Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Mikelquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef Thorb het volgende:
Tioté zwaar geblesseerd door Mikel. Hij wordt nu al paar minuten behandeld op het veld.
Prima voetballerquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Mikel![]()
![]()
Als die er al een paar minuten ligt kan die er wel eens lang uit liggen
Hij wordt nu helemaal ingepakt op zon brancard, ziet er niet lekker uit. Die speelt dit seizoen niet meer, jammer voor Newcastle (moeten nog tegen City )quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Mikel![]()
![]()
Als die er al een paar minuten ligt kan die er wel eens lang uit liggen
Welke regio?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef BDIL het volgende:
Bliksem heeft wat geraaktLijkt nieuwjaar hier
Rotterdamquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welke regio?
Heb echt helemaal niks hier jammergenoeg
Niet alleen dat, ik weet waar Tiote last van heeft, maar als zou het er een operatie gedaan moeten worden. Kunnen clubs die interesse in hem hadden afhaken. Dus Tiote niet in Fifa 13 bij een topclubquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wordt nu helemaal ingepakt op zon brancard, ziet er niet lekker uit. Die speelt dit seizoen niet meer, jammer voor Newcastle (moeten nog tegen City )
Ik weet wat 'ie bedoelt, daar gaat het omquote:
Mooi manquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet wat 'ie bedoelt, daar gaat het om
Dan moet je een betere bril kopenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
Isaac wat vind je zo goed aan Cuenca btw of is zelfs je naam een troll? Meer dan de balletjes breed leggen steeds heb ik hem nog niet echt veel zien doen.
haha het was een serieuze vraag, zoveel heb ik de laatste tijd niet naar barca gekeken. of tenminste, ik doe er vaak nog allerlei dingen naast waardoor ik een hoop mis.quote:
Hij doet ook niet meer dan dat. Tello probeert nog acties te maken, maar die mislukkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha het was een serieuze vraag, zoveel heb ik de laatste tijd niet naar barca gekeken.
haha ja die speelt ook nog niet echt heel gelukkig. Maarja sowieso nog jong dus hopelijk wordt ie nog een stuk beter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hij doet ook niet meer dan dat. Tello probeert nog acties te maken, maar die mislukken
.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
Gefeliciteerd ajaciedenna zo'n reeks van overwinningen helaas de terechte winnaar.
Hopelijk gaat H'veen denken van PSV krijgt al 40 miljoen subsidie en Feyenoord heeft het CL geld harder nodig.
Volgende x opletten op hem danquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha het was een serieuze vraag, zoveel heb ik de laatste tijd niet naar barca gekeken. of tenminste, ik doe er vaak nog allerlei dingen naast waardoor ik een hoop mis.
Als Fifa zijn stats zo laat vind ik het niet erg. Tello heeft een geweldige longshot ondanks zijn statsquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ja die speelt ook nog niet echt heel gelukkig. Maarja sowieso nog jong dus hopelijk wordt ie nog een stuk beter.
Adebayor en Lukaku it isquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef OmniRocket het volgende:
tijd om sterkere koppers en sterkere spelers te kopen, ik verlies alle duels
Walker gaat nu voor 70k ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
Iemand een idee wat de prijzen zijn van IF Walker en TOTY Skrtl?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Ajax![]()
Twente![]()
Nog iets bijzonders gemist hier na 20u?
quote:
Vieze jood.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef pascal08 het volgende:
KAMPIOENEN!!! KAMPIOENEN!!! KAMPIOENEN!! OLÉ OLÉ!!!
PS: Kakkerlakken ook gefeliciteerd.
TR gemachtquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef Fuszy het volgende:
Wel jammer dat er dan kakkerlakken wordt geroepenstomme jood
TR ofzoquote:
Oké, oké, F...Fe...Fey...godverdomme.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef Fuszy het volgende:
Wel jammer dat er dan kakkerlakken wordt geroepenstomme jood
XDquote:
Daarom ook doumbia in de spits zettenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
XD
Sowieso, kakkerlakken wel mogen zeggen maar als er iemand jood zegt zijn ze allemaal op hun korte pikkie getrapt
dat mag helemaal niet, hoe kom je daar nou weer bijquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
XD
Sowieso, kakkerlakken wel mogen zeggen maar als er iemand jood zegt zijn ze allemaal op hun korte pikkie getrapt
Wie zegt er hier nou ooit kakkerlakken? We zijn niet allemaal zo sneu als jij bent..quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
XD
Ja, VIPASSHOLE BEGINT ERMEE GODJANDOSIEquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat mag helemaal niet, hoe kom je daar nou weer bij
En dit ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie zegt er hier nou ooit kakkerlakken? We zijn niet allemaal zo sneu als jij bent..
quote:
Fok! heeft ongeveer 10 TOTY spelers rijker. Niet normaal wat een geluk mensen hier hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Ajax![]()
Twente![]()
Nog iets bijzonders gemist hier na 20u?
Ik had er ook meteen eentje..2e pack al. Ruffier, kreeg er 40K voor. Daardoor maar klein verliesquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Fok! heeft ongeveer 10 TOTY spelers rijker. Niet normaal wat een geluk mensen hier hebben.
Ik heb ons team af!Zometeen eerste wedstrijd spelen.
hoeveel discarden ze voor?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er ook meteen eentje..2e pack al. Ruffier, kreeg er 40K voor. Daardoor maar klein verlies
Ja want ik zeg altijd joodquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie zegt er hier nou ooit kakkerlakken? We zijn niet allemaal zo sneu als jij bent..
Niet naar gekeken, maar normale prijzen lijkt me, net als MOTMquote:
Heerenveen moet juist verliezen toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
Heerenveen en Feyenoord hebben allebei dus wat te verliezen? EL en CL voorronde. leuke wedstrijd moet dat worden dan
Heerenveen heeft grote kans op EUropees voetbal. Ze moeten winnen of verliezen van Feyenoord. Gelijkspel hebben ze waarschijnlijk niets.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
Heerenveen en Feyenoord hebben allebei dus wat te verliezen? EL en CL voorronde. leuke wedstrijd moet dat worden dan
of winnen (dan hebben ze een betere EL plek). Alles behalve gelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heerenveen moet juist verliezen toch?
Nee want dan moeten ze 4 voorrondes spelen als ze 5de worden en als ze 4worden volgens mij dan maar 3 of 2quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heerenveen moet juist verliezen toch?
Gelijk hebben ze idd niks aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heerenveen heeft grote kans op EUropees voetbal. Ze moeten winnen of verliezen van Feyenoord. Gelijkspel hebben ze waarschijnlijk niets.
Geenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze idd niks aan.
Wat is het voordeel van verliezen?
Juist, maar F... Fe... Fey... godverdomme, wil natuurlijk niet verliezen ivm CL, dus die gaan echt wel een leuk afspraakje maken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
of winnen (dan hebben ze een betere EL plek). Alles behalve gelijk
Ik had Sararer, had hem er voor 25k /100k BIN op gezet, is verkocht voor 49kquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er ook meteen eentje..2e pack al. Ruffier, kreeg er 40K voor. Daardoor maar klein verlies
Dan wordt PSV geen 2e en hebben ze met 5e plaats ook Europees.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze idd niks aan.
Wat is het voordeel van verliezen?
Wij zijn niet zo'n achterbakse club die premies aan andere clubs geven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Juist, maar F... Fe... Fey... godverdomme, wil natuurlijk niet verliezen ivm CL, dus die gaan echt wel een leuk afspraakje maken.
Een kleine 6k.quote:
Ik word liever 4 als Heerenveen zijndequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan wordt PSV geen 2e en hebben ze met 5e plaats ook Europees.
ooh is 5e ook direct? klote soccerway heeft 3 en 4 alleen als direct staanquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan wordt PSV geen 2e en hebben ze met 5e plaats ook Europees.
Da elbowquote:
Dat kunnen we ook niet betalenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo'n achterbakse club die premies aan andere clubs geven.
Ik vermoed niet Drogba...quote:
Zo een tjap van Newcastle lag te huilen na een elleboogquote:
Waaromd oe jij dteeds die duimpje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo een tjap van Newcastle lag te huilen na een elleboog
Gast hij wordt de wedstrijd uit geslagen door die klote mikelquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo een tjap van Newcastle lag te huilen na een elleboog
Standaard PIquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waaromd oe jij dteeds die duimpje?
De waarde van een CF->ST kaartje ofzo..en die zullen nu mega cheap zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:40 schreef vandermar het volgende:
Maar wat is een prima prijs voor Wallyson als ST?
4K is die?quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
Gefeliciteerd ajaciedenna zo'n reeks van overwinningen helaas de terechte winnaar.
Hopelijk gaat H'veen denken van PSV krijgt al 40 miljoen subsidie en Feyenoord heeft het CL geld harder nodig.
Wat voor foto was datquote:
Zonde man, kan je beter bewaren voor FIFA 13 imoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
Nohh!Wat een lucky bastards hier. Ik ga even 20 eu PSN halen.
twitter:sterreh twitterde op woensdag 02-05-2012 om 22:40:59HUHAUAHAUAHAHHA CHICK OP AT5 FLIKKERT VAN DE LANTAARNPAAL @ LEIDSE PLEIN. reageer retweet
Da's nog vijf maanden ofzo...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde man, kan je beter bewaren voor FIFA 13 imo
Dat is pas in oktoberquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koop dan 200.000 coins van mij, kun je meer pakjes van halenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef Lindgren. het volgende:
Nohh!Wat een lucky bastards hier. Ik ga even 20 eu PSN halen.
Dat duurt ook maar tot November / December.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ff op de database kijken. Vandaag is alles mega cheap door al die packsquote:
Achja, die 20 euro is het plezier wel waard denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat duurt ook maar tot November / December.
Ik koop nooit games, dus dit kan wel een keer.
Klopt, echt te kut om tegen te spelen..erger dan 5atb vind ik, maar paar mensen hier spelen ermee en die worden boos als ik dat zegquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
3-5-2 is trouwens een idioot kutte formatie om tegen te spelen.
die CDM's zijn praktisch verdedigers en de halven staan ook erg ver naar achteren.
600k!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Wie biedt het hoogste aantal PS3 coins voor een tientje?
Als fifa 13 uitkomt koop ik wel ff 50 euro psnquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achja, die 20 euro is het plezier wel waard denk ik
Zou alleen even berekenen of je beter coins kan kopen en dan pakjes of direct pakjes met echt geld
Ik speelde laatst tegen 3-5-2 ultra defensive, 8 verdedigersquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
3-5-2 is trouwens een idioot kutte formatie om tegen te spelen.
die CDM's zijn praktisch verdedigers en de halven staan ook erg ver naar achteren.
100k mag je van me voor een tientjequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Je koopt praktisch FIFA 2 keer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als fifa 13 uitkomt koop ik wel ff 50 euro psn
1 pakje van 7500 = 1.49
50/1.49 = iets meer dan 30
whoop whoop
Ik vind die formatie ook erger dan 5 at the back, met 3-5-2 heb die andere in de verdeding veel man maar ook het middenveld omdat de linies zo kort op elkaar zitten. Ik ga denk ik een goedkoop team maken om te testen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, echt te kut om tegen te spelen..erger dan 5atb vind ik, maar paar mensen hier spelen ermee en die worden boos als ik dat zeg
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, echt te kut om tegen te spelen..erger dan 5atb vind ik, maar paar mensen hier spelen ermee en die worden boos als ik dat zeg
Ik had al 200k voor 20 euro aangebonden, 100k voor 10 euro dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Whatthefuckquote:
Ik had 6x FIFA 12 gekocht voor ¤220 en verkocht voor ¤45 per stuk. Daardoor was m'n eigen exemplaar gratis.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je koopt praktisch FIFA 2 keer.
Gekke handelaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had 6x FIFA 12 gekocht voor ¤220 en verkocht voor ¤45 per stuk. Daardoor was m'n eigen exemplaar gratis.
Ik heb geen internetbankieren, dus als je het binnen 10 minuten wilt moet je het bij een ander halen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil binnen nu en tien minuten voor 10 euro aan coins op PS3 van iemand hier kopen. Meldt u maar.
Wacht ff Lindgren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil binnen nu en tien minuten voor 10 euro aan coins op PS3 van iemand hier kopen. Meldt u maar.
Wuuttt, zieke stats heeft die man en dan maar 85k.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef Reemi het volgende:
Diego gaat nu niet eens meer weg voor 85kIk heb nog behoorlijk geluk
Zo'n grote verbetering op zijn normale kaart is het nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wuuttt, zieke stats heeft die man en dan maar 85k.
Wup wup wup, was ff in de war met De Rossi, maar Diego mag er ook zijn. #nohomo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zo'n grote verbetering op zijn normale kaart is het niet
De Rossi, die wil ik wel graag hebben jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wup wup wup, was ff in de war met De Rossi, maar Diego mag er ook zijn. #nohomo.
Als ik laucas aan de praat weet te krijgen, fix ik ze binnen 10 minuten voor je.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Niemand die coins kan verkopen op korte termijn?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
ik nu net 100k verkocht.. als je me nou een berichtje had gestuurd toen ik het aanbood net.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zei het net al.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
ik nu net 100k verkocht.. als je me nou een berichtje had gestuurd toen ik het zei.
Webapp is idd irritant traag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Fuszy het volgende:
Is de webapp nu tergend traag of is dat mijn internet?
traaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Fuszy het volgende:
Tergend traag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Fuszy het volgende:
Kijk, ik verkoop m'n coins, maar Laucas wil ze juist kopen voor de Xbox terwijl ie PS3 coins heeft. Als hij dan z'n coins ruilt met mij, dan verkoop ik de PS3 coins aan jou. Dan is iedereen blij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb al een dealtje denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kijk, ik verkoop m'n coins, maar Laucas wil ze juist kopen voor de Xbox terwijl ie PS3 coins heeft. Als hij dan z'n coins ruilt met mij, dan verkoop ik de PS3 coins aan jou. Dan is iedereen blij.
Neymar op SPquote:
Nee, te duur die lutser. Tevens is Wallysonquote:
AJAX KAMPIOEN!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef marcie216 het volgende:
woow, 2 topics er door heen gepost sinds ik weg was.
Psv een mooie overwinning, is er nog iets belangrijks gebeurdt?
Are you focking kidding meeee!quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef marcie216 het volgende:
Betere ervaring met Neymarquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, te duur die lutser. Tevens is Wallyson
Wordt de rating weer te hoogquote:
Ajax is kampioen geworden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef marcie216 het volgende:
PASCAL HEEEFT 3 TOTYSquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef marcie216 het volgende:
DE CRISIS MIEN JUNGquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
Modric ging net gewoon voor 16k, moet niet gekker worden![]()
Nee he?quote:
gewoon CB in de spitsquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef Fuszy het volgende:
Ja iets heel belangrijks! IK HEB GEEN SPITS MEER
Twente weer verloren, AZ gelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef marcie216 het volgende:
Cheatengine.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
pagina 86 van de contractmarkt, 250 BIN, zit ik in de 18e minuut.
FFFFFFUUUUUUUUU non shiny contracts
Ik heb er net ff 100 ingeslagen voor 250c BIN. Twee accounts vol.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef Dudeweiser het volgende:
pagina 86 van de contractmarkt, 250 BIN, zit ik in de 18e minuut.
FFFFFFUUUUUUUUU non shiny contracts
Wallyson > Eninho want meer pacequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Eninho!!!
Hoe meer zilver hoe stoerder je bent!
True that, ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef DutchSL het volgende:
Dankzij die slechte pakjes van vandaag heb ik wel weer voldoende contracten om voorlopig vooruit te kunnen.
Precies wat in gedaan heb met Squad Fitness. Straks met 200% winst verkopen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb er net ff 100 ingeslagen voor 250c BIN. Twee accounts vol.Deze fifa geen contract zorgen meer!
Ze zullen vast veel minder worden omdat ze 1 week in packs blijven, zeker als er nog Happy Hour komt.quote:
10euroquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:08 schreef DutchSL het volgende:
Bronzen Koreaanse RM voor 100k gekocht
79 pace, 65 dribbel !
Ik weet het, heeft iemand hier eigenlijk een TOTY gehad?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ze zullen vast veel minder worden omdat ze 1 week in packs blijven, zeker als er nog Happy Hour komt.
10 TOTY's in totaal ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet het, heeft iemand hier eigenlijk een TOTY gehad?
Ik heb gehoord dat hij echt bizar goed isquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:08 schreef DutchSL het volgende:
Bronzen Koreaanse RM voor 100k gekocht
79 pace, 65 dribbel !
topic titel zegt genoegquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet het, heeft iemand hier eigenlijk een TOTY gehad?
ff serieus?quote:
niet eens gezien, wat een bazen titelquote:
Pascal al 3. Tim 1. Rijst 1. Wieisboos 2. Reemi 1quote:
Moiquote:
ja 2 topics doorspitten...quote:
HAHAHAHA, 2 mei kikker in je dij!!!!!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
niet eens gezien, wat een bazen titel
Reemi 1quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Pascal al 3. Tim 1. Rijst 1. Wieisboos 2.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
hoeveel waren die 433 kaartjes gister waard? 6k ofzo?
nog steeds 3,8k winst danquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Heb er gister en eergisteren een paar gekocht voor 4k
35K met geluk ongquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
Wat brengt TOTY Ruffier op? Iemand hier had hem toch?
Ben al te laat.quote:
zo lang is al die shit er nog niet he, zal de komende tijd wel een mooie dalende lijn worden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:15 schreef marcie216 het volgende:
ibrahimovic is niet zo heel veel gezakt, goedkoopste is 70K (Gister 75K)
45k op xboxquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:15 schreef marcie216 het volgende:
ibrahimovic is niet zo heel veel gezakt, goedkoopste is 70K (Gister 75K)
Kun je beter gewoon wat spelers checken in de webapp. Kijken of de BINS lager zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef marcie216 het volgende:
Weet iemand of de silver markt ook zo is ingestort? ik keek altijd op Ultimatedb maar die is nog niet goed bijgewerkt.
Het valt mee. Wel een Huseklepp voor 850c.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef marcie216 het volgende:
Weet iemand of de silver markt ook zo is ingestort? ik keek altijd op Ultimatedb maar die is nog niet goed bijgewerkt.
ik zit niet op de ps3, ik zit op de webapp...quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je beter gewoon wat spelers checken in de webapp. Kijken of de BINS lager zijn.
wutquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het valt mee. Wel een Huseklepp voor 850c.
Dat zal niet zo goed gaan denk ik, want er komen alleen maar meer TOTY's (volgende week weer, en deze hele week TOTY). Dus kan je ze zoiezo een tijdje niet kwijt denk ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
Alle bronzen squad fitness onder de 850c inslaan = profit volgens mij? Is het echt zo makkelijk?
Zullen die dan gaan stijgen??quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
Alle bronzen squad fitness onder de 850c inslaan = profit volgens mij? Is het echt zo makkelijk?
Dat zegt Toefjes toch ook?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik zit niet op de ps3, ik zit op de webapp...
Gister was de goedkoopste Maicon 20 tot 22k op ps3.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zo lang is al die shit er nog niet he, zal de komende tijd wel een mooie dalende lijn worden.
ehhhh ja, dan kijk je toch in de webapp?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ook een Elyounnousi voor 3K, een Mangala voor 1.5K en een Kabir voor 10K.quote:
De handelmeester heeft gesproken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat zal niet zo goed gaan denk ik, want er komen alleen maar meer TOTY's (volgende week weer, en deze hele week TOTY). Dus kan je ze zoiezo een tijdje niet kwijt denk ik
hawelquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook een Elyounnousi voor 3K, een Mangala voor 1.5K en een Kabir voor 10K.
So?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wowww!!! Ik ga Silver team maken met El Kabir, kapitaal 30Kquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook een Elyounnousi voor 3K, een Mangala voor 1.5K en een Kabir voor 10K.
ja, maar dan moet ik bij elke speler van de markt af, en opnieuw zoeken. Kan ik dan beter bij minuut 2 beginnen wat spelers in de watchlist te zetten of wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ehhhh ja, dan kijk je toch in de webapp?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
De handelmeesterhandelloser heeft gesproken.
Lesje webapp it is?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja, maar dan moet ik bij elke speler van de markt af, en opnieuw zoeken. Kan ik dan beter bij minuut 2 beginnen wat spelers in de watchlist te zetten of wat?
Eeeeehm, het was een bargain!quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wowww!!! Ik ga Silver team maken met El Kabir, kapitaal 30K
Castaignos is goedkoper en beter imo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wowww!!! Ik ga Silver team maken met El Kabir, kapitaal 30K
Handelloserquote:
Gewoon op BINS zoeken. Ik keek net even wat de Robben prijs gedaan heeft. Bij 270K BIN kreeg ik nog 4 stuks. 265 K de laagste. Zo kun je dat ook bij je zilveren spelers doen die je op het oog hebt. Is veel actueler en betrouwbaarder dan ultimatedb uiteraard.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja, maar dan moet ik bij elke speler van de markt af, en opnieuw zoeken. Kan ik dan beter bij minuut 2 beginnen wat spelers in de watchlist te zetten of wat?
Maakt niet uit ga hem ook proberen te vinden voor zo weinigquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Eeeeehm, het was een bargain!Dat is niet zijn huidige prijs!
TV uitlaten. Werkt prima hierquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat ineens alle glory hunters uit hun winterslaap komenDat zijn de meest trieste figuren. Zonder hem zou ik prima met een kampioenschap van ajax kunnen leven maar nu
Helaas is er dan nog twitter en al die andere troep.quote:
Alleen op de Webapp zitten danquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas is er dan nog twitter en al die andere troep.
Stroom erafgooienquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is bij elke club. Ook als Feyenoord ooit weer kampioen wordt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat ineens alle glory hunters uit hun winterslaap komenDat zijn de meest trieste figuren. Zonder hem zou ik prima met een kampioenschap van ajax kunnen leven maar nu
Ik kijk alleen af en toe op nu.nl of er nog rellen zijn. Dat vind ik dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonet was er wel iemand van een lantaarnpaal geflikkerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk alleen af en toe op nu.nl of er nog rellen zijn. Dat vind ik dan wel weer leuk.
Kans dat die weer wat duurder wordt, omdat de SIF Suarez nu in pakjes zit..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
er staat niet één UP Suarez CF onder de 30k op op de xbox
oja godver, die van mij van de week verkochtquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kans dat die weer wat duurder wordt, omdat de SIF Suarez nu in pakjes zit..
Batterij eruithalenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, gooi de stroom van de telefoon er eens af
Sowieso ben je debiel als je daarop klimtquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonet was er wel iemand van een lantaarnpaal geflikkerdprachtig.
Je bent niet de enigstequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Leuk man die marktcrash nu ik geen coins meer heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |