De hele aflevering.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:56 schreef WillemijnB het volgende:
Buh, kom net pas uit m'n bed dus ik val er net in. Heb ik nog iets boeiends gemist?
Dankje!quote:
Stiekem zijn eigen gerechtquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:48 schreef Paul-89 het volgende:
Niveau blijft toch wel redelijk matig, wal opvallend dat Ron Blaauw in de promo zegt dat hij onder de indruk is van een gerecht, toevalstreffer geweest van een van de kandidaten ?
Ik moest meteen aan Juul denken....quote:Een Belgische gevangene die een cipier in elkaar had getimmerd omdat hij te weinig mayonaise had gekregen, is veroordeeld tot een werkstraf van 50 uur.
Hij ging door het lint omdat hij niet genoeg mayonaise op zijn friet kreeg.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:10 schreef Burner82 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)einig-mayonaise.html
[..]
Ik moest meteen aan Juul denken....
[ afbeelding ]
Niet alle deksels hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:44 schreef fespo het volgende:
wat is het nu van die "kartoesj" (papier boven de pan kokende aardappels?)
een deksel heeft toch ook een gaatje waar stoom door kan?
Hopelijk na 20u dan, maar dat is meestal wel het gevalquote:
twitter:Smartcook twitterde op donderdag 03-05-2012 om 18:32:00het witte goud speelt een prominente rol in de opdrachten vandaag in ons restaurant @RTLTopchef @vossius reageer retweet
Ben benieuwd of ze er een witte saus bij serverenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:40 schreef Burner82 het volgende:
twitter:Smartcook twitterde op donderdag 03-05-2012 om 18:32:00het witte goud speelt een prominente rol in de opdrachten vandaag in ons restaurant @RTLTopchef @vossius reageer retweet
twitter:vossius twitterde op donderdag 03-05-2012 om 18:30:01@RTLTopchef Gonda "The Queen Of Sauces" niet waar @Smartcook reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |