Watquote:Op donderdag 10 mei 2012 19:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan niet goed zien wat je aan hebt, er staat een beer voor.
Vet hoorquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef Mindstate het volgende:
thanks atta, joel en nexus; had even een aantal blanco t-shirts en wat stofjes gekocht en door een vriendin er wat pocket tees van laten maken, ik geloof dat ze van die stofjes nog wel wat over heeft.
Nice tattooquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:47 schreef VeerEli het volgende:
Ook maar weer eens aan outfitje posten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cool man, hoeveel was je er dan voor kwijt als ik vragen mag?quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef Mindstate het volgende:
thanks atta, joel en nexus; had even een aantal blanco t-shirts en wat stofjes gekocht en door een vriendin er wat pocket tees van laten maken, ik geloof dat ze van die stofjes nog wel wat over heeft.
@Atta: Ik vind ze zelf onder shorts het vetst maar ze zitten zo comfy...vond het zelf onder chino's nog wel kunnen trouwens
Dit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:49 schreef Atta-boy het volgende:
Nice die pocket tee en roshes. Zou alleen geen chino dragen op die roshe runs.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:58 schreef Atta-boy het volgende:
Je shirt schijnt door, doe niet zo hoerig
Heheh, beetje sletterig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks! Rest ook bedanktquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:59 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat een gruwelijk mooie tattoo![]()
En natuurlijk mag je er zelf ook wezen
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
The fuck, ik dacht eerst dat je een te korte trui aan hadquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:07 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik het leuk vind, maar inderdaad mis wel een heel stuk!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:18 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[ afbeelding ]
niet heel duidelijk maar dit
ja telefoonfoto's he, mn camera is niet heel fijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het leuk vind, maar inderdaad mis wel een heel stuk!
H&Mquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:26 schreef purebliss het volgende:
@hiddenresponse
Wat een gave jas! Waar is die van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |