Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Mikelquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef Thorb het volgende:
Tioté zwaar geblesseerd door Mikel. Hij wordt nu al paar minuten behandeld op het veld.
Prima voetballerquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Mikel![]()
![]()
Als die er al een paar minuten ligt kan die er wel eens lang uit liggen
Hij wordt nu helemaal ingepakt op zon brancard, ziet er niet lekker uit. Die speelt dit seizoen niet meer, jammer voor Newcastle (moeten nog tegen City )quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Mikel![]()
![]()
Als die er al een paar minuten ligt kan die er wel eens lang uit liggen
Welke regio?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef BDIL het volgende:
Bliksem heeft wat geraaktLijkt nieuwjaar hier
Rotterdamquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Welke regio?
Heb echt helemaal niks hier jammergenoeg
Niet alleen dat, ik weet waar Tiote last van heeft, maar als zou het er een operatie gedaan moeten worden. Kunnen clubs die interesse in hem hadden afhaken. Dus Tiote niet in Fifa 13 bij een topclubquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wordt nu helemaal ingepakt op zon brancard, ziet er niet lekker uit. Die speelt dit seizoen niet meer, jammer voor Newcastle (moeten nog tegen City )
Ik weet wat 'ie bedoelt, daar gaat het omquote:
Mooi manquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik weet wat 'ie bedoelt, daar gaat het om
Dan moet je een betere bril kopenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
Isaac wat vind je zo goed aan Cuenca btw of is zelfs je naam een troll? Meer dan de balletjes breed leggen steeds heb ik hem nog niet echt veel zien doen.
haha het was een serieuze vraag, zoveel heb ik de laatste tijd niet naar barca gekeken. of tenminste, ik doe er vaak nog allerlei dingen naast waardoor ik een hoop mis.quote:
Hij doet ook niet meer dan dat. Tello probeert nog acties te maken, maar die mislukkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha het was een serieuze vraag, zoveel heb ik de laatste tijd niet naar barca gekeken.
haha ja die speelt ook nog niet echt heel gelukkig. Maarja sowieso nog jong dus hopelijk wordt ie nog een stuk beter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hij doet ook niet meer dan dat. Tello probeert nog acties te maken, maar die mislukken
.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef vandermar het volgende:
Gefeliciteerd ajaciedenna zo'n reeks van overwinningen helaas de terechte winnaar.
Hopelijk gaat H'veen denken van PSV krijgt al 40 miljoen subsidie en Feyenoord heeft het CL geld harder nodig.
Volgende x opletten op hem danquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha het was een serieuze vraag, zoveel heb ik de laatste tijd niet naar barca gekeken. of tenminste, ik doe er vaak nog allerlei dingen naast waardoor ik een hoop mis.
Als Fifa zijn stats zo laat vind ik het niet erg. Tello heeft een geweldige longshot ondanks zijn statsquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha ja die speelt ook nog niet echt heel gelukkig. Maarja sowieso nog jong dus hopelijk wordt ie nog een stuk beter.
Adebayor en Lukaku it isquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef OmniRocket het volgende:
tijd om sterkere koppers en sterkere spelers te kopen, ik verlies alle duels
Walker gaat nu voor 70k ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
Iemand een idee wat de prijzen zijn van IF Walker en TOTY Skrtl?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
Ajax![]()
Twente![]()
Nog iets bijzonders gemist hier na 20u?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |