abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111059561
De Baby's

08 mei 2011: Eva Lynn, dochter van Danic
08 mei 2011: Ean, dochter van ferrari_rood
12 mei 2011: 'Larissa', dochter van The_Tankgirl
14 mei 2011: Jelte, zoon van Poppedein
18 mei 2011: Seth, zoon van Takkembah
01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
23 September 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
19 november 2011: Rayen, zoon van Timejumper
24 november 2011:'SC-tje', dochter van SummerBreeze & SocialDisorder
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
21 december 2011: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012: Midas, zoon van Kyara en Argento
25 januari 2012: 'Pietje', zoon van Bleie
10 februari 2012: Sander, zoon van Fee-nix
3 maart 2012: Cristel, dochter van PureEvil

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
pi_111059743
Ik sloot hem met

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef Susie het volgende:
Die hebben we in het begin veel gebruikt O+ Ik heb een foto dat ze 2 of 3 dagen oud is, gewikkeld in die deken op de voedingskussen ligt te slapen, zo mooi O+
Ledikant is (volgens de beschrijving op internet) 72 bij 132. Is dat afwijkend? Heb geen idee, ook totaal niet op gelet bij aankoop eigenlijk :@
Dat zijn de buitenmaten. Hier gaat een 70x120 matras in gok ik zo. en das wel een aparte maat. Volgens mij is het standaard 60 x 120 of 70 x 150. Dus iets afwijkend is het wel.

Welke maat matrashoesjes heb je gekocht? Die maat moet je namelijk idealiter ook aanhouden voor je deken. Of groter natuurlijk.

En wilde dit daarna nog posten

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:18 schreef PureEvil het volgende:
Lol...Weet je wat ze hier zeiden? Die hebamme?
Dat ik mn kind alleen maar in een slaapzak moest leggen, zonder deken. Dan spoor je toch ook niet :( Kutduitsers }:|
1

Wat is daar mis mee? Onze meid ligt ook alleen in een slaapzak. Daar zijn die dingen voor hoor. Of spoor ik ook niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 2 mei 2012 @ 21:57:36 #3
100412 mefke79
komt goed!
pi_111060812
als het warmer wordt gaat bij ons ook de deken eruit, veel te warm.

O en Susie, ik heb dus wel een standaard hema deken, maar dat ding is echt gekrompen, daar ligt het aan. Ik heb de dekens altijd in een hoes gehad. Ik heb namelijk de effen witte deken en die vond ik niet mooi. Bovendien heb ik een grasgroene kamer en daar kon ik geen hoezen bij vinden. Uiteindelijk stof gekocht en daar de deken in gedaan. Probleem opgelost.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:03:48 #4
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111061189
Ik heb een creme kleurige, dat is Hema geloof ik. De ander heb ik geloof ik via internet gekocht, ik gok via babydump of park, 1 van de 2. Ik zal het van het weekend eens opmeten. Die deken past niet in de lengte erin, dan kan ik hem niet instoppen.

Mevr-mus, wat wordt Simon groot!! En wat een knapperd O+ Je mag wel vaker spammen hoor!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:14:22 #5
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_111061928
Ik heb Draakje momenteel ook alleen in een (dikke) slaapzak liggen. Madam woelt zo verschrikkelijk veel dat ze vaak na 10 minuten al heel d'r dekentjes op een frot aan het voeteneinde heeft liggen.
Volkomen nutteloos dus.

Mevr.Mus wat een dotje O+ !

Draakje is een beetje ziekjes. Diarree, jengelen en mama-plakken. Ook slaapt ze wat meer.
Ik vermoed dat het met haar actie van gisteren te maken heeft; mevrouw vond blijkbaar d'r badwater nogal lekker. Ik had haar al in een badstoeltje gezet dat ze met d'r hoofd ook zeker boven water bleef, maar de hele tijd met d'r handje door het water en dan weer in d'r mondje zal toch wel niet zo goed zijn geweest.

Daarbij denk ik dat Draakje eigenlijk wel toe is aan vaste voeding. Ze kijkt het eten gewoon uit je mond, vanmiddag deed ze even een greep naar m'n sinaasappel (meteen doekjes erbij want dat gaan we dus niet voeren!) en van het weekend heeft oma d'r aardbeien gevoerd. Alleen kreeg ik dat pas vanmorgen te horen :( . Ik natuurlijk ram over de flos want ja, ze is pas 4,5 maand, aardbei is heel allergeen en ze heeft aanleg voor allergieen en eczeem, m'n moeder had goddomme beter moeten weten :( .
Nou weet ik dus ook meteen waarom Draakje maandag en dinsdag van die pandaoogjes had...
  woensdag 2 mei 2012 @ 22:14:32 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_111061945
Jonkie ligt nu ook niet onder een deken. Een slaapzak is voldoende en is er juist voor gemaakt om dan geen deken te hoeven gebruiken.Een deken trapt hij trouwens toch in no-time van zich af. Eigenlijk zijn dekens voor volwassenen die denken dat ze het nodig hebben om te kunnen slapen (en als het koud is).
pi_111063472
NTS, wat een actie van je moeder :{ Zou ik ook niet blij mee zijn hoor, ook al bedoelde ze het vast goed. Beterschap voor je mupje

Mia ligt ook sinds de kraamweek al in een slaapzakje. Wel altijd met dekentje erbij maar dat is denk ik
meer voor mijn beeld ofzo :') Ze ligt trouwens ook heel stil, slaapt meestal heel snel, gaat eerst een kwartier smakken als ze honger heeft en knort weer lekker verder na de nachtvoedingen. Hannah was (is) echt een woelwater. Schopte altijd de dekentjes van zich af, lag zo te maaien met haar armen dat ze zichzelf wakker hield en kon (kan) erg moeilijk in slaap komen en zet het meteen op een gillen als ze honger heeft.
Zo bizar hoe compleet verschillend mijn meiskes zijn van karakter :D

Even nog een update van het luierinferno: het gaat nu eindelijk de goede kant op. Het zalfje wat ik een week geleden heb gekregen bij de HA (miconazolnitraat/hydocortison) maakte het alleen maar erger :X :'( tot op het punt dat alles vuurrood en verdikt was en de wondjes begonnen te ontstaan.
Toen ik maandag Mia in een bomvol eettentje in de kinderwagen compleet moest verschonen wegens doorlekluier moest ze zo vreselijk hard huilen dat ik prompt de HAP heb gebeld. Omdat het zalfje (met zwavel) wat ik in eerste instantie graag wilde niet gemaakt kon worden omdat de bereidingsapotheek dicht was (leuk joh, zo'n feestdag direct na het weekend) heb ik een ander anti-schimmelmiddeltje gekregen en zinkoxidesmeersel om eroverheen te doen. De volgende dag gelijk verbetering _O_
Ik smeer me dus helemaal een ongeluk want bij elke (poep)luier elke keer weer schoonmaken en die 2 zalfjes smeren. Maar het is voor het goede doel dus ik doe het maar braaf.
pi_111063673
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef octopussy het volgende:
NTS, wat een actie van je moeder :{ Zou ik ook niet blij mee zijn hoor, ook al bedoelde ze het vast goed. Beterschap voor je mupje

Mia ligt ook sinds de kraamweek al in een slaapzakje. Wel altijd met dekentje erbij maar dat is denk ik
meer voor mijn beeld ofzo :') Ze ligt trouwens ook heel stil, slaapt meestal heel snel, gaat eerst een kwartier smakken als ze honger heeft en knort weer lekker verder na de nachtvoedingen. Hannah was (is) echt een woelwater. Schopte altijd de dekentjes van zich af, lag zo te maaien met haar armen dat ze zichzelf wakker hield en kon (kan) erg moeilijk in slaap komen en zet het meteen op een gillen als ze honger heeft.
Zo bizar hoe compleet verschillend mijn meiskes zijn van karakter :D

Even nog een update van het luierinferno: het gaat nu eindelijk de goede kant op. Het zalfje wat ik een week geleden heb gekregen bij de HA (miconazolnitraat/hydocortison) maakte het alleen maar erger :X :'( tot op het punt dat alles vuurrood en verdikt was en de wondjes begonnen te ontstaan.
Toen ik maandag Mia in een bomvol eettentje in de kinderwagen compleet moest verschonen wegens doorlekluier moest ze zo vreselijk hard huilen dat ik prompt de HAP heb gebeld. Omdat het zalfje (met zwavel) wat ik in eerste instantie graag wilde niet gemaakt kon worden omdat de bereidingsapotheek dicht was (leuk joh, zo'n feestdag direct na het weekend) heb ik een ander anti-schimmelmiddeltje gekregen en zinkoxidesmeersel om eroverheen te doen. De volgende dag gelijk verbetering _O_
Ik smeer me dus helemaal een ongeluk want bij elke (poep)luier elke keer weer schoonmaken en die 2 zalfjes smeren. Maar het is voor het goede doel dus ik doe het maar braaf.
Fijn dat het de goede kant op gaat octo. lijkt me voor jou ook een enorme opluchting dat Mia steeds minder last zal hebben.

Ik weet wel dat ik zelf het smeren er cht wel voor over had. die dankbaarheid die ik in sc-tje haar oogjes leek te zien als ze weer een vers laagje verkoelende zalf kreeg --> *smelt*
pi_111064693
Ik heb Elise ook in een slaapzak, maar zij ligt wel onder een dekentje nog. Maar met warm weer zou ik die weglaten, en ze trapt ze ook vaak weg! Ik vind het niet gek hoor, zonder deken maar met slaapzak. Anders zouden er toch geen winterslaapzakken bestaan? ;)
Maar zo klein nog zou ik dat ook niet willen..

Octo, wat zielig! Gelukkig gaat het al beter!

Mw. Mus wat een prachtige zoon heb jij! Wauw!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sannne op 02-05-2012 23:03:49 ]
pi_111065024
Ja zeker SB ! Ook al is het misschien even doorbijten want de zalfjes werken niet instant pijnstillend. Maar op de een of andere manier escaleert luieruitslag bij mijn meiden zo snel dat we 2 dagen na het begin van de eerste roodheid al met bloedende billetjes en krijsende kindertjes zitten :'( en dan meestal net als het slecht uitkomt met feestdagen of als we op vakantie gaan.
Het liefst begin ik dan meteen te smeren met zalfjes op recept, maar dat is uiteraard dan op of ze moeten het nog bestellen/bereiden bij de apotheek of de apotheek is dicht -O-

Sanne, je mag het toch ook best posten over dingen die je dwars zitten? Zolang je de positieve kanten van je meisje ook nog kan zien lijkt me dat je gewoon net als alle mama's bent. Het is het moeilijkste beroep van de wereld :*
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:04:35 #11
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_111065031
joh Sannne je bent helemaal geen zeur gek kind!

Octo fijn dat je wat werkends hebt.. :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_111065381
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef octopussy het volgende:
Ja zeker SB ! Ook al is het misschien even doorbijten want de zalfjes werken niet instant pijnstillend. Maar op de een of andere manier escaleert luieruitslag bij mijn meiden zo snel dat we 2 dagen na het begin van de eerste roodheid al met bloedende billetjes en krijsende kindertjes zitten :'( en dan meestal net als het slecht uitkomt met feestdagen of als we op vakantie gaan.
Het liefst begin ik dan meteen te smeren met zalfjes op recept, maar dat is uiteraard dan op of ze moeten het nog bestellen/bereiden bij de apotheek of de apotheek is dicht -O-
Is het misschien een idee om een tubetje op voorraad te vragen? Als dat luchtdicht is blijft dat wel even goed lijkt me.
en anders even kijken of je een herhaalreceptje kan scoren en dan als de nood aan de man is bij de weekendapotheek een verse tube halen? Desnoods bij de dienstapotheek een dorp verderop als je eigen het niet heeft op dat moment. Hebben wij al meer dan eens bij de hand gehad met voeding. Afgelopen zaterdag nog. Ik ben al helemaal gewend aan het feit dat we 8 dagen met 1 bus doen, dus twee weken nadat ik 2 bussen heb gehaald bij de apotheek vraag ik een herhaling aan doe ik dan een dag later op kan halen. Zo loopt het al 4 maanden prima. Maar nu is de inhoud van die dingen verlaagd van 900 naar 800 gram waardoor ik dus ook ineens een dag korter met een bus doe. Dus wij zaten twee dagen eerder zonder voeding. Gevalletje oeps dus.
SD is toen 4 apotheken langsgeweest voordat hij ergens kwam waar ze het nog hadden. Ik ben dus blij dat ik altijd mijn receptje op zak heb.
pi_111066050
Eva slaapt ook alleen in een slaapzak en zonder deken, dus ik spoor ook niet denk ik :6 :P

FR :D na-aper! ;) Nee hoor. Hij staat hier inmiddels in de tuin, net op tijd klaar voor Eva d'r verjaardag. Staat hij bij jullie al?
Wij hebben hem via wehkamp gekocht.
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Mochten jullie dat ook doen, let dan op want de afmetingen kloppen niet dus wij hebben best even moeten zweten om het passend te krijgen op het stuk tuin waar we hem wilden.
Enne..... wat ga je er onder leggen? Wij hebben rubber tegels gedaan. Schrik alleen niet, want uiteindelijk was het 'vloertje' leggen even duur als het toestel :X Maar hey, het is wel veilig ^O^
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:28:11 #14
348178 NotTheSame
pi_111066406
Sannne, meissie ik heb gewoon diep respect hoe jij als single moeder het allemaal weet rond te breien! Iedereen is wel eens de wanhoop nabij, dat mag ook, iedereen gaat immers anders met bepaalde situaties om! Lekker klagen sls het oplucht meis! Je bent een topwijffie!
pi_111066649
Lief! Maar het was niet de bedoeling om complimentjes te vissen hoor, wou het alleen graag even kwijt.

Danic, wow wat gaaf!! Ik schrik wel van die prijzen. Maar goed dat ik alleen maar een balkonnetje heb :P
pi_111066880
We hebben de glijbaan aan de voorkant zitten, dus in de schommelrichting, zoals op de grafische tekening.
Het liep ook nogal uit de hand. Ik wilde graag een schommel. We hebben die zelf altijd gehad en ik weet gewoon dat kinderen daar jaren plezier van (kunnen) hebben.
Vriendlief ging zoeken en die wil altijd groter en beter en kwam met dit aanzetten. Dus ik zeg 'prima, maar das wel de maximumprijs en dan vragen we aan de familie geld, dan krijgt ze dat ding van de hele familie en van vrienden gewoon kleine cadeautjes'. De tante van mijn vriend heeft uiteindelijk het hele ding betaald _O_ :X en wij de bodembedekking, maar die werd dus bijna hetzelfde bedrag als dat speelding :( Dat was niet helemaal de bedoeling.
pi_111066941
Maaaaaaaaar je bent voor de komende jaren klaar! Hier kan ze idd heel lang mee spelen!
Wat lief van die tante :D
pi_111067262
Ja die tante spoort niet (of wel, ze kan het missen zeg maar :P ). Maar dan nog hoeft zoveel geld natuurlijk niet.
Grappig wel dat ik deze reacties krijg (ik zie de reacties op de post van f_r, maar even als zelfde reacties op die van ons: positief dus).
Mijn zusje vond em ook gaaf.
Mijn moeder niet :( Die vindt et belachelijk, duur, Eva is er nog niet aan toe en ze vraagt zich af wat we haar dan volgend jaar willen geven.
Maar ik hoef mezelf echt niet ieder jaar te overtreffen met een beter en duurder cadeau :{w Dus ik heb geantwoord dat het waarschijnlijk een pop gaat worden ofzo ;)
pi_111067510
Al geef je haar heel Disneyworld, da's jouw keuze toch ;)
Altijd maar dat commentaar.. Je kan het toch nooit goed doen. Dooddoener, maar wel waar..

Als ik ooit een echt huisje krijg wil ik voor Elise een boom in de tuin met een schommel eraan gebonden :) En hoog gras eronder O+ En een hangbuikzwijntje ;)
pi_111067665
Aaaaah ik zie het helemaal voor me. Nog idillischer (hoe schrijf je dat?) is zo'n grote boom op een heuveltop.

Ik ben het met je eens hoor, maar mijn moeder ziet helaas vaak alleen het negatieve en kan dan ook moeilijk haar mond houden. Dus het botst wel eens. Morgen komen ze weer omdat ze vrijdag oppassen. Omdat ze uit Zeeland moeten komen en het anderhalf uur rijden is, blijven ze gelijk het hele weekend omdat we zondag Eva d'r verjaardag vieren.
Dan is het altijd duimen dat het goed gaat :X
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:02:53 #21
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111072974
Handig van je moeder NTS....

Sannne, je wil zeker ook een wit hekje om je tuin :P

Stond net voor de stoplichten en hoorde een harde klap, was er even verder op een aanrijding, bij een zebrapad. Hoor nu de sirenes... Niet handig daar, want er is ook een fietspad wat over gaat en daar stoppen auto's ook wel eens voor. Maar goed, geheel off topic dussss.

Oh en Sanne, ook al ben je niet naar complimentjes aan het vissen, vind het ook heel knap van je hoe je het doet in je eentje en hier mag je toch ook wel eens klagen? Iedereen is hier wel met zijn 2-en, maar heeft het ook wel eens moeilijk toch? Ik mopper toch ook over het slapen van Anouk, maar neemt niet weg dat ik evengoed vreselijk dol op d'r ben!

Ik mag weer naar het werk vandaag....
pi_111073407
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef danic het volgende:
Eva slaapt ook alleen in een slaapzak en zonder deken, dus ik spoor ook niet denk ik :6 :P

FR :D na-aper! ;) Nee hoor. Hij staat hier inmiddels in de tuin, net op tijd klaar voor Eva d'r verjaardag. Staat hij bij jullie al?
Wij hebben hem via wehkamp gekocht.
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Mochten jullie dat ook doen, let dan op want de afmetingen kloppen niet dus wij hebben best even moeten zweten om het passend te krijgen op het stuk tuin waar we hem wilden.
Enne..... wat ga je er onder leggen? Wij hebben rubber tegels gedaan. Schrik alleen niet, want uiteindelijk was het 'vloertje' leggen even duur als het toestel :X Maar hey, het is wel veilig ^O^
Wij hebben geen jungle gym maar die van de praxis. Deze week nl 25% korting. Vriend had een dubbele schommel in het krantje zien staan en toen gingen we op de site kijken. En tja toen werd het een uitgebreidere.

@sanne ik heb juist respect voor je je doet alles maar mooi in je uppie. Ik zou dat niet trekken.
@octo fijn dat je nu iets hebt wat werkt.

Ik heb afgelopen nacht ean wakker gekotst ze lIgt nu nog te slapen maar ik ben te beroerd om nog te slapen. Even kijken hoe het vandaag gaat anders morgen even langs de ha. Stomme middenrifbreukje van mij en stomme verkoudheid
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:46:34 #23
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111073431
Balen FR! Lijkt me geen pretje zo. :*
pi_111073500
Het gaat wel weer over maar ik ben 2 dagen allee. Met ean niet zo n goede timing dus.
@danic hij staat nog niet is nog niet eens binnen duurt nog zeker twee wk. En we willen verhuizen dus wellicht komt alleen de basis er zodat haar schommel er aan kan.
Lieve tante zeg. Ean krijgt 1/3 deel van d r opa en oma de rest van ons
pi_111074158
Beterschap FR!

En jullie dames zijn bijna 1 jaar! Spannen hé Danic & FR. Ben zo benieuwd hoe dat straks gaat voelen wanneer Cas jarig is.

En Sanne, iedereen mag wel eens even lekker klagen hoor! Je moet het allemaal maar even in je uppie doen. Ik ben natuurlijk maar 2 dagen met Cas "alleen".

En wat betreft het eeuwige commentaar van andere mensen, ik ken het maar al te goed. Gewoon het ene oor in, het andere oor uit! En dit soort mensen staat vooraan wanneer je er eens op visite bent. Dan wordt er opgeschept over de ontwikkeling en dat het zo snel gaat allemaal. Right, je neemt niet eens de moeite om eens op visite te komen. Alleen maar klagen en klagen ;)

Cas ligt ook al weer op bed, meneer besloot dat 05:30 wel een mooie tijd was. (vriend had zijn wekker niet uitgezet, vermoed dat hij daar wakker van is geworden.)
pi_111075249
f_r, het duurde hier ook ongeveer 2 weken voordat het er was. Wat hebben jullie als ondergrond? Gras? Had hier wel zo makkelijk geweest, maar dat hebben we niet in onze tuin.

Sannne, ik sluit me bij de meiden aan hoor. Af en toe klagen is toch helemaal niet erg? Ik klaag ook wel eens, maar ik kan Eva ook nog eens aan mijn vriend doorgeven als ik bv iets in huis wil doen en ze is erg aanhankelijk. Dat heb jij niet, dus des te meer bewondering voor je dat je het allemaal rond krijgt!
Heeft ze wel contact met haar papa? Of gaat me dat niets aan?

Cynthiaa, ik vind het zeker wel spannend hoor. Vind het echt een belangrijke dag en hoop dat het allemaal leuk verloopt. Ben benieuwd naar de taart die door een goede vriendin wordt gemaakt (zelf besteld en alleen grove lijnen aangegeven van hoe het eruit moet zien, dus verder is ze er vrij in), ben benieuwd hoe Eva het vindt, wat ze van haar eigen (mep)taartje vindt, of ze de cadeautjes snapt, wat ze van de drukte in huis vindt.
Moet ik nog doorgaan hihi.
Oh ja, en of d'r feestjurk past, maar dat zie ik zondagochtend wel.
pi_111075823
Tof die speeltoestellen!! O+.

Hier een doorslaapnacht gehad. Man en ik werden verbaasd wakker vanmorgen. :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 3 mei 2012 @ 10:38:37 #28
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111075936
*O* Kuukske *O* Goed van Billie ^O^

FR, Beterschap :*
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:04:29 #29
348178 NotTheSame
pi_111076760
Ferrari_rood, beterschap meis!

En een doorslapende Billy!

Hier ook weer een prutnachtje en ook dankzij de wekker van manlief besloot Draakje dat 4.00uur een mooie tijd was om hele verhalen af te gaan steken. Gelukkig is de diarree wel over, ik werd vanmorgen getrakteerd op een heerlijke poepbroek...
pi_111078744
@kuukske fijn zo'n door slaap nacht
@nts fijn dat de diarree over is
@danic wij hebben gras in de tuin.
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:03:06 #31
348178 NotTheSame
pi_111083500
Wij hebben zojuist per ongeluk onze eerste Rapley ervaring achter de rug. Draakje kreeg een schijfje banaan te pakken en steekt het in haar mond! Ik dacht dat ze het wel uit zou spugen maar niets was minder waar.. Het was even kokhalzen maar ze duwde het gewoon door met d'r vingertjes! En dan die triomfantelijke grijns erachteraan!
Note to myself: voorlopig niets eten met haar op schoot! Nog een weekje of 6 wachten!
pi_111083851
Hahaha NTS, gulzig meissie! Ik moet eerlijk zeggen dat ik Mia hier en daar al even wat heb laten proeven. Een klein likje yoghurt (op de lippen) of vla en gisteren heeft ze even op een partje appel gesabbeld. Ik hield het wel goed vast. Ze zoog er als een gek op, dus volgens mij vond ze het wel lekker smaken :D

Overigens wacht ik ook nog tot ze minimaal 5 maanden is voordat ze echt hapjes krijgt. Maar voor nu zie ik er geen kwaad in om haar even te laten proeven af en toe.
pi_111086172
Danic, nee ze heeft geen contact met haar vader. Ze heeft hem wel een paar keer gezien, maar hij heeft haar nooit erkend. Heb hem vaak aangeboden haar te kunnen zien, maar hij is nooit meer langs gekomen, de laatste keer was Elise 4,5 maand.
Dat ik alleen ben met Elise vind ik helemaal niet erg. Het is een makkelijk meisje en we hebben het heel leuk samen. Ik ben heel makkelijk. Als Elise niet in haar hum is dan laat ik het huishouden even liggen, dan blijven we lekker thuis. Tuurlijk zijn er wel momenten.. Maar goed, zat mensen die ook in die positie zitten!
Wat ik wel heel erg mis is het gezinnetje zijn. Mooie momenten delen, lekker samen weggaan, maar ook zorgen delen. Gewoon iemand die hetzelfde voor Elise is als ik. Dat is met een oma toch anders..

NTS wat knap dat ze dat zo door had al! Elise begreep pas na een maand of 7 dat dingen in haar mond moesten :D
Ik vind het echt mega grappig als ze iets afbijt (van een rijstwafeltje ofzo). Dan hoor je ineens krak, maarja wat wil je met 8 tanden :D
pi_111086857
nts wow knappe meid
En sanne toch blijf ik het knap vinden. Ik ben nu 2 dagen alleen met Ean ook vannacht voor het eerst en dat vind ik toch wel spannend
Ik kan ook niks meer eten met ean in de buurt dan ze dat wat ik heb.

op Koninginnedag ik heb een echte meid.
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:44:20 #35
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111088066
O+ FR

Voor ik het vergeet te melden...Cristel is vandaag 2 maanden *O* *O* *O*
pi_111088152
Hier vanochtend weer op het cb geweest.

7850 gr en 67.9 cm

donderdag 3 mei 2012 @ 15:57:01 #37
348178 NotTheSame
pi_111088583
PureEvil, gefeliciteerd met de vermaanddag van Cristel *O*

Ooooh ferrari_rood, wat een dotje O+ !

Octo, ik wil hier eigenlijk echt wachten tot 6 maanden ivm allergieen. Het enige wat ze tot nu toe geproeft heeft is appel (het sap dan, even een likje over d'r mondje), aardbei (thanx mama :') ) en vandaag dan de banaan.

Meissie, helaas zie ik je stats niet goed, maar volgens mij gaat het goed toch *O* !
pi_111088924
je kunt er op klikken nts
Ziet er goed uit meissie
En cristel alweer 2mnd wow gaat ook snel zeg
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:06:23 #39
348178 NotTheSame
pi_111089066
Ik krijg dan weer zo'n heel breed venstertje waar ik niet mee kan scrollen of groter maken oid?
Het zal wel aan mijn laptop liggen ;) !
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:46:01 #40
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111093626
Oh, wat zit ean lief te spelen! O+
  donderdag 3 mei 2012 @ 18:16:33 #41
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111094748
Lieve foto FR!

En inderdaad Eva en Ean alweer bijna 1 jaar. Ik schreef net meer in z&g toen jullie gingen bevallen O+

Sannne, helemaal eens met de rest van de dames hoor. En inderdaad alle respect voor hoe je het aanpakt hoor! :*

:* voor de zieke kindjes en de prutnachten
*O* voor de doorslapers en vermaanddagen

Hier verder alles goed. Lekker weekend *O*
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:15:24 #42
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111096993
Nieuwe tactiek voor vannacht; romper met korte mouw in een slaapzak... misschien heeft ze het wel te warm bedachten wij. Vind het op haar kamertje ook wel wat warm. Ik neem aan dat ze het wel laat "weten" als ze dit niet prettig vind??
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:11:06 #43
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111100096
Sannne :*

NTS, wazige actie van je moeder. Al herken ik het wel, opeens doen we het voor de leuk bij de kleinkinderen en denken we niet zoveel meer na.. Niet handig.
Zou de diarree daar ook niet van kunnen komen?

Bijvoeden doen we hier ook niet actief. Nu wel een sperzieboon en wat zelfgemaakte appelmoes geproefd. Maar echt eten doet hij het ook niet. Waarschijnlijk gaan we met 5,5 maand met groente beginnen en dan bij 6 maand fruit en opvolgmelk erin.

Meissie, nog een beetje zoekend naar het eigen lijntje? Maar prima in verhouding toch?
Verder ook alles goed?

Susie, als ze het koud hebben, laten ze het wel horen. Als ze het te warm hebben kunnen ze suf worden. Dus liever koud beginnen en evt bijkleden ;)
Daan lijkt een heethoofdje te zijn, zoals zijn broertje, die hoeft echt geen laagje extra meer..

We hadden gisteren al een brulpartij in de speeltuin (plantsoen om de hoek), niks was goed, drinken, slapen, bij mij, bij iemand anders, allemaal niks.. Uiteindelijk thuis rustig gekregen. Vandaag weer geprobeerd. Maar weer helemaal overstuur. Nu ook weer thuis in bed gelegd, en binnen 5 minuten sliep hij heerlijk. En de babyfoon haalde het net tot het bankje daar, dus Chris kon nog lekker doorspelen. Echt paniek in zijn ogen, blind brullen, hopelijk niet lang blijvend. Verheug me op heerlijke zomerdagen met de jongens daar.. :Y
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:22:19 #45
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111100710
Ohww, Cristel! Wat lief O+

Wat apart van Daan DF. En kan mij voorstellen dat je je erop verheugt, klinkt heerlijk!
pi_111101144
is het ook susie. Gisteren dacht ik dat het de warmte was. En een beetje water en een natte doek rond zijn gezicht hielpen goed (binnen dus). En vandaag was het ook pas over toen hij binnen was, maar hij was zeker niet te warm. Dus de hitte kan het niet geweest zijn. Denk toch de drukte van de andere kinderen en moeders, dat hij het nu opeens meer meekrijgt ofzo..
pi_111101982
PE, wat een schatje O+ O+ O+ Zo leuk he? Als ze zo babbelen dan is dat een teken dat ze heel ontspannen en tevreden zijn.
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:16:45 #48
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111103906
Oh my, ik hoor de buurman net toch uit zijn dak gaan tegen zijn dochter van 3..... Echt met een vreselijk schreeuw stem "en nou hou je goddomme eens je kop en ga je luisteren".... ;(
En tuurlijk je kan het eens een keer zat zijn, maar wetende dat hij vaker schreeuwt, ook gewoon in de tuin. En nu hoor ik dat meisje dus onbedaarlijk huilen, mijn hart breekt. Natuurlijk, ze zal wel naar bed moeten en niet willen ofzo? Maar hier bereik je toch totaal nix mee?
Goed, moest ik ff kwijt :P
pi_111104088
Da's sneu voor het meisje.. Maar wie weet hoe ze op hun tandvlees lopen? Dan kan je weleens je geduld verliezen..
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:25:34 #50
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111104351
Ik hoor ze vaak genoeg in de tuin, eerst zijn ze leuk aan het spelen en in ene gaat er iets niet goed of mag hij (ook een jongen, leeftijd weet ik even niet) iets niet doen en dan verheft hij ook gelijk zijn stem... Dus tja, of ze op hun tandvlees lopen? Denk eerder dat hij gewoon zo is (en zij ook trouwens :X)
Maar goed, dat kan, maar zo schreeuwen? Ik schrok er helemaal van!
pi_111104476
Hm als het vaker gebeurt dan is het idd wel heel sneu ;(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:22:49 #52
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_111117622
Ah hier moet ik zijn ivp het bevallings topic ;)

Ons Dochter Felicia Leunk - 27-04-2012 - 3070 gram :)

Cynthia die geluidjes zit te maken tijdens het slapen O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:26:10 #53
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111117652
Ah! Daar ben je eindelijk :P
Nog van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Wat een plaatje zeg! O+

En korte mouw romper heeft geholpen! *O* Verder zeg ik niets ivm Fok!-wet enzo :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:29:03 #54
34663 SpeedyGJ
pi_111117681
Ja daar was ik dan, was even in de war haha :D
Dank je wel :) en een plaatje is het zeker O+

Ze wil alleen niet goed eten momenteel, 30ml vannacht ;(
pi_111117699
Van harte & welkom Speedy! Hopelijk drinkt ze vandaag wat meer :*

Gisteren heeft Cas veel geslapen, 2 x 2,5 uur. Dat zijn we helemaal niet gewend.. Hij was vast aan het bijtanken voor afgelopen nacht :') Wat een prutnacht. Vanmorgen begon ook al niet beter, pcm gegeven en meneer slaapt na zijn vroege fruithap. Maar eens zien hoe hij wakker wordt, vermoed dat hij buikpijn heeft. :'(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:46:54 #56
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111117873
Speedy, gefeliciteerd en welkom :Y
Hopelijk drinkt ze meer inderdaad. Maar af en toe een dag wat vaker kleinere porties is ook wel gewoon.

Susie, hier lopen er ook van die ouders rond in de buurt. De kinderen durven thuis ook niks. Eenmaal los in de buurt halen ze allemaal kattekwaad uit, waarvan de ouders dan zeggen "dat doet mijn kind niet". En als je dan even rustig met zo'n kind praat, of Chris er rustig mee speelt, is het kind opeens lekker rustig en spelerig, ipv rotzooi zoekend..

Daan heeft vanochtend de 6.15 gehaald. Daarna ook echt vrolijk wakker. Het is gewoon een vroeg vogeltje.. Nu zijn ouders nog ;)
pi_111118083
Niet leuk zUlke ouders susie.

Mijn eerst nacht alleen met ean ging aardig. Om 4:00 was ze wakker en echt zielig aan het huilen. Teruggelegd op d r rug even stil en toen begon het weer. Ze is ook wat verkouden dus ik denk dat op d r buik niet lekker lag.. Iets na 5:00 is ze gaan slapen en nu slaapt ze nog
pi_111118104
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef Susie het volgende:
Oh my, ik hoor de buurman net toch uit zijn dak gaan tegen zijn dochter van 3..... Echt met een vreselijk schreeuw stem "en nou hou je goddomme eens je kop en ga je luisteren".... ;(
En tuurlijk je kan het eens een keer zat zijn, maar wetende dat hij vaker schreeuwt, ook gewoon in de tuin. En nu hoor ik dat meisje dus onbedaarlijk huilen, mijn hart breekt. Natuurlijk, ze zal wel naar bed moeten en niet willen ofzo? Maar hier bereik je toch totaal nix mee?
Goed, moest ik ff kwijt :P
o nou geloof me, als je een dochter van 3 hebt dan komt dat er echt wel een keer van hoor. Kindjes van 3 kunnen het bloed gruwelijk onder je nagels vandaan halen, hoe schattig ze er ook uit mogen zien.. en voor buitenstaanders zijn ze altijd lief..ouders proberen ze ongeveer elke minuut van de dag uit.
pi_111118174
Speedy welkom met je prachtige dochter

[ Bericht 5% gewijzigd door F_r op 04-05-2012 10:20:14 ]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:05:54 #60
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111118182
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

o nou geloof me, als je een dochter van 3 hebt dan komt dat er echt wel een keer van hoor. Kindjes van 3 kunnen het bloed gruwelijk onder je nagels vandaan halen,
en kindjes van 4,5,6,7,8 ook :(

Anyway...Cristel heeft weer doorgeslapen vannacht :o van 20.00 tot 07.00 ! En nou ligt ze alweer te slapen :')

En nog meer goede nachten lees ik ! *O* *O* *O*

Speedy, Gefeliciteerd en welkom ;) Mooi meissie O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:21:11 #61
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111118460
quote:

[..]

o nou geloof me, als je een dochter van 3 hebt dan komt dat er echt wel een keer van hoor.
Ja, en jongetjes zijn engeltjes O+
:P

Een keertje kan het gebeuren, maar als ouders dat continu doen, is dat toch sneu voor het kind..
pi_111118621
Het ging in dit geval om een dochter. Daarbij heeft onderzoek uitgewezen dat meisjes erger zijn, jongens zijn alleen maar dom en druk :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:30:48 #63
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111118657
Ik blij met mijn 2 jochies O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:36:16 #64
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111118777
Welkom Speedy! Mooie meisje!

Fijn dat de 1e nacht alleen goed ging FR. Hoe is het met jou?

Fijn Suus! En Cristel ook al zo'n goede nacht. Ze krijgt toch nog wel een nacht/avondfles?

Beterschap voor Cas!

En fijn zo'n ochgtendkind DF ;)

Hier was het gewoon weer de normale tijd: 8 uur en dit keer ook zonder gehuil tijdens de slaap vroeg in de morgen.
pi_111118831
hihi jij schreef ochgtend

ik zal maar niet vertellen hoe ik wakker werd
*schuldig wegloopt*
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:59:08 #66
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111119330
lol, nog niet helemaal wakker (of dikke vingers) :D

Nou vertel KD, hoe werd jij wakker?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:02:45 #67
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111119419
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:36 schreef Kyara het volgende:
En Cristel ook al zo'n goede nacht. Ze krijgt toch nog wel een nacht/avondfles?

Nou....ze heeft om ongeveer 17.30 een fles op van ca. 170 en rond 20.00 nog iets van 30/40/50 ofzo. en daarna dus niks meer, tot vanochtend 07.00 :Y
pi_111119555
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:59 schreef Kyara het volgende:
lol, nog niet helemaal wakker (of dikke vingers) :D

Nou vertel KD, hoe werd jij wakker?
verschrikkelijk, laksje viel uit bed ;( doffe boink ;( ik dacht dat ik moest overgeven van schuldgevoel. hij lag dus naast me te slapen na de laatste voeding, maar hij besloot voor t eerst naar de andere kant van t bed te tijgeren :') schade viel mee, hij huilde alleen ff van schrik, ik heb er nog steeds last van. Elin is echt nooit gevallen ofzo, Laks heeft al een appel op zijn kop gehad en uit bed gevallen ;(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:15:39 #69
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111119837
Och jeetje KD. Kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken. Gelukkig niks ergs gebeurd maar je zal nog wel even nashaken denk ik. :* wel weer knap dat ie al zo fanatief aan het tijgeren is, maar aan zijn timing moet dus nog gewerkt worden....

PE, zo, dat is wel snel dan! Ik hoorde hier laatst dat bij iemand dat avondfles er nog niet af mocht (was dat DF? of heb ik dat weer irl gehoord?).

Geen idee of Midas zonder avondvoeding kan, we maken hem er nog wel voor wakker.
pi_111120029
Dat is schrikken KD maar met je schuldig voelen bereik je niks. Je hebt het niet expres gedaan.

Kyara lief dat hwet vraagt. Het gaat wel maar nu had ik eindelijk eens het bed helemaal voor mezelf dus kon ik er horizontaal in gaan liggen op mijn buik. Maar dat gaat door de verkoudheid dus niet. Maar ik krijg nog een herkansing eind mei.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:24:16 #71
34663 SpeedyGJ
pi_111120083
Dag totaal voeding was gelukkig goed :) ook is ze weer mooi aangekomen met 50gr :)

Ik las trouwens op vorige pagina met het schreeuwen naar het kindje, ik heb het zelfde mee gemaakt met de buren.
Die hebben 3 kinderen, luisteren? Ho maar en maar schelden/vloeken + genoeg lichaamscontact (Schoppen/slaan)... -O- nee dat is niet echt pluis op deze manier..

Gelukkig ben ik heel anders opgesteld :)
En de buren zijn inmiddels verhuist, maar goed ook kan mijn Dochter van 3.5 mooi rustig buiten spelen zonder dat ze geslagen wordt of dingen van haar af wordt gepakt :)
pi_111120159
Welkom speedy en feli *O* mooie baby!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:28:13 #73
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111120180
Kyara, ik heb haar nooit wakker gemaakt voor een avond/nacht fles....dat regelt zich vanzelf wel. Ze gaat altijd rond 19.00/20.00 naar bed (na de fles), betekend niet dat ze gelijk gaat slapen, maar ze huilt niet iig.

:o KD, zal best dat je geschrokken bent ja.....Gelukkig heeft ie er niks aan over gehouden :*
pi_111120181
quote:

[..]

o nou geloof me, als je een dochter van 3 hebt dan komt dat er echt wel een keer van hoor. Kindjes van 3 kunnen het bloed gruwelijk onder je nagels vandaan halen, hoe schattig ze er ook uit mogen zien.. en voor buitenstaanders zijn ze altijd lief..ouders proberen ze ongeveer elke minuut van de dag uit.
Als het goed is beginnen ze daar al veel eerder mee hoor ;). Tenminste...ik merk het nu al.

Welkom Speedy!
pi_111120238
wij hebben ean nog een hele tijd wakker gemaakt voor de laatste fles maar dat was omdat ze om 18:00 al naar bed wilde. Nu gaat ze rond 19:00/19:30 en krijgt ze dan de laatste fles. Maar ze wordt nog steeds vaak 's nachts een keer wakker. Of ze blijft kletsten of ze gaat huilen en als ze huilt ligt ze meestal andersom in d'r bedje of staat ze in d'r bedje. En gaan liggen is dan nog moeilijk.
pi_111120302
@Nts: Ja het gaat zeker goed :)
@df: ja hij zoekt nog een beetje naar ze lijntje maar dat is ook een beetje omdat die bij 1 maand ook 2,5 week in het ziekenhuis heeft gelegen en dat heeft die daarna destijds ingehaald. Voor de rest gaat alles prima :)

Pe wat een schatje O+

Welkom Speedy met jullie dochter. Gefeliciteerd O+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:42:13 #77
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111120555
KD, dat is naar wakker worden :{

Ik was het niet Kyara.. Had alleen bij Chris advies gekregen dat ze pas de klok door mogen slapen als ze 6 kg zijn (tot die tijd evenlang slapen als ze ponden zwaar zijn). Maar uitzonderingen zijn er altijd, zolang ze maar helder wakker worden..

Zo Daan even een fles geven, en dan met de jongens naar de stad.. Even uitwaaien en cadeautjes kopen voor schoonvaders verjaardag en kraamcadeaus voor een neef en mijn zusje..
pi_111120713
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:05 schreef PureEvil het volgende:

[..]

en kindjes van 4,5,6,7,8 ook :(

Waarom wil je dan nog meer kindjes? :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:00:26 #79
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111121111
Sorry DF, dan was ik in de war met mijn nichtje. Haar zoontje is ook iets ouder dan Midas. Maar die mocht de laatste fles dus nog niet schrappen. Waarom ben ik even vergeten.

Als ik Midas niet wakker maar voor zijn flesjes is hij helemaal van slag. Hij kan het zelf niet zo goed regelen. Of hij zonder de laatste fles kan weet ik niet. Weet wel dat dat echt het moment van vader en zoon is O+

Speedy! Fijn dat het drinken nu beter gaat! Hoe voelt je vrouw/vriendin zich?

FR, hopelijk voel je je snel weer wat beter. Hoe zit het nou trouwens met die breuk bij jou? Wordt daar nog wat aan gedaan of heeft dat gewoon tijd nodig?
pi_111121207
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:15 schreef Kyara het volgende:
Och jeetje KD. Kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken. Gelukkig niks ergs gebeurd maar je zal nog wel even nashaken denk ik. :* wel weer knap dat ie al zo fanatief aan het tijgeren is, maar aan zijn timing moet dus nog gewerkt worden....

PE, zo, dat is wel snel dan! Ik hoorde hier laatst dat bij iemand dat avondfles er nog niet af mocht (was dat DF? of heb ik dat weer irl gehoord?).

Geen idee of Midas zonder avondvoeding kan, we maken hem er nog wel voor wakker.
haha ja bad timing. nouja hij heeft alleen een rode vlek op zijn koppie en ik ga m denk ik toch maar even wakker maken in zijn slaapjes. maar vooralsnog is ie zijn happy self
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:07:56 #81
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111121332
Anouk komt ook nog zelf voor de avondfles, zo tussen half 10 en 10. Dan krijgt ze dus een fles met rijstebloem. En als het later is dan 10, dan maak ik haar toch nog wakker.

Oh, KD, dat is schrikken! Maar kan een keer gebeuren toch?

En ja, ze kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen, je wil ze heus wel eens achter het behang plakken, maar deze buren verheffen echt bij ieder ding hun stem. Ik vind dat persoonlijk echt niet nodig, in ieder geval niet op die manier.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:12:34 #82
34663 SpeedyGJ
pi_111121481
Bedankt allemaal :)

quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Kyara het volgende:

Prima ze is weer helemaal de oude :D vanaf de 3de dag was ze alweer fit _O- O+
pi_111121496
true toen ik googelde kwam ik gelukkig alleen maar voorvallen tegen van van bed gerolde kinderen, ik let daar normaal zo goed op, ook op de bank als ik een luier pak oid dan maak ik een complete blokkade..maar blijkbaar had ik zijn tijgerkunsten onderschat want we hebben een enorm bed ivm enorm lange vent.. en hij is echt helemaal de andere kant op gekropen en toen boem.

maar goed, over op leuke dingen, hij mag zo de hele dag mee in de doek om te shoppen wnt ik ben een dag vrij. jeej!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:15:41 #84
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111121589
KD, beter het zekere voor het onzekere nemen inderdaad. Shop ze!

Wij gaan straks ook naar het winkelcentrum in de buurt. Bibliotheekboekje omruilen, id-kaart ophalen en een beetje winkelen.

Fijn Speedy!
pi_111121889
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bedankt allemaal :)

[..]

Prima ze is weer helemaal de oude :D vanaf de 3de dag was ze alweer fit _O- O+
laat haar daar wel mee uitkijken, ik stond ook een dag na mijn eerste bevalling alweer fit en wel naast t bed en op de tweede dag heb ik de stofzuiger zelfs van mn kraam afgepakt zodat ze ff een kopje thee kon doen :')

na de kraamweek kreeg ik toch ff een opdonder hoor..
pi_111121904
Welkom Speedy!

Oi, KD schrikken zeg :*
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:34:01 #87
34663 SpeedyGJ
pi_111122270
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

laat haar daar wel mee uitkijken, ik stond ook een dag na mijn eerste bevalling alweer fit en wel naast t bed en op de tweede dag heb ik de stofzuiger zelfs van mn kraam afgepakt zodat ze ff een kopje thee kon doen :')

na de kraamweek kreeg ik toch ff een opdonder hoor..
De rust neemt ze iig wel, voor de rest kan ze alles doen wat ze wil maar dat mag niet van mij ;)
pi_111122582
Speedy, gefeliciteerd!

KD, oi. Ik had dat laatst ook, niet eens door tijgeren maar baby lang op het voedingskussen op bed en besloot in één keer te oefenen z'n benen op te trekken en raakte uit balans, hoofd rolde van het voedingskussen en dan gaat dat lijf er wel achteraan.... ;( Zo rot voel je je dan. Maar ze zijn gelukkig veerkrachtig, die kleintjes.

Over de avondvoeding, die lijkt hier vervallen. Ik maakte M eerst nog wakker rond 12 uur (voeding daarvoor meestal rond 18 uur), maar dan sliep hij maar 4 uur voor weer te komen om een voeding. Ik merkte al eerder dat als hij toevallig om 20 uur had gehad en ik maakte hem niet meer wakker, dat hij dan tot 2 uur doortrok, duidelijk langer dus. Zondag kwamen we weer eens uit op een voeding om 20 uur en toen maar laten slapen en dat betekende dus doortrekken tot de volgende ochtend. Sindsdien slaapt hij elke ochtend door tot 7 uur :o Zo knap. Hier was het een kwestie van gewoon uitproberen wat er gebeurde als ik hem niet wakker maakte, wel mee begonnen in een weekend ;) Ik weet niet of een voeding laten vervallen 'mag', maar zolang hij het zelf regelt lijkt het me wel goed. Ik ga nu ook proberen te stopppen met kolven 's avonds, ik hoop dat dat trek, maar we gaan het zien.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_111123581
Jelte is een half jaar! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:42:27 #90
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111124485
Gefeliciteerd Vlindur!

Fotospam?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:42:27 #91
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111124486
Ook jij dient eerst een 6 maanden spam te plaatsen alvorens wij gaan jompelen voor de mijlpaal :P
pi_111125726
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:13 schreef Vlindur het volgende:
Jelte is een half jaar! *O*
*O* Gaat hard he?
Mijnes is overmorgen al 7 maanden :X :D
pi_111126269
Fotospam? Oeh! ff gaven :D
pi_111126793
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Kyara het volgende:
Sorry DF, dan was ik in de war met mijn nichtje. Haar zoontje is ook iets ouder dan Midas. Maar die mocht de laatste fles dus nog niet schrappen. Waarom ben ik even vergeten.

Als ik Midas niet wakker maar voor zijn flesjes is hij helemaal van slag. Hij kan het zelf niet zo goed regelen. Of hij zonder de laatste fles kan weet ik niet. Weet wel dat dat echt het moment van vader en zoon is O+

FR, hopelijk voel je je snel weer wat beter. Hoe zit het nou trouwens met die breuk bij jou? Wordt daar nog wat aan gedaan of heeft dat gewoon tijd nodig?
Van zelf gaat het niet weg. Eind mei moet ik terug en dan ga ik het toch maar over een operatie hebben. Heb nu wel buikpijn van de ab had ik de vorige keer ook. Maar het hielp wel goed.
pi_111127553
*foto's weg*

[ Bericht 99% gewijzigd door Vlinder op 05-05-2012 23:32:57 ]
pi_111127802
*O* wat een cute gezichtje heeft hij toch!
Het DPAM pakje is vast al te klein :+
pi_111128380
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef Cyntiaa het volgende:
*O* wat een cute gezichtje heeft hij toch!
Het DPAM pakje is vast al te klein :+
Ja! :o Hij zit al in 74 :D
pi_111128620
Voor Cyntiaa:
*knip*

Een betere heb ik niet :@

[ Bericht 40% gewijzigd door Vlinder op 05-05-2012 23:34:04 ]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:18:12 #99
34663 SpeedyGJ
pi_111128744
Och wat een schatje O+
pi_111129049
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef Vlindur het volgende:
Voor Cyntiaa:
[ afbeelding ]

Een betere heb ik niet :@
Wat een moppie! *O* Lijkt me een enorme vrolijkert!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:38:56 #102
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_111129778
Wat een lekker jochie Vlinder!!

Hier net de stad in geweest met de jongens.. Deze keer in de h&m een onverklaarbare krijsbui, zoals gisteren. Hij was lekker aan het slapen, en werd daar wakker, en brullen. Begin te vermoeden dat hij eigenlijk nog moe is, maar door de omgeving toch wakker wordt. En dan dus van moeheid gaat brullen. Eenmaal in de auto was hij ook wel weer rustig (na 5 minuten en Chris achterin met zijn vingers in zijn oren :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')