteruit grijpt of eruit schiet, dus die moet ik nog eens weer goed op de steunen leggen. Verder vond hij het wel grappig om erin te rijden ('je krijgt er wel erg veel aandacht mee'

) en was hij verbaasd over hoe keihard de bodem nog was