das een normale (volgroeide) hollandsche spin hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Die laatste is mega groot. Volgens mij is dat de hand van een kindje.
golfplaatquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha nee ik weet niet hoe dat materiaal heet. Je hoort er iig alles op.
Same here.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef Luxuria het volgende:
Muizen boeien me echt niks, maar voor spinnen en muggen ben ik als de dood.
Nog steeds goed, ik heb hem nog niet weer gezien.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:09 schreef maily het volgende:
zo TS, ik ben benieuwd hoe de stand van zaken nu is
Omg, waarom vertel je dit?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:08 schreef VeerEli het volgende:
Die foto's in dit topic zijn echt afschuwelijk gewoon!![]()
En tja, mensen die niet begrijpen waarom mensen bang zijn voor spinnen: Ik snap niet waarom mensen bang zijn voor kikkers, padden, krekels, vlinders of whatever.
Mensen zijn overal bang voor. Wij zijn bang voor spinnen.
Ze zien er nou ook niet bepaald vriendelijk en gezellig uit ofzo
En mensen die zeggen dat spinnen banger zijn voor ons dan wij voor hen geloof ik echt niet.
Die motherfuckers weten het te presteren om in mijn bed te kruipen terwijl ik er in lig. En ken mensen die ineens een vette huisspin op hun buik hadden liggen 's ochtends.![]()
Terwijl ik toch echt niet even gezellig tegen zo'n beest aan kruip..
de poes vond dr een vandaag, was maar 3 cm ofzo maar spin was niet bangquote:Op maandag 7 mei 2012 00:08 schreef VeerEli het volgende:
Die foto's in dit topic zijn echt afschuwelijk gewoon!![]()
En tja, mensen die niet begrijpen waarom mensen bang zijn voor spinnen: Ik snap niet waarom mensen bang zijn voor kikkers, padden, krekels, vlinders of whatever.
Mensen zijn overal bang voor. Wij zijn bang voor spinnen.
Ze zien er nou ook niet bepaald vriendelijk en gezellig uit ofzo
En mensen die zeggen dat spinnen banger zijn voor ons dan wij voor hen geloof ik echt niet.
Die motherfuckers weten het te presteren om in mijn bed te kruipen terwijl ik er in lig. En ken mensen die ineens een vette huisspin op hun buik hadden liggen 's ochtends.![]()
Terwijl ik toch echt niet even gezellig tegen zo'n beest aan kruip..
Nee die kerel zelf dan, te stuntelen om hem in dat rode bakje te krijgen, ik ging stukquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |