Dat zijn de buitenmaten. Hier gaat een 70x120 matras in gok ik zo. en das wel een aparte maat. Volgens mij is het standaard 60 x 120 of 70 x 150. Dus iets afwijkend is het wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef Susie het volgende:
Die hebben we in het begin veel gebruiktIk heb een foto dat ze 2 of 3 dagen oud is, gewikkeld in die deken op de voedingskussen ligt te slapen, zo mooi
![]()
Ledikant is (volgens de beschrijving op internet) 72 bij 132. Is dat afwijkend? Heb geen idee, ook totaal niet op gelet bij aankoop eigenlijk
1quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:18 schreef PureEvil het volgende:
Lol...Weet je wat ze hier zeiden? Die hebamme?
Dat ik mn kind alleen maar in een slaapzak moest leggen, zonder deken. Dan spoor je toch ook nietKutduitsers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het de goede kant op gaat octo. lijkt me voor jou ook een enorme opluchting dat Mia steeds minder last zal hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef octopussy het volgende:
NTS, wat een actie van je moederZou ik ook niet blij mee zijn hoor, ook al bedoelde ze het vast goed. Beterschap voor je mupje
Mia ligt ook sinds de kraamweek al in een slaapzakje. Wel altijd met dekentje erbij maar dat is denk ik
meer voor mijn beeld ofzoZe ligt trouwens ook heel stil, slaapt meestal heel snel, gaat eerst een kwartier smakken als ze honger heeft en knort weer lekker verder na de nachtvoedingen. Hannah was (is) echt een woelwater. Schopte altijd de dekentjes van zich af, lag zo te maaien met haar armen dat ze zichzelf wakker hield en kon (kan) erg moeilijk in slaap komen en zet het meteen op een gillen als ze honger heeft.
Zo bizar hoe compleet verschillend mijn meiskes zijn van karakter![]()
Even nog een update van het luierinferno: het gaat nu eindelijk de goede kant op. Het zalfje wat ik een week geleden heb gekregen bij de HA (miconazolnitraat/hydocortison) maakte het alleen maar erger![]()
tot op het punt dat alles vuurrood en verdikt was en de wondjes begonnen te ontstaan.
Toen ik maandag Mia in een bomvol eettentje in de kinderwagen compleet moest verschonen wegens doorlekluier moest ze zo vreselijk hard huilen dat ik prompt de HAP heb gebeld. Omdat het zalfje (met zwavel) wat ik in eerste instantie graag wilde niet gemaakt kon worden omdat de bereidingsapotheek dicht was (leuk joh, zo'n feestdag direct na het weekend) heb ik een ander anti-schimmelmiddeltje gekregen en zinkoxidesmeersel om eroverheen te doen. De volgende dag gelijk verbetering![]()
Ik smeer me dus helemaal een ongeluk want bij elke (poep)luier elke keer weer schoonmaken en die 2 zalfjes smeren. Maar het is voor het goede doel dus ik doe het maar braaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sannne op 02-05-2012 23:03:49 ]
Is het misschien een idee om een tubetje op voorraad te vragen? Als dat luchtdicht is blijft dat wel even goed lijkt me.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef octopussy het volgende:
Ja zeker SB ! Ook al is het misschien even doorbijten want de zalfjes werken niet instant pijnstillend. Maar op de een of andere manier escaleert luieruitslag bij mijn meiden zo snel dat we 2 dagen na het begin van de eerste roodheid al met bloedende billetjes en krijsende kindertjes zittenen dan meestal net als het slecht uitkomt met feestdagen of als we op vakantie gaan.
Het liefst begin ik dan meteen te smeren met zalfjes op recept, maar dat is uiteraard dan op of ze moeten het nog bestellen/bereiden bij de apotheek of de apotheek is dicht
Wij hebben geen jungle gym maar die van de praxis. Deze week nl 25% korting. Vriend had een dubbele schommel in het krantje zien staan en toen gingen we op de site kijken. En tja toen werd het een uitgebreidere.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef danic het volgende:
Eva slaapt ook alleen in een slaapzak en zonder deken, dus ik spoor ook niet denk ik![]()
![]()
FRna-aper!
Nee hoor. Hij staat hier inmiddels in de tuin, net op tijd klaar voor Eva d'r verjaardag. Staat hij bij jullie al?
Wij hebben hem via wehkamp gekocht.
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Mochten jullie dat ook doen, let dan op want de afmetingen kloppen niet dus wij hebben best even moeten zweten om het passend te krijgen op het stuk tuin waar we hem wilden.
Enne..... wat ga je er onder leggen? Wij hebben rubber tegels gedaan. Schrik alleen niet, want uiteindelijk was het 'vloertje' leggen even duur als het toestelMaar hey, het is wel veilig
o nou geloof me, als je een dochter van 3 hebt dan komt dat er echt wel een keer van hoor. Kindjes van 3 kunnen het bloed gruwelijk onder je nagels vandaan halen, hoe schattig ze er ook uit mogen zien.. en voor buitenstaanders zijn ze altijd lief..ouders proberen ze ongeveer elke minuut van de dag uit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef Susie het volgende:
Oh my, ik hoor de buurman net toch uit zijn dak gaan tegen zijn dochter van 3..... Echt met een vreselijk schreeuw stem "en nou hou je goddomme eens je kop en ga je luisteren"....![]()
En tuurlijk je kan het eens een keer zat zijn, maar wetende dat hij vaker schreeuwt, ook gewoon in de tuin. En nu hoor ik dat meisje dus onbedaarlijk huilen, mijn hart breekt. Natuurlijk, ze zal wel naar bed moeten en niet willen ofzo? Maar hier bereik je toch totaal nix mee?
Goed, moest ik ff kwijt
en kindjes van 4,5,6,7,8 ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o nou geloof me, als je een dochter van 3 hebt dan komt dat er echt wel een keer van hoor. Kindjes van 3 kunnen het bloed gruwelijk onder je nagels vandaan halen,
Ja, en jongetjes zijn engeltjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o nou geloof me, als je een dochter van 3 hebt dan komt dat er echt wel een keer van hoor.
Nou....ze heeft om ongeveer 17.30 een fles op van ca. 170 en rond 20.00 nog iets van 30/40/50 ofzo. en daarna dus niks meer, tot vanochtend 07.00quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:36 schreef Kyara het volgende:
En Cristel ook al zo'n goede nacht. Ze krijgt toch nog wel een nacht/avondfles?
verschrikkelijk, laksje viel uit bedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:59 schreef Kyara het volgende:
lol, nog niet helemaal wakker (of dikke vingers)
Nou vertel KD, hoe werd jij wakker?
Als het goed is beginnen ze daar al veel eerder mee hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o nou geloof me, als je een dochter van 3 hebt dan komt dat er echt wel een keer van hoor. Kindjes van 3 kunnen het bloed gruwelijk onder je nagels vandaan halen, hoe schattig ze er ook uit mogen zien.. en voor buitenstaanders zijn ze altijd lief..ouders proberen ze ongeveer elke minuut van de dag uit.
haha ja bad timing. nouja hij heeft alleen een rode vlek op zijn koppie en ik ga m denk ik toch maar even wakker maken in zijn slaapjes. maar vooralsnog is ie zijn happy selfquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:15 schreef Kyara het volgende:
Och jeetje KD. Kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken. Gelukkig niks ergs gebeurd maar je zal nog wel even nashaken denk ik.wel weer knap dat ie al zo fanatief aan het tijgeren is, maar aan zijn timing moet dus nog gewerkt worden....
PE, zo, dat is wel snel dan! Ik hoorde hier laatst dat bij iemand dat avondfles er nog niet af mocht (was dat DF? of heb ik dat weer irl gehoord?).
Geen idee of Midas zonder avondvoeding kan, we maken hem er nog wel voor wakker.
Prima ze is weer helemaal de oudequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Kyara het volgende:
Speedy! Fijn dat het drinken nu beter gaat! Hoe voelt je vrouw/vriendin zich?
laat haar daar wel mee uitkijken, ik stond ook een dag na mijn eerste bevalling alweer fit en wel naast t bed en op de tweede dag heb ik de stofzuiger zelfs van mn kraam afgepakt zodat ze ff een kopje thee kon doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bedankt allemaal
[..]
Prima ze is weer helemaal de oudevanaf de 3de dag was ze alweer fit
![]()
De rust neemt ze iig wel, voor de rest kan ze alles doen wat ze wil maar dat mag niet van mijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
laat haar daar wel mee uitkijken, ik stond ook een dag na mijn eerste bevalling alweer fit en wel naast t bed en op de tweede dag heb ik de stofzuiger zelfs van mn kraam afgepakt zodat ze ff een kopje thee kon doen
na de kraamweek kreeg ik toch ff een opdonder hoor..
Van zelf gaat het niet weg. Eind mei moet ik terug en dan ga ik het toch maar over een operatie hebben. Heb nu wel buikpijn van de ab had ik de vorige keer ook. Maar het hielp wel goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef Kyara het volgende:
Sorry DF, dan was ik in de war met mijn nichtje. Haar zoontje is ook iets ouder dan Midas. Maar die mocht de laatste fles dus nog niet schrappen. Waarom ben ik even vergeten.
Als ik Midas niet wakker maar voor zijn flesjes is hij helemaal van slag. Hij kan het zelf niet zo goed regelen. Of hij zonder de laatste fles kan weet ik niet. Weet wel dat dat echt het moment van vader en zoon is
Speedy! Fijn dat het drinken nu beter gaat! Hoe voelt je vrouw/vriendin zich?
FR, hopelijk voel je je snel weer wat beter. Hoe zit het nou trouwens met die breuk bij jou? Wordt daar nog wat aan gedaan of heeft dat gewoon tijd nodig?
Ja!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:58 schreef Cyntiaa het volgende:
wat een cute gezichtje heeft hij toch!
Het DPAM pakje is vast al te klein
Wat een moppie!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:15 schreef Vlindur het volgende:
Voor Cyntiaa:
[ afbeelding ]
Een betere heb ik niet
Jij knoopt niet te hoog, hij groeit gewoon te hardquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:57 schreef Vlindur het volgende:
maar ik knoop die doek nog echt veel te hoog op, Jelte ligt nu gewoon met zn hoofd op mijn schouder
Subtiel wat rekken en afkappen. Soms krijgen ze de leeftijd dat dat luktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mooie foto's vlindur!!!
Vraagje: hoe gaan jullie om met de dutjes van je kindje? Laat je ze dutten tot ze zelf wakker worden of stel je een maximum tijd in dat ze 'mogen' slapen per dutje overdag?
E slaapt nu nog 2 keer overdag, en soms redt ze 2x2 uur. Ik laat haar altijd zelf wakker worden maar de laatste tijd merk ik dat ze eigenlijk teveel slaapt overdag (denk ik) waardoor ik haar savonds niet eerder naar bed krijg dan half 10, wat natuurlijk logisch is omdat ze dan zoveel heeft geslapen!
Wat denken jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een aanradertje!! En maar 3 euro![]()
hier lagen er nog genoeg. geef maar een gil als ik er 1 moet kopen en moet opsturen. Het is vrij licht dus de verzendkosten zullen niet zo hoog zijn.quote:
Lex ook, op t CB noemden ze het gewoon ook gerstekorrelsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef Jipster het volgende:
@TAP zo'n puntje heeft J. ook al sinds geboorte ofzo, en geloof niet dat het een tandje is, ik weet eigenlijk niet wat wel![]()
Z'n ringslinger is leuk ja! Wij hebben als kraamkadootje van die ringen gehad die ook van elkaar af kunnen, en met verschillende structuren, en dat zijn al maanden zijn favo speeltjes!
die hadden we nog liggen van Elin, die toren.. ze sliep zelfs met dat balletjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb die slinger ook gehaald vandaag en ook deze....
[ afbeelding ]
en daar kan je ook dit mee....![]()
[ afbeelding ]
Tof he, wat is het dan ineens een peuter he, dat baby gaat er helemaal vanaf. Ow en ook het opvoeden komt hier om de hoek kijken, bij jou ook? Wij hebben een heel ondeugend miepje op de wereld gezet, zit aan boekjes of spullen die niet van haar zijn en als ik dan uh-uh roep, gaat ze snel wegduiken/kruipen en heel hard lachen, totdat ik niet meer kijk, en dan gaat ze weer...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:56 schreef Aventura het volgende:
Dat gaat Ventje ook leuk vinden!
Zit nu trouwens uitgeput op de bank, ik was vandaag de hele dag met hem alleen en wat is dat intensief zeg! Binnen de afgelopen drie weken is hij van rustig op rug of buik spelend naar een ondernemende dreumes gegaan. Hij komt overal in de woonkamer. Hij heeft een week getijgerd, maar kruipt nu alleen nog maar. Hij trekt zich aan alles op, ook veel aan mijHij gilt het uit van pret, maar is ook vaak gefrustreerd. Tel daarbij op zijn plots doorkomende tanden (2 door, rest komt eraan) en we hebben onze handen vol. Ben nog wel een beetje beduusd van het tempo waarop hij dus van een stil liggend-spelede baby naar een kruipende dreumes is getransformeerd. Het is echt ondr mijn ogen gebeurd, elke dag zien we nu wel wat nieuws. Alle cliché's kloppen, het gaat (opeens) duizelingwekkend snel!
Zo ligt Ventje ook vaak. Dan wel met een duimpje in zijn mond. Ik kan me niet voorstellen dat het lekker ligt. Het ziet er wel heel lief uit, beetje foetusachtig nogquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef Susie het volgende:
Misschien morgen ook maar even naar Kruidvat![]()
Poeh Aventura, iets langzamer mag wel he?
Hier zag ik Anouk vanmorgen op haar buik in haar bed liggen, beentjes onder haar kont en armpjes onder zich... Beetje zoals in die ene reclame, zoals die kerel, weet niet meer waarvoor die reclame was. Was in ieder geval een zoet gezicht
Wij hebben die toren ook, van de buren gekregen (ze gingen emigreren en kwamen wat tassen brengen, zo lief!). Ik zie nu pas dat er een bolletje bij hoort. Die hebben we dus niet gekregenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb die slinger ook gehaald vandaag en ook deze....
[ afbeelding ]
en daar kan je ook dit mee....![]()
[ afbeelding ]
zoiets heb ik ook staan voor Elin, maar daar speelde ze nooit mee want te zwaar.. r stomme zeemanbuggy van 4,95 daarentegen.. ') sta je dan met je goede gedrag houten speelgoed te kopenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:29 schreef Juud79 het volgende:
Ik kende hem ook van een van mijn oppaskindjes van eerder. Nu zag ik hem en dacht ik, das leuk!
We zijn niet heel erg van speelgoed kopen en zeker niet van prullen. Ze heeft wel sinds vorige weekend een pop en poppenbedje van Ikea. Voor haar verjaardag krijgt ze waarschijnlijk deze.
[ afbeelding ]
Het opvoeden zal nu moeten gaan beginnen inderdaad. We merken echt dat hij ons uitdaagt en ons al een beetje manipuleert. We merken ook dat hij heel vastberaden is. Als hij ergens interesse in heeft, dan laat hij niet los. Krijgt dan echt zo'n verbeten koppie. Afleiden werkt niet, resoluut 'nee' zeggen ook niet. Dat vind ik weleens lastig. Ik ben meestal de weekhartige, en geef hem wat hij wil. Manlief is rechtlijniger. Dat had ik trouwens van te voren precies andersom ingeschat! We gaan elkaar bij het opvoeden wel goed aanvullen denk ik- ik let weer op andere dingen, zoals goede voeding en (in mijn ogen) goede gewoonten (zoals aan tafel eten, handen wassen, boel achter je kont aan opruimen etc.). Ik ben wel heel benieuwd hoe dit allemaal in de praktijk gaat uitpakken!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Tof he, wat is het dan ineens een peuter he, dat baby gaat er helemaal vanaf. Ow en ook het opvoeden komt hier om de hoek kijken, bij jou ook? Wij hebben een heel ondeugend miepje op de wereld gezet, zit aan boekjes of spullen die niet van haar zijn en als ik dan uh-uh roep, gaat ze snel wegduiken/kruipen en heel hard lachen, totdat ik niet meer kijk, en dan gaat ze weer...![]()
Ik ben nog niet eerder zo blij geweest met de box.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:41 schreef Kyara het volgende:
Die toren van bakjes hebben wij ook gekregen. Staat nog op zolder want Midas is daar nog echt te klein voor. Die slinger klinkt wel weer leuk. Misschien toch maar even kijken als ik in de buurt ben. Die bambino sokjes hebben ze hier nog maar heel weinig helaas want die zijn best fijn.
Aventura, wat gaat het dan snel ineens. Kan me er eigenlijk nog maar weinig bij voorstellen. Ik vind hem nu al zo groot![]()
Susie, wat schattig. Wel foto van maken he?
Wauw die zien er mooi uit zeg!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Sannne het volgende:
Goed plan![]()
Ben alleen zo bang dat ze er dan niet meer zijn.. Deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twentemeisje heeft ze gevonden voor me
Sorry ik deed het niet expres. Ik had het ook liever anders gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef The_Tankgirl het volgende:
Misschien dat jullie dit ook interessant vinden:
We zijn dus van de week weer bij de kinderpsycholoog geweest. Larissa heeft dus veel moeite met de box: ze gaat krijsen, laat zich vallen, hoe vaak we haar ook op vaste tijden in de box zetten.
Nu hebben wij op advies van de kinderpsycholoog een traphekje bij de keuken geplaatst, en haar gewoon zo los in de woonkamer gezet (was toch al redelijk kinderproof). Als het echt nodig is (als ik bijv. niet in de keuken sta, maar na een andere kamer moet), dan moet Larissa natuurlijk in de box.
Tot nu toe werkt dit erg goed! Ze gaat wel staan bij het traphekje, en is wel een beetje aan het jammeren/huilen. Maar niet meer het gekrijs zoals eerst.
Merk ook echt dat ze bijna geen baby meer is: kon ze tot 8 maandjes nog geen eens omrollen, staan ze nu gewoon al aan de salontafel!
f_r: bizar he, het rare was ook dat er 6 zwangeren er begin mei op knappen stonden, en dat jij toen plots op MIJN![]()
(
) uitgerekende datum beviel, samen met Danic.
Larissa's favoriet:
[ afbeelding ]
Ik neem ze overal mee naartoe, en ze speelt er zelfs mee in bad (er zitten gaatjes in de bekertjes, waardoor je een soort douche effect krijgt)
Snap ik, maar ze doet het superquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Sorry ik deed het niet expres. Ik had het ook liever anders gezien.
6wk er wordt gezegd dat kruipen wel belangrijk. Ze heeft het wel een tijdje geprobeerd maar het lukte niet dus ze ging weer op d'r buik verdercquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:35 schreef Kyara het volgende:
Leuke foto's BJ.Fijn dat het goed gaat. Jullie hebben echt een lastige start gehad geloof ik (ik las toen nog niet zoveel mee).
Schommel erg leuk maar dat past niet in de tuin. Maar gelukkig vlak achter ons huis een heleboel speeltuintjes met schommels, glijbanen etc.
Zandbak komt er hier denk ik wel. Hopelijk gebruiken de katten het dan niet als kattenbak
FR, maar er zijn toch wel meer kindjes die de hele kruipfase overslaan? Hoeveel te vroeg was Ean nu? Ben het even kwijt eerlijk gezegd....
+1quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef Kyara het volgende:
Interessant artikel, ondanks de kromme zinnen.
Over artikelen gesproken, ik mis Soempie
(als je meeleest en je hebt weer een interessant artikel: mijn pm-box staat open)
Same here!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef Kyara het volgende:
(als je meeleest en je hebt weer een interessant artikel: mijn pm-box staat open)
Ook +1 hoor!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:10 schreef Kyara het volgende:
Elin moest ook maar weinig hebben van eten, lex daarentegen eet voor driequote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:34 schreef Sandous het volgende:
Ooow kdwat is ie leuk
en dat pakje
is die al gedibst
andrs wil k m wel als je m straks wegdoet.
Zag ook dat filpmje van lexie en zn boterham wat gaaf!!
Hier is eten nog steeds drama, hij is vandaag 7 maanden. Als hij een lepeltje erinhoudt ben ik blij. Hij blaast alles eruit, doet zn mond dicht, begraaft zn gezicht helemaal in zn borst. Of doet zn ogen en mond dichthij wil gewoon niet.
Geef echt van alles groente fruit, gepureerd, geprakt stukjes. Voedsel is gewoon een no. Pfff
Hej wat een interessant artikelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef Morretje het volgende:
Ik zag toevallig gister op twitter dit artikel voorbij komen:
http://denieuwebaby.blogs(...)s-leren-kruipen.html
Misschien helpt het iets om je zorgen weg te halen FR?
Om te eten ja, maar vanaf 6 mogen ze een broodkorst om op te sabbelen! (dat zei hij tegen mij op Twitter)quote:Op zondag 6 mei 2012 00:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kleintjes raadt brood aan vanaf 7 maanden
dank je. Ik maak me ook niet echt zorgen maar ze gebruikt maar 1 kant van d'r lichaam om zich voor te bewegen en ze heeft in een stuit gelegen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef Morretje het volgende:
Ik zag toevallig gister op twitter dit artikel voorbij komen:
http://denieuwebaby.blogs(...)s-leren-kruipen.html
Misschien helpt het iets om je zorgen weg te halen FR?
Dat dijen bijten klinkt wel bekend hoor! Anouk schatert het uit als papa op haar buik blaast... Helemaal in een deuk ligt ze!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:03 schreef Aventura het volgende:
Ventje schatert vaak en veel, om voor mij onverwachte redenen. Zo schraapte ik laatst mn keel. Láchen dat -ie moest. Zijn favoriet is als ik zachtjes in zijn dijtjes bijt. Euh, klikt heel gek, maar is een favoriet spelletje tussen onsgíeren is het.
Lex doet niet anders maar dat is dan ook echt wel een hele vrolijke babyquote:Op zondag 6 mei 2012 11:54 schreef Sannne het volgende:
Wat een snellerd Aventura! Hier staat muppet wel, maar alleen als ik haar neerzet.
Een vraagje.. Ik zie Lex schaterlachen. Doen al jullie kindjes dat? Elise kan het wel maar dan moet ik echt zoooooo mn best doen! ze is enorm vrolijk, lacht de hele dag, maar echt schateren hoor ik haar heel weinig doen..
SPOILER: want offtopic geleuterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar kijken of sc-tje iets heeft meegekregen van de stress en hopen dat ze vandaag niet al te veel aandacht nodig heeft, want ik ben gesloopt. (hoe egoïstisch dit ook klinkt, het is wel zo.)
[ Bericht 0% gewijzigd door SummerBreeze op 07-05-2012 10:20:26 ]
Dat zou zomaar kunnen. Er hangt daar natuurlijk aardig wat aan bacteriën en virussen rond.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:42 schreef Nirak het volgende:
Jeetje zeg.. Bloedende tong, slapeloze nacht, hartinfarctgerum.. Dus
voor iedereen.
Wij hebben ook een heftig weekje achter de rug.. (O)pa op koninginnedag aangereden toen hij aan het wielrennen was. Goddank heeft hij altijd zijn helm op, want nu "slechts" gebroken ribben, sleutelbeen, flinke hersenschudding en een been wat het om nog onbekende reden niet helemaal goed doet. Maar na een paar nachtjes ziekenhuis mocht hij afgelopen weekend naar huis
De driftkoppigheid begint zich te verklaren.. Meneer heeft koorts, maar 38,3 , maar toch, hij heeft er genoeg last vanwel goed geslapen vannacht op z'n zetpil. Vanmorgen 1,5 uur wakker geweest en hij slaapt alweer. Duurt al vanaf vrijdag, dus hoop voor meneer dat hij snel weer zijn vrolijke zelf is. Bedenk mezelf nu dat hij misschien wel ziek is omdat we afgelopen week iedere dag in het zkh zijn geweest....
[ Bericht 24% gewijzigd door Deepfreeze op 07-05-2012 10:05:50 ]
Ja precies.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:06 schreef Deepfreeze het volgende:
PE, dat kan ook wel, dan duurt het alleen soms iets langer voordat de pil "wint" met je hormonale cyclus..
Hmz...Dat heeft ze er dan weer niet bijverteld bij mijquote:Op maandag 7 mei 2012 11:30 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja precies.
Ennn daarbij zij mijn arts wel dat als je 'zomaar' begint (dus niet op de eerste dag van een menstruatie) de pil pas NA de eerste strip veilig is... (Na een bevalling tenminste, volgens mij is dat weer anders als je niet bent bevallen).
Dit. En anders goed de bijsluiter lezen? Ik begin de komende menstruatie weer. Misschien dat dan juist de hormoonspiegel wat in orde komt, want ik blijf iedere maand vervelende klachten aan mijn doos hebben. En het is natuurlijk fijn dat ik lief kan bespringen wanneer ik zou willen en niet hoeven te klooien met condoomsquote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef Kuukske het volgende:
Hm, mijn gyn zei dat als je begint op de eerste dag van je menstruatie na je bevalling de eerste strip veilig is. Als je 'gewoon' begint, ergens tussenin, dan is de eerste strip niet veilig.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:59 schreef Nirak het volgende:
Ik laat heel die pil gewoon lekker links liggenWant ja, bij ons zijn nog nooit babytjes van seks geboren
![]()
Ik laat heel die pil gewoon lekker links liggenWant ja, bij ons zijn nog nooit babytjes van seks geboren
![]()
![]()
Ik wilde ook liever niet, maar wat ik zei, misschien stopt dat gehannes bij mijn doos dan. (Irritatie door overmatig vloeien)quote:Op maandag 7 mei 2012 15:01 schreef bitterend het volgende:
Ben met mijn pil gestopt, heb zat hormonen die in mijn lijf gieren met de BV, geen extra nodig
Jajaja, ook datquote:Op maandag 7 mei 2012 15:25 schreef bitterend het volgende:
En kan je je manneke makkelijker bespringen
Maar wel maat XXL tochquote:Op maandag 7 mei 2012 15:56 schreef Nirak het volgende:
rustige mamadag zo... in totaal is mijn zoon vandaag tussen 7 en nu al wel 3 hele uren wakker geweest... En dat was niet aan 1 stuk, maar in 2 delen van krapaan 1,5 uur. Hij slaapt gelukkig wel goedEn hij heeft slijm bij zijn enigszins groenige ontlasting. Maar hij is dan ook flink verkouden, dus ik gok dat het daaraan ligt..
En mijn cyclus is /was zo stipt, hij was precies 28 dagen. Nu is het wat langer (ook wel eens fijn), maar aangezien ik nog bv geef zal het nog wel even duren voordat de normale cyclus terug komt. Het is ook nog lang niet zo hevig als het ooit geweest is. Voorheen kon ik beter boven een emmer gaan hangen de eerste twee dagen. Nu zou ik (bij wijze van spreke) met 5 tamponnetjes toekomen. heerlijk!
jawelquote:
+1 brrrr... Moet niets in mijn baarmoeder zitten (behalve een beebquote:Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef bitterend het volgende:
Aww vind ik echt een eng idee al die dingen(spiralen enzo)
Ik was ook wat nerveus over de pijn waar je vanalles over leest, maar echt vervelend was het niet. Een verkeerdzittende tampon is pijnlijker.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:32 schreef Sannne het volgende:
Ik zou wel graag de Mirena willen. Heb ook afspraak gemaakt bij de dok daarvoor, info gekregen maar heb niet door durven zetten nog. Lees teveel slechte ervaringen, en pijn! Brr..
Voorlopig ist hier nog niet nodigEn de keren dat ik gemeenschap had na de bevalling (wat zeg ik dat toch netjes) heb ik gewoon een condoom gebruikt!
een knipje bij jou of een knoopje bij hem....quote:Op maandag 7 mei 2012 20:48 schreef Takkembah het volgende:
Ik ook. En van de pil word ik een gestoord wijf. Zijn er nog andere opties?
Kan ik me heel goed voorstellen. Hier gaat er ook niets geknipt/geknoopt worden. Het is me veel te definitief.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:52 schreef Takkembah het volgende:
Er wordt hier niks geknipt of geknoopt voorlopig. Zal eens verder kijken op Impanon.
Zingend de kerk uit ofzoquote:Op maandag 7 mei 2012 20:48 schreef Takkembah het volgende:
Ik ook. En van de pil word ik een gestoord wijf. Zijn er nog andere opties?
Algehele onthouding!!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |