Dan wordt dat boek vies.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef AppelCake het volgende:
pak een boek en gooi het op hem, of als je durft sla met het boek op hem.
ik vind spinnen trouwens ook best wel eng :S
Ja, maar dat kan ik nu niet doen, want er liggen al mensen te slapen in huis hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:08 schreef maily het volgende:
stofzuiger!!!! en daarna veel zand ofzo opzuigen
Dat wil ik dus niet doen. Ookal zit ie onder een papiertje, gewoon het gevoel dat je er dicht bij in de buurt zit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:11 schreef MaGNeT het volgende:
Bekertje en een stukje papier.
Bekertje over spin, stukje papier er onder schuiven.
Spin buiten zetten.
Klaar.
Ik doe dat alleen bij spinnen die zo groot zijn dat ik ze kan horen lopen over het laminaat...
ja, ik was wel ff gaan zieligdoen bij een leuke "roommate"quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
als je echt zo bang was had je allang actie ondernomendesnoods het hele huis wakkergemaakt
Oké, en dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:13 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dat wil ik dus niet doen. Ookal zit ie onder een papiertje, gewoon het gevoel dat je er dicht bij in de buurt zit.
Toen ik er net langsliep merkte ik hem op. Hij zat op de muur, vlakbij mijn hoofd. Gadverdamme, stel je voor wat er gebeurt was als ik er tegenaan was gekomen
stel je nou toch eens voor dat je gewoon ligt te snurken... dan merk je die spin pas op als je hij in je mond is gevallenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:13 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dat wil ik dus niet doen. Ookal zit ie onder een papiertje, gewoon het gevoel dat je er dicht bij in de buurt zit.
Toen ik er net langsliep merkte ik hem op. Hij zat op de muur, vlakbij mijn hoofd. Gadverdamme, stel je voor wat er gebeurt was als ik er tegenaan was gekomen
Vraag het hem.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:15 schreef Compoantje het volgende:
Maar hij zit nu dus in het web van een ander spin.
Ik neem aan dat ie daar de hele nacht wel blijft? Muggen vangen enzo?
als er muggen zijn wel...quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:15 schreef Compoantje het volgende:
Maar hij zit nu dus in het web van een ander spin.
Ik neem aan dat ie daar de hele nacht wel blijft? Muggen vangen enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |