Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat ineens alle glory hunters uit hun winterslaap komenDat zijn de meest trieste figuren. Zonder hem zou ik prima met een kampioenschap van ajax kunnen leven maar nu
Nee maar ik vond het wel leuk om even te zeggen.quote:
Klopt! Net weer een nieuw team gemaakt met hem, kon Casta niet missen.quote:
Thor of Captain America sowieso kijken voor je The Avengers gaat kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:27 schreef vandermar het volgende:
Welke film zo kijken:
Captain America
Thor
Rise of the planet of the apes
The Grey
Shutter Island
Ook zouden er geen topics meer gekaapt wordenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef DutchSL het volgende:
Topictitelwe hadden toch afgesproken geen clubs er meer in te zetten?
sorry sorry sorry zal het nooit meer doen echt sorryquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef DutchSL het volgende:
Topictitelwe hadden toch afgesproken geen clubs er meer in te zetten?
Nee, ik had wel wat beters te doen vanavond. Wel een nageaapt team hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Klopt! Net weer een nieuw team gemaakt met hem, kon Casta niet missen.![]()
[ afbeelding ]
Iedereen 9 chem! (als ik Loties ff fix, maar staat er nog niet op)
Heb jij hem al af Tim?
twee keer de helftquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Iemand toevallig een idee wat de LB White van Leeds United waard is?
Huh dan kom je op hetzelfde uitquote:
2-3k ofzo, maar hij zal nu wel goedkoper zijn geworden. Wat voor formatie en console (als het PS3 is weet ik het niet)quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Iemand toevallig een idee wat de LB White van Leeds United waard is?
Iets met obvious.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Huh dan kom je op hetzelfde uit
O RLY?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
nee op een kwart.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben slecht in wiskunde maar niet zó slecht..quote:
Lul nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo. Die is gezakt.
[..]
Thanks! Heb 'm opgepikt.
Oquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben slecht in wiskunde maar niet zó slecht..
Ah oke, ben er even uitgeweest..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:37 schreef Vijf_voor het volgende:
IF lens kun je altijd al voor 25k oppikken op de ps3.
AZtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 02-05-2012 om 23:14:02And congratulations to Ajax Amsterdam who are Eredivisie champions! RT this if you support Ajax! reageer retweet
twitter:wwwAZnl twitterde op woensdag 02-05-2012 om 23:24:51Wij feliciteren @AFCAjax en onze oud-speler Sigthórsson met het behalen van de landstitel. #Eredivisie reageer retweet
Heus niet!quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik had wel wat beters te doen vanavond. Wel een nageaapt team hoor
Wanneer gaan wij onze toernooiwedstrijden nou eens spelen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:41 schreef diedjuh het volgende:
Uiteindelijk gaan bijna alle TOTY's van deze week op discard waarde uitkomen
Ik heb jou volgens mij nog niet, voeg me maar toe: diederick2008.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij onze toernooiwedstrijden nou eens spelen?
Hoe laat morgen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik heb jou volgens mij nog niet, voeg me maar toe: diederick2008.
Ik kan morgen wel.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij onze toernooiwedstrijden nou eens spelen?
Morgen 4quote:
ga zelf kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:45 schreef marcie216 het volgende:
Maar zijn de silver spelers nou ook zoveel in prijs gedaalt?
's Middags is primaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:46 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kan de hele dag behalve na 6 uur wordt het lastig.
ja. heel veel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:45 schreef marcie216 het volgende:
Maar zijn de silver spelers nou ook zoveel in prijs gedaalt?
hoe kan ik dit kijken dan ?quote:
Auctions..quote:
Ik heb het net uitgelegd. Als je het dan nog niet snapt, zou ik de lagere school nog een keer over doen.quote:
Je kunt ook gewoon zelf op de markt kijken.quote:
Hey, ben jij nieuw? Voor onervaren FUTters staan er een heleboel handige links in de OP. Neem eens een kijkje!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hey, ben jij nieuw? Voor onervaren FUTters staan er een heleboel handige links in de OP. Neem eens een kijkje!
70k op PS3.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef Vijf_voor het volgende:
Als je sharaawy voor 10k op kunt pikken is de silver markt gecrashed
Wtf.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef Vijf_voor het volgende:
Als je sharaawy voor 10k op kunt pikken is de silver markt gecrashed
je zegt op de webapp kijken, ik vroeg toen nog iets maar hier kreeg ik geen antwoord op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb het net uitgelegd. Als je het dan nog niet snapt, zou ik de lagere school nog een keer over doen.
Je moet de prijzen leren kennen. Je moet in een oogopslag weten of die speler die coins waard is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je zegt op de webapp kijken, ik vroeg toen nog iets maar hier kreeg ik geen antwoord op.
Ik zoek dan op maximumprijs 1000.
Ik zie een speler, met nog 50 seconde. Dan heb ik toch geen tijd om zijn nationaliteit, competitie etc in te gaan vullen. dan is hij al weg
Kennis hebben van de markt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je zegt op de webapp kijken, ik vroeg toen nog iets maar hier kreeg ik geen antwoord op.
Ik zie een speler, met nog 50 seconde. Dan heb ik toch geen tijd om zijn nationaliteit, competitie etc in te gaan vullen. dan is hij al weg
En is ie er nu nog?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Laat maar, ga hier geen energie in steken ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Futheadquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
je kan toch gewoon op bepaalde spelers zoeken manquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij vindt een speler, heeft geen idee wat zijn prijs is, wil het opzoeken, weet dan de prijs, komt terug en is te laat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kan toch gewoon op bepaalde spelers zoeken man
elke keer dat ik het opnieuw lees, des te vager het wordt.
dat is het hem juist...quote:
dankje, maar dat kost veel tijd en voor dat ik dat door heb is het fifa 13...quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet de prijzen leren kennen. Je moet in een oogopslag weten of die speler die coins waard is.
Dan ben je wel bizar traag van begripquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dankje, maar dat kost veel tijd en voor dat ik dat door heb is het fifa 13...
Het leven is oneerlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef wieisboos het volgende:
Ja hoor ik denk ik open nog ff een bronze pack![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Rahnquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he sommige mensen 3/4 spelers, en andere niksquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
Echt, ik ga EA een klaagbrief schrijvenflikkers!
Jij kent echt iedere bronzen speler hèquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rahn
Die ken ik nog van PES6, toen heette hij Ralnu (de spelers van het Duitse elftal hadden andere namen)
Het is gewoon niet eerlijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:58 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Echt he sommige mensen 3/4 spelers, en andere niks
Nee, maar ik moest gewoon iets bedenken om niet iets over die Zoet te zeggenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij kent echt iedere bronzen speler hè![]()
Heerenveen ook zeker wel, maar de 2 grootste heb je wel genoemd ja. Voor dit seizoen was het volgens de "kenners" een beetje50-50 wie er zou degraderen..RKC of Excelsiorquote:
Oke was beetje overdreven.quote:
wat een graftak is het toch ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)schaal_vallen__.html
Hij werd uit zijn hand gegrist, ja. Foutieve titel weer bij de telegraafquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)schaal_vallen__.html
quote:
Dan koop je contracten met een spelerquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:07 schreef dion_v_k het volgende:
4-3-3 Lavezzi met 88 contracten voor 2,3k
Whuuttt !!!!!???quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:07 schreef dion_v_k het volgende:
4-3-3 Lavezzi met 88 contracten voor 2,3k
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij werd uit zijn hand gegrist, ja. Foutieve titel weer bij de telegraaf.
[..]
Echt, mensen die nu geen winst kunnen maken..quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan koop je contracten met een speler
Deze crash blijft toch stand houden als ik het mag geloven?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Echt, mensen die nu geen winst kunnen maken..
hij heeft tenminste een schaaltje om te tillenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat mietje kan niet eens een schaaltje tillen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij heeft tenminste een schaaltje om te tillen
Die moet pijn doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel, Vlaar kan thuis ook zijn fruitschaal optillen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee maar een Lavezzi voor 2,3k maak ik wel wat winst op..quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat een speler 88 contracten heeft maakt hem niet zoveel meer waard, heel vaak kijken mensen daar niet eens naar.
Nou gefeliciteerd danquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij is Ajax kampioen trouwens
Ey is spang broertjequote:
De hele markt is naar de tyfus maar jij vindt niets?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:16 schreef marcie216 het volgende:
jullie hebben echt geluk, op elke speler die ik zoek is geen koopje hahah
Sanchez is redelijk prijzig, Schweinsteiger ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:16 schreef Toefjes het volgende:
TOTY Gustavo ziet er erg goed uit voor 115K. Benieuwd wat hij na happy hour moet gaan kosten. Geloof dat geen van alle TOTY spelers tot nu toe echt vreselijk duur zijn.
Mijn beste waren Hart en Raul Meireiles.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:18 schreef Nickskuh het volgende:
Had een psn card gekocht en de beste was ba daarstraks
Ja niet die goedkoper zijn, nu 2k winst (als ik hem verkoop) op chiellini. maarja is niet zo klapper als de restquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De hele markt is naar de tyfus maar jij vindt niets?
270K voor sanchez, gaat nog wel naar de 200K of er onder. Is goed te doen denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sanchez is redelijk prijzig, Schweinsteiger ook.
Fuck jou, je kinderen en je vrouw.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:20 schreef x1N2ition het volgende:
Ik opende vijf minuten slechts één pakje en ik kreeg TOTY Shaqiri.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:20 schreef x1N2ition het volgende:
Ik opende vijf minuten geleden slechts één pakje en ik kreeg TOTY Shaqiri.
Reza niet kennen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:22 schreef Reemi het volgende:
Ghoochannejhad in een pakje. Het is een Nederlander.
Geimporteertquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:22 schreef Reemi het volgende:
Ghoochannejhad in een pakje. Het is een Nederlander.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer een dt-fout verbeteren. Afgesproken?
Dealquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer een dt-fout verbeteren. Afgesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barendrecht was dat volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand had hier ook een Messi in een pakje toch?
Barendrecht was datquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand had hier ook een Messi in een pakje toch?
Haha, vorige week nog 15kquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:28 schreef dion_v_k het volgende:
Kut zeg, koop ik Chamberlain van Arsenal omdat ik dacht dat zijn waarde rond de 15k lag.. is hij maar 8 tot 9k waard.
7,9k betaald![]()
En nu heb ik ook niet genoeg geld meer voor Robben terwijl er nu een met 'n mooie prijs afloopt
Ik heb die van mij nog helemaal van het begin, toen had ik hem voor 400 gekochtquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:28 schreef dion_v_k het volgende:
Kut zeg, koop ik Chamberlain van Arsenal omdat ik dacht dat zijn waarde rond de 15k lag.. is hij maar 8 tot 9k waard.
7,9k betaald![]()
En nu heb ik ook niet genoeg geld meer voor Robben terwijl er nu een met 'n mooie prijs afloopt
Herkent niemand dit gevoel? Ik vind 't echt typisch dat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:19 schreef Lindgren. het volgende:
En iedere keer als ik een pakje open, voel ik me weer als Sjakie die de wikkel van zijn chocoladereep afhaalt.
Het boeit me allemaal geen fuck meer haha .Soms open ik een pack en ga ik intussen iets anders doen waarna ik er een half uur later achter kom dat er nog een geopend pack op mijn scherm staat waar ik niet naar heb gekekenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Herkent niemand dit gevoel? Ik vind 't echt typisch dat.
Nee, dat gevoel ken ik niet. Wel een mooie vergelijkingquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dan wachten tot er een blanke of een zwarte uitkomtquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee! Het ging om de gouden wikkel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En dan wachten tot er een blanke of een zwarte uitkomt![]()
![]()
Idd, elke keer vol verwachting en dan weer teleurgesteld worden. Vandaag alleen bronzen en zilveren pakjes opengemaakt, had net Westcarr en Zaha in een pakje, helaas geen TOTY speler.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ahaaquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:35 schreef Toefjes het volgende:
Zo, tijd voor het persoonlijke happy hourEn dan lekker slapen
Nog nooit pokémon pakjes gekochtquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Het doet mij meer denken aan de Pokemon pakjes. Hopen op een glimmende Charizard
Maar daar had je veel minder kaarten (en 1 rare) Ik had een keer in 3 pakjes achter elkaar Kabutops, Zapdos en Venusaur (weet niet meer welke volgorde)quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Het doet mij meer denken aan de Pokemon pakjes. Hopen op een glimmende Charizard
Venesaur + 4 Leaf Energy + coins toss = Solar Beam Bitchesquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar daar had je veel minder kaarten (en 1 rare) Ik had een keer in 3 pakjes achter elkaar Kabutops, Zapdos en Venusaur (weet niet meer welke volgorde)
Zonet een 4-4-2 Mulgrew in een 400c pack. Wel bizar, ik heb sinds het TOTY uit is geen 1 squad fitness of een goede NIF bronze speler gekregen maar wel een TOTY speler.
Ik had er alles voor overquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog nooit pokémon pakjes gekocht
Veel te duur waren die krengen
Haha jij speelde het spel er ook echt mee? GAAAAYYYquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Venesaur + 4 Leaf Energy + coins toss = Solar Beam Bitches
Blastoise zijn Rain Dance ftw. Oneindige energiequote:Op donderdag 3 mei 2012 00:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Venesaur + 4 Leaf Energy + coins toss = Solar Beam Bitches
Is gewoon grappigquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:41 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha jij speelde het spel er ook echt mee? GAAAAYYY
Je had er ook 1 voor de PC, voor windows 98quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Blastoise zijn Rain Dance ftw. Oneindige energie
Dat Pokemon TCG Gameboy spel was wel leuk, in het echt heb ik het eigenlijk bijna niet gespeeld.
Je bedoeld WAS.. we zitten inmiddels in 2012 mijn vriendquote:
Ja, snap ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Je bedoeld WAS.. we zitten inmiddels in 2012 mijn vriend
Ik snapte niks van het spel. Ik wou gewoon alle kaarten hebben. En ik heb ze nog steeds hier in mijn kast liggen, in een mooi boekquote:
Haha coolquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:45 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik snapte niks van het spel. Ik wou gewoon alle kaarten hebben. En ik heb ze nog steeds hier in mijn kast liggen, in een mooi boek
Inclusief Mew, Mewtwo en Dragonite. Allemaal glimmend, bitches.
Er is ook heel veel gebeurd, een aantal mensen hebben een hoop coins verdiendquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:49 schreef koenie95 het volgende:
Ik ben ff paar uurtjes naar Ajax en meteen 3 topics er doorheen gejaagd. Doen jullie goed
Was weer een heerlijke avond
Vertel, heb geen zin om alles terug te lezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is ook heel veel gebeurd, een aantal mensen hebben een hoop coins verdiend
TOTY spelers. Iedereen ging massaal packs openen, met voor een aantal mensen mooie resultaten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Vertel, heb geen zin om alles terug te lezen
Ja wie weet inderdaad. Zijn vast zat verzamelaars die ze willen hebben. Ik weet nog wel van die Mew kaart, die kreeg je alleen als je naar de eerste Pokemon film in de bios ging.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Haha cool
Sommige van die kaarten kun je voor veel verkopen denk ik
Een aantal mensen hadden TOTY Parker, 1 iemand had 3 TOTY spelers (Zoet, Akinfenwa en Sanchez) en zelf had ik 1 TOTY (Shiels) en er waren nog meer mensen die een TOTY speler kregen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:52 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Vertel, heb geen zin om alles terug te lezen
Waarom heb ik dan zoveel gebeurd voor die Sararer (74)?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:54 schreef x1N2ition het volgende:
Ik heb TOTY Shaqiri kunnen slijten voor 37750 coins.
[ afbeelding ]
Wie was die mazzelpik met 3 TOTY's?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een aantal mensen hadden TOTY Parker, 1 iemand had 3 TOTY spelers (Zoet, Akinfenwa en Sanchez) en zelf had ik 1 TOTY (Shiels) en er waren nog meer mensen die een TOTY speler kregen.
Ja, tegenwoordig zijn er al zon 1000 afleveringen volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:53 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja wie weet inderdaad. Zijn vast zat verzamelaars die ze willen hebben. Ik weet nog wel van die Mew kaart, die kreeg je alleen als je naar de eerste Pokemon film in de bios ging.
Wat een film was dat trouwens. Toen Ash ging huilen
Pascalquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:55 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Wie was die mazzelpik met 3 TOTY's?
Lol wie is die van 16kquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
Eindresultaat:
4 pakjes geopend. Daaruit nog over: 40(!) spelers à gemiddeld 400 coins ~ 16000 coins
25 contracten à 450 coins: ~ 11000
Twee Squad fitness kaarten à 1,5k = 3000 coins
Rest niet noemenswaardig.
Zeg zo'n 30k weggegooid vanavond.
Omdat Shaqiri een onaantrekkelijke nationaliteit + competitie heeft.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan zoveel gebeurd voor die Sararer (74)?
Zeker omdat hij silver is?
Ja wat dacht je van Sararer, 2e Bundesligaquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:57 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Omdat Shaqiri een onaantrekkelijke nationaliteit + competitie heeft.
Volgend jaar Bayern, dan wordt het een baas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:57 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Omdat Shaqiri een onaantrekkelijke nationaliteit + competitie heeft.
Het is niet altijd feest. Ik denk dat er vrijdag of maandag wel 1 komt (nou ja, eigenlijk 2)quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Komt er nog een happy hour vannacht?
Jij hebt wat gemist!quote:
Trustenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
Zó. De eerste 30 schijtspelers staan er voor 12 uur op. Welterusten.
Ze zeiden destijds alleen op vrijdag voor MOTM.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop ook dat er geen happy hour komt maar dat gaan ze echt wel doen, dan verdienen ze nog veel meer.
Ja maar als je veel uitgeeft aan pakjes mag dat ook wel.quote:
Dat is balen. Ik heb net 75k opgemaakt aan packs met daarin een Iniesta. Redelijke winst dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja maar als je veel uitgeeft aan pakjes mag dat ook wel.
Ik heb vandaag 180k uitgegeven en die TOTY Safarer (49k verkocht) en Aguero (net voor 105k verkocht) nog verlies gemaakt ook
Ja ik kreeg Aguero al vrij snel en 2 packs daarna Safarer, toen had ik dus moeten stoppen maar raakte in de mood en heb mn winst dus meteen verprutst aan meer pakjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:16 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat is balen. Ik heb net 75k opgemaakt aan packs met daarin een Iniesta. Redelijke winst dus
Haha dat heb ik ook vaak. Het is net het casinoquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik kreeg Aguero al vrij snel en 2 packs daarna Safarer, toen had ik dus moeten stoppen maar raakte in de mood en heb mn winst dus meteen verprutst aan meer pakjes
TOTY Eriksen en IF v/d Wielquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:21 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook vaak. Het is net het casino
Zijn er trouwens nog interessante Eredivsie spelers die IF zijn geworden en die ik dus moet halen? Ben er een tijdje uit geweest namelijk.
Ik zie geen Robbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
Zo, Robben is binnen en mijn team is af nu.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#5btWYq32bdsjQ
Nu kan ik lekker pitten
Ow haha. Ik dacht dat je misschien verkeerde team had gestuurd. Mooi team, maar vind je het niet jammer dat Robben 7chem heeft?quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jQFw0qAybdsjT
zo dan
Nee ik wou hem echt graag hebben samen met Ibra, en wil je hem 9 chem hebben moet je zo'n knurft van Bayern als CM pakken, dan ben je ook meteen weer gebonden aan Rafinha of Lahm als RB waar ik ook een hekel aan hebquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:28 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ow haha. Ik dacht dat je misschien verkeerde team had gestuurd. Mooi team, maar vind je het niet jammer dat Robben 7chem heeft?
30 tot 35k op de ps3 volgens mij..quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:28 schreef jepperdeprep het volgende:
Hey TOTY Dembele in een pack. Zal wel niks waard zijn
Had jij niet net ook al Iniesta? Bek dicht dan te zeurenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:28 schreef jepperdeprep het volgende:
Hey TOTY Dembele in een pack. Zal wel niks waard zijn
Gustavo CMquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee ik wou hem echt graag hebben samen met Ibra, en wil je hem 9 chem hebben moet je zo'n knurft van Bayern als CM pakken, dan ben je ook meteen weer gebonden aan Rafinha of Lahm als RB waar ik ook een hekel aan heb
Gustavo = Bayern = knurftquote:
Hahaha ja ik volgens mij is het een truuk van EA. Ik kom terug na een lange tijd niet gespeeld te hebben en ze stoppen een paar goede spelers in packs zodat ik blijf hangen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had jij niet net ook al Iniesta? Bek dicht dan te zeuren
Sssstquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gustavo CM
Maicon RB
Of Huntelaar ST , Elia LW .
Ik heb ongeveer hetzelfde team, en ik heb Hulk RW, Danilo CM en Maicon RB. Ik ben nu aan het sparen voor Robben en dan Müller CM denk ik, alleen RB is wel poep inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee ik wou hem echt graag hebben samen met Ibra, en wil je hem 9 chem hebben moet je zo'n knurft van Bayern als CM pakken, dan ben je ook meteen weer gebonden aan Rafinha of Lahm als RB waar ik ook een hekel aan heb
= Nederlands = heldquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar geen Rafinha of Lahm nodig.
En volgens die analogie:
Robben = Bayern = ..
Ajax verlegd de interesse van Narsingh naar Robbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar hopen dat hij naar Juventus gaat volgend jaar.
Pssst, Narsingh kopuh?quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:37 schreef DutchSL het volgende:
Moeten ze vooral doen, dan hebben ze op het einde geen Narsingh én geen Robben.
Dat zijn toch wel de meest verschrikkelijke pakjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb net 2 packs ghaald, niet eens een shiny gold player
Godver
quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Die goals van Evande[youtube][/youtube]r Sno. Goeiedag, knal, boem, raak, koekoek
Misschien door het blauwe kleurtje. Denk 20kquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:54 schreef Lindgren. het volgende:
En uiteraard gewoon nog wakker.
Hoeveel zal Eriksen gaan worden op PS3? Zo'n 25, 30k?
Veel minder lijkt me. Vrij matige IF, matige league, matige nationaliteit..En dan ook nog mega veel packs die deze week open gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:54 schreef Lindgren. het volgende:
En uiteraard gewoon nog wakker.
Hoeveel zal Eriksen gaan worden op PS3? Zo'n 25, 30k?
Zou tof zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel minder lijkt me. Vrij matige IF, matige league, matige nationaliteit..En dan ook nog mega veel packs die deze week open gaan.
Vd Wiel is ook geen zak waard..nu al rond discardvalue op te halen op xboxquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je de keeper laat uitkomen
Klopt. Toch apart, enige goede Nederlandse RB.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vd Wiel is ook geen zak waard..nu al rond discardvalue op te halen op xbox
Nelom/Van Aanholt/Buttner >>> Pieters/IF Pietersquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Toch apart, enige goede Nederlandse RB.
__
Misschien binnenkort dit eens maken.
http://www.futhead.com/12/squad/644379
Lijkt me stiekem best leuk, dat Deense Dynamiet op CM.
Ach, hij is maar voor erbij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nelom/Van Aanholt/Buttner >>> Pieters/IF Pieters
Fer > Anita
El Kabir > Wolfswinkel
Verder wel een leuk team, al kan ik echt niet spelen met 4-3-1-2..teveel een trechter voor mij, maar daar heb jij als skiller wellicht minder last van (al heb je geen echte skillers nu..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ben ik ook steeds bezig en er blijven maar teams bij komen. Nu wel even wat verkocht de afgelopen tijd, heb er nog maar 11 ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 02:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, hij is maar voor erbij.
/walxie
Jij bent wel voor Ajax toch Lindgren? Anders is het terecht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:28 schreef Lindgren. het volgende:
Iedereen heeft mazzel behalve VDM en ik.
Klopt niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:23 schreef Rijst het volgende:
Al gevonden
Gomis
84 Ball Control
66 Crossing
64 Curve
77 Dribbling
92 Finishing
67 FK Accuracy
83 Heading Accuracy
50 Long Pass
86 Long Shots
40 Marking
89 Penalties
77 Short Pass
93 Shot Power
34 Slide Tackle
33 Stand Tackle
84 Volleys
82 Acceleration
79 Agility
62 Balance
83 Jumping
82 Reactions
76 Sprint Speed
82 Strength
56 Aggression
80 Attacking Position
37 Interceptions
70 Vision
Jij bent zeker zon 1-maand-in-het-jaar Ajacied, dat je overal Ajax bij moet halen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij bent wel voor Ajax toch Lindgren? Anders is het terecht.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt niet.
76 Ball Control
60 Crossing
58 Curve
70 Dribbling
84 Finishing
61 FK Accuracy
78 Heading Accuracy
45 Long Pass
78 Long Shots
38 Marking
81 Penalties
70 Short Pass
85 Shot Power
34 Slide Tackle
31 Stand Tackle
84 Volleys
86 Acceleration
87 Agility
68 Balance
89 Jumping
87 Reactions
79 Sprint Speed
99 Stamina
88 Strength
59 Aggression
80 Attacking Position
39 Interceptions
70 Vision
Ik hoef toch ook niet elke week in het stadion te zitten om een echte Ajacied te zijn? Ik ga geen dure seizoenskaart aanschaffen als ik toch vaak het weekend op vakantie ben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij bent zeker zon 1-maand-in-het-jaar Ajacied, dat je overal Ajax bij moet halen?Wanneer voor het laatst in de Arena geweest?
Vaak in het weekend op vakantie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hoef toch ook niet elke week in het stadion te zitten om een echte Ajacied te zijn? Ik ga geen dure seizoenskaart aanschaffen als ik toch vaak het weekend op vakantie ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |