Leukquote:
quote:
Thxquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk
[..]Alleen je schoenen vind ik wat minder.
Alsof dat een trend is die pas "net" bestaat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:24 schreef TC03 het volgende:
Je broek in je schoenen/laarzen doen vind ik echt de stomste trend van de afgelopen jaren.
Daavoor moet je dan ook niet van dat soort laarzen dragenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:29 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Alsof dat een trend is die pas "net" bestaat.kom op zeg dat is toch juist het nut van laarzen? Dat je broek/benen niet vies worden. Als je je broek erover heen doet dan kun je net zo goed geen laarzen aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Daavoor moet je dan ook niet van dat soort laarzen dragen
Daar heb je deze voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FREEBAJSKORV
Dus jij zegt dat iedereen met hun broek in hun 'boots' dat doet omdat ze hun broek schoon willen houden? Zo ja, waarom? Ik snap het als een boer dat doet omdat hij over het land loopt, maar normaal gesproken krijg je echt niet zomaar een vieze broek. Mensen doen het gewoon omdat ze het stoer vinden staan, terwijl dat 9 van de 10 keer dus niet zo is.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:29 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Alsof dat een trend is die pas "net" bestaat.kom op zeg dat is toch juist het nut van laarzen? Dat je broek/benen niet vies worden. Als je je broek erover heen doet dan kun je net zo goed geen laarzen aan doen.
Leuk!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:40 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch maar even een zwart ondertruitje gedaan :
[ afbeelding ]
Nouquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Op de ene foto wel je cleavage verbergen en op de andere niet.![]()
Je bent van nature blond. Niet waar?
Dan weet jij nog niet wat ordinair is denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:24 schreef Craptacular het volgende:
Zo zo is het open huis? Ordinair naar mijn smaak. Maar goed whatever floats your boat.
Lekker ding hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:40 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:40 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is misschien ook meer de combinatie van alles hoor. Je tietspleet zal vast veel bekijks hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan weet jij nog niet wat ordinair is denk ik
Maar oke, kan je vinden indeed.
Heeft ze niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Voor hetzelfde geld heeft een ze hoofd als een oorwurm.
Waar maak je je druk om?quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het is misschien ook meer de combinatie van alles hoor. Je tietspleet zal vast veel bekijks hebben.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Het is misschien ook meer de combinatie van alles hoor. Je tietspleet zal vast veel bekijks hebben.
leuk hoor!quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:40 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt, iemand herkent het eindelijk!quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:57 schreef Craptacular het volgende:
Ik maak me nergens druk om joh.
[..]
Vet. Reddit.
Ik wil al tijden een shirt. Maar dan beland je vast met je kop de frontpage...quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bedankt, iemand herkent het eindelijk!
Ziet goed uit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:23 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Haastenrendedeuruit-foto.
Tof! As usualquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:21 schreef SpamNinja het volgende:
Saai en blauw vandaag, mais avec de nouvelles Vans
[ afbeelding ]
Leuk, fijne kleur blauwquote:Op woensdag 9 mei 2012 17:23 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Haastenrendedeuruit-foto.
Ben hier niet bekend, maar kijk stiekem toch vaak even mee en in her defense: ik vind het juist wel mooi als je wat lager uitgesneden truitje aandoet als je grotere borsten hebt.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:47 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja precies, niet dat ik zulke grote borsten heb, maar er is wel wat aanwezig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:52 schreef 86jmt het volgende:
[..]
Ben hier niet bekend, maar kijk stiekem toch vaak even mee en in her defense: ik vind het juist wel mooi als je wat lager uitgesneden truitje aandoet als je grotere borsten hebt.
Als je namelijk een hoger truitje aandoet, lijk je echt zo gigantisch massaal ...
ik zeg, doe gewoon je eigen ding, het staat je prachtig !quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja precies, niet dat ik zulke grote borsten heb, maar er is wel wat aanwezig.
als je gaat zwemmen, zien mensen je ook wel in een bikini. En dat is nog veel meer uitgesneden ook.
Ja, grappig dat je dat zag! Ik had het nog niet eens gezien hahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Leuk, fijne kleur blauw
Het kleurt trouwens ook bij je nagels, had je koude handen?Ik heb dat altijd heel erg, dat mn nagels dan heel blauw worden
When does the narwhal bacon?quote:Op woensdag 9 mei 2012 17:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bedankt, iemand herkent het eindelijk!
ja doe ik ook wel inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:04 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
ik zeg, doe gewoon je eigen ding, het staat je prachtig !
Wel teveel inkijk op de eerste foto.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:40 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meloena van Meloewa.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wel teveel inkijk op de eerste foto.
Dat valt wel mee, zoveel is het echt niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wel teveel inkijk op de eerste foto.
deze was al beschaafd uitgekozenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef sthomass het volgende:
[..]
Het valt trouwens opzich wel mee, komt volgens mij meer door de goede hoek van de foto.
Als je je er maar goed in voeltquote:
Gelukkig dan maarquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, zoveel is het echt niet.
Het is moeilijk iemand te herkennen aan de inkijk..quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Meloewa laat niet haar gezicht zien maar wel haar inkijk
Ze laat het belangrijkste zien inderdaad.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Meloewa laat niet haar gezicht zien maar wel haar inkijk
quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:40 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
ah ditquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:57 schreef VeerEli het volgende:
Guttegut, een meisje post een outfit waar een beetje een borstspleet te zien is en de mannen zitten rechtop (op meerdere manieren) in hun stoel hoor
Als ze een kleine B-cup zou hebben zou het net zo goed diep uitgesneden zijn en zou niemand er van staan te kijken of zelfs ordinair noemen.
Meloewa, gewoon een toffe outfit! Met of zonder tietspleet
Dit soort sneue reactiesquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:24 schreef Craptacular het volgende:
Zo zo is het open huis? Ordinair naar mijn smaak. Maar goed whatever floats your boat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
Wat een gruwelijk mooie tattooquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:47 schreef VeerEli het volgende:
Ook maar weer eens aan outfitje posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is mijn kamerquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ga jij in je spijkerbroek naar de sportschool?
Ik had het meer over je shirtquote:
Omdat er Nike op staat ? Naja dan doet het merk wat het moet doen van Nikequote:Op donderdag 10 mei 2012 17:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik had het meer over je shirtVind het echt een sport-shirt en niet echt een dagelijks gebruik shirt
Meer het '' just do it''quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Omdat er Nike op staat ? Naja dan doet het merk wat het moet doen van Nike: een sportieve indruk achterlaten.
Watquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan niet goed zien wat je aan hebt, er staat een beer voor.
Vet hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef Mindstate het volgende:
thanks atta, joel en nexus; had even een aantal blanco t-shirts en wat stofjes gekocht en door een vriendin er wat pocket tees van laten maken, ik geloof dat ze van die stofjes nog wel wat over heeft.
Nice tattooquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:47 schreef VeerEli het volgende:
Ook maar weer eens aan outfitje posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool man, hoeveel was je er dan voor kwijt als ik vragen mag?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef Mindstate het volgende:
thanks atta, joel en nexus; had even een aantal blanco t-shirts en wat stofjes gekocht en door een vriendin er wat pocket tees van laten maken, ik geloof dat ze van die stofjes nog wel wat over heeft.
@Atta: Ik vind ze zelf onder shorts het vetst maar ze zitten zo comfy...vond het zelf onder chino's nog wel kunnen trouwens
Dit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef Atta-boy het volgende:
Nice die pocket tee en roshes. Zou alleen geen chino dragen op die roshe runs.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:58 schreef Atta-boy het volgende:
Je shirt schijnt door, doe niet zo hoerig
Heheh, beetje sletterig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks! Rest ook bedanktquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat een gruwelijk mooie tattoo![]()
En natuurlijk mag je er zelf ook wezen
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
The fuck, ik dacht eerst dat je een te korte trui aan hadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:07 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |