Had ook gekund inderdaad.quote:
Uiteraard in de buurt van het CBRquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dat vaak dezelfde stukjes rijden klinkt bekend inderdaad, ik ken nu heel veel straatjes op m'n duim, puur omdat ik er tot in den treure gereden heb met lessen.
Die vlieger gaat bij mij niet opquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dat vaak dezelfde stukjes rijden klinkt bekend inderdaad, ik ken nu heel veel straatjes op m'n duim, puur omdat ik er tot in den treure gereden heb met lessen.
Ook vaak inderdaad.quote:
Da's wel flauw.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die vlieger gaat bij mij niet opcrossen constant door de stad en door dorpjes/snelwegen in de buurt.. maar het meeste zou ik niet herkennen als ik er weer kwam
quote:
Kampioensseks?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
Theheheh tjah vlg mij kunnen ze kampioen worden dus euh.. ik ben benieuwd hoe 'vroeg' ie thuis is vannacht
misschien al rellen in de stad? over half uur begint AZ ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, nondeju, wat is dat met die sirenes vandaag, ze blijven gaan.
Nah, dit was een ambulance richting Koedijk. Maar vanmiddag ook al tig sirenes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien al rellen in de stad? over half uur begint AZ ook
Peheheh nahhhh.... ik denk dat ik al zal slapen als ie thuis komt vannachtquote:
stopt het geluid op de helft alleen bij media player of ook bij vlc?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Sjaan ! Vraagje... ik heb mp4 bestanden.. En die willen hier niet goed afspelen in mediaplayer (ook niet via de divx player of via vlc). Via media player wordt ie vertraagd afgespeeld (beeld; geluid gaat wel goed). Ik heb een converter; waar ik hem naar avi of mpg kan omzetten. Dat lukt; en ik kan het fimpje dan ook kijken; maar ongeveer bij de helft van het filmpje stopt het geluid.
drivers zijn al geupdate alsook de codecs... Enig idee waar ik het fimpje best kan naar converten? Of hoe ik het kan oplossen om het via media player goed te kunnen zien?
Ook bij vlc (en dat is dus na converten); als ik de mp4 gewoon afspeel in vlc dan heb ik geluid maar een stil staand beeld. Bij media player heb ik (als ik originele mp4 bestand afspeel) dat het beeld vertraagd wordt afgespeeld en het geluid normaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
stopt het geluid op de helft alleen bij media player of ook bij vlc?
weirdquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ook bij vlc (en dat is dus na converten); als ik de mp4 gewoon afspeel in vlc dan heb ik geluid maar een stil staand beeld. Bij media player heb ik (als ik originele mp4 bestand afspeel) dat het beeld vertraagd wordt afgespeeld en het geluid normaal.
Als ik hem dus geconvert heb naar een mpg bestand; dan gaat het goed; maar bij de helft van het fimpje stopt het geluid plots...
Ja converten gaat goed.. het is idd gewoon weird.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weird
en je weet zeker dat het converten zelf wel goed gegaan is?
waar komt het originele bestand vandaan? misschien is die gewoon al bagger?
Als hij op de camera goed afspeelt dan is het okay ja. Welke converter gebruikt? Ik zou het nog een keer met een andere converter proberenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja converten gaat goed.. het is idd gewoon weird.
Is van fototoestel van schoonbroer... Die heeft hem als mp4 opgeslagen en op de camera speelt ie het helemaal perfect af. Ik vermoed dat er toch iets scheef zit met mijn drivers of decoders; maar kan het maar niet vindenGa nog eens kijken of ander formaat wellicht uitkomst brengt.... Toch bedankt mede-nerdje-van-me
![]()
Avs video converter. Heeft het altijd goed gedaan..Zal eens even kijken nog.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als hij op de camera goed afspeelt dan is het okay ja. Welke converter gebruikt? Ik zou het nog een keer met een andere converter proberen
Valt hier wel mee eigenlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:58 schreef Diconnected het volgende:
Is het bij jullie ook zo benauwd en plakkerig? Bwuh
Zonde.quote:
Het was 75B heurquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zonde.
Titters. where did they go.
Volgens mijn lief is dan misschien je driver wel een beetje brak of is er toch iets mis gegaan met het converten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Avs video converter. Heeft het altijd goed gedaan..Zal eens even kijken nog.
Ik gok op mijn driversquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:21 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgens mijn lief is dan misschien je driver wel een beetje brak of is er toch iets mis gegaan met het converten.
Of misschien ergens een fout in de encoding
Buuh!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik gok op mijn driversMaar hij is nu bezig met converten naar dvd.. misschien dat dat helpt
En whaoo... onweer.. ik haat onweer....![]()
En uiteraard heb ik net de vaatwasser aangezet
heeft ze nu iets van 50 euro gekocht; zodat ze de 350 euro in haar eigen zakken kan stoppen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Hehe die stomme trien is vandaag in shopping queens ze ziet eruit als een indiaan
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
heeft ze nu iets van 50 euro gekocht; zodat ze de 350 euro in haar eigen zakken kan stoppen?![]()
![]()
Wat een wijf
Wantzz!quote:
OHOHOHOOHOHOHOHOHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |