SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fucking zieke goal Modric 0-1 Spurs.
[ Bericht 58% gewijzigd door CaptainObvious39 op 02-05-2012 21:44:49 ]![]()
En de 1-1 van Bolton.Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
godverdomme, kutjoden.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
0-2, wereldgoal van Cissé.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
Chelsea - Ncastle nog steeds 0-1 maar 10min extra timeBezochte-/geplande wedstrijden:
Mijn fout was Tiote, gebroken neus en hersenschudding na een elleboog van Mikel als ik het goed heb begrepen.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Die goal van Cisse is echt vet. Hoe je er bij komt op die positie zo'n schot erin te knallen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:58 schreef Nober het volgende:
Ik hoop dat Tottenham en Newcastle boven Arsenal eindigen.Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.![]()
Hoe laat begint de FA cup finale?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ik denk zo maar dat Chelsea die wint. Anders ben ik tien euro kwijt.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Team in full: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Song, Ramsey, Rosicky, Gervinho, Benayoun, Van Persie.
Substitutes: Fabianski, Santos, Djourou, Coquelin, Oxlade-Chamberlain, Park, Chamakh.![]()
Nou de eerst helft is al bijna voor bij en ik heb nog steeds geen beeld, mijn sc zuigt zo hard soms, dat zegt ie gewoon 'playing the channel' maar ik heb geen beeld en geluid...
know'm sayin?
Ũ
word? word.![]()
Moet je Sopcast even helemaal afsluiten en dan weer starten. Ook zou je misschien issues kunnen hebben met je windows media player, er zijn tutorials te vinden waarmee je sopcast streams kan openen in VLC player.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:08 schreef alors het volgende:
Nou de eerst helft is al bijna voor bij en ik heb nog steeds geen beeld, mijn sc zuigt zo hard soms, dat zegt ie gewoon 'playing the channel' maar ik heb geen beeld en geluid...![]()
Ja heb ik al gedaan maar niets helpt, ik zal nu idd even kijken naar VLC, dat had ik ook al gevonden met google...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:09 schreef YazooW het volgende:
[..]
Moet je Sopcast even helemaal afsluiten en dan weer starten. Ook zou je misschien issues kunnen hebben met je windows media player, er zijn tutorials te vinden waarmee je sopcast streams kan openen in VLC player.know'm sayin?
Ũ
word? word.![]()
Misschien zou je ook nog je wmp kunnen updaten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja heb ik al gedaan maar niets helpt, ik zal nu idd even kijken naar VLC, dat had ik ook al gevonden met google...![]()
Ja maar dat kan dus niet omdat ik dat al heb...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Misschien zou je ook nog je wmp kunnen updaten.know'm sayin?
Ũ
word? word.![]()
Nou niks helpt, alleen channels met arsenal doen het niet, wtfDan knopje waarmee naar een externe player kunt wordt gewoon niet geactiveerd en kan ik niet op klikken.
know'm sayin?
Ũ
word? word.![]()
Wees blijquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:27 schreef alors het volgende:
Nou niks helpt, alleen channels met arsenal doen het niet, wtfDan knopje waarmee naar een externe player kunt wordt gewoon niet geactiveerd en kan ik niet op klikken.
![]()
Oh de enige die het doet is een met Russisch commentaar wel scherp beeld tho
know'm sayin?
Ũ
word? word.![]()
Even Google livetv intypen en dan eerste hit. Dan Arsenal en dan streams in browser. Wel wat pop-ups soms.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:27 schreef alors het volgende:
![]()
Ik snap niet waarom Ramsey de voorkeur heeft boven Oxlade-Chamberlain. Ramsey heeft nog geen gevaar gesticht.![]()
Het is inderdaad echt waardeloos.. Denk dat Arsenal ook niet mag klagen dat ze geen penalty tegen hebben gehad.quote:![]()
Absoluut, was gewoon een penalty. Ook 'schopt' Benayoun heel dom na en kan hij gewoon rood krijgen lijkt me. Ze zullen echt een stuk beter moeten gaan spelen als ze er nog iets van willen gaan maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:37 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het is inderdaad echt waardeloos.. Denk dat Arsenal ook niet mag klagen dat ze geen penalty tegen hebben gehad.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Inderdaad Norwich had een rode kaart moeten krijgen met tackle van achter, maar Benayoun had ook rood mogen hebbenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Absoluut, was gewoon een penalty. Ook 'schopt' Benayoun heel dom na en kan hij gewoon rood krijgen lijkt me. Ze zullen echt een stuk beter moeten gaan spelen als ze er nog iets van willen gaan maken.![]()
Eens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:42 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Inderdaad Norwich had een rode kaart moeten krijgen met tackle van achter, maar Benayoun had ook rood mogen hebbenOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wellicht van de zomer Ribery aantrekken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:33 schreef YazooW het volgende:
Beter deelt Wenger zometeen een paar hoeken uit in de kleedkamer.![]()
Die komt echt nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wellicht van de zomer Ribery aantrekken.![]()
Ik zie het.quote:
Haal dan Braafheid er dan ook bij.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dit zou zomaar eens een van de laatste wedstrijden voor van Persie in het shirt van Arsenal kunnen worden
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
terug naar feyenoordquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:55 schreef TLC het volgende:
Dit zou zomaar eens een van de laatste wedstrijden voor van Persie in het shirt van Arsenal kunnen worden![]()
![]()
Ja he, maar ik kan het me eigenlijk niet voorstellen...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:55 schreef TLC het volgende:
Dit zou zomaar eens een van de laatste wedstrijden voor van Persie in het shirt van Arsenal kunnen wordenknow'm sayin?
Ũ
word? word.![]()
Waar moet hij heen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:55 schreef TLC het volgende:
Dit zou zomaar eens een van de laatste wedstrijden voor van Persie in het shirt van Arsenal kunnen worden![]()
ESPN: "That's why you need two Robin van Persies, one to cross it and one to finish it."Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Hij moet naar gevangenis om verkrachting.quote:
que?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij moet naar gevangenis om verkrachting.![]()
Wenger had al aangegeven hem niet te verkopen als die neit bijtekentquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:55 schreef TLC het volgende:
Dit zou zomaar eens een van de laatste wedstrijden voor van Persie in het shirt van Arsenal kunnen worden
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Tsja als Man City zakken met geld voor je neus legt is hij heus wel vertrokken hoorquote:
Alsof Wenger daar iets over te zeggen heeft, als hij weg wilt dan gaat ie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Wenger had al aangegeven hem niet te verkopen als die neit bijtekentknow'm sayin?
Ũ
word? word.![]()
Ik geniet altijd als mensen zo over Nederlandse voetballers praten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
ESPN: "That's why you need two Robin van Persies, one to cross it and one to finish it.""It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Krijgt hij dan zo weinig bij Arsenal?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Tsja als Man City zakken met geld voor je neus legt is hij heus wel vertrokken hoor![]()
Nee dat geloof ik niet, ik zie hem alleen naar Barca of misschien Real gaan, maar daar vind ik hem eigenlijk niet zo passen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Tsja als Man City zakken met geld voor je neus legt is hij heus wel vertrokken hoorknow'm sayin?
Ũ
word? word.![]()
Fabregas verdiende meer bij Arsenal dan RVP.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijgt hij dan zo weinig bij Arsenal?
Juventus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, ik zie hem alleen naar Barca of misschien Real gaan, maar daar vind ik hem eigenlijk niet zo passen.![]()
Alsof RVP een vertrek gaat forcerenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:58 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof Wenger daar iets over te zeggen heeft, als hij weg wilt dan gaat ie.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Aub niet de Italiaanse competitie dan hebben we er niks meer aan.quote:Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Nee, mja het blijven mensen he, als je ergens anders voor een hoger salaris kan werken ga jezelf toch ook wegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Krijgt hij dan zo weinig bij Arsenal?
Wenger voelt ook wel aan dat een ongemotiveerde RvP minder waard is dan de miljoenen die je als Arsenal kunt vangen.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:05 schreef mrstylo het volgende:
staat gewoon op zn twitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Dan blijf ik met Nederlandse commentaar kijken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:10 schreef alors het volgende:
[..]
maar bzd staat niet aan volgens mij.. zonet iig niet.
Echt iets voor Arsenal om derde plek weg te geven.
RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP![]()
Song geeft altijd mooie ballen aan hem."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:24 schreef YazooW het volgende:
RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP RVP"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ik zie het zo gebeuren jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus, Arsenal vraagt om een tegendoelpunt.
know'm sayin?
Ũ
word? word.![]()
twitter:
3-2 Arsenal
30 Goals
#thingsbetterthensex
#rvp
#BlackOps2atGAME
Van Persie
Greyson Has Grexy Legs
Michael Jackson Dances The Dream
Happy Cinco de Mayo
EstamosComSaudadesGL
TeAmamos"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
wat is arsenal aan het doen?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Verdomme man, niet normaal dit, het loopt dun door de broek.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
idd, tijdrekken helpt blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lekker vroeg gefloten van de scheids.![]()
Maar die verdediging van Arsenal is gewoon om te janken.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Volledig aan zichzelf te wijten, Arsenal heeft de 3-2 zelf weggegeven, ongelooflijk."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Nou het zit ook niet een keer mee heMaar wat een falers om het zelf niet af te maken.
know'm sayin?
Ũ
word? word.![]()
Het is leuk dat van Persie om clubliefde bij Arsenal blijft maar daar win je geen prijzen mee (buiten een standbeeld om na je carriere), het zou toch doodzonde zijn als Robin na zijn carriere op bijna geen enkele behaalde clubprijs kan terugkijken, daarvoor is hij een te grote voetballer."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Godverdomme man wat een einde! Ontzettend zuur! Scheids had poep in z'n ogen en had Arsenal in de 2e helft twee volle penaltys moeten geven (En ja, ik weet dat Norwich er in de 1e helft een had moeten krijgen), plus rood voor die elleboog aan het einde. Dat is toch gewoon volkomen opzettelijk die elleboog.
Kut dat we nu tot morgen moeten wachten om te weten hoe groot de gevolgen hiervoor zijn...Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
De UEFA Cup is geen clubprijs?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:44 schreef TLC het volgende:
Het is leuk dat van Persie om clubliefde bij Arsenal blijft maar daar win je geen prijzen mee (buiten een standbeeld om na je carriere), het zou toch doodzonde zijn als Robin na zijn carriere op bijna geen enkele behaalde clubprijs kan terugkijken, daarvoor is hij een te grote voetballer.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Lezen is ook een vak he.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
De UEFA Cup is geen clubprijs?"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
De UEFA Cup is toch niet de eerste de beste prijs. Er zijn genoeg voetballers die zoiets nooit winnen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Spelers van het kaliber RvP vegen hun reet af met dat ding, ze willen de CL beker.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
De UEFA Cup is toch niet de eerste de beste prijs. Er zijn genoeg voetballers die zoiets nooit winnen."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Juist ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:49 schreef TLC het volgende:
[..]
Spelers van het kaliber RvP vegen hun reet af met dat ding, ze willen de CL beker.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hij zei "bijna geen enkele", niet "geen enkele".quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
De UEFA Cup is toch niet de eerste de beste prijs. Er zijn genoeg voetballers die zoiets nooit winnen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
wel spannend
arsenal chelsea spurs en ncu maken nog kans op een cl ticket(s)
3e en 4e plek vCL?Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Arsenal 67 en met nog 1 extra wedstrijd te spelen Spurs 65 , Newcastle 65 en Chelsea 61 (die doen niet meer mee)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:25 schreef Anonymousz het volgende:
wel spannend
arsenal chelsea spurs en ncu maken nog kans op een cl ticket(s)
3e en 4e plek vCL?![]()
Chelsea moet nog 1 wedstrijdje winnen om zeker te zijn van CL volgend seizoen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die winnen niet uit bij Bayern, dus ik hoop dat Arsenal 5de eindigt zodat Spurs en Newcastle de CL in gaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:30 schreef Caland het volgende:
Chelsea moet nog 1 wedstrijdje winnen om zeker te zijn van CL volgend seizoen.![]()
Als Chelsea geen cl haalt hoop ik dat ze cl finale niet winnen , anders geen rechtstreeks cl ticket voor kampioen uefa ranking land 13 (mijn land land belgië dus)sd![]()
Gaat het ticket niet alsnog naar Chelsea omdat Bayern zich sowieso plaatst?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Die winnen niet uit bij Bayern, dus ik hoop dat Arsenal 5de eindigt zodat Spurs en Newcastle de CL in gaan.![]()
spurs chelsea en ncu moeten nog 2 wedstrijden spelen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Arsenal 67 en met nog 1 extra wedstrijd te spelen Spurs 65 , Newcastle 65 en Chelsea 61 (die doen niet meer mee)Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Yup Arsenal had moeten winnen om saver te zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
spurs chelsea en ncu moeten nog 2 wedstrijden spelen?![]()
volgende week moet arsenal winnen sowiesoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Yup Arsenal had moeten winnen om saver te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
volgende week moet arsenal winnen sowiesoIedereen moet winnen natuurlijk zelfs City en die willen Kampioen worden dus ncu krijgt het moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kloptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen moet winnen natuurlijk zelfs City en die willen Kampioen worden dus ncu krijgt het moeilijk
ze krijgen het sowieso al moeilijk (ncu)Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Newcastle won van de FA Cup winnaar en de Champions League finalist op Stamford Bridge met 0-2.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
klopt
ze krijgen het sowieso al moeilijk (ncu)![]()
City zal wel met veel zenuwen spelen en Newcastle is in vorm en heeft 2 goede spitsen, kan nog erg spannend worden..![]()
Kan een leuke wedstrijd wordenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef rioolheffing het volgende:
City zal wel met veel zenuwen spelen en Newcastle is in vorm en heeft 2 goede spitsen, kan nog erg spannend worden..![]()
Net nog even de samenvatting van Arsenal - Norwich gezien. Wat mist Van persie ontzettend veel kansen zeg. Had er minimaal 4 moeten scoren. Verdedigend een dramatische pot en dat is dan zogenaamd de beste competitie ter wereld. Sure.![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:28 schreef franske19 het volgende:
Net nog even de samenvatting van Arsenal - Norwich gezien. Wat mist Van persie ontzettend veel kansen zeg. Had er minimaal 4 moeten scoren. Verdedigend een dramatische pot en dat is dan zogenaamd de beste competitie ter wereld. Sure.![]()
jij snapt het
![]()
Helemaal niets in Arsenal.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef sylvietjoo het volgende:
Ach, als een team keihard verdedigt, is het ook anti-voetbal
[ Bericht 6% gewijzigd door Nober op 06-05-2012 14:22:51 ]![]()
Goed verdedigen is niet met 11 man voor de goal hangen haha.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef sylvietjoo het volgende:
Ach, als een team keihard verdedigt, is het ook anti-voetbal![]()
Ik zie pas net die goals van Cisse tegen Chelsea.
Die vent is geniaal.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Als Newcastle nu verliest ga ik huilen.C'est la vie
Maar niet genoeg.quote:C'est la vie
En dan speel je over twee weken alsnog EL omdat ik Chelsea de CL wint.quote:C'est la vie
Denk niet dat Chelsea gaat winnen, maar je hebt gelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan speel je over twee weken alsnog EL omdat ik Chelsea de CL wint.![]()
Ik begin alvast met huilen, goedendag nog.C'est la vie
Toure wordt dan na voren geschoven, en zo te zien heeft het geholpenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef NLGooner het volgende:
Waarom in godsnaam De Jong voor Nasri???
Willen ze niet winnen?![]()
![]()
Aha vandaar, ik zit bij Toure tegenwoordig al te denken aan een aanvallende middenvelderquote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Toure wordt dan na voren geschoven, en zo te zien heeft het geholpen![]()
Ik vond het in de herhaling wel meevallen en hij speelde gewoon de bal als eerste nog minsten 50 cm voor de tegenstanderquote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Ingevlogen met beide benen op Hutton.
Schandalig dat ze Rose lieten spelen.
0-2 City![]()
![]()
NewcastleLekker bezig weer. Heel goed jongens.
C'est la vie
EL ook leuk.
C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: