Dat zou idd ook kunnen. Als je die bocht niet "goed" neemt, dan vlieg je er zo uitquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hij is of de moerdijk, of klaverpolder afgereden, en dan gok ik eerder op klaverpolder, dat is een klote knooppunt van de A17 naar A16 en vise-versa
Klopt, ben er zelf ook wel eens bijna uitgevlogen door een inschattingsfoutquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zou idd ook kunnen. Als je die bocht niet "goed" neemt, dan vlieg je er zo uit
En waar is hier ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef marcel-o het volgende:
Dikke inslag net hier.
Hoorde eerst hard gedonder met n flinke explosie er na
Kom hier maar kijken! Haha.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik zit hier al uren te wachten op die zware regen die was voorspeld maar nee hoor
http://forum.fok.nl/user/history/280515quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:03 schreef Coelho het volgende:
Wellicht kom ik onder een steen vandaan, maar een half jaar geleden of zo zag je hier nog wel eens user meteo_online. Ik meende dat hij bij een weerdienst werkte, had in ieder geval altijd interessante analyses. Al tijden niks meer van gehoord. Het was toch niet Erwin Kroll die achter username zat, ook daar hebben we nl. ook al tijden niks meer van gehoord/gezien...
Oke, ja ik lurk veel maar houd niet alles bijquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef marcel-o het volgende:
Nogsteeds Gouda.
t zit hier echt boven nu dus.
De wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:59 schreef Rabieluh het volgende:
Waar is eigenlijk de thunder of lightning alley van Europa? Of heb je dat alleen in Amerika.
Nou ja, in amerika heb je de zogenaamde Lightning Alley, net als de Tornado Alley (weet niet of dat toevalig dezelfde regio is), een gebied waar in een bepaalde tijd van het jaar bizar veel bliksem te bewonderen is.quote:
Een plek waar je dus niet graag je toko laat bouwen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:04 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou ja, in amerika heb je de zogenaamde Lightning Alley, net als de Tornado Alley (weet niet of dat toevalig dezelfde regio is), een gebied waar in een bepaalde tijd van het jaar bizar veel bliksem te bewonderen is.
HAha nee, maar zou best eens willen onweerspottenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Een plek waar je dus niet graag je toko laat bouwen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |