SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fucking zieke goal Modric 0-1 Spurs.
[ Bericht 58% gewijzigd door CaptainObvious39 op 02-05-2012 21:44:49 ]![]()
En de 1-1 van Bolton.Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
godverdomme, kutjoden.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
0-2, wereldgoal van Cissé.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef chufi het volgende:
Chelsea - Ncastle nog steeds 0-1 maar 10min extra timeBezochte-/geplande wedstrijden:
Mijn fout was Tiote, gebroken neus en hersenschudding na een elleboog van Mikel als ik het goed heb begrepen.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Die goal van Cisse is echt vet. Hoe je er bij komt op die positie zo'n schot erin te knallen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:58 schreef Nober het volgende:
Ik hoop dat Tottenham en Newcastle boven Arsenal eindigen.Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.![]()
Hoe laat begint de FA cup finale?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ik denk zo maar dat Chelsea die wint. Anders ben ik tien euro kwijt.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."![]()
Team in full: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Song, Ramsey, Rosicky, Gervinho, Benayoun, Van Persie.
Substitutes: Fabianski, Santos, Djourou, Coquelin, Oxlade-Chamberlain, Park, Chamakh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: