quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef freecell het volgende:
Hmmm, gegrilde tartaartjes, verse spinazie en aardappeltjes met kruiden uit de ovenWaslekker!
Beetje jammer dat het er net zo hard weer uitkomt
Het is hier al een tijdje aan het bliksemen maar wel droog.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Overigens, vandaag nat geregend?![]()
Hele dag al een stralende zon hier. Net even gewandeld en het was gewoon echt warm!
Nee, stralende, warme dag gehad. En nogquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Hele dag al een stralende zon hier. Net even gewandeld en het was gewoon echt warm!
Idemquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Natuurlijk zijn het twee trompetten hiero.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Trompet in huis is leuk, mits met een goede trompetist![]()
Notting Hill kijkenVoor de 54e keer
Ja, ik was halverwege en *plons* alsof er een emmer omgekeerd werd. Incluus soppende sokken en alles vies baggerig en nat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Getver zeg!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, ik was halverwege en *plons* alsof er een emmer omgekeerd werd. Incluus soppende sokken en alles vies baggerig en nat.
Yes, nieuw onderwerpquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:06 schreef AnneX het volgende:
Vandaag heerlijk in de zon op het terras gelunched.
Broodje zalm én het dorp uit.
@ Steer![]()
![]()
En Memo heb je al antwoord ? van de docent...
Mooi!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Yes, nieuw onderwerpvolgende week met hem zitten en tot n besluit komen wat precies
En hoe was zijn reactie eigenlijk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Yes, nieuw onderwerpvolgende week met hem zitten en tot n besluit komen wat precies
Dat hoop je natuurlijk wel, maar ja...weet je het ook zeker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:42 schreef AnneX het volgende:
Mag al blij zijn dat-ie geen twee vrouwen heeft...![]()
Goed zeg!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:36 schreef AnneX het volgende:
Oh, en mn.X kan inderdaad leuke deuntjes spelen op de
mondharmonika.
/muzikaal.
En scoort nu de volgende.
/klein huis en verzamelen.
Gelukkig géen grote instrumenten.
Nou, het is weer echte Hohner geworden, met schuifje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie er morgen is, mijn bluezzharpie
Wat een gepriegel moet dat zijn... ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
GoedenavondNu ff snel mijn potje Carcassonne afmaken met AnneX
lang leve de iPhone. Zelfs vanavond in de AH nog gespeeld met haar
![]()
Valt meequote:
AT5, Leidseplein!quote:
Wat doet zo'n schuifje precies?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, het is weer echte Hohner geworden, met schuifje.
En het speelt nu zachtjes naast mij op de bank.
En iedere keer telt Draw wel op, alleen raad ik die hook ????niet.
Volgens mij foute letters.
Of zo'n biemerang ?
Weet jij het woord nog bij een zwarte hoek / hockeystick??
Heb geen AT5 helaas, zie alleen wat foto's op Telegraaf.nl maar ben toch nog Notting Hill aan het kijken.. laatste 10 minquote:
Aw, leuk, ga zo lezen of doormailen eigenlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh nog iets gevonden mr.AnHarp : http://www.bartvanderputt(...)ndharmonica%2009.pdf pdfje
Hij vindt het hartstikke leuk dat je de pdf hebt gepost !quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Oh en die chromoharp zat ik net te bekijken
We hebben een band, de mrA en ik
Wel lachen voor op de foto, hè?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Flitst het bij iemand anders ook nog?
Hier nog steeds veel bliksem. Gerommel hoor ik niet echt meer en het heeft ook nog steeds niet geregend maar het blijft flitsen....
Bookmarktt.. oh daar komt mijn 1e harpie vandaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef AnneX het volgende:
Ook leuke info
http://www.mondharmonicaw(...)ategories/Ademhaling
Daar heb ik ook al twee dagen last vanquote:Op donderdag 3 mei 2012 06:58 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen! *gaap*
Ik wordtoch wakker met een gemene keelpijn hier![]()
Zo maar even iets op verzinnen, geen tijd om ziek te worden nu.
En wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:38 schreef borisz het volgende:
. Een van de verdachten van DH schakelt advocaat Enait in
.
Ok. Leren ze hem vast wel af.Kan er niet wakker van liggen en dequote:Op donderdag 3 mei 2012 09:10 schreef borisz het volgende:
Iedereen heeft recht op een advocaat, maar dan nog je hebt advocaten en advocaten.
[ afbeelding ]
Deze pipo wilde niet opstaan voor de rechtbank.
Het nederlandse perspectief is toch godsdienstvrijheid en leven en laten leven?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:22 schreef borisz het volgende:
Meneer met muts op wil vrouwen ook geen handen geven. Dus vanuit Nederlands perspectief een rare vogel.
Geen handen geven is juist reuze slim! Zou heel veel griepepidemiën schelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef freecell het volgende:
Zolang die kerel geen bommen gaat gooien op mensen die wél handen geven, kan ik er eigenlijk niet zo mee zitten.
Waarom zou je mensen dwingen tot lichaamscontact dat ze niet willen.
Ik zou zelfs durven stellen dat hem verplicht een hand laten geven een vorm van aanranding is.
Ik geef jou gelijk, vind t onbeschoft van hem als dat de normale gebruiken zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef borisz het volgende:
Maar wel respect hebben voor de gebruiken die we in NL kennen en daar hoort in NL bij dat je voor de rechtbank opstaat.. Ik vind in dit geval artikel 1 belangrijker dan artikel 6
/Rita Verdonk discussie
Kleertjes zat hier in huis.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Niet teveel weggeven he, er komt nog n kleintje aan
Belgie. ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Kleertjes zat hier in huis.
En ik heb 5 broers en een zus met kinderen. En raad eens waar het heen gaat als het te klein is?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:22 schreef borisz het volgende:
Meneer met muts op wil vrouwen ook geen handen geven. Dus vanuit Nederlands elk perspectief een rare vogel.
FC, omdat hij een functie wilde waarbij mensen ontvangen en dus een hand geven de kern van zijn werk zou zijn. En hij wilde alleen vrouwen geen hand geven, want dat mocht niet van zijn religie. toen dit als discriminatie werd bestempeld mocht het opeens met niemand meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef freecell het volgende:
Zolang die kerel geen bommen gaat gooien op mensen die wél handen geven, kan ik er eigenlijk niet zo mee zitten.
Waarom zou je mensen dwingen tot lichaamscontact dat ze niet willen.
Ik zou zelfs durven stellen dat hem verplicht een hand laten geven een vorm van aanranding is.
Nou, dat zou ik ook behoorlijk storend vinden inderdaadquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:50 schreef Den_Haag het volgende:
Ras-provocateur waar je niks aan hebt behalve jeuk.
Steer en ik zijn het eensquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:45 schreef Den_Haag het volgende:
En als jij principiële bezwaren hebt tegen handenschudden bij het ontvangen van mensen moet je daar misschien je beroepskeuze op aanpassen. Of het melden en de werkgever de keuze geven of zij kunnen leven met de aanpassing in die functie
Lukt nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:53 schreef Bluezz het volgende:
Heb je het er ook eerst via config af gegooid?
Dan ook bij jouquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik ben het eigenlijk wel met je eensch.
Lijkt mij er niks mee te maken te hebben, die Reader.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Potver! Ik heb em eraf kunnen krijgen en weer erop gezet en hij doet het nog niet
Ik heb Adobe Reader 9.5.1 Moet ik die er ook afhalen of heeft dat er niks mee te maken?
Iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij er niks mee te maken te hebben, die Reader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |