Of ze wil dat jij het initiatief neemt. Waarom zit je daar 2 weken op te wachten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef THS het volgende:
Zo irritant als iemand constant op je profiel zit te lurken (2 weken nu, gemiddeld 3x per dag) en geen berichtje stuurt. Ik heb nu maar een berichtje gestuurd...
misschien is ze wel gratis lid, inderdaad. Nog iemand naar een bevrijdingsfestival vandaag?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Of ze wil dat jij het initiatief neemt. Waarom zit je daar 2 weken op te wachten?
OK, tnx!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:24 schreef freshy98 het volgende:
Ik blijf lekker thuis. Grotendeels dan.
Sta tussen 17.00 en 22.00 uur stand-by voor werk, en tussen 19.00 en 20.00 uur ook even bij werk langs voor iets.
Denk dat ik met je mee ga doen.. Nu al hele dag lerend..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:48 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook weer ga daten. Nu nog even een date regelen.
Eeh.. Sure! Jij kookt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef Silenus het volgende:
Nou, zullen wij dan paar Perz? *winkwink*
(Ik stel me heel kwetsbaar op hier zo voor het oog van de natie, dus spaar me een beetje)
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Zo willen ze het heel graag nog noemen. Want anders klinkt het zo eng
Heb een periode gehad waarin ik elke week wel een date had. Ik heb aan aanbod echt geen gebrek gehad, maar heb ook niet met iedereen gedate. Alleen als ik een klik vermoedde, maar ik denk dat ik zelf ook veel te kieskeurig ben en dat ook wel een beetje uitstraalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:04 schreef Dizorn het volgende:
Wat noem je intensief daten, en hoe selectief was je om op deze dates te gaan? Dus in hoeverre had je 't idee dat er een klik zou kunnen zijn.
Eind goed al goed in ieder geval, lijkt me
Zijn hier ook gewoon fok'ers onderling aan het daten, dus kan bestquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef Dennisweb het volgende:
Telt 't ook als je iemand kent van een andere website dan datingwebsite, maar die persoon wel leuk vindt? :- )
Moet je natuurlijk wel even vertellen nuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef Dennisweb het volgende:
Telt 't ook als je iemand kent van een andere website dan datingwebsite, maar die persoon wel leuk vindt? :- )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |