abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111059561
De Baby's

08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
23 September 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
19 november 2011: Rayen, zoon van Timejumper
24 november 2011:'SC-tje', dochter van SummerBreeze & SocialDisorder
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
21 december 2011: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012: Midas, zoon van Kyara en Argento
25 januari 2012: 'Pietje', zoon van Bleie
10 februari 2012: Sander, zoon van Fee-nix
3 maart 2012: Cristel, dochter van PureEvil

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
pi_111059743
Ik sloot hem met

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef Susie het volgende:
Die hebben we in het begin veel gebruikt O+ Ik heb een foto dat ze 2 of 3 dagen oud is, gewikkeld in die deken op de voedingskussen ligt te slapen, zo mooi O+
Ledikant is (volgens de beschrijving op internet) 72 bij 132. Is dat afwijkend? Heb geen idee, ook totaal niet op gelet bij aankoop eigenlijk :@
Dat zijn de buitenmaten. Hier gaat een 70x120 matras in gok ik zo. en das wel een aparte maat. Volgens mij is het standaard 60 x 120 of 70 x 150. Dus iets afwijkend is het wel.

Welke maat matrashoesjes heb je gekocht? Die maat moet je namelijk idealiter ook aanhouden voor je deken. Of groter natuurlijk.

En wilde dit daarna nog posten

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:18 schreef PureEvil het volgende:
Lol...Weet je wat ze hier zeiden? Die hebamme?
Dat ik mn kind alleen maar in een slaapzak moest leggen, zonder deken. Dan spoor je toch ook niet :( Kutduitsers }:|
1

Wat is daar mis mee? Onze meid ligt ook alleen in een slaapzak. Daar zijn die dingen voor hoor. Of spoor ik ook niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:57:36 #3
100412 mefke79
komt goed!
pi_111060812
als het warmer wordt gaat bij ons ook de deken eruit, veel te warm.

O en Susie, ik heb dus wel een standaard hema deken, maar dat ding is echt gekrompen, daar ligt het aan. Ik heb de dekens altijd in een hoes gehad. Ik heb namelijk de effen witte deken en die vond ik niet mooi. Bovendien heb ik een grasgroene kamer en daar kon ik geen hoezen bij vinden. Uiteindelijk stof gekocht en daar de deken in gedaan. Probleem opgelost.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:03:48 #4
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111061189
Ik heb een creme kleurige, dat is Hema geloof ik. De ander heb ik geloof ik via internet gekocht, ik gok via babydump of park, 1 van de 2. Ik zal het van het weekend eens opmeten. Die deken past niet in de lengte erin, dan kan ik hem niet instoppen.

Mevr-mus, wat wordt Simon groot!! En wat een knapperd O+ Je mag wel vaker spammen hoor!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:14:22 #5
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_111061928
Ik heb Draakje momenteel ook alleen in een (dikke) slaapzak liggen. Madam woelt zo verschrikkelijk veel dat ze vaak na 10 minuten al heel d'r dekentjes op een frot aan het voeteneinde heeft liggen.
Volkomen nutteloos dus.

Mevr.Mus wat een dotje O+ !

Draakje is een beetje ziekjes. Diarree, jengelen en mama-plakken. Ook slaapt ze wat meer.
Ik vermoed dat het met haar actie van gisteren te maken heeft; mevrouw vond blijkbaar d'r badwater nogal lekker. Ik had haar al in een badstoeltje gezet dat ze met d'r hoofd ook zeker boven water bleef, maar de hele tijd met d'r handje door het water en dan weer in d'r mondje zal toch wel niet zo goed zijn geweest.

Daarbij denk ik dat Draakje eigenlijk wel toe is aan vaste voeding. Ze kijkt het eten gewoon uit je mond, vanmiddag deed ze even een greep naar m'n sinaasappel (meteen doekjes erbij want dat gaan we dus niet voeren!) en van het weekend heeft oma d'r aardbeien gevoerd. Alleen kreeg ik dat pas vanmorgen te horen :( . Ik natuurlijk ram over de flos want ja, ze is pas 4,5 maand, aardbei is heel allergeen en ze heeft aanleg voor allergieen en eczeem, m'n moeder had goddomme beter moeten weten :( .
Nou weet ik dus ook meteen waarom Draakje maandag en dinsdag van die pandaoogjes had...
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:14:32 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111061945
Jonkie ligt nu ook niet onder een deken. Een slaapzak is voldoende en is er juist voor gemaakt om dan geen deken te hoeven gebruiken.Een deken trapt hij trouwens toch in no-time van zich af. Eigenlijk zijn dekens voor volwassenen die denken dat ze het nodig hebben om te kunnen slapen (en als het koud is).
pi_111063472
NTS, wat een actie van je moeder :{ Zou ik ook niet blij mee zijn hoor, ook al bedoelde ze het vast goed. Beterschap voor je mupje

Mia ligt ook sinds de kraamweek al in een slaapzakje. Wel altijd met dekentje erbij maar dat is denk ik
meer voor mijn beeld ofzo :') Ze ligt trouwens ook heel stil, slaapt meestal heel snel, gaat eerst een kwartier smakken als ze honger heeft en knort weer lekker verder na de nachtvoedingen. Hannah was (is) echt een woelwater. Schopte altijd de dekentjes van zich af, lag zo te maaien met haar armen dat ze zichzelf wakker hield en kon (kan) erg moeilijk in slaap komen en zet het meteen op een gillen als ze honger heeft.
Zo bizar hoe compleet verschillend mijn meiskes zijn van karakter :D

Even nog een update van het luierinferno: het gaat nu eindelijk de goede kant op. Het zalfje wat ik een week geleden heb gekregen bij de HA (miconazolnitraat/hydocortison) maakte het alleen maar erger :X :'( tot op het punt dat alles vuurrood en verdikt was en de wondjes begonnen te ontstaan.
Toen ik maandag Mia in een bomvol eettentje in de kinderwagen compleet moest verschonen wegens doorlekluier moest ze zo vreselijk hard huilen dat ik prompt de HAP heb gebeld. Omdat het zalfje (met zwavel) wat ik in eerste instantie graag wilde niet gemaakt kon worden omdat de bereidingsapotheek dicht was (leuk joh, zo'n feestdag direct na het weekend) heb ik een ander anti-schimmelmiddeltje gekregen en zinkoxidesmeersel om eroverheen te doen. De volgende dag gelijk verbetering _O_
Ik smeer me dus helemaal een ongeluk want bij elke (poep)luier elke keer weer schoonmaken en die 2 zalfjes smeren. Maar het is voor het goede doel dus ik doe het maar braaf.
pi_111063673
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef octopussy het volgende:
NTS, wat een actie van je moeder :{ Zou ik ook niet blij mee zijn hoor, ook al bedoelde ze het vast goed. Beterschap voor je mupje

Mia ligt ook sinds de kraamweek al in een slaapzakje. Wel altijd met dekentje erbij maar dat is denk ik
meer voor mijn beeld ofzo :') Ze ligt trouwens ook heel stil, slaapt meestal heel snel, gaat eerst een kwartier smakken als ze honger heeft en knort weer lekker verder na de nachtvoedingen. Hannah was (is) echt een woelwater. Schopte altijd de dekentjes van zich af, lag zo te maaien met haar armen dat ze zichzelf wakker hield en kon (kan) erg moeilijk in slaap komen en zet het meteen op een gillen als ze honger heeft.
Zo bizar hoe compleet verschillend mijn meiskes zijn van karakter :D

Even nog een update van het luierinferno: het gaat nu eindelijk de goede kant op. Het zalfje wat ik een week geleden heb gekregen bij de HA (miconazolnitraat/hydocortison) maakte het alleen maar erger :X :'( tot op het punt dat alles vuurrood en verdikt was en de wondjes begonnen te ontstaan.
Toen ik maandag Mia in een bomvol eettentje in de kinderwagen compleet moest verschonen wegens doorlekluier moest ze zo vreselijk hard huilen dat ik prompt de HAP heb gebeld. Omdat het zalfje (met zwavel) wat ik in eerste instantie graag wilde niet gemaakt kon worden omdat de bereidingsapotheek dicht was (leuk joh, zo'n feestdag direct na het weekend) heb ik een ander anti-schimmelmiddeltje gekregen en zinkoxidesmeersel om eroverheen te doen. De volgende dag gelijk verbetering _O_
Ik smeer me dus helemaal een ongeluk want bij elke (poep)luier elke keer weer schoonmaken en die 2 zalfjes smeren. Maar het is voor het goede doel dus ik doe het maar braaf.
Fijn dat het de goede kant op gaat octo. lijkt me voor jou ook een enorme opluchting dat Mia steeds minder last zal hebben.

Ik weet wel dat ik zelf het smeren er cht wel voor over had. die dankbaarheid die ik in sc-tje haar oogjes leek te zien als ze weer een vers laagje verkoelende zalf kreeg --> *smelt*
pi_111064693
Ik heb Elise ook in een slaapzak, maar zij ligt wel onder een dekentje nog. Maar met warm weer zou ik die weglaten, en ze trapt ze ook vaak weg! Ik vind het niet gek hoor, zonder deken maar met slaapzak. Anders zouden er toch geen winterslaapzakken bestaan? ;)
Maar zo klein nog zou ik dat ook niet willen..

Octo, wat zielig! Gelukkig gaat het al beter!

Mw. Mus wat een prachtige zoon heb jij! Wauw!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sannne op 02-05-2012 23:03:49 ]
pi_111065024
Ja zeker SB ! Ook al is het misschien even doorbijten want de zalfjes werken niet instant pijnstillend. Maar op de een of andere manier escaleert luieruitslag bij mijn meiden zo snel dat we 2 dagen na het begin van de eerste roodheid al met bloedende billetjes en krijsende kindertjes zitten :'( en dan meestal net als het slecht uitkomt met feestdagen of als we op vakantie gaan.
Het liefst begin ik dan meteen te smeren met zalfjes op recept, maar dat is uiteraard dan op of ze moeten het nog bestellen/bereiden bij de apotheek of de apotheek is dicht -O-

Sanne, je mag het toch ook best posten over dingen die je dwars zitten? Zolang je de positieve kanten van je meisje ook nog kan zien lijkt me dat je gewoon net als alle mama's bent. Het is het moeilijkste beroep van de wereld :*
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:04:35 #11
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_111065031
joh Sannne je bent helemaal geen zeur gek kind!

Octo fijn dat je wat werkends hebt.. :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_111065381
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef octopussy het volgende:
Ja zeker SB ! Ook al is het misschien even doorbijten want de zalfjes werken niet instant pijnstillend. Maar op de een of andere manier escaleert luieruitslag bij mijn meiden zo snel dat we 2 dagen na het begin van de eerste roodheid al met bloedende billetjes en krijsende kindertjes zitten :'( en dan meestal net als het slecht uitkomt met feestdagen of als we op vakantie gaan.
Het liefst begin ik dan meteen te smeren met zalfjes op recept, maar dat is uiteraard dan op of ze moeten het nog bestellen/bereiden bij de apotheek of de apotheek is dicht -O-
Is het misschien een idee om een tubetje op voorraad te vragen? Als dat luchtdicht is blijft dat wel even goed lijkt me.
en anders even kijken of je een herhaalreceptje kan scoren en dan als de nood aan de man is bij de weekendapotheek een verse tube halen? Desnoods bij de dienstapotheek een dorp verderop als je eigen het niet heeft op dat moment. Hebben wij al meer dan eens bij de hand gehad met voeding. Afgelopen zaterdag nog. Ik ben al helemaal gewend aan het feit dat we 8 dagen met 1 bus doen, dus twee weken nadat ik 2 bussen heb gehaald bij de apotheek vraag ik een herhaling aan doe ik dan een dag later op kan halen. Zo loopt het al 4 maanden prima. Maar nu is de inhoud van die dingen verlaagd van 900 naar 800 gram waardoor ik dus ook ineens een dag korter met een bus doe. Dus wij zaten twee dagen eerder zonder voeding. Gevalletje oeps dus.
SD is toen 4 apotheken langsgeweest voordat hij ergens kwam waar ze het nog hadden. Ik ben dus blij dat ik altijd mijn receptje op zak heb.
pi_111066050
Eva slaapt ook alleen in een slaapzak en zonder deken, dus ik spoor ook niet denk ik :6 :P

FR :D na-aper! ;) Nee hoor. Hij staat hier inmiddels in de tuin, net op tijd klaar voor Eva d'r verjaardag. Staat hij bij jullie al?
Wij hebben hem via wehkamp gekocht.
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Mochten jullie dat ook doen, let dan op want de afmetingen kloppen niet dus wij hebben best even moeten zweten om het passend te krijgen op het stuk tuin waar we hem wilden.
Enne..... wat ga je er onder leggen? Wij hebben rubber tegels gedaan. Schrik alleen niet, want uiteindelijk was het 'vloertje' leggen even duur als het toestel :X Maar hey, het is wel veilig ^O^
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:28:11 #14
348178 NotTheSame
pi_111066406
Sannne, meissie ik heb gewoon diep respect hoe jij als single moeder het allemaal weet rond te breien! Iedereen is wel eens de wanhoop nabij, dat mag ook, iedereen gaat immers anders met bepaalde situaties om! Lekker klagen sls het oplucht meis! Je bent een topwijffie!
pi_111066649
Lief! Maar het was niet de bedoeling om complimentjes te vissen hoor, wou het alleen graag even kwijt.

Danic, wow wat gaaf!! Ik schrik wel van die prijzen. Maar goed dat ik alleen maar een balkonnetje heb :P
pi_111066880
We hebben de glijbaan aan de voorkant zitten, dus in de schommelrichting, zoals op de grafische tekening.
Het liep ook nogal uit de hand. Ik wilde graag een schommel. We hebben die zelf altijd gehad en ik weet gewoon dat kinderen daar jaren plezier van (kunnen) hebben.
Vriendlief ging zoeken en die wil altijd groter en beter en kwam met dit aanzetten. Dus ik zeg 'prima, maar das wel de maximumprijs en dan vragen we aan de familie geld, dan krijgt ze dat ding van de hele familie en van vrienden gewoon kleine cadeautjes'. De tante van mijn vriend heeft uiteindelijk het hele ding betaald _O_ :X en wij de bodembedekking, maar die werd dus bijna hetzelfde bedrag als dat speelding :( Dat was niet helemaal de bedoeling.
pi_111066941
Maaaaaaaaar je bent voor de komende jaren klaar! Hier kan ze idd heel lang mee spelen!
Wat lief van die tante :D
pi_111067262
Ja die tante spoort niet (of wel, ze kan het missen zeg maar :P ). Maar dan nog hoeft zoveel geld natuurlijk niet.
Grappig wel dat ik deze reacties krijg (ik zie de reacties op de post van f_r, maar even als zelfde reacties op die van ons: positief dus).
Mijn zusje vond em ook gaaf.
Mijn moeder niet :( Die vindt et belachelijk, duur, Eva is er nog niet aan toe en ze vraagt zich af wat we haar dan volgend jaar willen geven.
Maar ik hoef mezelf echt niet ieder jaar te overtreffen met een beter en duurder cadeau :{w Dus ik heb geantwoord dat het waarschijnlijk een pop gaat worden ofzo ;)
pi_111067510
Al geef je haar heel Disneyworld, da's jouw keuze toch ;)
Altijd maar dat commentaar.. Je kan het toch nooit goed doen. Dooddoener, maar wel waar..

Als ik ooit een echt huisje krijg wil ik voor Elise een boom in de tuin met een schommel eraan gebonden :) En hoog gras eronder O+ En een hangbuikzwijntje ;)
pi_111067665
Aaaaah ik zie het helemaal voor me. Nog idillischer (hoe schrijf je dat?) is zo'n grote boom op een heuveltop.

Ik ben het met je eens hoor, maar mijn moeder ziet helaas vaak alleen het negatieve en kan dan ook moeilijk haar mond houden. Dus het botst wel eens. Morgen komen ze weer omdat ze vrijdag oppassen. Omdat ze uit Zeeland moeten komen en het anderhalf uur rijden is, blijven ze gelijk het hele weekend omdat we zondag Eva d'r verjaardag vieren.
Dan is het altijd duimen dat het goed gaat :X
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:02:53 #21
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111072974
Handig van je moeder NTS....

Sannne, je wil zeker ook een wit hekje om je tuin :P

Stond net voor de stoplichten en hoorde een harde klap, was er even verder op een aanrijding, bij een zebrapad. Hoor nu de sirenes... Niet handig daar, want er is ook een fietspad wat over gaat en daar stoppen auto's ook wel eens voor. Maar goed, geheel off topic dussss.

Oh en Sanne, ook al ben je niet naar complimentjes aan het vissen, vind het ook heel knap van je hoe je het doet in je eentje en hier mag je toch ook wel eens klagen? Iedereen is hier wel met zijn 2-en, maar heeft het ook wel eens moeilijk toch? Ik mopper toch ook over het slapen van Anouk, maar neemt niet weg dat ik evengoed vreselijk dol op d'r ben!

Ik mag weer naar het werk vandaag....
pi_111073407
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef danic het volgende:
Eva slaapt ook alleen in een slaapzak en zonder deken, dus ik spoor ook niet denk ik :6 :P

FR :D na-aper! ;) Nee hoor. Hij staat hier inmiddels in de tuin, net op tijd klaar voor Eva d'r verjaardag. Staat hij bij jullie al?
Wij hebben hem via wehkamp gekocht.
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Mochten jullie dat ook doen, let dan op want de afmetingen kloppen niet dus wij hebben best even moeten zweten om het passend te krijgen op het stuk tuin waar we hem wilden.
Enne..... wat ga je er onder leggen? Wij hebben rubber tegels gedaan. Schrik alleen niet, want uiteindelijk was het 'vloertje' leggen even duur als het toestel :X Maar hey, het is wel veilig ^O^
Wij hebben geen jungle gym maar die van de praxis. Deze week nl 25% korting. Vriend had een dubbele schommel in het krantje zien staan en toen gingen we op de site kijken. En tja toen werd het een uitgebreidere.

@sanne ik heb juist respect voor je je doet alles maar mooi in je uppie. Ik zou dat niet trekken.
@octo fijn dat je nu iets hebt wat werkt.

Ik heb afgelopen nacht ean wakker gekotst ze lIgt nu nog te slapen maar ik ben te beroerd om nog te slapen. Even kijken hoe het vandaag gaat anders morgen even langs de ha. Stomme middenrifbreukje van mij en stomme verkoudheid
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:46:34 #23
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111073431
Balen FR! Lijkt me geen pretje zo. :*
pi_111073500
Het gaat wel weer over maar ik ben 2 dagen allee. Met ean niet zo n goede timing dus.
@danic hij staat nog niet is nog niet eens binnen duurt nog zeker twee wk. En we willen verhuizen dus wellicht komt alleen de basis er zodat haar schommel er aan kan.
Lieve tante zeg. Ean krijgt 1/3 deel van d r opa en oma de rest van ons
pi_111074158
Beterschap FR!

En jullie dames zijn bijna 1 jaar! Spannen hé Danic & FR. Ben zo benieuwd hoe dat straks gaat voelen wanneer Cas jarig is.

En Sanne, iedereen mag wel eens even lekker klagen hoor! Je moet het allemaal maar even in je uppie doen. Ik ben natuurlijk maar 2 dagen met Cas "alleen".

En wat betreft het eeuwige commentaar van andere mensen, ik ken het maar al te goed. Gewoon het ene oor in, het andere oor uit! En dit soort mensen staat vooraan wanneer je er eens op visite bent. Dan wordt er opgeschept over de ontwikkeling en dat het zo snel gaat allemaal. Right, je neemt niet eens de moeite om eens op visite te komen. Alleen maar klagen en klagen ;)

Cas ligt ook al weer op bed, meneer besloot dat 05:30 wel een mooie tijd was. (vriend had zijn wekker niet uitgezet, vermoed dat hij daar wakker van is geworden.)
pi_111075249
f_r, het duurde hier ook ongeveer 2 weken voordat het er was. Wat hebben jullie als ondergrond? Gras? Had hier wel zo makkelijk geweest, maar dat hebben we niet in onze tuin.

Sannne, ik sluit me bij de meiden aan hoor. Af en toe klagen is toch helemaal niet erg? Ik klaag ook wel eens, maar ik kan Eva ook nog eens aan mijn vriend doorgeven als ik bv iets in huis wil doen en ze is erg aanhankelijk. Dat heb jij niet, dus des te meer bewondering voor je dat je het allemaal rond krijgt!
Heeft ze wel contact met haar papa? Of gaat me dat niets aan?

Cynthiaa, ik vind het zeker wel spannend hoor. Vind het echt een belangrijke dag en hoop dat het allemaal leuk verloopt. Ben benieuwd naar de taart die door een goede vriendin wordt gemaakt (zelf besteld en alleen grove lijnen aangegeven van hoe het eruit moet zien, dus verder is ze er vrij in), ben benieuwd hoe Eva het vindt, wat ze van haar eigen (mep)taartje vindt, of ze de cadeautjes snapt, wat ze van de drukte in huis vindt.
Moet ik nog doorgaan hihi.
Oh ja, en of d'r feestjurk past, maar dat zie ik zondagochtend wel.
pi_111075823
Tof die speeltoestellen!! O+.

Hier een doorslaapnacht gehad. Man en ik werden verbaasd wakker vanmorgen. :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:38:37 #28
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111075936
*O* Kuukske *O* Goed van Billie ^O^

FR, Beterschap :*
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:04:29 #29
348178 NotTheSame
pi_111076760
Ferrari_rood, beterschap meis!

En een doorslapende Billy!

Hier ook weer een prutnachtje en ook dankzij de wekker van manlief besloot Draakje dat 4.00uur een mooie tijd was om hele verhalen af te gaan steken. Gelukkig is de diarree wel over, ik werd vanmorgen getrakteerd op een heerlijke poepbroek...
pi_111078744
@kuukske fijn zo'n door slaap nacht
@nts fijn dat de diarree over is
@danic wij hebben gras in de tuin.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:03:06 #31
348178 NotTheSame
pi_111083500
Wij hebben zojuist per ongeluk onze eerste Rapley ervaring achter de rug. Draakje kreeg een schijfje banaan te pakken en steekt het in haar mond! Ik dacht dat ze het wel uit zou spugen maar niets was minder waar.. Het was even kokhalzen maar ze duwde het gewoon door met d'r vingertjes! En dan die triomfantelijke grijns erachteraan!
Note to myself: voorlopig niets eten met haar op schoot! Nog een weekje of 6 wachten!
pi_111083851
Hahaha NTS, gulzig meissie! Ik moet eerlijk zeggen dat ik Mia hier en daar al even wat heb laten proeven. Een klein likje yoghurt (op de lippen) of vla en gisteren heeft ze even op een partje appel gesabbeld. Ik hield het wel goed vast. Ze zoog er als een gek op, dus volgens mij vond ze het wel lekker smaken :D

Overigens wacht ik ook nog tot ze minimaal 5 maanden is voordat ze echt hapjes krijgt. Maar voor nu zie ik er geen kwaad in om haar even te laten proeven af en toe.
pi_111086172
Danic, nee ze heeft geen contact met haar vader. Ze heeft hem wel een paar keer gezien, maar hij heeft haar nooit erkend. Heb hem vaak aangeboden haar te kunnen zien, maar hij is nooit meer langs gekomen, de laatste keer was Elise 4,5 maand.
Dat ik alleen ben met Elise vind ik helemaal niet erg. Het is een makkelijk meisje en we hebben het heel leuk samen. Ik ben heel makkelijk. Als Elise niet in haar hum is dan laat ik het huishouden even liggen, dan blijven we lekker thuis. Tuurlijk zijn er wel momenten.. Maar goed, zat mensen die ook in die positie zitten!
Wat ik wel heel erg mis is het gezinnetje zijn. Mooie momenten delen, lekker samen weggaan, maar ook zorgen delen. Gewoon iemand die hetzelfde voor Elise is als ik. Dat is met een oma toch anders..

NTS wat knap dat ze dat zo door had al! Elise begreep pas na een maand of 7 dat dingen in haar mond moesten :D
Ik vind het echt mega grappig als ze iets afbijt (van een rijstwafeltje ofzo). Dan hoor je ineens krak, maarja wat wil je met 8 tanden :D
pi_111086857
nts wow knappe meid
En sanne toch blijf ik het knap vinden. Ik ben nu 2 dagen alleen met Ean ook vannacht voor het eerst en dat vind ik toch wel spannend
Ik kan ook niks meer eten met ean in de buurt dan ze dat wat ik heb.

op Koninginnedag ik heb een echte meid.
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:44:20 #35
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111088066
O+ FR

Voor ik het vergeet te melden...Cristel is vandaag 2 maanden *O* *O* *O*
pi_111088152
Hier vanochtend weer op het cb geweest.

7850 gr en 67.9 cm

donderdag 3 mei 2012 @ 15:57:01 #37
348178 NotTheSame
pi_111088583
PureEvil, gefeliciteerd met de vermaanddag van Cristel *O*

Ooooh ferrari_rood, wat een dotje O+ !

Octo, ik wil hier eigenlijk echt wachten tot 6 maanden ivm allergieen. Het enige wat ze tot nu toe geproeft heeft is appel (het sap dan, even een likje over d'r mondje), aardbei (thanx mama :') ) en vandaag dan de banaan.

Meissie, helaas zie ik je stats niet goed, maar volgens mij gaat het goed toch *O* !
pi_111088924
je kunt er op klikken nts
Ziet er goed uit meissie
En cristel alweer 2mnd wow gaat ook snel zeg
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:06:23 #39
348178 NotTheSame
pi_111089066
Ik krijg dan weer zo'n heel breed venstertje waar ik niet mee kan scrollen of groter maken oid?
Het zal wel aan mijn laptop liggen ;) !
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:46:01 #40
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111093626
Oh, wat zit ean lief te spelen! O+
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:16:33 #41
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111094748
Lieve foto FR!

En inderdaad Eva en Ean alweer bijna 1 jaar. Ik schreef net meer in z&g toen jullie gingen bevallen O+

Sannne, helemaal eens met de rest van de dames hoor. En inderdaad alle respect voor hoe je het aanpakt hoor! :*

:* voor de zieke kindjes en de prutnachten
*O* voor de doorslapers en vermaanddagen

Hier verder alles goed. Lekker weekend *O*
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:15:24 #42
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111096993
Nieuwe tactiek voor vannacht; romper met korte mouw in een slaapzak... misschien heeft ze het wel te warm bedachten wij. Vind het op haar kamertje ook wel wat warm. Ik neem aan dat ze het wel laat "weten" als ze dit niet prettig vind??
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:11:06 #43
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111100096
Sannne :*

NTS, wazige actie van je moeder. Al herken ik het wel, opeens doen we het voor de leuk bij de kleinkinderen en denken we niet zoveel meer na.. Niet handig.
Zou de diarree daar ook niet van kunnen komen?

Bijvoeden doen we hier ook niet actief. Nu wel een sperzieboon en wat zelfgemaakte appelmoes geproefd. Maar echt eten doet hij het ook niet. Waarschijnlijk gaan we met 5,5 maand met groente beginnen en dan bij 6 maand fruit en opvolgmelk erin.

Meissie, nog een beetje zoekend naar het eigen lijntje? Maar prima in verhouding toch?
Verder ook alles goed?

Susie, als ze het koud hebben, laten ze het wel horen. Als ze het te warm hebben kunnen ze suf worden. Dus liever koud beginnen en evt bijkleden ;)
Daan lijkt een heethoofdje te zijn, zoals zijn broertje, die hoeft echt geen laagje extra meer..

We hadden gisteren al een brulpartij in de speeltuin (plantsoen om de hoek), niks was goed, drinken, slapen, bij mij, bij iemand anders, allemaal niks.. Uiteindelijk thuis rustig gekregen. Vandaag weer geprobeerd. Maar weer helemaal overstuur. Nu ook weer thuis in bed gelegd, en binnen 5 minuten sliep hij heerlijk. En de babyfoon haalde het net tot het bankje daar, dus Chris kon nog lekker doorspelen. Echt paniek in zijn ogen, blind brullen, hopelijk niet lang blijvend. Verheug me op heerlijke zomerdagen met de jongens daar.. :Y
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:22:19 #45
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111100710
Ohww, Cristel! Wat lief O+

Wat apart van Daan DF. En kan mij voorstellen dat je je erop verheugt, klinkt heerlijk!
pi_111101144
is het ook susie. Gisteren dacht ik dat het de warmte was. En een beetje water en een natte doek rond zijn gezicht hielpen goed (binnen dus). En vandaag was het ook pas over toen hij binnen was, maar hij was zeker niet te warm. Dus de hitte kan het niet geweest zijn. Denk toch de drukte van de andere kinderen en moeders, dat hij het nu opeens meer meekrijgt ofzo..
pi_111101982
PE, wat een schatje O+ O+ O+ Zo leuk he? Als ze zo babbelen dan is dat een teken dat ze heel ontspannen en tevreden zijn.
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:16:45 #48
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111103906
Oh my, ik hoor de buurman net toch uit zijn dak gaan tegen zijn dochter van 3..... Echt met een vreselijk schreeuw stem "en nou hou je goddomme eens je kop en ga je luisteren".... ;(
En tuurlijk je kan het eens een keer zat zijn, maar wetende dat hij vaker schreeuwt, ook gewoon in de tuin. En nu hoor ik dat meisje dus onbedaarlijk huilen, mijn hart breekt. Natuurlijk, ze zal wel naar bed moeten en niet willen ofzo? Maar hier bereik je toch totaal nix mee?
Goed, moest ik ff kwijt :P
pi_111104088
Da's sneu voor het meisje.. Maar wie weet hoe ze op hun tandvlees lopen? Dan kan je weleens je geduld verliezen..
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:25:34 #50
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111104351
Ik hoor ze vaak genoeg in de tuin, eerst zijn ze leuk aan het spelen en in ene gaat er iets niet goed of mag hij (ook een jongen, leeftijd weet ik even niet) iets niet doen en dan verheft hij ook gelijk zijn stem... Dus tja, of ze op hun tandvlees lopen? Denk eerder dat hij gewoon zo is (en zij ook trouwens :X)
Maar goed, dat kan, maar zo schreeuwen? Ik schrok er helemaal van!
pi_111104476
Hm als het vaker gebeurt dan is het idd wel heel sneu ;(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:22:49 #52
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_111117622
Ah hier moet ik zijn ivp het bevallings topic ;)

Ons Dochter Felicia Leunk - 27-04-2012 - 3070 gram :)

Cynthia die geluidjes zit te maken tijdens het slapen O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:26:10 #53
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111117652
Ah! Daar ben je eindelijk :P
Nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Wat een plaatje zeg! O+

En korte mouw romper heeft geholpen! *O* Verder zeg ik niets ivm Fok!-wet enzo :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:29:03 #54
34663 SpeedyGJ
pi_111117681
Ja daar was ik dan, was even in de war haha :D
Dank je wel :) en een plaatje is het zeker O+

Ze wil alleen niet goed eten momenteel, 30ml vannacht ;(
pi_111117699
Van harte & welkom Speedy! Hopelijk drinkt ze vandaag wat meer :*

Gisteren heeft Cas veel geslapen, 2 x 2,5 uur. Dat zijn we helemaal niet gewend.. Hij was vast aan het bijtanken voor afgelopen nacht :') Wat een prutnacht. Vanmorgen begon ook al niet beter, pcm gegeven en meneer slaapt na zijn vroege fruithap. Maar eens zien hoe hij wakker wordt, vermoed dat hij buikpijn heeft. :'(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:46:54 #56
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111117873
Speedy, gefeliciteerd en welkom :Y
Hopelijk drinkt ze meer inderdaad. Maar af en toe een dag wat vaker kleinere porties is ook wel gewoon.

Susie, hier lopen er ook van die ouders rond in de buurt. De kinderen durven thuis ook niks. Eenmaal los in de buurt halen ze allemaal kattekwaad uit, waarvan de ouders dan zeggen "dat doet mijn kind niet". En als je dan even rustig met zo'n kind praat, of Chris er rustig mee speelt, is het kind opeens lekker rustig en spelerig, ipv rotzooi zoekend..

Daan heeft vanochtend de 6.15 gehaald. Daarna ook echt vrolijk wakker. Het is gewoon een vroeg vogeltje.. Nu zijn ouders nog ;)
pi_111118083
Niet leuk zUlke ouders susie.

Mijn eerst nacht alleen met ean ging aardig. Om 4:00 was ze wakker en echt zielig aan het huilen. Teruggelegd op d r rug even stil en toen begon het weer. Ze is ook wat verkouden dus ik denk dat op d r buik niet lekker lag.. Iets na 5:00 is ze gaan slapen en nu slaapt ze nog
pi_111118104
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef Susie het volgende:
Oh my, ik hoor de buurman net toch uit zijn dak gaan tegen zijn dochter van 3..... Echt met een vreselijk schreeuw stem "en nou hou je goddomme eens je kop en ga je luisteren".... ;(
En tuurlijk je kan het eens een keer zat zijn, maar wetende dat hij vaker schreeuwt, ook gewoon in de tuin. En nu hoor ik dat meisje dus onbedaarlijk huilen, mijn hart breekt. Natuurlijk, ze zal wel naar bed moeten en niet willen ofzo? Maar hier bereik je toch totaal nix mee?
Goed, moest ik ff kwijt :P
o nou geloof me, als je een dochter van 3 hebt dan komt dat er echt wel een keer van hoor. Kindjes van 3 kunnen het bloed gruwelijk onder je nagels vandaan halen, hoe schattig ze er ook uit mogen zien.. en voor buitenstaanders zijn ze altijd lief..ouders proberen ze ongeveer elke minuut van de dag uit.
pi_111118174
Speedy welkom met je prachtige dochter

[ Bericht 5% gewijzigd door F_r op 04-05-2012 10:20:14 ]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:05:54 #60
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111118182
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

o nou geloof me, als je een dochter van 3 hebt dan komt dat er echt wel een keer van hoor. Kindjes van 3 kunnen het bloed gruwelijk onder je nagels vandaan halen,
en kindjes van 4,5,6,7,8 ook :(

Anyway...Cristel heeft weer doorgeslapen vannacht :o van 20.00 tot 07.00 ! En nou ligt ze alweer te slapen :')

En nog meer goede nachten lees ik ! *O* *O* *O*

Speedy, Gefeliciteerd en welkom ;) Mooi meissie O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:21:11 #61
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111118460
quote:

[..]

o nou geloof me, als je een dochter van 3 hebt dan komt dat er echt wel een keer van hoor.
Ja, en jongetjes zijn engeltjes O+
:P

Een keertje kan het gebeuren, maar als ouders dat continu doen, is dat toch sneu voor het kind..
pi_111118621
Het ging in dit geval om een dochter. Daarbij heeft onderzoek uitgewezen dat meisjes erger zijn, jongens zijn alleen maar dom en druk :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:30:48 #63
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111118657
Ik blij met mijn 2 jochies O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:36:16 #64
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111118777
Welkom Speedy! Mooie meisje!

Fijn dat de 1e nacht alleen goed ging FR. Hoe is het met jou?

Fijn Suus! En Cristel ook al zo'n goede nacht. Ze krijgt toch nog wel een nacht/avondfles?

Beterschap voor Cas!

En fijn zo'n ochgtendkind DF ;)

Hier was het gewoon weer de normale tijd: 8 uur en dit keer ook zonder gehuil tijdens de slaap vroeg in de morgen.
pi_111118831
hihi jij schreef ochgtend

ik zal maar niet vertellen hoe ik wakker werd
*schuldig wegloopt*
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:59:08 #66
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111119330
lol, nog niet helemaal wakker (of dikke vingers) :D

Nou vertel KD, hoe werd jij wakker?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:02:45 #67
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111119419
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:36 schreef Kyara het volgende:
En Cristel ook al zo'n goede nacht. Ze krijgt toch nog wel een nacht/avondfles?

Nou....ze heeft om ongeveer 17.30 een fles op van ca. 170 en rond 20.00 nog iets van 30/40/50 ofzo. en daarna dus niks meer, tot vanochtend 07.00 :Y
pi_111119555
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:59 schreef Kyara het volgende:
lol, nog niet helemaal wakker (of dikke vingers) :D

Nou vertel KD, hoe werd jij wakker?
verschrikkelijk, laksje viel uit bed ;( doffe boink ;( ik dacht dat ik moest overgeven van schuldgevoel. hij lag dus naast me te slapen na de laatste voeding, maar hij besloot voor t eerst naar de andere kant van t bed te tijgeren :') schade viel mee, hij huilde alleen ff van schrik, ik heb er nog steeds last van. Elin is echt nooit gevallen ofzo, Laks heeft al een appel op zijn kop gehad en uit bed gevallen ;(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:15:39 #69
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111119837
Och jeetje KD. Kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken. Gelukkig niks ergs gebeurd maar je zal nog wel even nashaken denk ik. :* wel weer knap dat ie al zo fanatief aan het tijgeren is, maar aan zijn timing moet dus nog gewerkt worden....

PE, zo, dat is wel snel dan! Ik hoorde hier laatst dat bij iemand dat avondfles er nog niet af mocht (was dat DF? of heb ik dat weer irl gehoord?).

Geen idee of Midas zonder avondvoeding kan, we maken hem er nog wel voor wakker.
pi_111120029
Dat is schrikken KD maar met je schuldig voelen bereik je niks. Je hebt het niet expres gedaan.

Kyara lief dat hwet vraagt. Het gaat wel maar nu had ik eindelijk eens het bed helemaal voor mezelf dus kon ik er horizontaal in gaan liggen op mijn buik. Maar dat gaat door de verkoudheid dus niet. Maar ik krijg nog een herkansing eind mei.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:24:16 #71
34663 SpeedyGJ
pi_111120083
Dag totaal voeding was gelukkig goed :) ook is ze weer mooi aangekomen met 50gr :)

Ik las trouwens op vorige pagina met het schreeuwen naar het kindje, ik heb het zelfde mee gemaakt met de buren.
Die hebben 3 kinderen, luisteren? Ho maar en maar schelden/vloeken + genoeg lichaamscontact (Schoppen/slaan)... -O- nee dat is niet echt pluis op deze manier..

Gelukkig ben ik heel anders opgesteld :)
En de buren zijn inmiddels verhuist, maar goed ook kan mijn Dochter van 3.5 mooi rustig buiten spelen zonder dat ze geslagen wordt of dingen van haar af wordt gepakt :)
pi_111120159
Welkom speedy en feli *O* mooie baby!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:28:13 #73
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111120180
Kyara, ik heb haar nooit wakker gemaakt voor een avond/nacht fles....dat regelt zich vanzelf wel. Ze gaat altijd rond 19.00/20.00 naar bed (na de fles), betekend niet dat ze gelijk gaat slapen, maar ze huilt niet iig.

:o KD, zal best dat je geschrokken bent ja.....Gelukkig heeft ie er niks aan over gehouden :*
pi_111120181
quote:

[..]

o nou geloof me, als je een dochter van 3 hebt dan komt dat er echt wel een keer van hoor. Kindjes van 3 kunnen het bloed gruwelijk onder je nagels vandaan halen, hoe schattig ze er ook uit mogen zien.. en voor buitenstaanders zijn ze altijd lief..ouders proberen ze ongeveer elke minuut van de dag uit.
Als het goed is beginnen ze daar al veel eerder mee hoor ;). Tenminste...ik merk het nu al.

Welkom Speedy!
pi_111120238
wij hebben ean nog een hele tijd wakker gemaakt voor de laatste fles maar dat was omdat ze om 18:00 al naar bed wilde. Nu gaat ze rond 19:00/19:30 en krijgt ze dan de laatste fles. Maar ze wordt nog steeds vaak 's nachts een keer wakker. Of ze blijft kletsten of ze gaat huilen en als ze huilt ligt ze meestal andersom in d'r bedje of staat ze in d'r bedje. En gaan liggen is dan nog moeilijk.
pi_111120302
@Nts: Ja het gaat zeker goed :)
@df: ja hij zoekt nog een beetje naar ze lijntje maar dat is ook een beetje omdat die bij 1 maand ook 2,5 week in het ziekenhuis heeft gelegen en dat heeft die daarna destijds ingehaald. Voor de rest gaat alles prima :)

Pe wat een schatje O+

Welkom Speedy met jullie dochter. Gefeliciteerd O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:42:13 #77
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111120555
KD, dat is naar wakker worden :{

Ik was het niet Kyara.. Had alleen bij Chris advies gekregen dat ze pas de klok door mogen slapen als ze 6 kg zijn (tot die tijd evenlang slapen als ze ponden zwaar zijn). Maar uitzonderingen zijn er altijd, zolang ze maar helder wakker worden..

Zo Daan even een fles geven, en dan met de jongens naar de stad.. Even uitwaaien en cadeautjes kopen voor schoonvaders verjaardag en kraamcadeaus voor een neef en mijn zusje..
pi_111120713
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:05 schreef PureEvil het volgende:

[..]

en kindjes van 4,5,6,7,8 ook :(

Waarom wil je dan nog meer kindjes? :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:00:26 #79
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111121111
Sorry DF, dan was ik in de war met mijn nichtje. Haar zoontje is ook iets ouder dan Midas. Maar die mocht de laatste fles dus nog niet schrappen. Waarom ben ik even vergeten.

Als ik Midas niet wakker maar voor zijn flesjes is hij helemaal van slag. Hij kan het zelf niet zo goed regelen. Of hij zonder de laatste fles kan weet ik niet. Weet wel dat dat echt het moment van vader en zoon is O+

Speedy! Fijn dat het drinken nu beter gaat! Hoe voelt je vrouw/vriendin zich?

FR, hopelijk voel je je snel weer wat beter. Hoe zit het nou trouwens met die breuk bij jou? Wordt daar nog wat aan gedaan of heeft dat gewoon tijd nodig?
pi_111121207
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:15 schreef Kyara het volgende:
Och jeetje KD. Kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken. Gelukkig niks ergs gebeurd maar je zal nog wel even nashaken denk ik. :* wel weer knap dat ie al zo fanatief aan het tijgeren is, maar aan zijn timing moet dus nog gewerkt worden....

PE, zo, dat is wel snel dan! Ik hoorde hier laatst dat bij iemand dat avondfles er nog niet af mocht (was dat DF? of heb ik dat weer irl gehoord?).

Geen idee of Midas zonder avondvoeding kan, we maken hem er nog wel voor wakker.
haha ja bad timing. nouja hij heeft alleen een rode vlek op zijn koppie en ik ga m denk ik toch maar even wakker maken in zijn slaapjes. maar vooralsnog is ie zijn happy self
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:07:56 #81
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111121332
Anouk komt ook nog zelf voor de avondfles, zo tussen half 10 en 10. Dan krijgt ze dus een fles met rijstebloem. En als het later is dan 10, dan maak ik haar toch nog wakker.

Oh, KD, dat is schrikken! Maar kan een keer gebeuren toch?

En ja, ze kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen, je wil ze heus wel eens achter het behang plakken, maar deze buren verheffen echt bij ieder ding hun stem. Ik vind dat persoonlijk echt niet nodig, in ieder geval niet op die manier.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:12:34 #82
34663 SpeedyGJ
pi_111121481
Bedankt allemaal :)

quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Kyara het volgende:

Prima ze is weer helemaal de oude :D vanaf de 3de dag was ze alweer fit _O- O+
pi_111121496
true toen ik googelde kwam ik gelukkig alleen maar voorvallen tegen van van bed gerolde kinderen, ik let daar normaal zo goed op, ook op de bank als ik een luier pak oid dan maak ik een complete blokkade..maar blijkbaar had ik zijn tijgerkunsten onderschat want we hebben een enorm bed ivm enorm lange vent.. en hij is echt helemaal de andere kant op gekropen en toen boem.

maar goed, over op leuke dingen, hij mag zo de hele dag mee in de doek om te shoppen wnt ik ben een dag vrij. jeej!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:15:41 #84
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111121589
KD, beter het zekere voor het onzekere nemen inderdaad. Shop ze!

Wij gaan straks ook naar het winkelcentrum in de buurt. Bibliotheekboekje omruilen, id-kaart ophalen en een beetje winkelen.

Fijn Speedy!
pi_111121889
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bedankt allemaal :)

[..]

Prima ze is weer helemaal de oude :D vanaf de 3de dag was ze alweer fit _O- O+
laat haar daar wel mee uitkijken, ik stond ook een dag na mijn eerste bevalling alweer fit en wel naast t bed en op de tweede dag heb ik de stofzuiger zelfs van mn kraam afgepakt zodat ze ff een kopje thee kon doen :')

na de kraamweek kreeg ik toch ff een opdonder hoor..
pi_111121904
Welkom Speedy!

Oi, KD schrikken zeg :*
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:34:01 #87
34663 SpeedyGJ
pi_111122270
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

laat haar daar wel mee uitkijken, ik stond ook een dag na mijn eerste bevalling alweer fit en wel naast t bed en op de tweede dag heb ik de stofzuiger zelfs van mn kraam afgepakt zodat ze ff een kopje thee kon doen :')

na de kraamweek kreeg ik toch ff een opdonder hoor..
De rust neemt ze iig wel, voor de rest kan ze alles doen wat ze wil maar dat mag niet van mij ;)
pi_111122582
Speedy, gefeliciteerd!

KD, oi. Ik had dat laatst ook, niet eens door tijgeren maar baby lang op het voedingskussen op bed en besloot in één keer te oefenen z'n benen op te trekken en raakte uit balans, hoofd rolde van het voedingskussen en dan gaat dat lijf er wel achteraan.... ;( Zo rot voel je je dan. Maar ze zijn gelukkig veerkrachtig, die kleintjes.

Over de avondvoeding, die lijkt hier vervallen. Ik maakte M eerst nog wakker rond 12 uur (voeding daarvoor meestal rond 18 uur), maar dan sliep hij maar 4 uur voor weer te komen om een voeding. Ik merkte al eerder dat als hij toevallig om 20 uur had gehad en ik maakte hem niet meer wakker, dat hij dan tot 2 uur doortrok, duidelijk langer dus. Zondag kwamen we weer eens uit op een voeding om 20 uur en toen maar laten slapen en dat betekende dus doortrekken tot de volgende ochtend. Sindsdien slaapt hij elke ochtend door tot 7 uur :o Zo knap. Hier was het een kwestie van gewoon uitproberen wat er gebeurde als ik hem niet wakker maakte, wel mee begonnen in een weekend ;) Ik weet niet of een voeding laten vervallen 'mag', maar zolang hij het zelf regelt lijkt het me wel goed. Ik ga nu ook proberen te stopppen met kolven 's avonds, ik hoop dat dat trek, maar we gaan het zien.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_111123581
Jelte is een half jaar! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:42:27 #90
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111124485
Gefeliciteerd Vlindur!

Fotospam?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:42:27 #91
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111124486
Ook jij dient eerst een 6 maanden spam te plaatsen alvorens wij gaan jompelen voor de mijlpaal :P
pi_111125726
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:13 schreef Vlindur het volgende:
Jelte is een half jaar! *O*
*O* Gaat hard he?
Mijnes is overmorgen al 7 maanden :X :D
pi_111126269
Fotospam? Oeh! ff gaven :D
pi_111126793
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Kyara het volgende:
Sorry DF, dan was ik in de war met mijn nichtje. Haar zoontje is ook iets ouder dan Midas. Maar die mocht de laatste fles dus nog niet schrappen. Waarom ben ik even vergeten.

Als ik Midas niet wakker maar voor zijn flesjes is hij helemaal van slag. Hij kan het zelf niet zo goed regelen. Of hij zonder de laatste fles kan weet ik niet. Weet wel dat dat echt het moment van vader en zoon is O+

FR, hopelijk voel je je snel weer wat beter. Hoe zit het nou trouwens met die breuk bij jou? Wordt daar nog wat aan gedaan of heeft dat gewoon tijd nodig?
Van zelf gaat het niet weg. Eind mei moet ik terug en dan ga ik het toch maar over een operatie hebben. Heb nu wel buikpijn van de ab had ik de vorige keer ook. Maar het hielp wel goed.
pi_111127553
*foto's weg*

[ Bericht 99% gewijzigd door Vlinder op 05-05-2012 23:32:57 ]
pi_111127802
*O* wat een cute gezichtje heeft hij toch!
Het DPAM pakje is vast al te klein :+
pi_111128380
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef Cyntiaa het volgende:
*O* wat een cute gezichtje heeft hij toch!
Het DPAM pakje is vast al te klein :+
Ja! :o Hij zit al in 74 :D
pi_111128620
Voor Cyntiaa:
*knip*

Een betere heb ik niet :@

[ Bericht 40% gewijzigd door Vlinder op 05-05-2012 23:34:04 ]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:18:12 #99
34663 SpeedyGJ
pi_111128744
Och wat een schatje O+
pi_111129049
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef Vlindur het volgende:
Voor Cyntiaa:
[ afbeelding ]

Een betere heb ik niet :@
Wat een moppie! *O* Lijkt me een enorme vrolijkert!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:38:56 #102
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111129778
Wat een lekker jochie Vlinder!!

Hier net de stad in geweest met de jongens.. Deze keer in de h&m een onverklaarbare krijsbui, zoals gisteren. Hij was lekker aan het slapen, en werd daar wakker, en brullen. Begin te vermoeden dat hij eigenlijk nog moe is, maar door de omgeving toch wakker wordt. En dan dus van moeheid gaat brullen. Eenmaal in de auto was hij ook wel weer rustig (na 5 minuten en Chris achterin met zijn vingers in zijn oren :D
pi_111130326
*O* *O* voor Vlindur!!!

DF hier ook zo maar dan 's nachts...ze slaapt en dan ineens een luide huilbui! zielig! :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:57:24 #104
48000 Vlinder
Vlinder
pi_111130562
Wat sneu DF ;(

Jelte heeft een mopperdag, die die heb ik in de doek geknoopt en hij slaapt al (Ik had hem dus gewoon in bed moeten kiepen want moe :@ ) maar ik knoop die doek nog echt veel te hoog op, Jelte ligt nu gewoon met zn hoofd op mijn schouder _O-
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:05:57 #105
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111130824
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:57 schreef Vlindur het volgende:
maar ik knoop die doek nog echt veel te hoog op, Jelte ligt nu gewoon met zn hoofd op mijn schouder _O-
Jij knoopt niet te hoog, hij groeit gewoon te hard ;)

Gelukkig slaapt hij nu lekker..
En Daan ook..
pi_111131228
Jeej Jelte!

KD, herkenbaar ;) Hier al 2 keer gebeurd. Daarom mag ze nou niet meer in mijn bed slapen.. Maar da git nog nie zo goe ;) Toen Elise 6 dagen oud was kreeg ze een blackberry op dr koppie. Ik ben een lompe mama en de doktersassistente heeft me gerust gesteld toen ik in paniek belde na het blackberryincident ;)

Elise heeft vandaag 3 uur in haar ledikantje bij mijn oma geslapen! Jeej dat gaat dus goed! Net zolang als thuis slaapt ze daar nu!

Speedy, gefeliciteerd met je mooie dame! Welkom!

Ik ben zo jaloers op jullie draag verhalen.. Wou ook zo graag Elise dragen maar dat was hier echt geen succes (ongeduldige baby die zichzelf geen rust gunt, meisje dat heel heel snel zweet dus dat werd een plakzooi..)
Geniet maar lekker van het dragen Vlindur!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:24:27 #107
48000 Vlinder
Vlinder
pi_111131544
Nou, dragen is hier ook niet helemaal het hoor, hij vind het heerlijk, maar eeh.. ik niet. Ik kan geen kant op juist.

Dus Jelte ligt nu (los *O* ) in bed en de was is gedaan, de container is weer op de oprit en de post is gehaald ^O^

Jelte heeft hier ook dingen op zn hoofd gehad, een fles babyolie was toch wel het dieptepunt :')
Gelukkig nog nergens vanaf gevallen, Rienk is ook een keer uit bed gevallen. Die sliep in ons bed, maar toen hij wakker was hadden wij dat pas door toen we een *BOF* hoorden :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:36:15 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111131996
Vlindur, wat een lieffie O+

Jipster, heb ik jouw fotospam gemist of doe je daar niet aan? IN elk geval ook nog een jompel voor de 7 maanden! *O*

Wat naar DF, zou best kunnen dat hij moe is en overprikkeld misschien?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:41:12 #109
48000 Vlinder
Vlinder
pi_111132182
Ja idd, jullie J al 7 maanden! En wat een poppie ook! O+

Jelte's zijn de bom O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:48:32 #110
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111132445
Ik denk zoiets Kyara, maar deze keer lag hij nog rustig in zijn reiswieg, net wakker. Dus niet eens zoveel directe invloeden. Misschien toch rumoer er omheen, al was het niet erg druk in de stad. Ach, ik weet nu dat het wel over gaat, alleen niet zo lekker als je dan bij de kassa nog iets af wil rekenen, en met anderen in de lift naar beneden moet :P
pi_111132767
@Kyara, doe eigk nooit echt aan foto('s spam) :D Wel op Fb, maar miss post ik er hier nog wel een.

Vlindur, die van jou is echt rap groot geworden, zo leuk dat koppie O+ En die foto met Sophie, herkenbaar, want die van ons heeft het ook zwaar te voorduren, wordt flink aan (of beter; af) gekloven :D

Mannetje heeft hier net bijna 3/4 peer op! Eerst a la rapley lekker proberen en spelen, daarna geprakt en dat ging er goed in, hij zat helemaal te wiebelen en armpjes te strekken naar het lepeltje :Y)

DF ik herken dat wel als oververmoeid, dat gebeurt hier ook weleens als ie ie niet uit zichzelf wakker wordt, zo sneu!

Sannne, fijn dat ze goed slaapt in ledikant!

J. is nog niet gevallen (klopt af), maar ik heb ook weleens zijn hoofdje tegen de muur aan laten stoten tijdens trap op lopen ;( :X En hij is ook wel eens headfirst ingestort die ie nog wat jonger was en het buikliggen te zwaar werd :{
pi_111133124
Ik zie net dat over 5 weken J. net zolang uit mijn buik is, als dat ie erin heeft gezeten! Dat gaat ook bizar hard, als ik terugkijk is die tijd echt veeeel harder gegaan dan tijdens de zwangerschap :o
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:42:05 #113
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111134533
Dat lijkt me ook speciaal inderdaad Jipster.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:47:54 #114
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111136977
*O* voor Jelte *O* Wow, wat een mooie serie! Maar dat kan ook niet anders, want wat een lekker ventje Vlindur O+
pi_111137082
Mooie foto's vlindur!!!

Vraagje: hoe gaan jullie om met de dutjes van je kindje? Laat je ze dutten tot ze zelf wakker worden of stel je een maximum tijd in dat ze 'mogen' slapen per dutje overdag?
E slaapt nu nog 2 keer overdag, en soms redt ze 2x2 uur. Ik laat haar altijd zelf wakker worden maar de laatste tijd merk ik dat ze eigenlijk teveel slaapt overdag (denk ik) waardoor ik haar savonds niet eerder naar bed krijg dan half 10, wat natuurlijk logisch is omdat ze dan zoveel heeft geslapen!
Wat denken jullie?
Tralalalaaa
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:55:06 #116
48000 Vlinder
Vlinder
pi_111137190
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mooie foto's vlindur!!!

Vraagje: hoe gaan jullie om met de dutjes van je kindje? Laat je ze dutten tot ze zelf wakker worden of stel je een maximum tijd in dat ze 'mogen' slapen per dutje overdag?
E slaapt nu nog 2 keer overdag, en soms redt ze 2x2 uur. Ik laat haar altijd zelf wakker worden maar de laatste tijd merk ik dat ze eigenlijk teveel slaapt overdag (denk ik) waardoor ik haar savonds niet eerder naar bed krijg dan half 10, wat natuurlijk logisch is omdat ze dan zoveel heeft geslapen!
Wat denken jullie?
Subtiel wat rekken en afkappen. Soms krijgen ze de leeftijd dat dat lukt :) (in de kamer wat rommelen zodat ze wakker worden, of overladen met kusjes *; )

Jelte is 6 maanden, die slaapt nu ook alweer een paar uur. Die wordt straks natuurlijk precies wakker met brullende honger als ik aan mn lasagne ga beginnen :') :P Hij slaapt nu gemiddeld van 20:30 tot 08:00 (met een paar onderbrekingen) en overdag nog een keer of 2/3 :Y
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:20:55 #117
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_111137959
@TAP, je zou een keer kunnen proberen om de ochtendslaap te rekken door actief bezig te zijn en haar dan bijv van 11.30 tot 14.00 te laten slapen. Dat is wat ik zou doen, 21.30 's avonds, dan kan je bijna tegelijk naar bed....

Hier is het bij benadering...
06.30- 07.30 wakker
09.15 -11.00 slapen
14.30 - 16.00 slapen
19.30 naar bed
pi_111138046
Wat is een leuk kado voor een 1 jarge?
pi_111138133
Op het kdv sliep ze afgelopen woensdag 2 keer een uurtje, toen wilde ze wel gaan slapen om 7 uur... Sterker nog, ze viel aan de tiet in slaap :-P
Maargoed, de laatste tijd dus niet eerder dan half 10, als ik haar eerder op bed legde was het echt brullen.
Nouja moet een beetje kijken wat ik het beste kan doen.

Ohja, kd had het laatst over vetbultjes op het tandvlees, ziet dat er zo uit?
Ik kan me niet voorstellen dat dit een tandje is :')

Ik hoop dat de foto niet te groot/klein is (zit mobiel enzo)

Tralalalaaa
pi_111138167
@juud ik ga t proberen! Thanks!!!
Tralalalaaa
pi_111138390
TAP zo'n bultje heeft mijn R ook :)
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111138766
Zo begonnen Elise's tanden ook ;)
pi_111138843
Cas zijn tanden waren ineens door :o Hij snurkt nu weer lekker in bed.
Benieuwd wat de nacht brengt! We zitten nu iig op 3 flessen ^O^ Zien hoe goed dat blijft gaan.
pi_111139126
Hoe lang duurt t voor n tand om van puntje naar tand te zijn gegroeid eigenlijk? En ik dacht dat tandjes altijd begonnen als rode bobbels ofzo, maar dit is gewoon een wit puntje. Dit is toch geen tandje? Ik kan niet goed voelen want Eva gaat altijd op m'n vingers kauwen als ik ze in haar mond stop haha.
Tralalalaaa
pi_111140342
Een tandenpuntje voelt echt heel hard. Wat je kan doen is je ene duim dwars in haar mondje doen (dat ze dus op de zijkanten van je duim kauwt) en dan van je andere hand de pink erbij doen om te voelen..
Bij Elise kwamen de meeste tanden ook zo op, via een puntje en dat zag er precies zo uit!
De 2 boven snijtanden hadden eerst flinke bobbels, de andere zes waren er gewoon ineens.
Bij Elise zag je wel elke dag een stukje meer tand tevoorschijn komen.
pi_111140345
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef Craptacular het volgende:
Wat is een leuk kado voor een 1 jarge?
Wheelybug!
pi_111140371
omg wat leuk KD! Had ik die maar niet gezien :P
pi_111140468
van harte met jelte, vlinder!

Ik heb die ringenslinger van t kruidvat gekocht, wat een hit, jeutje :D
pi_111140618
Pokkeherrie he :D
pi_111140654
Ik heb m ook gekocht en ook hierbij ie een hit :D

Sanne, ik zal t eens proberen :)
Tralalalaaa
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:10:12 #131
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111142393
Hier hadden ze 'm niet meer -O-
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:17:18 #132
48000 Vlinder
Vlinder
pi_111142704
ringenslinger?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:44:37 #133
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111144063
Is er een plaatje? Ik moet morgen toch even langs voor Bambinosokjes O+
pi_111144218
Wel een foto.. Had hem al geplaatst daarom even in spoiler ;)

SPOILER
Echt een aanradertje!! En maar 3 euro :)
pi_111144349
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef __Isis__ het volgende:
Hier hadden ze 'm niet meer -O-
hier lagen er nog genoeg. geef maar een gil als ik er 1 moet kopen en moet opsturen. Het is vrij licht dus de verzendkosten zullen niet zo hoog zijn.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:56:47 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111144790
Dat gaat Ventje ook leuk vinden!

Zit nu trouwens uitgeput op de bank, ik was vandaag de hele dag met hem alleen en wat is dat intensief zeg! Binnen de afgelopen drie weken is hij van rustig op rug of buik spelend naar een ondernemende dreumes gegaan. Hij komt overal in de woonkamer. Hij heeft een week getijgerd, maar kruipt nu alleen nog maar. Hij trekt zich aan alles op, ook veel aan mij O+ Hij gilt het uit van pret, maar is ook vaak gefrustreerd. Tel daarbij op zijn plots doorkomende tanden (2 door, rest komt eraan) en we hebben onze handen vol. Ben nog wel een beetje beduusd van het tempo waarop hij dus van een stil liggend-spelede baby naar een kruipende dreumes is getransformeerd. Het is echt ondr mijn ogen gebeurd, elke dag zien we nu wel wat nieuws. Alle cliché's kloppen, het gaat (opeens) duizelingwekkend snel!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:59:12 #137
48000 Vlinder
Vlinder
pi_111144955
Oh wat leuk zeg!
Morgen eens kijken of we ze hier ook nog hebben.
Zag ze toevallig bij de Prenatal gisteren, maar daar kostten ze 7 euro, maar goed dat ik die niet heb gekocht :)

Mooi he Aventura O+
(Ik was PM's aan het opruimen, wat heeft ventje een geweldige namen O+ (Die was ik vergeten dus ben blij dat ik het nu weer weet ;P )
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:00:48 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111145066
Dankjewel Vlindur :)
pi_111145401
Wat gaaf Aventura!! Dat staat ons ook te wachten elk moment dus :)
Elise tijgert sinds vanmiddag een beetje. Alleen nog achteruit.. Maar probeert wel dr beentjes onder dr lijfje te plaatsen dus wie weet :D
pi_111145579
@TAP zo'n puntje heeft J. ook al sinds geboorte ofzo, en geloof niet dat het een tandje is, ik weet eigenlijk niet wat wel :{

Z'n ringslinger is leuk ja! Wij hebben als kraamkadootje van die ringen gehad die ook van elkaar af kunnen, en met verschillende structuren, en dat zijn al maanden zijn favo speeltjes!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:10:16 #141
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_111145637
Ik heb die slinger ook gehaald vandaag en ook deze....

en daar kan je ook dit mee.... :)

pi_111145837
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef Jipster het volgende:
@TAP zo'n puntje heeft J. ook al sinds geboorte ofzo, en geloof niet dat het een tandje is, ik weet eigenlijk niet wat wel :{

Z'n ringslinger is leuk ja! Wij hebben als kraamkadootje van die ringen gehad die ook van elkaar af kunnen, en met verschillende structuren, en dat zijn al maanden zijn favo speeltjes!
Lex ook, op t CB noemden ze het gewoon ook gerstekorrels
pi_111145881
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Juud79 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
die hadden we nog liggen van Elin, die toren.. ze sliep zelfs met dat balletje :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:14:26 #144
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111145892
Misschien morgen ook maar even naar Kruidvat :P

Poeh Aventura, iets langzamer mag wel he? :P

Hier zag ik Anouk vanmorgen op haar buik in haar bed liggen, beentjes onder haar kont en armpjes onder zich... Beetje zoals in die ene reclame, zoals die kerel, weet niet meer waarvoor die reclame was. Was in ieder geval een zoet gezicht O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:17:25 #145
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_111146099
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:56 schreef Aventura het volgende:
Dat gaat Ventje ook leuk vinden!

Zit nu trouwens uitgeput op de bank, ik was vandaag de hele dag met hem alleen en wat is dat intensief zeg! Binnen de afgelopen drie weken is hij van rustig op rug of buik spelend naar een ondernemende dreumes gegaan. Hij komt overal in de woonkamer. Hij heeft een week getijgerd, maar kruipt nu alleen nog maar. Hij trekt zich aan alles op, ook veel aan mij O+ Hij gilt het uit van pret, maar is ook vaak gefrustreerd. Tel daarbij op zijn plots doorkomende tanden (2 door, rest komt eraan) en we hebben onze handen vol. Ben nog wel een beetje beduusd van het tempo waarop hij dus van een stil liggend-spelede baby naar een kruipende dreumes is getransformeerd. Het is echt ondr mijn ogen gebeurd, elke dag zien we nu wel wat nieuws. Alle cliché's kloppen, het gaat (opeens) duizelingwekkend snel!
Tof he, wat is het dan ineens een peuter he, dat baby gaat er helemaal vanaf. Ow en ook het opvoeden komt hier om de hoek kijken, bij jou ook? Wij hebben een heel ondeugend miepje op de wereld gezet, zit aan boekjes of spullen die niet van haar zijn en als ik dan uh-uh roep, gaat ze snel wegduiken/kruipen en heel hard lachen, totdat ik niet meer kijk, en dan gaat ze weer... :+

Ik ben nog niet eerder zo blij geweest met de box. :)
pi_111146108
vorig jaar was dit mijn laatste nacht thuis. OOk wel een raar idee toen ik bijna 2 wk later als moeder zonder kind thuis kwam.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:18:51 #147
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111146187
Die hebben we hier ook Juud, van Chris.. Is veel mee gespeeld..

Aventura, hard gaat het dan opeens. En vaak blijft het dan gelukkig weer even stilstaan, zodat je (semi)rustig kunt wennen aan je "nieuwe" kindje ;)

Ahw, susie, dat klinkt schattig!!

En Daan had ook een paar van die witte bultjes (vetbultjes bij ons CB), zijn inmiddels ook weer verdwenen.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:23:50 #148
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111146527
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef Susie het volgende:
Misschien morgen ook maar even naar Kruidvat :P

Poeh Aventura, iets langzamer mag wel he? :P

Hier zag ik Anouk vanmorgen op haar buik in haar bed liggen, beentjes onder haar kont en armpjes onder zich... Beetje zoals in die ene reclame, zoals die kerel, weet niet meer waarvoor die reclame was. Was in ieder geval een zoet gezicht O+
Zo ligt Ventje ook vaak. Dan wel met een duimpje in zijn mond. Ik kan me niet voorstellen dat het lekker ligt. Het ziet er wel heel lief uit, beetje foetusachtig nog O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Juud79 het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wij hebben die toren ook, van de buren gekregen (ze gingen emigreren en kwamen wat tassen brengen, zo lief!). Ik zie nu pas dat er een bolletje bij hoort. Die hebben we dus niet gekregen :D Ik speel er vaak 'balletje balletje' mee. Ik leg een blok (van zijn vormenstoof) onder zo'n bekertje. Ventje bevrijdt het blokje dan, waarna ik het snel onder een ander bekertje stop. Die blik in zijn ogen, priceless!
pi_111146723
Wij hebben die toren ook maar ik vind hem zo stug op elkaar klikken. Geen favoriet hier.. Maar jullie brengen me op ideeen! (Elise gebruikt ze om tegen elkaar aan te slaan..)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:29:01 #150
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_111146819
Ik kende hem ook van een van mijn oppaskindjes van eerder. Nu zag ik hem en dacht ik, das leuk!
We zijn niet heel erg van speelgoed kopen en zeker niet van prullen. Ze heeft wel sinds vorige weekend een pop en poppenbedje van Ikea. Voor haar verjaardag krijgt ze waarschijnlijk deze.

pi_111146822
Als je hem maar vaak blijft gebruiken, dan wordt het beter...

Bartje vind het balletje nu het mooist, die gaat de hele kamer door....

Wij zijn een weekje met hem op vakantie geweest. Hij heeft zijn ogen uitgekeken, zijn eerste keer zwemmen vond hij fantastisch, en de grote trampoline bij eht huisje bleef spannend... Het is echt zo'n heerlijk jochie O+

En qua opvoeden, tja, hij onderzoekt alles, ook wat niet mag. Dus nee blijven zeggen, en hem daar weghalen helpt meestal wel redelijk.. En anders inderdaad even in de box.
pi_111146934
Balletjes zijn hier ook favoriet. Maar wij gebruiken de balletjes van de speelboom...

Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Opvoeden moet ik hier al een tijdje. Ik heb een heule pittige tante met een sterke eigen wil ;)
Ze gaat het nu echt begrijpen als ik zeg dat iets niet mag!
pi_111146971
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:29 schreef Juud79 het volgende:
Ik kende hem ook van een van mijn oppaskindjes van eerder. Nu zag ik hem en dacht ik, das leuk!
We zijn niet heel erg van speelgoed kopen en zeker niet van prullen. Ze heeft wel sinds vorige weekend een pop en poppenbedje van Ikea. Voor haar verjaardag krijgt ze waarschijnlijk deze.

[ afbeelding ]
zoiets heb ik ook staan voor Elin, maar daar speelde ze nooit mee want te zwaar.. r stomme zeemanbuggy van 4,95 daarentegen.. ') sta je dan met je goede gedrag houten speelgoed te kopen
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:33:11 #154
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111147057
Misschien dat jullie dit ook interessant vinden:

We zijn dus van de week weer bij de kinderpsycholoog geweest. Larissa heeft dus veel moeite met de box: ze gaat krijsen, laat zich vallen, hoe vaak we haar ook op vaste tijden in de box zetten.

Nu hebben wij op advies van de kinderpsycholoog een traphekje bij de keuken geplaatst, en haar gewoon zo los in de woonkamer gezet (was toch al redelijk kinderproof). Als het echt nodig is (als ik bijv. niet in de keuken sta, maar na een andere kamer moet), dan moet Larissa natuurlijk in de box.

Tot nu toe werkt dit erg goed! Ze gaat wel staan bij het traphekje, en is wel een beetje aan het jammeren/huilen. Maar niet meer het gekrijs zoals eerst.

Merk ook echt dat ze bijna geen baby meer is: kon ze tot 8 maandjes nog geen eens omrollen, staan ze nu gewoon al aan de salontafel!

f_r: bizar he, het rare was ook dat er 6 zwangeren er begin mei op knappen stonden, en dat jij toen plots op MIJN :( :{ ( :P ) uitgerekende datum beviel, samen met Danic.

Larissa's favoriet:

Ik neem ze overal mee naartoe, en ze speelt er zelfs mee in bad (er zitten gaatjes in de bekertjes, waardoor je een soort douche effect krijgt)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:35:13 #155
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111147166
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:17 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Tof he, wat is het dan ineens een peuter he, dat baby gaat er helemaal vanaf. Ow en ook het opvoeden komt hier om de hoek kijken, bij jou ook? Wij hebben een heel ondeugend miepje op de wereld gezet, zit aan boekjes of spullen die niet van haar zijn en als ik dan uh-uh roep, gaat ze snel wegduiken/kruipen en heel hard lachen, totdat ik niet meer kijk, en dan gaat ze weer... :+

Ik ben nog niet eerder zo blij geweest met de box. :)
Het opvoeden zal nu moeten gaan beginnen inderdaad. We merken echt dat hij ons uitdaagt en ons al een beetje manipuleert. We merken ook dat hij heel vastberaden is. Als hij ergens interesse in heeft, dan laat hij niet los. Krijgt dan echt zo'n verbeten koppie. Afleiden werkt niet, resoluut 'nee' zeggen ook niet. Dat vind ik weleens lastig. Ik ben meestal de weekhartige, en geef hem wat hij wil. Manlief is rechtlijniger. Dat had ik trouwens van te voren precies andersom ingeschat! We gaan elkaar bij het opvoeden wel goed aanvullen denk ik- ik let weer op andere dingen, zoals goede voeding en (in mijn ogen) goede gewoonten (zoals aan tafel eten, handen wassen, boel achter je kont aan opruimen etc.). Ik ben wel heel benieuwd hoe dit allemaal in de praktijk gaat uitpakken!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:40:37 #156
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111147518
Juud, dat vind ik zooo schattig!! Ik zie d'r al helemaal lopen achter haar eigen wagentje O+
Mijn zus heeft zo'n hele ouderwetse blokkenkar gekregen van een vriendin, nog met van die soort ijzerachtige wielen... argh, lastig uitleggen zeg. Maar misschien begrijpen jullie het?

Poeh, opvoeden... lijkt mij echt best lastig hoor!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:41:09 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111147554
Die toren van bakjes hebben wij ook gekregen. Staat nog op zolder want Midas is daar nog echt te klein voor. Die slinger klinkt wel weer leuk. Misschien toch maar even kijken als ik in de buurt ben. Die bambino sokjes hebben ze hier nog maar heel weinig helaas want die zijn best fijn.

Aventura, wat gaat het dan snel ineens. Kan me er eigenlijk nog maar weinig bij voorstellen. Ik vind hem nu al zo groot :o

Susie, wat schattig. Wel foto van maken he?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:43:01 #158
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111147627
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:41 schreef Kyara het volgende:
Die toren van bakjes hebben wij ook gekregen. Staat nog op zolder want Midas is daar nog echt te klein voor. Die slinger klinkt wel weer leuk. Misschien toch maar even kijken als ik in de buurt ben. Die bambino sokjes hebben ze hier nog maar heel weinig helaas want die zijn best fijn.

Aventura, wat gaat het dan snel ineens. Kan me er eigenlijk nog maar weinig bij voorstellen. Ik vind hem nu al zo groot :o

Susie, wat schattig. Wel foto van maken he?
:Y
Zal je zien dat mutsie niet van poppen en dergelijks houdt :( :o
pi_111147747
Leuk he dat speelgoed! Ik kocht laatst bij action een ton vol houten blokken voor 3 euro. Ook heel erg favoriet hier!

Ik wil zo graag het ikea-treinsetje voor Elise... Die reacties die je dan krijgt :o
pi_111147840
Susie zo'n blokkenkar lijkt me supergaaf!
pi_111147868
elin heeft een houten treinbaan van de hema, 's nachts gaat ze stiekem uit bed om er dan mee te spelen :') O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:48:29 #162
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111147903
Dank je FR, ik ga nog even bij een andere (grotere) kruidvat kijken, mochten ze 'm niet hebben stuur ik je even een PM. :*

Die toren hebben wij ook, maar ze vindt nu alleen het balletje (met belletje erin) leuk. En de poppenwagen krijgt ze van opa en oma voor haar verjaardag :). Nog maar 6 weekjes!! :o
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:49:15 #163
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111147951
Houten blokken heeft meneer meer dan genoeg. Mijn moeder heeft al mijn houten blokken bewaard (inclusief loopkarretje) en mijn schoonouders ook.

We hebben eindelijk de filmpjes van de camera op de pc gekregen ( :') ) Midas heeft nu echt veel minder haar. Hoop dat het snel weer wat voller wordt. Wanneer gaan de haartjes echt groeien?
pi_111148025
Oh da's nog gaver Kyara, je eigen blokken!

Mijn broertje heeft alle lego van vroeger nog (wij hadden 3 grote tonnen vol). Maar hij wil het niet uitlenen.. -O-
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:50:59 #165
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_111148067
Opvoeden is verrekte lastig, ik was altijd heel consequent richting mijn oppaskinders, maar bij mijn eigen kindje werkt het niet zo.
Als ik iets boos tegen haar zeg, dat ze bijv haar bordje niet op de grond mag kiepen of niet mag bijten (aan de borst) dan gaat ze heel hard lachen. Ze is totaal niet onder de indruk van me, echt vreselijk.... :D

@KD, ja ik weet dat het onhandig is, we twijfelen ook nog. Een houten bakfietsje heeft ze al en een hobbelpaard van hout ook, gekregen met haar geboorte, anders was dat nog een optie. Het zal meer een loopwagen zijn voor de komende maanden en daarna voor de mooi en als wiegje op haar kamer komen te staan. :+
Het is lastig om te bedenken waar ze echt iets aan heeft, een keukentje vonden we ook leuk, maar ze is nog zo klein.
pi_111148079
dat verschilt per kind.. Lex kan al flinke staarten aan de zijkant, dat zal ook niet meer uitvallen. achterop groeit t nu ook weer aan nu hij wat meer rechtop zit.
Dat van Elin is nooit uitgevallen, die had gewoon een kleine pruik
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:54:53 #167
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111148318
Je eigen houten blokken nog Kyara O+ (ik heb nog poppen...maar ik vond het leuk om haren te knippen ;( )

En een hobbelpaard O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:56:49 #168
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_111148428
Ik heb ook nog poppen en barbie's en mijn poppenwagen, met een wit onderstel met een rode bak. O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:03:01 #169
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111148819
Houten blokken zijn leuk ...totdat ze ermee gaan gooien :(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:08:11 #170
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_111149117
@Tankgirl, die bakjes had ik al tijdens mijn zwangerschap gekocht, das bij ieder kind een hit volgens mij en idd, hier gaan ze ook vaak mee in de tas.

Wat jammer dat ze niet graag in de box gaat, wel fijn dat jullie voor jezelf een oplossing hebben gevonden. Hier speelt Lientje gelukkig nog met plezier in de box, 's ochtends na haar pap standaard en na de boterham ook een poosje en eind van de dag als ik ga koken en ze is wakker ook. Ze kan het een uur volhouden als ze uitgerust is en haar buikje gevuld is. :)
pi_111150128
Ik ga dit voor Elise's verjaardag vragen aan familie:

Zo schattig allemaal! En kost nie veel bij Ikea zeg! Leuk!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:26:34 #172
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111150276
Zeker leuk Sanne, die ga ik onthouden! :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111150367
Ja he! Van mijn moeder krijgt ze een heel mooi speeltafeltje met 2 stoeltjes.
Ik wilde zelf een keukentje geven, maar heb besloten dat pas tegen kerst/sint te geven. Denk ik :P
Die Wheelybug lijkt me ook een leuk cadeau van mij! Ik weet het echt niet....
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:30:43 #174
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111150589
Wheelybug dit jaar en keukentje volgend jaar? O-)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111150900
Goed plan :)
Ben alleen zo bang dat ze er dan niet meer zijn.. Deze:

Twentemeisje heeft ze gevonden voor me :D
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:41:40 #176
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111151283
Oh wauw!!! Die zijn echt fantastisch zeg! O+ Ja, da's dan wel lastig inderdaad...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111160499
Wheelybug hebben wij als kraamkado gehad, leuk e dingen!

Die keukentjes zijn echt zo gaaf!

Hier een onrustige baby, net gevoed en nu weer in zn wieg... Kletsend... :D
  zaterdag 5 mei 2012 @ 05:39:23 #178
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111160566
Gezellig jipster! Hier ook wakker. Daan ligt zonder voeding vrolijk in de box te spelen. Dus ga zo maar op de bank liggen met een dekentje.

Ik weet echt niet meer wat ik Daan zou moeten geven. Chris had al zat babyspeelgoed, dus dat wordt vrolijk gerecycled.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 07:35:12 #179
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111160711
Ook lekker op tijd Jipster en DF! Hier een vanaf half 6 wakker (en 4 keer eerder vannacht...) Nog wat weten uit te stellen tot kwart over 6 toen er maar uit.

Ik moest even googlen wat een wheelybug was :@ Maar wat een leuke dingen zeg! Die moet ik zeker onthouden voor haar verjaardag!
  zaterdag 5 mei 2012 @ 08:35:35 #180
34663 SpeedyGJ
pi_111161038
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Sannne het volgende:
Goed plan :)
Ben alleen zo bang dat ze er dan niet meer zijn.. Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Twentemeisje heeft ze gevonden voor me :D
Wauw die zien er mooi uit zeg! :)

Felicia is vannacht 2x wakker geweest, het drinken was gelukkig voldoende dus dat gaat weer de goeie kant op O+
Voor de rest slaapt ze heerlijk, alleen vannacht had ze volgens mij een lachbuitje :D ik hoorde haar lachen en ik keek even, glimlachjes O+ en het hoort ook zo leuk!
  zaterdag 5 mei 2012 @ 10:31:07 #181
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111162029
Die blokken van mij van vroeger zijn volgens mij zgan. Ik vond er geen klap aan. Verder ook nog barbies (met geknipte haren), lego, poppenbedje, sleetjes en heel veel boekjes aanwezig. Vooral de odue boekjes van Midas Dekkers vond ik leuk. Wist heel niet dat ik die vroeger zoveel gelezen had O+

Die wheelybug is inderdaad gaaf. Zou ook niet weten wat ik Midas zou moeten geven. Kind heeft nu al zo ontzettend veel speelgoed. }:|

En hier om half 6 heel veel verdriet (of oorpijn). Daarna weer zoet gaan slapen en toen was het half 9. Uitslapertje.

Dat keukentje is trouwens ook gaaf!
pi_111162910
Rowan is 6 maanden vandaag *O* O+

Fotospam!

Hallo!

Slapen in de draagzak O+

2 maandjes bijna

3,5 maand O+

4,5 maand relaxend op de buik

5,5 maand In de buggy

6 maanden en slaan op de bank O+
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:41:06 #183
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111163085
Meissie gefeliciteerd met Rowan *O*
Mooie fotospam hoor!
  zaterdag 5 mei 2012 @ 11:56:13 #184
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111163403
Rowan *O* wat een lekker binkie O+
pi_111169502
Rowan, lekker ventje! 8-)

Ik heb gevonden welke ringen ik gisteren bedoelde: http://www.intertoys.nl/speelgoed/playgro-loopy-links-564296.html

Manneke hier heeft er ontzettend veel plezier van en mee!
  zaterdag 5 mei 2012 @ 16:09:57 #186
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111170232
FR, ik heb m gevonden! *O*
Meteen een hit bij t meiske!

Thanks anyway! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111170473
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef The_Tankgirl het volgende:
Misschien dat jullie dit ook interessant vinden:

We zijn dus van de week weer bij de kinderpsycholoog geweest. Larissa heeft dus veel moeite met de box: ze gaat krijsen, laat zich vallen, hoe vaak we haar ook op vaste tijden in de box zetten.

Nu hebben wij op advies van de kinderpsycholoog een traphekje bij de keuken geplaatst, en haar gewoon zo los in de woonkamer gezet (was toch al redelijk kinderproof). Als het echt nodig is (als ik bijv. niet in de keuken sta, maar na een andere kamer moet), dan moet Larissa natuurlijk in de box.

Tot nu toe werkt dit erg goed! Ze gaat wel staan bij het traphekje, en is wel een beetje aan het jammeren/huilen. Maar niet meer het gekrijs zoals eerst.

Merk ook echt dat ze bijna geen baby meer is: kon ze tot 8 maandjes nog geen eens omrollen, staan ze nu gewoon al aan de salontafel!

f_r: bizar he, het rare was ook dat er 6 zwangeren er begin mei op knappen stonden, en dat jij toen plots op MIJN :( :{ ( :P ) uitgerekende datum beviel, samen met Danic.

Larissa's favoriet:
[ afbeelding ]

Ik neem ze overal mee naartoe, en ze speelt er zelfs mee in bad (er zitten gaatjes in de bekertjes, waardoor je een soort douche effect krijgt)
Sorry ik deed het niet expres. Ik had het ook liever anders gezien.

@danic was Eva ook te vroeg?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:55:49 #188
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_111179995
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Sorry ik deed het niet expres. Ik had het ook liever anders gezien.

Snap ik, maar ze doet het super :) EAN heeft mijn meiske tenslotte al ingehaald qua motoriek en tandjes :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_111180105
Motoriek denk ik niet. Ze weigert te kruipen. Ze tijgert echt heel snel. Ik ben misschien van de week toch maar eens de fysio van het z-huis voor overleg. Want nu ze kan staan en lopen tussen je armen is dat veel interessanter. En ze kan ook niet gaan zitten uit kruip/tijger houding
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:32:00 #190
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_111181450
cadeautip voor de 1ste verjaardag; een schommel! ;) mijn beide meiden vinden schommelen heel erg leuk. En de zandbak is hier ook al geliefd...
ff pics ter illustratie:

hier gaat het verder steeds beter... Liene doet het goed. En is eindelijk een keer niet ziekig ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:35:16 #191
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111181586
Leuke foto's BJ. O+ Fijn dat het goed gaat. Jullie hebben echt een lastige start gehad geloof ik (ik las toen nog niet zoveel mee).

Schommel erg leuk maar dat past niet in de tuin. Maar gelukkig vlak achter ons huis een heleboel speeltuintjes met schommels, glijbanen etc.

Zandbak komt er hier denk ik wel. Hopelijk gebruiken de katten het dan niet als kattenbak :(

FR, maar er zijn toch wel meer kindjes die de hele kruipfase overslaan? Hoeveel te vroeg was Ean nu? Ben het even kwijt eerlijk gezegd....
pi_111181914
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef Kyara het volgende:
Leuke foto's BJ. O+ Fijn dat het goed gaat. Jullie hebben echt een lastige start gehad geloof ik (ik las toen nog niet zoveel mee).

Schommel erg leuk maar dat past niet in de tuin. Maar gelukkig vlak achter ons huis een heleboel speeltuintjes met schommels, glijbanen etc.

Zandbak komt er hier denk ik wel. Hopelijk gebruiken de katten het dan niet als kattenbak :(

FR, maar er zijn toch wel meer kindjes die de hele kruipfase overslaan? Hoeveel te vroeg was Ean nu? Ben het even kwijt eerlijk gezegd....
6wk er wordt gezegd dat kruipen wel belangrijk. Ze heeft het wel een tijdje geprobeerd maar het lukte niet dus ze ging weer op d'r buik verderc
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:49:38 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_111182209
Arwen is motorisch etc allemaal en heeft nooit gekropen :)
pi_111182973
Ik zag toevallig gister op twitter dit artikel voorbij komen:

http://denieuwebaby.blogs(...)s-leren-kruipen.html

Misschien helpt het iets om je zorgen weg te halen FR?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:07:52 #195
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111182983
FR, vind sowieso dat ze het heel goed doet. Maar 6 weken te vroeg helemaal. Wist wel dat de vroeg was, maar niet zo vroeg.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:10:36 #196
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111183106
Interessant artikel, ondanks de kromme zinnen.

Over artikelen gesproken, ik mis Soempie :'(
(als je meeleest en je hebt weer een interessant artikel: mijn pm-box staat open :* )
pi_111183283
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef Kyara het volgende:

(als je meeleest en je hebt weer een interessant artikel: mijn pm-box staat open :* )
+1
pi_111185615
quote:

Same here!
pi_111185933
Lex the man Pfrrttt, hij doet het zo vaak dat ik m om de 3 uur moet omkleden omdat ie kletsnat is :')

ik schreef Leksnat <3
  zaterdag 5 mei 2012 @ 23:20:39 #200
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111186244
quote:

Ook +1 hoor!

BJ; dat ging niet over de schommels, je was gewoon je beauty weer aan het spammen! O+

Leksnat! :D
  zaterdag 5 mei 2012 @ 23:22:30 #201
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_111186323
zien jullie niets aan de foto's? :D
pi_111186330
Rowan 6 maanden! Wat een mooi ventje! O+
Liene, gezelligerd :D

Lex, met je mooie pak O+ Dat.. Eeh.. 'terugzuig' geluid maakt Jelte ook :D
En kd, zo'n sillybilly slab? Is dat niks?

Mijn zus heeft ook nooit gekropen, ging van zitten naar staan. Komt vanzelf wel goed :Y

De ringen heb ik ook gehaald, toffe dingen! Zo tof dat Rienk er mee vandoor gaat :D
pi_111186340
BJ, de bovenste is Liene toch? En de 2e Evie?
Wat een lange beentjes heeft Liene! Is ze lang?

Wat een interessant artikel! Heb steeds meer het vermoeden dat E. het ook weleens over kan slaan!

Lex O+
  zaterdag 5 mei 2012 @ 23:23:55 #204
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_111186395
De middelste is Evie, dat zag ik meteen. Mooie dame is Liene, een beauty! O+

En f_r, de mijne kan ook staan en gaan zitten en tijgeren maar kruipt ook niet. Ik maak me daar helemaal geen zorgen over overigens. Ze kan wel zelf gaan zitten, kon ze met 9.5 maanden, gaan staan met 10 maanden. Nu is ze bijna 11 maand en zet ze stapjes langs de rand vd box zo nu en dan.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 23:25:41 #205
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_111186467
idd de 2e is Evie ;) en precies dezelfde leeftijd als Liene nu is... zo lief!
e n lange benen, check... dat hebben we alle 4 ;)

en ringen> die van de kruidvat? die heb ik ook gekocht; vind Liene ook leuk!

en ahhh Lex! wat een cutiepie.... O+
  zaterdag 5 mei 2012 @ 23:34:01 #206
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_111186814
Ooow kd O+ wat is ie leuk O+ en dat pakje O+ is die al gedibst }:| andrs wil k m wel als je m straks wegdoet.

Zag ook dat filpmje van lexie en zn boterham wat gaaf!!

Hier is eten nog steeds drama, hij is vandaag 7 maanden. Als hij een lepeltje erinhoudt ben ik blij. Hij blaast alles eruit, doet zn mond dicht, begraaft zn gezicht helemaal in zn borst. Of doet zn ogen en mond dicht :') hij wil gewoon niet.

Geef echt van alles groente fruit, gepureerd, geprakt stukjes. Voedsel is gewoon een no. Pfff
pi_111187433
Mooie foto's van Liene en Evie!

Wat ik begrepen heb is dat baby's niet per se hoeven te kruipen, dat is inmiddels achterhaald. Zolang ze maar iets doen (tijgeren of robben) is het goed.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_111187493
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef Sandous het volgende:
Ooow kd O+ wat is ie leuk O+ en dat pakje O+ is die al gedibst }:| andrs wil k m wel als je m straks wegdoet.

Zag ook dat filpmje van lexie en zn boterham wat gaaf!!

Hier is eten nog steeds drama, hij is vandaag 7 maanden. Als hij een lepeltje erinhoudt ben ik blij. Hij blaast alles eruit, doet zn mond dicht, begraaft zn gezicht helemaal in zn borst. Of doet zn ogen en mond dicht :') hij wil gewoon niet.

Geef echt van alles groente fruit, gepureerd, geprakt stukjes. Voedsel is gewoon een no. Pfff
Elin moest ook maar weinig hebben van eten, lex daarentegen eet voor drie ;)
  zondag 6 mei 2012 @ 00:02:50 #209
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_111188007
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef Morretje het volgende:

Hej wat een interessant artikel ^O^

Kleurdoos Leksnat ;) O+ en die armpjes erbij om kracht te zetten haha...
(en nu ik het filmpje zo zie, ga ik ook eens vaker filmen (ik vergeet het eigenlijk vaak) ,leuk voor later :P )

Die ringen van het kruidvat heb ik ook vandaag gehaald, en inderdaad ze zijn een hit ^O^ .

Wat akelig Sandous dat hij niet wil eten. Hier gaat het redelijk maar ook niet elke dag , eruit blazen is hier ook af en toe een hit

Enne geef je stukjes brood al gelijk bij 6 maanden? of iets later.?
Lijkt me nogal eng eigenlijk ;(

En verder Leuk alle foto's ^O^ ^O^
Rayen 2½ jaar!
  zondag 6 mei 2012 @ 00:22:53 #210
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_111188932
Kleintjes raadt brood aan vanaf 7 maanden ;)
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_111194650
FR dat kruipen kan nog best komen hoor. Anne kroop ook pas een week voor haar verjaardag en die is niet te vroeg geboren ofzo.
  zondag 6 mei 2012 @ 04:36:42 #212
48000 Vlinder
Vlinder
pi_111195274
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 00:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kleintjes raadt brood aan vanaf 7 maanden ;)
Om te eten ja, maar vanaf 6 mogen ze een broodkorst om op te sabbelen! (dat zei hij tegen mij op Twitter)

Jelte wordt boos als hij hem dan kwijt is _O- die vréét er op :D

Hier ben ik er amper nog mee bezig. Was al wat begonnen, maar hij kreeg het er vorige week niet meer uit, hele dikke poep ;( dus nu even heel rustig aan :Y

Hij is wakker na het drinken en ligt nu op schoot te keten O+
En rare geluiden te maken :D
pi_111195565
Ik zag een vers kleintje & allemaal mooie lieve grote kleintjes langskomen O+

Dat filmpje van Lex! Het zou zo mijn eigen mini kunnen zijn, die ligt ook de hele dag zulke geluiden te maken.

Hier ook al een mini die donderdag 6 maanden is :o Wat vliegt de tijd en wat is het al geen klein babytje meer, maar echt een klein jongetje dat de wereld aan het ontdekken is, zo leuk!
  zondag 6 mei 2012 @ 11:27:38 #214
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111197637
Mooie fotos BJ! Over kruipen, ventje heeft juist het tijgeren overgeslagen. Hij heeft zich een paar dagen voortbewogen als een rupsje en besloot doen dat het met handen en knieen sneller gaat. Vnadaag ging hij voor het eerst zelf staan!!!
pi_111198236
Wat een snellerd Aventura! Hier staat muppet wel, maar alleen als ik haar neerzet.

Een vraagje.. Ik zie Lex schaterlachen. Doen al jullie kindjes dat? Elise kan het wel maar dan moet ik echt zoooooo mn best doen! ze is enorm vrolijk, lacht de hele dag, maar echt schateren hoor ik haar heel weinig doen..
  zondag 6 mei 2012 @ 12:03:09 #216
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111198481
Ventje schatert vaak en veel, om voor mij onverwachte redenen. Zo schraapte ik laatst mn keel. Láchen dat -ie moest. Zijn favoriet is als ik zachtjes in zijn dijtjes bijt. Euh, klikt heel gek, maar is een favoriet spelletje tussen ons :D gíeren is het.
  zondag 6 mei 2012 @ 12:10:30 #217
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111198654
Mogguh!

BJ O+
En dat filmpje van Lex O+

Kruidvat ringen heb ik ook maar alvast gehaald gisteren. Jullie zijn er zo enthousiast over ;)

Gisteren trouwens de hele dag niet thuis geweest. Verjaardag van mn vader, dus Cristel heeft lekker geknuffeld met de (oud) tantes, en oma ;)
Om 20.30 laatste fles gehad, toen hebben we dr boven in de reiswieg gelegd, en toen we thuiskwamen om 01.00 gelijk weer het bed in...En ze heeft geslapen tot 07.00 ! En daarna weer tot 11.00.... 't is toch niet normaal :o
pi_111198798
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef Morretje het volgende:

dank je. Ik maak me ook niet echt zorgen maar ze gebruikt maar 1 kant van d'r lichaam om zich voor te bewegen en ze heeft in een stuit gelegen.
  zondag 6 mei 2012 @ 12:18:22 #219
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111198832
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:03 schreef Aventura het volgende:
Ventje schatert vaak en veel, om voor mij onverwachte redenen. Zo schraapte ik laatst mn keel. Láchen dat -ie moest. Zijn favoriet is als ik zachtjes in zijn dijtjes bijt. Euh, klikt heel gek, maar is een favoriet spelletje tussen ons :D gíeren is het.
Dat dijen bijten klinkt wel bekend hoor! Anouk schatert het uit als papa op haar buik blaast... Helemaal in een deuk ligt ze!

En gewoon staan Aventura?! *O* oei, dan worden ze echt groot he?
  zondag 6 mei 2012 @ 12:19:25 #220
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111198866
Ik zag die ringen niet bij Kruidvat :( Maar wij hebben ook een kleine winkel....
pi_111199059
Babyspam O+

Het gaat hier ineens (te) snel..
onze meneer is op handen en knieen gaan zitten vrijdag avond. Alleen vooruit lukt nog niet, achteruit wel :') en sinds vrijdag is hij dan ook gefrustreerd of driftig, net hoe je het noemen wil.. Maar dat gaat hopenlijk ook wel weer over :)
En als je hem neerzet kan hij ook zomaar ineens zonder steun of balans blijven zitten een hele poos, totdat hij omvalt uiteraard :)

Zit er een pauzeknop op je baby? Heb de navel al geprobeert en die werkt niet...
  zondag 6 mei 2012 @ 12:27:51 #222
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111199090
Hahahaha! Die werkt niet he? Net als de gebruiksaanwijzing, kan ik ook nergens vinden!
  zondag 6 mei 2012 @ 13:00:32 #223
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111200006
Goed zo Danne! *O*

En ventje is gaan staan *O*

Hier ook al wat geschater af en toe.

Verder heeft ie vandaag slechte zin geloof ik. Beetje huilerig, gefrustreerd en veel spugen.

Ik wil die ringen ook. Maar nog niet bij een kruidvat in de buurt geweest.
pi_111200109
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:54 schreef Sannne het volgende:
Wat een snellerd Aventura! Hier staat muppet wel, maar alleen als ik haar neerzet.

Een vraagje.. Ik zie Lex schaterlachen. Doen al jullie kindjes dat? Elise kan het wel maar dan moet ik echt zoooooo mn best doen! ze is enorm vrolijk, lacht de hele dag, maar echt schateren hoor ik haar heel weinig doen..
Lex doet niet anders maar dat is dan ook echt wel een hele vrolijke baby :') elin deed t af en toe
  zondag 6 mei 2012 @ 13:26:43 #225
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111200758
Zag Clubsoda trowuens het woord 'robben' gebruiken. Die uitdrukking kende ik niet. Heel komisch, want dat is precies wat Ventje deed voor dat-ie ging kruipen.
pi_111203161
Dijtjes bijten doe ik ook veel met dr, dan glimlacht ze van oor tot oor en gilt ze ook wel, net als wanneer ik in dr nekje blaas, de zachte bal over haar gezichtje wrijf etc. En als ik geluk heb komt er een schaterlachje uit, maar meestal is het dus die glimlach en een kletsverhaal.

Ze is echt heel vrolijk, iedereen zegt ook dat ze echt zo'n lachebekkie is, maar tot op zekere hoogte dus :P

Susie ik heb 2 ringenkettingen, zal ik er eentje opsturen?
  zondag 6 mei 2012 @ 14:35:30 #227
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111203308
Wat lief van je Sanne! Wat wil je ervoor hebben dan? Inclusief de verzendkosten uiteraard!
pi_111203504
Niks hoor, stuur me je adres maar, doe ik hem morgen op de post!
  zondag 6 mei 2012 @ 15:33:03 #229
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111205743
Lief X 2!
  maandag 7 mei 2012 @ 07:55:15 #230
34663 SpeedyGJ
pi_111237445
Goeiemorgen allemaal,

Gisteren leek Felicia niet veel te hebben gedronken, vooral de laatste 3 keren had ze maar 55ml op. Als ik dan de dag optel dan valt het eigenlijk wel mee, 425ml hoewel ik liever 450ml wil zien.
Vannacht heeft ze om 2 uur 90ml opgegeten O+ de rest van de nacht niks meer gehoord en momenteel ligt nog steeds in dromenland, toch zal ik der straks wel wakker moeten maken voor het eten.

Voor de rest gaat het goed, vandaag de grote zus naar school brengen O+ zal wel een hoop bekijks worden :)
pi_111237787
Ik ga hier ook maar eens voor die ringen kijken :)

Een fijn weekend achter de rug hier! Het slapen in de ochtend en middag gaat heel erg goed en we zijn over op 3 flessen. Afgelopen nacht heb ik Cas niet gehoord :o Hij heeft van 19:00 tot 06:50 geslapen O+ Daar was ik ook wel aan toe ;)
pi_111237817
Afgelopen vrijdag eventjes schrikken. Evan gevallen, flinke snee in z'n tong (speelt tegenwoordig vaak met tong uit de mond) omdat hij er op beet, lekker bloeden natuurlijk.
Een paar minuten later was het al weer over en was hij weer volop aan het spelen...onze bikkel.
Z'n eten ging er ook goed in.

Gisteren heeft hij voor het eerst echt gekropen, ineens en we zagen onder ineens een wit puntje, dus nieuwe tand.

dat was m'n update :P

Goed zo Ventje!
  maandag 7 mei 2012 @ 08:47:46 #233
348178 NotTheSame
pi_111237883
Speedy, fijn dat ze vannacht toch nog zoveel gedronken heeft!

Cas, lekkere slapert! Cyntiaa, ik snap wel dat je er aan toe was meis! Hopelijk zet de trend zich voort!

Arme Evan, snee in z'n tong! Maar wat een bikkeltje! En al kruipen :D !

Hier wederom een prutnachtje. Ik ben nu al bijna een week met haar aan het vechten 's nachts }:| . Gisteren leek het gerommel over te zijn, maar vannacht kwam het weer in alle hevigheid terug ;( . Om 20.45uur naar bed na bijna 2 uur met haar gehannest te hebben, daarna 0-2-4-6-8.
Gisteren overigens ook weer een klein ongelukje gehad. Draakje vind het momenteel leuk om van buik naar rug te rollen op de meest onmogelijke plaatsen, zo ook in de box. Alleen had ze net vantevoren een speeltje gehad en dat lag net onder haar hoofd, dus dat was even boem. Kijkt ze me aan, pruillipje om vervolgens te schaterlachen :') ! Hardzakje van ons O+ !
Vandaag weer mamadag, Draakje heb ik net bij de gastouder geinstalleerd, en nou ff gauw naar de dokter want ik vermoed een dikke keelontsteking :X .
pi_111237937
Hier een iets minder fijn weekend gehad.

Nouja, zaterdag was leuk (lekker boodschapjes gedaan met zijn drietjes, gewandeld, 's avonds lekker gekokkereld en filmpje gekeken.

Maar zondag:
SPOILER: want offtopic geleuter
Nu maar kijken of sc-tje iets heeft meegekregen van de stress en hopen dat ze vandaag niet al te veel aandacht nodig heeft, want ik ben gesloopt. (hoe egoïstisch dit ook klinkt, het is wel zo.)

[ Bericht 0% gewijzigd door SummerBreeze op 07-05-2012 10:20:26 ]
  maandag 7 mei 2012 @ 08:56:47 #235
348178 NotTheSame
pi_111238011
Jeetje Summerbreeze, wat een verhaal :o ! Heel veel beterschap voor je schoonvader!!!
En ik begrijp je reactie volkomen meid, en het klinkt echt niet egoïstisch. Ik hoop met je mee!
  maandag 7 mei 2012 @ 08:58:40 #236
34663 SpeedyGJ
pi_111238039
Ai dat is niet echt leuk nieuws nee -O- sterkte in deze dagen!
En de kleine, dat komt wel weer goed ;)
  maandag 7 mei 2012 @ 08:59:05 #237
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111238048
SB, Heftig....... Ik wens jullie veel sterkte en beterschap voor je schoonvader ! :*

En dus maar goed dat M 's nachts een keertje wakker werd dan ;)

NTS...Jij zult ook wel behoorlijk brak zijn vandaag :{ Balen van die slechte nachten joh!

Speedy, dat heeft ze dan ook snel gedaan.....'s nachts zo lang zonder de fles/borst? voeding. Goed bezig ^O^

en Cas ook al ^O^ Slaapkoppie ;)

Cristel ook trouwens. van ngeveer 20.00 tot 07.00
(die sliep tenminste.....kan ik van de jongens niet zeggen...dat was gedonder tot 21.30 }:| )
  maandag 7 mei 2012 @ 09:28:39 #238
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111238559
SB, dat komt ook aan zo'n dag. Gelukkig lijkt het goed te gaan met je svader!
Sterkte met alles!

NTS, wat een brakke nacht zeg.. Een nachtdraakje.. Sterkte!

Speedy, het zijn geen robotjes. De ene dag wat meer, de andere dag wat minder. Zelfs die van 4 maand maakt er soms nog een puinhoop van. Komt ooit wel goed ;)
En 1 nachtvoeding is al lekker!

Lekker nachtje ook PE en cynthiaa!

Hier een wazig nachtje. Opeens weer een nachtvoeding om 3 uur. Maar eindelijk niet meer om 5.15 klaarwakker om te spelen. Dan liever die nachtvoeding en doorslapen tot half 8.
Was ook een gek weekend, nacht met zijn alleen bij opa&oma gelogeerd, en gisteren via een neefje terug, even op kraamvisite. Maar was nogal een autorit (2 uur heen zaterdag, zondagochtend een uur, en 's middags 2,5 uur), en dus ook veel gevoed op onze tijden, dan drinkt hij toch minder. Nu weer het gewone schoolritme in, kijken of Daan dan ook weer normale flessen gaat drinken..
Maar het blijft een vrolijk ding O+
  maandag 7 mei 2012 @ 09:35:30 #239
34663 SpeedyGJ
pi_111238716
Nee indd :D dan zou het niks aan zijn als het robotjes waren ;)
Momenteel is ze wel wat wakker dus er even lekker uit :) das ook niet zo gek na een lange nacht slaap :)
pi_111238890
Jeetje zeg.. Bloedende tong, slapeloze nacht, hartinfarct :'( gerum.. Dus :* voor iedereen.

Wij hebben ook een heftig weekje achter de rug.. (O)pa op koninginnedag aangereden toen hij aan het wielrennen was. Goddank heeft hij altijd zijn helm op, want nu "slechts" gebroken ribben, sleutelbeen, flinke hersenschudding en een been wat het om nog onbekende reden niet helemaal goed doet. Maar na een paar nachtjes ziekenhuis mocht hij afgelopen weekend naar huis :D

De driftkoppigheid begint zich te verklaren.. Meneer heeft koorts, maar 38,3 , maar toch, hij heeft er genoeg last van :'( wel goed geslapen vannacht op z'n zetpil. Vanmorgen 1,5 uur wakker geweest en hij slaapt alweer. Duurt al vanaf vrijdag, dus hoop voor meneer dat hij snel weer zijn vrolijke zelf is. Bedenk mezelf nu dat hij misschien wel ziek is omdat we afgelopen week iedere dag in het zkh zijn geweest....
pi_111239181
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:42 schreef Nirak het volgende:
Jeetje zeg.. Bloedende tong, slapeloze nacht, hartinfarct :'( gerum.. Dus :* voor iedereen.

Wij hebben ook een heftig weekje achter de rug.. (O)pa op koninginnedag aangereden toen hij aan het wielrennen was. Goddank heeft hij altijd zijn helm op, want nu "slechts" gebroken ribben, sleutelbeen, flinke hersenschudding en een been wat het om nog onbekende reden niet helemaal goed doet. Maar na een paar nachtjes ziekenhuis mocht hij afgelopen weekend naar huis :D

De driftkoppigheid begint zich te verklaren.. Meneer heeft koorts, maar 38,3 , maar toch, hij heeft er genoeg last van :'( wel goed geslapen vannacht op z'n zetpil. Vanmorgen 1,5 uur wakker geweest en hij slaapt alweer. Duurt al vanaf vrijdag, dus hoop voor meneer dat hij snel weer zijn vrolijke zelf is. Bedenk mezelf nu dat hij misschien wel ziek is omdat we afgelopen week iedere dag in het zkh zijn geweest....
Dat zou zomaar kunnen. Er hangt daar natuurlijk aardig wat aan bacteriën en virussen rond.
  maandag 7 mei 2012 @ 09:59:42 #242
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111239223
Nirak, ook sterkte voor (O)pa!
Nare dingen zijn dat..
En hopelijk is mini ook snel weer zijn oude vrolijke ikje ;)

Ik vind het nog steeds grappig om Daan in slaap te zien vallen (net om het hoekje blijven gluren). Zijn rechterhand met de achterkant op zijn mond, sabbelend aan zijn hand en puntje van de mouw. En zijn linkerhand over zijn bolletje wrijven van achter naar voor. Heel ritueel voor hem, maar het werkt :P
En hij vind een versje van beertje pippeloentje (annie mg schmidt) geweldig O+

SPOILER

[ Bericht 24% gewijzigd door Deepfreeze op 07-05-2012 10:05:50 ]
  maandag 7 mei 2012 @ 10:02:13 #243
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111239276
:o Oh Nirak, die ligt ook flink in de kreukels dan...Jeetje :{ Beterschap voor m! En voor t kleine ventje natuurlijk ook ;)

ff vraagje over de pil;

SPOILER
  maandag 7 mei 2012 @ 10:03:09 #244
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_111239301
Jee SB gelukkig is hij snel geholpen. Duimen dat hij er snel bovenop komt.

Kleurdoos haar verhaal over stuiterende lex :o van het bed. Hier is Rayen een keer van de bank gevallen :@ Ik schaam me nu nog :@

Verder hier hetzelfde verhaal met de "slaapellendige in slaap voeden" ;)
Ben benieuwd hoe dat op vakantie gaat

Begin juni gaan wij op vakantie en ik heb alvast schattige stoere slippertjes gekocht.
Slaat eigenlijk nergens op want hij loopt nog lang niet, maar ik vond ze gewoon grappig. Maatje 18
Rayen 2½ jaar!
  maandag 7 mei 2012 @ 10:08:09 #245
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111239422
PE, ik denk dat je eigen cyclus misschien nog aan het rommelen is naast de pil? Geloof dat je het 3 maanden moet geven voordat je lijf goed op de pil hormonen is ingesteld.
Mijn eigen cyclus zonder pil is ook nog gek. Soms om de 2 weken, dan weer 6 weken niet..
Maar anders even een testje doen?
  maandag 7 mei 2012 @ 10:46:09 #246
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_111240306
SpeedyGJ lekker trots showen op t schoolplein ;).

Goeie nacht Cyntiaa!

Wat een bikkel cleany. Ik vind dat altijd zo'n naar gezicht, zo'n bloederig mondje als ze er op vallen...
En kruipen en ook nog een nieuwe tand! Toe maar!

Ah NTS wat balen! Je zal wel hartstikke brak zijn. Ik heb vannacht toevallig zelf ook niet denderend geslapen, maar dat kwam door onze kat }:| . Die gaat altijd naar buiten s nachts omdat ze anders midden in de nacht heel hard gaat zitten mauwen op de trap. Nu deed ze dat dus onder ons slaapkamerraam... fijn...

SB sterkte! Heftig allemaal. Maar blij dat het er naar uit ziet dat het weer helemaal goed gaat komen.

Nirak pfff ook sterkte! Wat een schrik.

Lief gedichtje DF! Grappig dat Daan dat al zo leuk vindt.

PE ben je op de eerste dag van je menstruatie begonnen met de pil, of 'zomaar'? Mijn dokter had namelijk gezegd dat als je 'zomaar' begint, dat je de eerste tijd wat last kunt hebben van doorbraakbloedingen. En sja wat DF zegt: misschien rommelt je eigen cyclus nog een beetje en heb je daarom een doorbraakbloeding? Maar een testje kan nooit kwaad natuurlijk.

Ik ben trouwens gisteren voor het eerst weer ongesteld geworden! Woehoe! Bijna 3 maanden na de bevalling. Gelijk weer met de pil begonnen!

Lieve slippertjes hoor TJ ;). En ook al loopt hij nog niet, het is toch vast wel lekker om wat luchtigs aan z'n voetjes te hebben op vakantie :).
  maandag 7 mei 2012 @ 10:53:28 #247
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111240495
Ik wacht nog even met de pil tot het iets regelmatiger is, dat vond ik een fijner idee. Eerst mijn lijf even de kans geven om de hormonen recht te krijgen..

Schattig TJ!

Fee, ik denk dat het de intonatie is, hij giechelt echt dan O+

En balen van je kat. Het is weer lente :{
  maandag 7 mei 2012 @ 10:57:32 #248
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111240630
Nou...Ik had het gevraagd aan de VK toen ik daar op controle was (na gesprek) En toen was ik dus al ongesteld geweest. Dus ik ben een paar dagen na de laatste dag van mn menstruatie begonnen. Volgens haar kon dat geen kwaad. ? naja...ik wacht het nog wel ff af denk ik ;)
Testje doen heeft volgens mij nu ook geen nut.
  maandag 7 mei 2012 @ 11:06:08 #249
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111240830
PE, dat kan ook wel, dan duurt het alleen soms iets langer voordat de pil "wint" met je hormonale cyclus..
  maandag 7 mei 2012 @ 11:30:44 #250
250838 Fee-nix
pi_111241545
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:06 schreef Deepfreeze het volgende:
PE, dat kan ook wel, dan duurt het alleen soms iets langer voordat de pil "wint" met je hormonale cyclus..
Ja precies.

Ennn daarbij zij mijn arts wel dat als je 'zomaar' begint (dus niet op de eerste dag van een menstruatie) de pil pas NA de eerste strip veilig is... (Na een bevalling tenminste, volgens mij is dat weer anders als je niet bent bevallen).
  maandag 7 mei 2012 @ 11:36:03 #251
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111241718
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:30 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ja precies.

Ennn daarbij zij mijn arts wel dat als je 'zomaar' begint (dus niet op de eerste dag van een menstruatie) de pil pas NA de eerste strip veilig is... (Na een bevalling tenminste, volgens mij is dat weer anders als je niet bent bevallen).
Hmz...Dat heeft ze er dan weer niet bijverteld bij mij }:|

En nou ben ik natuurlijk niet achterlijk, maar ze hoort het wel te vertellen dan toch?
  maandag 7 mei 2012 @ 11:39:45 #252
250838 Fee-nix
pi_111241831
Ja vind ik wel.... Al moest ik er ook zelf naar vragen...
  maandag 7 mei 2012 @ 11:51:58 #253
250838 Fee-nix
pi_111242263
Maarre PE ik bedenk me ineens... dat ging wel over beginnen als je nog helemaal niet ongesteld was geweest na de bevalling. Dus of dat dan weer anders is als je al wel een menstruatie hebt gehad (zoals jij) weet ik niet, maar ik denk het wel.
pi_111244004
Hm, mijn gyn zei dat als je begint op de eerste dag van je menstruatie na je bevalling de eerste strip veilig is. Als je 'gewoon' begint, ergens tussenin, dan is de eerste strip niet veilig.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_111244260
Nou dames, testen die hap! :7
  maandag 7 mei 2012 @ 12:56:23 #256
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111244484
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef Kuukske het volgende:
Hm, mijn gyn zei dat als je begint op de eerste dag van je menstruatie na je bevalling de eerste strip veilig is. Als je 'gewoon' begint, ergens tussenin, dan is de eerste strip niet veilig.
Dit. En anders goed de bijsluiter lezen? Ik begin de komende menstruatie weer. Misschien dat dan juist de hormoonspiegel wat in orde komt, want ik blijf iedere maand vervelende klachten aan mijn doos hebben. En het is natuurlijk fijn dat ik lief kan bespringen wanneer ik zou willen en niet hoeven te klooien met condooms :D
pi_111244579
Ik laat heel die pil gewoon lekker links liggen :7 Want ja, bij ons zijn nog nooit babytjes van seks geboren 8-) ^O^
pi_111244610
:D
  maandag 7 mei 2012 @ 13:04:35 #259
48000 Vlinder
Vlinder
pi_111244726
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:59 schreef Nirak het volgende:
Ik laat heel die pil gewoon lekker links liggen :7 Want ja, bij ons zijn nog nooit babytjes van seks geboren 8-) ^O^
_O-

Hier nog geen kinderen zonder medicatie :)
We doen het nu ook gewoon, wordt toch niet zwanger :) ( :'( )
(Mocht het wel gebeuren zijn we blij natuurlijk :D )
  maandag 7 mei 2012 @ 13:38:10 #260
250838 Fee-nix
pi_111245813
quote:
:D
  maandag 7 mei 2012 @ 13:43:13 #261
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111246010
quote:
_O-
Wat een heerlijkheid!
Buiten het geklooi om, vind ik het ook wel weer fijn dat ik precies weet wanneer de rode gezelligheid weer komt. Vorige cyclus liep wat langer door, was gelijk lichtelijk in de stress....
  maandag 7 mei 2012 @ 14:27:57 #262
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111247713
Volgens mijn bijsluiter (Femodeen) moet je 7 dagen condooms gebruiken (of niets doen natuurlijk) als je op dag 2-5 begint (op dag 1 is het meteen veilig). Er staat niets over op andere dagen beginnen. Over gebruik na de bevalling staat er dat je vanaf dag 21 of 28 kunt beginnen, daarbij geldt dan ook die 7 dagen niet veilig-periode. Ik vind het maar een vreemde tekst. Zelf heb ik gewoon mijn menstruatie afgewacht en op dag 1 begonnen. Ik ben ervan uitgegaan dat we safe zaten. Ik ben niet zwanger geworden, dus dat zal kloppen :P Toch wil ik wel weten hoe het echt zit, ik kan beter geen risico's nemen op dit gebied, ik was heel snel na stoppen zwanger.
pi_111247813
Ben wel tevreden met mn Mirena, heb maar licht bloedverlies, voorheen gutste het er altijd uit dus dit is perfect voor mij!
Alleen als we voor een tweede willen gaan moet ie er wel weer uit (dus tripje naar de dokter).
Ik heb nu soms wel een soortvan heimwee naar m'n zwangerschap. Gewoon het gevoel van geschop in m'n buik, of de spanning met testen, de echo's, het wachten op wanneer de baby komt...
Maar we wachten nog wel even hoor, want ik ben buiten dat om nog heulemaal niet toe aan een tweede, haha!
Tralalalaaa
pi_111249028
Ben met mijn pil gestopt, heb zat hormonen die in mijn lijf gieren met de BV, geen extra nodig :D
  maandag 7 mei 2012 @ 15:12:09 #265
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111249420
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:01 schreef bitterend het volgende:
Ben met mijn pil gestopt, heb zat hormonen die in mijn lijf gieren met de BV, geen extra nodig :D
Ik wilde ook liever niet, maar wat ik zei, misschien stopt dat gehannes bij mijn doos dan. (Irritatie door overmatig vloeien)
pi_111249946
En kan je je manneke makkelijker bespringen :9
pi_111251370
rustige mamadag zo... in totaal is mijn zoon vandaag tussen 7 en nu al wel 3 hele uren wakker geweest... En dat was niet aan 1 stuk, maar in 2 delen van krapaan 1,5 uur. Hij slaapt gelukkig wel goed :) En hij heeft slijm bij zijn enigszins groenige ontlasting. Maar hij is dan ook flink verkouden, dus ik gok dat het daaraan ligt..

En mijn cyclus is /was zo stipt, hij was precies 28 dagen. Nu is het wat langer (ook wel eens fijn), maar aangezien ik nog bv geef zal het nog wel even duren voordat de normale cyclus terug komt. Het is ook nog lang niet zo hevig als het ooit geweest is. Voorheen kon ik beter boven een emmer gaan hangen de eerste twee dagen. Nu zou ik (bij wijze van spreke) met 5 tamponnetjes toekomen. heerlijk!
  maandag 7 mei 2012 @ 16:01:58 #268
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111251629
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:25 schreef bitterend het volgende:
En kan je je manneke makkelijker bespringen :9
Jajaja, ook dat :9
pi_111251776
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:56 schreef Nirak het volgende:
rustige mamadag zo... in totaal is mijn zoon vandaag tussen 7 en nu al wel 3 hele uren wakker geweest... En dat was niet aan 1 stuk, maar in 2 delen van krapaan 1,5 uur. Hij slaapt gelukkig wel goed :) En hij heeft slijm bij zijn enigszins groenige ontlasting. Maar hij is dan ook flink verkouden, dus ik gok dat het daaraan ligt..

En mijn cyclus is /was zo stipt, hij was precies 28 dagen. Nu is het wat langer (ook wel eens fijn), maar aangezien ik nog bv geef zal het nog wel even duren voordat de normale cyclus terug komt. Het is ook nog lang niet zo hevig als het ooit geweest is. Voorheen kon ik beter boven een emmer gaan hangen de eerste twee dagen. Nu zou ik (bij wijze van spreke) met 5 tamponnetjes toekomen. heerlijk!
Maar wel maat XXL toch :9
  maandag 7 mei 2012 @ 16:18:40 #270
48000 Vlinder
Vlinder
pi_111252318
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 16:05 schreef bitterend het volgende:

[..]

Maar wel maat XXL toch :9
Ik heb ook de diksten, hoef ik minder vaak te rennen :')
  maandag 7 mei 2012 @ 18:58:19 #271
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_111257802
Huubke is goedgekeurd op het cb.
Hij is nu 4530 gram en 55,5cm.
Hij kan al lachen en volgt al met zijn ogen en hoofd! :o 8-)
En nu verder oefenen met rollen ;)
pi_111258279
Hier meteen na de bevalling weer een regelmatige cyclus. Precies 6 weken na de bevalling weer de eerste dag en meteen weer als van ouds 28 dagen. Ik kon vroeger al de klok gelijkzetten op de eerste druppel ('s nachts om 4 uur werd ik wakker en was het raak) en dat was nog steeds zo (inclusief het 4 uur gebeuren)

Nu met de mirena nog steeds netjes 28 dagen, maar nu nog maar 2 dagen bloedverlies en een tampon is al niet meer te doen. Te pijnlijk, want te weinig bloedverlies. Nu dus twee dagen met een inlegkruisje en dan ben ik er weer 4 weken vanaf :)
  maandag 7 mei 2012 @ 19:41:54 #273
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_111259402
Heb 2 dagen wat drupjes gehad na plaatsen van de mirena verders nada :D O+
  maandag 7 mei 2012 @ 20:03:21 #274
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111260308
Goed aventura!

Ik denk dat ik weer aan de Yaz24+4 ga. Daarmee heb ik minder last van de hormoonwisseling dan de standaard pillen. Langdurende dingen vind ik wat trickie, aangezien ik met de prikpil ook behoorlijk last had, en je er niet zomaar weer vanaf bent..
En met die Yaz is het bloeden ook een stuk minder heftig/bijna niet, dus dat is ook fijn..
  maandag 7 mei 2012 @ 20:05:55 #275
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_111260432
Ik was na 5 maanden pas weer ongesteld. *O* Nu maar aan de pil dan. Op de eerste hebben we zo'n 8 jaar moeten wachten, maar zal je net zien dat de tweede dan heel snel komt zonder voorbehoedmiddel :D
En we willen het maar bij 1 houden.
Rayen 2½ jaar!
  maandag 7 mei 2012 @ 20:16:22 #276
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_111260954
Tj wel de cerazette?
  maandag 7 mei 2012 @ 20:20:06 #277
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_111261134
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:16 schreef _evenstar_ het volgende:
Tj wel de cerazette?
jawel :Y lief dat je eraan denkt. :*
Jaren geleden had ik de pleisterpil, maar die mag niet tijdens borstvoeding.
En volgens onze nieuwe huisarts bestond die niet :9
Dus zodra die eindelijkkkk eens kiest voor de fles ;) schakel ik weer over naar die pleister want die beviel opperbest.
Rayen 2½ jaar!
  maandag 7 mei 2012 @ 20:31:18 #278
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_111261702
:)
pi_111261766
Ik zou wel graag de Mirena willen. Heb ook afspraak gemaakt bij de dok daarvoor, info gekregen maar heb niet door durven zetten nog. Lees teveel slechte ervaringen, en pijn! Brr..

Voorlopig ist hier nog niet nodig ;) En de keren dat ik gemeenschap had na de bevalling (wat zeg ik dat toch netjes) heb ik gewoon een condoom gebruikt!
  maandag 7 mei 2012 @ 20:38:57 #280
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111262134
Koperspiraal.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_111262507
Aww vind ik echt een eng idee al die dingen(spiralen enzo)
  maandag 7 mei 2012 @ 20:47:50 #282
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111262653
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef bitterend het volgende:
Aww vind ik echt een eng idee al die dingen(spiralen enzo)
+1 brrrr... Moet niets in mijn baarmoeder zitten (behalve een beeb O+)
  maandag 7 mei 2012 @ 20:48:25 #283
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_111262692
Ik ook. En van de pil word ik een gestoord wijf :D. Zijn er nog andere opties?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_111262715
Implanon?
pi_111262723
Of die ringen.. Nuvaring?
pi_111262728
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:32 schreef Sannne het volgende:
Ik zou wel graag de Mirena willen. Heb ook afspraak gemaakt bij de dok daarvoor, info gekregen maar heb niet door durven zetten nog. Lees teveel slechte ervaringen, en pijn! Brr..

Voorlopig ist hier nog niet nodig ;) En de keren dat ik gemeenschap had na de bevalling (wat zeg ik dat toch netjes) heb ik gewoon een condoom gebruikt!
Ik was ook wat nerveus over de pijn waar je vanalles over leest, maar echt vervelend was het niet. Een verkeerdzittende tampon is pijnlijker.

Nu moet ik wel zeggen dat de gyn helemaal verbaasd was over mijn reactie (of eerder het gebrek daaraan). En dan te bedenken dat ik dus geen vaginale bevalling heb gehad.

Het staat of valt met ontspanning. Rustig doorademen en heel bewust je bekkenbodemspieren ontspannen.
pi_111262770
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:48 schreef Takkembah het volgende:
een knipje bij jou of een knoopje bij hem....
  maandag 7 mei 2012 @ 20:52:15 #288
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_111262898
Er wordt hier niks geknipt of geknoopt voorlopig. Zal eens verder kijken op Impanon.En cezarette heb je ook , toch. Oestrogeen maakt een killing bitch
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 7 mei 2012 @ 20:53:07 #289
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111262947
Nooit meer iets of iemand aan of langs mijn baarmoedermond. *ril. Heb daar echt trauma's van. Strippen, toucheren, hels. Als het niet strikt moet dan geen gehannes daar in de buurt. Gruwel. Pil is ideaal, nooit last van, geweldige uitvinding.
pi_111263063
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef Takkembah het volgende:
Er wordt hier niks geknipt of geknoopt voorlopig. Zal eens verder kijken op Impanon.
Kan ik me heel goed voorstellen. Hier gaat er ook niets geknipt/geknoopt worden. Het is me veel te definitief.

Stel nou dat je onverhoopt uit elkaar gaat en je met een volgende partner kindjes wil...
Of, nog erger, als één van de twee overlijdt en je met een nieuwe partner kindjes wil....?

Hoe zeker we ook zijn van onszelf en onze relatie, we gaan niets definitiefs en onomkeerbaars doen.
pi_111263148
Pil vond ik altijd wel fijn. Tot.. ik er dwars doorheen zwanger raakte. Dus die vertrouw ik never nooit meer!
  maandag 7 mei 2012 @ 21:00:57 #292
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_111263483
Geen enkele methode is toch 100% betrouwbaar?

Sb, inderdaad precies dat. Bovendien heb ik altijd meer kinderen gewild, maar nu na Seth sta ik even in hold. Op dit moment vind ik het prima.

Ben nu aan het lezen over de minipil.
Alexa en Seth zijn lief
pi_111263535
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 20:48 schreef Takkembah het volgende:
Zingend de kerk uit ofzo *)
pi_111263572
Hihi zingend de kerk uit? :D
  maandag 7 mei 2012 @ 21:02:38 #295
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_111263590
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:01 schreef bitterend het volgende:

[..]

Algehele onthouding!!!!!!!!

*O*
Alexa en Seth zijn lief
pi_111263657
69 :+
pi_111263683
Anaal... Keuze zat dus!
pi_111263747
Alleen nog maar seks met vrouwen? Of alleen maar hand en span diensten? Of iets anders in die richting? Rubber(en dan geen condoom :P)?
pi_111263756
Buhh ik heb nu sinds oktober een implanon en ben nèt voor t eerst ongesteld geweest na Jeltes geboorte, 4,5(!!!) week!! En niet zuinig ook, nu net een week klaar en ik heb de eerste voortekenen van een nieuwe menstruatie alweer, zodra die ook langer duurt dan een week dan is t toch weer exit implanon hier... Maar wat dan inderdaad....

Dat was vorige keer toch handiger, toen had ik een positieve test op Lena 's eerste verjaardag, dat gaat met nu bij Jelte volgende week niet lukken ;-)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_111263971
Nuvaring vond ik vreselijk, dat werd soms gewoon ringsteken en ik vind het niet fijn om iets bij mezelf in te brengen :(

Ik heb een beetje een verdrietige muppet en ik weet niet waarom.
Ze was eerder vanavond gewoon gezellig en om 7 uur wilde en ging ze lekker slapen.
Om 10 over 8 werd ze wakker en ze huilde wat vreemd, een hoger huiltje dan normaal.
Ik haalde haar eruit en ze klonk enorm snotterig, dus even neusspray gedaan, toen was t helemaal brullen. Nu werkt de tiet altijd prima als troostmiddel maar ze wilde die niet. Dus lekker geknuffeld en het was ok. Ze bleef echter gapen dus ze was hartstikke moe, maar zodra ik haar neerlegde ging ze echt gillen. Dat doet ze normaal nooit!
Dus maar even mee naar beneden dan. Toen probeerde manlief het nog een keer want ze bleef maar gapen. Geen succes. Even getemperatuurd, ze had een temp van 36.8. Normaal is ze 37.2.
Maargoed. Ze ligt nu naast manlief op bed, en dat gaat goed.
Maar met dit soort dingen is m'n kind echt een raadsel en zou ik willen dat ik wist wat er was!
Tralalalaaa
  maandag 7 mei 2012 @ 21:12:49 #301
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111264162
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:01 schreef bitterend het volgende:

[..]

Dat doe je als je zwanger wilt worden

Het is: voor het zingen de kerk uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo