Ik gebruik ook altijd een stofzuigerquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:08 schreef maily het volgende:
stofzuiger!!!! en daarna veel zand ofzo opzuigen
ach, mensen houden ervan om zulke verhalen te vertellen en te horen. Alsof het een hobby is van spinnen om mensen bang te maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:41 schreef Compoantje het volgende:
Mijn vader en ik zijn origineel van Australië, maar ik weet nog dat me vader wel eens verteld heeft dat ze daar spinnen hadden die op de kop in de grond zaten en je voeten beetpakten als je er bovenop stond. Dat waren dan ook echt poten die om je hele voet gewikkeld konden worden, zo lang. Ze beten daarna in je voet en je had er maanden last van het gif.
Ik kan nu zo niet op de naam van die spin komen.
Niet lullen. De wolfspinnen van Nederland komen niet door je huid.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:15 schreef JaapJapers het volgende:
Ik ben weleens gebeten door zo'n wolfspin die onder mijn deken lag. Deed fucking pijn man, alsof een blinde zuster twee dikke injectienaalden in je huid prikt. Die beesten zijn gevaarlijk.
[ afbeelding ]
Die jij op je kamer hebt is een Huisspin. Vangen dat beest en hem na een paar dagen vliegjes voeren. Is te gek.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Compoantje het volgende:
Dat is dezelfde spin als die op dit moment in mijn kamer zit?
Ik kan mij niet voorstellen dat mannen bang zijn voor spinnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:07 schreef CoolStoryBro het volgende:
Is dit topic serieus bedoeld? Kan mij niet voorstellen dat mensen bang zijn voor spinnen die in hier voorkomen, de spinnen in Nederland stellen geen ene ruk voor. Wat een stelletje mietjes hier zeg
Ja, en ze zijn altijd met zijn tweeën dus als je er een doodmaakt komt de ander wraak nemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Compoantje het volgende:
Dat is dezelfde spin als die op dit moment in mijn kamer zit?
Idd van vrouwen kan ik het me nog wel voorstellen dat die bang voor spinnen zijn maar mannenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat mannen bang zijn voor spinnen.
Ik heb ook wel eens een keer gehad 'hmm... ik hoor muizen over het laminaat lopen', 's nachts, en 's ochtends zat er een dikke huisspin op de muur. Die hoorde ik dus 's nachts jagen.
Ik heb wel respect voor de grotere spinnen, loopspinnen vang ik met een glas en een papiertje, en webspinnen vang ik wel met mijn handen, maar ik blijf ze wel schudden zodat ze niet kunnen bijten (doet niet veel pijn, maar voorkomen is prettiger)
Omg ik slaap onder een schuin dak en daar hoor ik 's nachts ook wel eens een steentje naar beneden rollen, dacht ik..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:16 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat mannen bang zijn voor spinnen.
Ik heb ook wel eens een keer gehad 'hmm... ik hoor muizen over het laminaat lopen', 's nachts, en 's ochtends zat er een dikke huisspin op de muur. Die hoorde ik dus 's nachts jagen.
Ik heb wel respect voor de grotere spinnen, loopspinnen vang ik met een glas en een papiertje, en webspinnen vang ik wel met mijn handen, maar ik blijf ze wel schudden zodat ze niet kunnen bijten (doet niet veel pijn, maar voorkomen is prettiger)
Godver, geloof je het echt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Omg ik slaap onder een schuin dak en daar hoor ik 's nachts ook wel eens een steentje naar beneden rollen, dacht ik..
Dat is dus een mega grote spin op jacht?
Weet ik veel, dat boven mijn hoofd is maar iets duns plastic-achtigs, volgens mij hoor je daar alles op.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Godver, geloof je het echt?
Een spin van 20 gram?
Die laatste is mega groot. Volgens mij is dat de hand van een kindje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:27 schreef delano.888 het volgende:
Deze leven allemaal in nederland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(zijn namelijk allemaal dezelfde, zoek op huisspin)
Jij slaapt in een tent?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat boven mijn hoofd is maar iets duns plastic-achtigs, volgens mij hoor je daar alles op.
Nee, ik heb er ooit 1 van die maat in mijn huis gehad, toen ik hem probeerde met de stofzuiger op te zuigen paste hij nauwelijks de slang in en hoorde ik hem de hele slang door gaan zegmaar tegen de zijkanten. Doodeng.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Die laatste is mega groot. Volgens mij is dat de hand van een kindje.
Die houden er van 's nachts te jagen. Soms zien ze een hand of vinger die boven de dekens uitsteekt aan voor een prooi.... en ja dan is het auw en meteen naar de eerste hulp.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:27 schreef delano.888 het volgende:
Deze leven allemaal in nederland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(zijn namelijk allemaal dezelfde, zoek op huisspin)
Haha nee ik weet niet hoe dat materiaal heet. Je hoort er iig alles op.quote:
De grootste die ik ving was een stuk kleiner dan die. Waar in NL woon jij dan? hier in het noorden gaan alle spinnen dood of zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er ooit 1 van die maat in mijn huis gehad, toen ik hem probeerde met de stofzuiger op te zuigen paste hij nauwelijks de slang in en hoorde ik hem de hele slang door gaan zegmaar tegen de zijkanten. Doodeng.
Deze zaten vorig jaar naast mijn knie toen ik even een lampje aan deedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Die laatste is mega groot. Volgens mij is dat de hand van een kindje.
Een schuin dak zei je? Je weet dat spinnen muggen zich ophouden bij de dakgoten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef Luxuria het volgende:
Muizen boeien me echt niks, maar voor spinnen en muggen ben ik als de dood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |