Had ook gekund inderdaad.quote:
Uiteraard in de buurt van het CBRquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dat vaak dezelfde stukjes rijden klinkt bekend inderdaad, ik ken nu heel veel straatjes op m'n duim, puur omdat ik er tot in den treure gereden heb met lessen.
Die vlieger gaat bij mij niet opquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dat vaak dezelfde stukjes rijden klinkt bekend inderdaad, ik ken nu heel veel straatjes op m'n duim, puur omdat ik er tot in den treure gereden heb met lessen.
Ook vaak inderdaad.quote:
Da's wel flauw.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die vlieger gaat bij mij niet opcrossen constant door de stad en door dorpjes/snelwegen in de buurt.. maar het meeste zou ik niet herkennen als ik er weer kwam
quote:
Kampioensseks?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
Theheheh tjah vlg mij kunnen ze kampioen worden dus euh.. ik ben benieuwd hoe 'vroeg' ie thuis is vannacht
misschien al rellen in de stad? over half uur begint AZ ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, nondeju, wat is dat met die sirenes vandaag, ze blijven gaan.
Nah, dit was een ambulance richting Koedijk. Maar vanmiddag ook al tig sirenes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien al rellen in de stad? over half uur begint AZ ook
Peheheh nahhhh.... ik denk dat ik al zal slapen als ie thuis komt vannachtquote:
stopt het geluid op de helft alleen bij media player of ook bij vlc?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Sjaan ! Vraagje... ik heb mp4 bestanden.. En die willen hier niet goed afspelen in mediaplayer (ook niet via de divx player of via vlc). Via media player wordt ie vertraagd afgespeeld (beeld; geluid gaat wel goed). Ik heb een converter; waar ik hem naar avi of mpg kan omzetten. Dat lukt; en ik kan het fimpje dan ook kijken; maar ongeveer bij de helft van het filmpje stopt het geluid.
drivers zijn al geupdate alsook de codecs... Enig idee waar ik het fimpje best kan naar converten? Of hoe ik het kan oplossen om het via media player goed te kunnen zien?
Ook bij vlc (en dat is dus na converten); als ik de mp4 gewoon afspeel in vlc dan heb ik geluid maar een stil staand beeld. Bij media player heb ik (als ik originele mp4 bestand afspeel) dat het beeld vertraagd wordt afgespeeld en het geluid normaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
stopt het geluid op de helft alleen bij media player of ook bij vlc?
weirdquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook bij vlc (en dat is dus na converten); als ik de mp4 gewoon afspeel in vlc dan heb ik geluid maar een stil staand beeld. Bij media player heb ik (als ik originele mp4 bestand afspeel) dat het beeld vertraagd wordt afgespeeld en het geluid normaal.
Als ik hem dus geconvert heb naar een mpg bestand; dan gaat het goed; maar bij de helft van het fimpje stopt het geluid plots...
Ja converten gaat goed.. het is idd gewoon weird.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weird
en je weet zeker dat het converten zelf wel goed gegaan is?
waar komt het originele bestand vandaan? misschien is die gewoon al bagger?
Als hij op de camera goed afspeelt dan is het okay ja. Welke converter gebruikt? Ik zou het nog een keer met een andere converter proberenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja converten gaat goed.. het is idd gewoon weird.
Is van fototoestel van schoonbroer... Die heeft hem als mp4 opgeslagen en op de camera speelt ie het helemaal perfect af. Ik vermoed dat er toch iets scheef zit met mijn drivers of decoders; maar kan het maar niet vindenGa nog eens kijken of ander formaat wellicht uitkomst brengt.... Toch bedankt mede-nerdje-van-me
![]()
Avs video converter. Heeft het altijd goed gedaan..Zal eens even kijken nog.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als hij op de camera goed afspeelt dan is het okay ja. Welke converter gebruikt? Ik zou het nog een keer met een andere converter proberen
Valt hier wel mee eigenlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:58 schreef Diconnected het volgende:
Is het bij jullie ook zo benauwd en plakkerig? Bwuh
Zonde.quote:
Het was 75B heurquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zonde.
Titters. where did they go.
Volgens mijn lief is dan misschien je driver wel een beetje brak of is er toch iets mis gegaan met het converten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Avs video converter. Heeft het altijd goed gedaan..Zal eens even kijken nog.
Ik gok op mijn driversquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mijn lief is dan misschien je driver wel een beetje brak of is er toch iets mis gegaan met het converten.
Of misschien ergens een fout in de encoding
Buuh!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik gok op mijn driversMaar hij is nu bezig met converten naar dvd.. misschien dat dat helpt
En whaoo... onweer.. ik haat onweer....![]()
En uiteraard heb ik net de vaatwasser aangezet
heeft ze nu iets van 50 euro gekocht; zodat ze de 350 euro in haar eigen zakken kan stoppen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Hehe die stomme trien is vandaag in shopping queens ze ziet eruit als een indiaan
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
heeft ze nu iets van 50 euro gekocht; zodat ze de 350 euro in haar eigen zakken kan stoppen?![]()
![]()
Wat een wijf
Wantzz!quote:
OHOHOHOOHOHOHOHOHquote:
+1 het zag er echt niet uitquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
Wrommmmmmmm geven zij een 6... SERIEUS !!!! Wijven...![]()
Een 1... maximaal
Oeh zeer goeien ballonquote:
Ik vond het eens tijd om mijn blikveld ten opzichte van ballonnen te verbredenquote:
+1quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, er is een goeden onweerswolk onderweg deze kant op volgens buienradar
Onweer
Ieeeh, hier ook rond 22u.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Onweer
Hoe laat is ie hier ongeveer schaar? jij was ook in de buurt van DH toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Onweer
Zit nu echt een hele goede wolk boven Duitsland, helemaal vol met ontladingenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
+1
* AlbinoBambi gaat kijken of er onweer onderweg is.
Ik zag het.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, inschatting is waarschijnlijk pas na 12 uur en het goeden stuk lijkt boven ons langs te gaan![]()
Bambi zit wel goed
*aai*quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:35 schreef PriemGirl het volgende:
Onweer recht boven is... ik ga serieus de vaatwasser en tv niet uitzetten.......... grrrr ga wegggg *blaast*![]()
![]()
die aanbeveling ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
https://www.google.nl/intl/nl/ads/
jullie vriendin!
Ja....... klote.. rot... nonde... grommmm... ik haat onweer...quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*aai*
Zat jij nou in omgeving Brabant? Daar hebben jullie de hele avond feest![]()
*jaloers is*
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:41 schreef Loqi het volgende:
Kitties zitten heel geīnteresseerd naar de flitsen te kijken samen
Ik hoorde niksquote:
Doe eens deze kant op sturen danquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja....... klote.. rot... nonde... grommmm... ik haat onweer...
Op 1km afstand ongeveer... flitst alle kanten op
die mooie grote wolk is hier om ongeveer 23.30quote:
Ik blaas de longen uit mijn lijf manquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe eens deze kant op sturen dan
Wel goed bezig dan!quote:
Hoe lang heb je dat ding ook al liggen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel goed bezig dan!
Mwhehe, weten jullie die vriendschapscake van mij nog? Herman heeft haar gekregen.Dus nu hebben we hem maar weggegooid.
Ik wou dat het wat sneller ging, maar er is zoveel info gewoon niet te vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel goed bezig dan!
Mwhehe, weten jullie die vriendschapscake van mij nog? Herman heeft haar gekregen.Dus nu hebben we hem maar weggegooid.
Lang.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dat ding ook al liggen?
Stom is dat he. Moet je indenken, over 100 jaar kunnen ze gewoon steeds verder terugklikken in Facebook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wou dat het wat sneller ging, maar er is zoveel info gewoon niet te vinden.
Ja he.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:04 schreef Diconnected het volgende:
Wat is Pool Party at Night van Catrice een bazenlak zegna 1 laagje al vrijwel helemaal dekkend
heb er wel 2 opgesmeerd want ik doe altijd minstens 2
En die kleurblauw
Ja haha. Al die verschillende versies van achternamen helpen ook niet echt!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Lang.
[..]
Stom is dat he. Moet je indenken, over 100 jaar kunnen ze gewoon steeds verder terugklikken in Facebook.
Haha ja, eigenwijze Hollanders enzo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja haha. Al die verschillende versies van achternamen helpen ook niet echt!
Le prettehquote:
Ja datquote:
Wil ik zien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Le prettehheb er net foto's van gemaakt, hopelijk zijn ze een beetje gelukt want m'n licht is kut
Ja en dat briefje op de kledingkastquote:
Waar wie watquote:
gewoon, enge control freaksquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waar wie wat
Ik heb zoveel pistache nootjes op dat ik het gevoel hebt te moeten overwegen![]()
Onweer is wel bijna voorbij woei
Ow wacht ik las het alquote:
Echt, verschrikkelijk. En morgen dikke ruzie?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja en dat briefje op de kledingkast
En dat continu roken
En dat ijsje en wijn tussendoor halen
En en en![]()
![]()
Ik knip zo je hoofd er uit jongeuh !!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik sta ook op de ceremonie foto's bij priem![]()
![]()
ja, zou ik ook doen...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik knip zo je hoofd er uit jongeuh !!!!
ja echt hequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:29 schreef Debsterr het volgende:
Ja hoi, wie heeft de kraan open laten staan?
nee de filmer zat naast mequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
Je staat niet op de film tijdens ceremonie thoughzie ik jou niet huilen d'awwww
![]()
Gaat ie heel de zaal rond.... sta jij er niet op... Maar ja had het idd al doorquote:
hehehequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn buienalarm is captain obvious . Ik kreeg een alarm dat het regende
kudtquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gaat ie heel de zaal rond.... sta jij er niet op... Maar ja had het idd al doorNonde....
Maar je staat wel op andere dansfilmkes![]()
![]()
Thihihi
jenkte ze toen al?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
De officiële foto's heb ik heul nog niet![]()
Heb wel filmpje waar je skjoe naar binnen ziet gaan in raadhuis
Lol neequote:
Zo boeiend was mijn outfit heul niet Jonguh!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waar zijn die ceremonie-foto's? Ik wil SQ zien in het publiek, geloof er niks van dat ze er was
En ik wil outfitfoto's van Lin
Ik geloof er niks van tot ik het gezien hebquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo boeiend was mijn outfit heul niet Jonguh!
IK WIL OOK!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Ola! Al de hele avond onweer hier... Vanaf en uur of 5-6 geloof ik.... Lekker
Hier flitst het lekkerquote:
Ik was lekker al heul tevreden met een vijftetquote:
Het is zo.....quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van tot ik het gezien heb
Oeh!quote:
JA ik ga een wijntje drinken op de bank, goeden plan van jouquote:
Joe were pwetty babequote:
Schaar zequote:
Ik dacht je gaat voor een sextetquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was lekker al heul tevreden met een vijftet![]()
Dat was je toch al aan het doen?quote:
Nee jonge.. hoewel.. Sex, hihi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht je gaat voor een sextet
Volgende keer ga jij gewoon voor de sextet en kom ik met de combobrekerquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee jonge.. hoewel.. Sex, hihi.
Nee, dat achtte ik vrij kansloos
Wel na de 6 dan he? Anders is het nog geen sextet...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgende keer ga jij gewoon voor de sextet en kom ik met de combobreker
D'awwwquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Peheheik hoef de komende 88 jaar geen alcohol meer. Vier kilo aankomen in een week
Hoewel ik net alweer een kilo lichter was dan vanmorgen, dus eigenlijk drie en er is nog hoop
Nee ik ga dwars door de sextet heen, want dan is het een sextet-super-ultra-combo-breker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel na de 6 dan he? Anders is het nog geen sextet...
hihi, sex
Het was ook niet bepaald het minste weekend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Peheheik hoef de komende 88 jaar geen alcohol meer. Vier kilo aankomen in een week
Hoewel ik net alweer een kilo lichter was dan vanmorgen, dus eigenlijk drie en er is nog hoop
ja, ga ik wel van uit. Wil iig even binnen de lijntjes blijven tot minstens de weegschaal 82 zegtquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awww![]()
Maar het was dan ook een heavy weekend
Gewoon weer verder gaan zoals je bezig wasAls je vlg weekend niet weer heulemaal los gaat; moet het wel goedkomen; toch?
nee, soberso het zwaarste weekend van 2012, dat wist ik alquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was ook niet bepaald het minste weekend.
Ohaiquote:
Guiltyquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, soberso het zwaarste weekend van 2012, dat wist ik al
Ja maar ik heb al vrij gevraagdquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
30 juni weer los. Tenzij mijn contract niet verlengd wordt, dan cancel ik de meet en ga ik in een hoekje zitten wiegen
Dan kom ik tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
30 juni weer los. Tenzij mijn contract niet verlengd wordt, dan cancel ik de meet en ga ik in een hoekje zitten wiegen
gaan we frans op zijn kanis patsenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al vrij gevraagd![]()
Als je contract niet verlengt wordt gaan we verhaal halen bij je baas
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij, bea en mijn vadder. Allemaal duivelsgebroed!
D'aw... ik haal je wel uit je hoekjequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
betaal jij dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
D'aw... ik haal je wel uit je hoekjeMet moar bier
Haal ik je wel hier heen en gaan we hier zuipen en zet ik de drankkast alvast openquote:
Soberso een bijzonder gezellige acitivteitquote:
Ja inddquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Nee maar serieus... ik word echt gek als dat weer gebeurt. Er is een grens aan wat een mens kan hebben. Vijf keer op rij wegbezuinigd worden overschrijdt die grens ruimschoots
Jongeuh; je had toch keigoei commentaar gekregen met functioneringsgesprek enzulksquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Nee maar serieus... ik word echt gek als dat weer gebeurt. Er is een grens aan wat een mens kan hebben. Vijf keer op rij wegbezuinigd worden overschrijdt die grens ruimschoots
ze moeten momenteel goedkeuring hebben van de CIO voor elke contractverlenging... dus niets is nog zekerquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh; je had toch keigoei commentaar gekregen met functioneringsgesprek enzulksZal vast goedkomen
Hmm... snap ek... maar weinig nut om je hier nú al meteen druk over te makenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze moeten momenteel goedkeuring hebben van de CIO voor elke contractverlenging... dus niets is nog zeker
Oh well... leuker onderwerp!
Kunnen wij die lui niet mailen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze moeten momenteel goedkeuring hebben van de CIO voor elke contractverlenging... dus niets is nog zeker
Oh well... leuker onderwerp!
Als je er zelf maar positief tegenover staatquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kunnen wij die lui niet mailen?
"Jonge doe SQ eens houden EINZ"
?
Lijkt me een goeden idee![]()
Ik moet nog 2,5 week op de BSO, dan zit mijn tijd daar er ook al op, voelt raar. Goed raar, dat wel.
D'awwwquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja, ik heb het beste van mezelf daar eruit gehaald en ben echt aan nieuwe uitdaging toe. Het is ook positief omdat ik in mijn nieuwe baan waarschijnlijk meer uren ga krijgen en ik me dus niet druk hoef te maken in "hoe het nu verder moet" (voorlopig).
Ik ben nu bezig met de dingen die ik nog gedaan wil hebben, heb de afgelopen 2 maanden nog een paar nieuwe plannen en verbeteringen erdoorheen gekregen dankzij mijn samenwerking met de nieuwe manager. Dus ik ga voldaan weg.
Maar ik ga de kinderen toch wel erg missen![]()
Doe ik nu alquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awwwkjoet
Logisch wel ook
Maar zo te horen heb je toch met de nieuwe manager wat dingen kunnen 'afronden'. Hopelijk haalf je een pak meer voldoening uit je nieuwe baan
Trusten babequote:
Thehehe wel herkenbaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe ik nu al.
Het is in alle opzichten positief wat dat betreft, maar sowieso is het gek om na 3 jaar een deur achter je te sluiten. En ik baal wel dat ik op een aantal kindjes geen toezicht meer kan houden, er zijn er twee die heel veel problematiek hebben en erg aan mij hangen. Daar stop ik zoveel uren in en ik vrees er voor dat dat niet overgenomen gaat worden. Maar ik heb voor hen alles gedaan wat binnen mijn macht ligt (en meer). Verder kan ik alleen nog maar hopen dat er iemand komt die zoveel in ze wil investeren als ik heb gedaan, zodat ze goed verder kunnen. En moet ik het loslaten. Ik en loslaten, haha
(ter illustratie, heb vandaag van 9 uur gewerkt en ben nu observaties aan het uitschrijven in plaats van te ontspannen... Ik ben niet helemaal goed)
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
En deze post ik nog even voor ijs dan
(klikbaar)
[ link | afbeelding ]
Pahahha ik lollerdequote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is die man waar je na Cif mee gaat dansen je vader?
O en ik kan het echt niet laten:
Mariah Carey![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
(klikbaar)
[ link | afbeelding ]
Aaaawwwhh g'damn wat cute!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
(klikbaar)
[ link | afbeelding ]
Leerpuntje voor je volgende huwelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pahahha ik lollerde![]()
[..]Papa
Ja wij hebben enkel openingsdans opgegeven en gezegd: Draai daarna maar ietsGeen zin om een 'specifiek' liedje te gaan zoeken.
Daarna hebben we cif niet meer op de dansvloer gezien tot ongeveer 4u 's nachts toen ie zat bier op had en weer wat ging swingen(uiteraard redelijk beperkt maar goed
)
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
En ik had het ook serieus echt niet anders gewildWant zo zijn wij.... en als cif anders had gedaan; was het nep geweest
![]()
Ik moet er nog op lolleren
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef PriemGirl het volgende:
Het ziet er echt keimoranitsch uit; maar cif was dus de hele tijd aan het zeggen dat ie het toch wel goed deed he... zo serieus en alles... En poahh al 20 seconden voorbij.. Zou het liedje bijna af zien? Zullen we nog even kussen... oeh vuurwerk... ja liedje nu écht bijna voorbij.....![]()
Morantisch we are
Dat moet altijd, staat in de gebruiksaanwijzing.. drie keer is eigenlijk maar weinigquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Achterlijk, ik ben het. Usb-stick drie keer moeten draaien voordat 'ie past.
Peheheh nah... was helemaal goed zoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leerpuntje voor je volgende huwelijk.
(ik ben dus ook echt zo'n muts die zou zeggen "ik ga heul niet dansen op dit nummer".)
Is niet altijd geheel handigquote:
Moest cif door z'n knieën?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is niet altijd geheel handig![]()
Wij waren best irritant om te fotografen schijnt![]()
Fotograve was ook best klein; dus ze had overal haar stoeltje mee.. te schattig theheheh
Ik ben zelf ook ruim 1.80 meter, dus die hypothetische man zou dan wel heul lang moeten zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is niet altijd geheel handig![]()
Wij waren best irritant om te fotografen schijnt![]()
Fotograve was ook best klein; dus ze had overal haar stoeltje mee.. te schattig theheheh
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh nah... was helemaal goed zoGing ook verder niet om het liedje; maar dat paps als 2de met mij mocht dansen. Je had moeten zien hoe trots ie was
Alsook toen ie mij mocht weg geven in het raadhuis.. Hij was zo trots![]()
Ik ken er één van 2.03 meter. Lang genoeg?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:43 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook ruim 1.80 meter, dus die hypothetische man zou dan wel heul lang moeten zijn![]()
Mijn ex was 2.05m... (en ik ben 1 cm langer dan Priemquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er één van 2.03 meter. Lang genoeg?
Nee... maar ik kreeg af en toe ook een trappetjequote:
Ja echt... als het moment er eenmaal is... Toen hij me weg gaf; zei cif ook lomp "mag ik ze hebben??"quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is nou 1 van de redenen waarom ik zou willen trouwen... Dat lijkt me zo mooi, dat je vader je mag weggeven enzo![]()
(hoewel ik niet zeker weet of mijn vader daar geheel geschikt voor is. Maar ik denk het wel
)
Mwehehehehe. Ik vond 2m met mijn lengte al irritant soms.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn ex was 2.05m... (en ik ben 1 cm langer dan Priem)
Jij staat ook supercute zo even te wachtenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Peheheh nah... was helemaal goed zoGing ook verder niet om het liedje; maar dat paps als 2de met mij mocht dansen. Je had moeten zien hoe trots ie was
Alsook toen ie mij mocht weg geven in het raadhuis.. Hij was zo trots![]()
Bwehehehe. Trappetje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee... maar ik kreeg af en toe ook een trappetje![]()
[..]
Ja echt... als het moment er eenmaal is... Toen hij me weg gaf; zei cif ook lomp "mag ik ze hebben??"Iedereen lachen... Spanning weg
![]()
Thehehequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jij staat ook supercute zo even te wachten![]()
Collega smst net: je bent een echte dame. Dat zijn leuke complimentjes zo op de avond
En dan sta je daar: "hahahaha, leukquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee... maar ik kreeg af en toe ook een trappetje![]()
[..]
Ja echt... als het moment er eenmaal is... Toen hij me weg gaf; zei cif ook lomp "mag ik ze hebben??"Iedereen lachen... Spanning weg
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan sta je daar: "hahahaha, leuk"
En dan zelf zeggen "jonge, dit is een gevoelig moment ja"
En dan heb je een gezelligen bruiloft
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef Mss het volgende:
Mijn vriend en ik zijn even lang volgens mij. Hij is van mening dat hij net een paar cm langer is.
Je sjanscollega?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jij staat ook supercute zo even te wachten![]()
Collega smst net: je bent een echte dame. Dat zijn leuke complimentjes zo op de avond
Nee, gelukkig nietquote:
Hehe, gewoon lekker sjansen met je collega man! Of is-ie niet leuk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nee, gelukkig nietDeze is gewoon heel leuk broer-zus band collega.. maar dan wel heel lief met elkaar omgaan. En hij heeft vrouw en kind dus bij hem durf ik wel
Ze laat je gewoon alleen achterquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Heel onzinnig, maar na het uitzwaaien van m'n moeder voel ik me hier veel eenzamer dan wanneer ik er zelf met de trein heenga.
quote:
Goed hoor.quote:
Vooral van het falen met het drinken ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef megamandy het volgende:
Van het drinken of wat? (heb soms een beetje gelurkt maar ben druk de laatste tijd dus reageer niet meer zo vaak) Zal heus wel meevallen
En nu kun je meer oefenen haha.
Hoewel, je moet natuurlijk wel goed aan je hersens denken
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vooral van het falen met het drinken ja.Komt vast goed, als ik het de volgende keer maar beter doe, hihi.
Mwah, doe HBO, zo hard heb ik die hersenen niet nodig.
Jawel! Ik denk dat hij de allermooiste man is die er rondloopt.. maar ik vind hem wel een beetje gay. Hij draagt van die bootschoenen en noemt me lieverd enzo. Ik heb toch een meer mannelijke man nodig om t sjansen hahaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehe, gewoon lekker sjansen met je collega man! Of is-ie niet leuk?
Pics?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jawel! Ik denk dat hij de allermooiste man is die er rondloopt.. maar ik vind hem wel een beetje gay. Hij draagt van die bootschoenen en noemt me lieverd enzo. Ik heb toch een meer mannelijke man nodig om t sjansen haha
Aaawwhhquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Dit probleem kan ik gelukkig volgende week omzeilen, dan komt ze m'n verjaardag vieren, maar dan ga ik gewoon mee terug naar Amersfoort.
Zo herkenbaar!quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jawel! Ik denk dat hij de allermooiste man is die er rondloopt.. maar ik vind hem wel een beetje gay. Hij draagt van die bootschoenen en noemt me lieverd enzo. Ik heb toch een meer mannelijke man nodig om t sjansen haha
quote:
Ik heb nog wel chips voor je? Maar geen beertjes-chips.quote:
Jaa, zal vast ook wel komen. Maar ik heb het altijd wel een beetje hoor, ook als m'n moeder bij haar vriend ging slapen toen ik nog thuis zat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
AaawwhhAls je je op een gegeven moment echt thuis voelt dan gaat dat vast snel over
Ik heb ook nog een hele zak paprika ribbel chipsquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo herkenbaar!
[..]
[..]
Ik heb nog wel chips voor je? Maar geen beertjes-chips.
Serieus, drie zakken chips hier en ik heb geen zin in chips.
Hoe stuur ik er discreet 1 naar je toe?quote:
Link in DM. En dan ook meteen naar mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe stuur ik er discreet 1 naar je toe?
Link in DM jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Link in DM. En dan ook meteen naar mij.
Ha! Huisgenoot zei dat zij ook niet meer echt iets waard waren in de stad, ook de shotjes idd. Dus het lag niet helemaal aan mij.
It hurts my eyesquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat mens van het centrale SHJN topic kan ook gewoon echt niet fatsoenlijk typen.
Welke?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat mens van het centrale SHJN topic kan ook gewoon echt niet fatsoenlijk typen.
Dat!quote:
Die als laatste heeft gepost!quote:
+1quote:
Dat rosa-mens.quote:
Ik hoop echt dat hij alles meende.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Diconnected het volgende:
Net tijdje gebeld met date, en veel gepraat enzo. En hij vertelde dat ie tegen dat andere wijf heeft gezegd dat ze op kon flikkerenen hij zei dat ie heel graag met mij verder wilt omdat ik veul leuker ben.
Morgen zie ik hem weer, dus hopelijk meent ie alles wat ie zei net aan de telefoon, anders ga ik hem slaan.
Hier komt ook niks, ik wil onweerquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
Volgens mij heb ik heel het onweer gemist.
You 2quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:07 schreef Diconnected het volgende:
Onweer was niet normaal hier trouwensalles trilde en heel veel flitsen, konden echt heel ver kijken enzo
Slaap lekker! En veel plezier morgen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:26 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga naar bedhij komt me al halen om 8u geloof ik
![]()
quote:
Wij hebben gewoon een plastic bankstelquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb net een offerte aangevraagd voor bankstelreiniging. Ding is niet normaal vies gewoon.
Volgende bankstel krijgt een plastic hoes![]()
Wij een leren. Met extra gratissssjjj krassen van de kadden!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een plastic bankstel
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:35 schreef Dwyn het volgende:
Mijn verjaardags/jubilieum/avondje uit eten met de meiden/koninginnedag kilo's zijn er ook eindelijk weer af. Nog 1 kilo tot mijn doel.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:35 schreef Dwyn het volgende:
Mijn verjaardags/jubilieum/avondje uit eten met de meiden/koninginnedag kilo's zijn er ook eindelijk weer af. Nog 1 kilo tot mijn doel.
Yay!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:35 schreef Dwyn het volgende:
Wij ook een leren, met extragratisch twee gaten van Sien d'r nagelsquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij een leren. Met extra gratissssjjj krassen van de kadden!
Nu weer last ja?quote:
NOES!!!! Dat is kut....quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nu weer last ja?![]()
Ik kom voorlopig de deur niet meer uit. Zelfs niet naar het personeelsfeest wat ik zelf organiseer. Vanochtend heeft de losse voortand de genadeklap gehad tijdens het tandenpoetsen, net op het werk wipte ik 'm er zo uit. Hij zat zo los dat ik geen andere keuze had
En mijn eigen tandarts is op vakantie en de dienstdoende tandarts daar moest ik meteen aftikken maar hij wou mij nog niet eens het tarief noemen
* Puckzzz staat compleet voor schut nu......
Voordeel van el cheapo nepleer: dat is dan niet zo ergquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij een leren. Met extra gratissssjjj krassen van de kadden!
Ohjaquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
Onder.....
Boven kan niet he? Maar idd het valt ontzettend op
Sien heeft gewoon twee gaten gehakt in de echten goeden leren bankquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Voordeel van el cheapo nepleer: dat is dan niet zo erg
Hallo gij vloermenschquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik houd van voorjaar
[ afbeelding ]
NOM!
zijn gewoon 400 kcalsquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hallo gij vloermensch
Ziet er goed uit!!!! Omnomnomnomnom
Daarom, lekker ende gezondquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn gewoon 400 kcals
Maar het is ook gezond
Ik ben echt zo geen fruiteter... Kan hier nie warm of koud van worden, helaas... Prop er met moeite een appel en een banaan of zo in op een dag en dat was het dan. En liefst skip ik die ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik houd van voorjaar
[ afbeelding ]
NOM!
Je lakjon is omgevallon.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik houd van voorjaar
[ afbeelding ]
NOM!
Da's precies genoegquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben echt zo geen fruiteter... Kan hier nie warm of koud van worden, helaas... Prop er met moeite een appel en een banaan of zo in op een dag en dat was het dan. En liefst skip ik die ook
400?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zijn gewoon 400 kcals
Maar het is ook gezond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |