Kon echt een speld horen vallen. Vanaf minuut 1. Bizar, zo'n belangrijke wedstrijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Wegens de sfeer? Die was ook echt helemaal niks inderdaad.
Ja, het was echt heel raar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Kon echt een speld horen vallen. Vanaf minuut 1. Bizar, zo'n belangrijke wedstrijd.
Misschien iedereen geconcentreerd naar de wedstrijd kijken en alle andere standen volgen. Je kunt geen 3 dingen tegelijk maar het was idd erg stil op de stream van EL.quote:
Dit lijkt mij het meest logische scenario.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:43 schreef Sportex het volgende:
Heerenveen zal dus gewoon voor de winst gaan. Bij een eventueel gelijke stand is een eigen doelpunt maken niet zo moeilijk natuurlijk.
wat nou spitsenprobleemquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:43 schreef Muto het volgende:
http://nos.nl/video/36897(...)uit-in-de-spits.html
Toffe gast, alleen wel grappig dat hij meldt dat Feyenoord wel zijn sportieve plicht gaat doen zondag.
Hoe vond je onze nieuwe spits?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
Jammer dat die solo van De Vrij niet resulteerde in een goal. Had het hem zo gegund.
Ja, maar hoeveel maakt die winst uit. Het is niet alsof ze er iets mee winnen toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:43 schreef Sportex het volgende:
Heerenveen zal dus gewoon voor de winst gaan. Bij een eventueel gelijke stand is een eigen doelpunt maken niet zo moeilijk natuurlijk.
Deed het verdienstelijk. Snapte er niet veel van in het begin, maar pakte zeer goed uit.quote:
Betere EL-ticket is mogelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel maakt die winst uit. Het is niet alsof ze er iets mee winnen toch?
Bij elk doelpunt betrokken:quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Deed het verdienstelijk. Snapte er niet veel van in het begin, maar pakte zeer goed uit.
Beter ticket voor EL.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel maakt die winst uit. Het is niet alsof ze er iets mee winnen toch?
Ik denk dat je best wel soms met een speler als De Vrij als buitenspeler kan spelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef Merkie het volgende:
Schaken kan je dit seizoen ook CV zetten, maakt allemaal niet uit.
Vraag me wel af hoe ernstig die ontsteking van Guidetti is. Wat Koeman zei klonk niet goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb alleen de huldiging gemistHoe was die? Het goede nieuws was dat ik maast het mooiste meisje in het stadion zat
En Guidetti zat te huilen op het ereterras na de plank van Cabral hoorde ik?
Nee man, veel te houterige techniekquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat je best wel soms met een speler als De Vrij als buitenspeler kan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |