TS heeft een obsessie met Turken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:19 schreef moonobserver het volgende:
Turk Turk Turk Turk Turk Turken Turk Turk
lees dan het verhaal en dan vooral de voorlaatste alineaquote:Op donderdag 3 mei 2012 07:44 schreef Piye het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waarom je nou spijt hebt. Je hebt iemand geholpen, hij heeft je de volgende dag nog bedankt, maar toch vind je dat je hem beter niet had kunnen helpen?
ik zou dan omdraaien en weglopen. Opbokken met die junksquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef moonobserver het volgende:
Ik vroeg aan hem wat er precies gebeurt was en hij vertelde een vaag verhaal over coke in zijn neus en dat ze iets afgepakt hadden en dat hij knock out in de bosjes had gelegen en nu weer bij was gekomen.
Ik heb het verhaal gelezen, maar ik snap die voorlaatste alinea simpelweg niet. Het is niet alsof die jongen uiteindelijk die buurtkroeg heeft overvallen of zo. Hoezo schaamt TS zich dat hij hen met die gast heeft opgezadeld? Zij waren toch bereid hem te helpen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:29 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
lees dan het verhaal en dan vooral de voorlaatste alinea
Ik snap het ook niet hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal gelezen, maar ik snap die voorlaatste alinea simpelweg niet. Het is niet alsof die jongen uiteindelijk die buurtkroeg heeft overvallen of zo. Hoezo schaamt TS zich dat hij hen met die gast heeft opgezadeld? Zij waren toch bereid hem te helpen?
ja maar ik zou ook een gevoel hebben van "kut, ik kom binnen, gezellige kroeg gezellige boel aardige mensen, ik laat dat joch daar achter en die kroeg heeft ineens een probleem en de politie moest er aan te pas komen."quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal gelezen, maar ik snap die voorlaatste alinea simpelweg niet. Het is niet alsof die jongen uiteindelijk die buurtkroeg heeft overvallen of zo. Hoezo schaamt TS zich dat hij hen met die gast heeft opgezadeld? Zij waren toch bereid hem te helpen?
Misschien ligt het dan aan hoe wij het interpreteren. Bij het stuk dat de politie gebeld werd ging ik er namelijk vanuit dat ze simpelweg direct de politie hebben gebeld omdat die jongen in elkaar was geslagen en niet omdat hij zo'n stennis schopte, maar dat zou het wel kunnen zijn ja. Dat maakt het al wat begrijpelijker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:53 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
ja maar ik zou ook een gevoel hebben van "kut, ik kom binnen, gezellige kroeg gezellige boel aardige mensen, ik laat dat joch daar achter en die kroeg heeft ineens een probleem en de politie moest er aan te pas komen."
ik zou me niet meer in de buurt die kroeg kunnen vertonen
volgens mij is dat wat TS bedoelt
Daarom is TS een troll.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:10 schreef _KurtCobain het volgende:
Vanwaar voel je je genoodzaakt te melden dat het een Turk betreft.
Hoe ik het lees had dit ook best een Nederlander kunnen zijn.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef moonobserver het volgende:
Omdat ik in de veronderstelling was dat Turken waarschijnlijk niet welkom waren in een lokale buurtbar voegde ik er aan toe dat het wel een Turk was![]()
Best een goede tekst. Open anders een topic over de vermeende Armeense genocide met serieuze inslag. Altijd succesvol.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:54 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Daarnaast is mijn gevoel voor rechtvaardigheid heel sterk, als Turken of Fok een topic reeks mogen krijgen is dat prima maar het vreemde is dat Turken wanneer ze een Nederlander doodslaan geen Turken zijn maar gewoon Nederlanders. Maar wanneer een Turk zich cultureel wil profileren of een prijs in ontvangst neemt dan is het opeens een Turk. Vind je dit zelf niet een beetje krom?
Dit heeft niks te maken met gevoel voor rechtvaardigheid. Dit heeft te maken met ontbreken van gezond verstand.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:54 schreef moonobserver het volgende:
[..]
Daarnaast is mijn gevoel voor rechtvaardigheid heel sterk, als Turken of Fok een topic reeks mogen krijgen is dat prima maar het vreemde is dat Turken wanneer ze een Nederlander doodslaan geen Turken zijn maar gewoon Nederlanders. Maar wanneer een Turk zich cultureel wil profileren of een prijs in ontvangst neemt dan is het opeens een Turk. Vind je dit zelf niet een beetje krom?
Turken die hun landgenoten lopen te verheerlijken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:50 schreef Gulmez het volgende:
Sowieso verzonnen, alsof een turkse jongen bijna staat te janken om een paar bulten, ze kunnen heus wel tegen een stootje snapje als je met cocaïne enzo werkt en net of een turk niet een cafe in mag![]()
laatst was ik een pretpark hier in Nederland, stond ook zo'n groep turken in de wachtrij TURKIYE TURKIYE te schreeuwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:09 schreef Mieron het volgende:
[..]
Turken die hun landgenoten lopen te verheerlijken.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |