Ook even erbij zeggen dat Dany ergens sterft, worden ze helemaal gekquote:
Men probeert hier alles van boek 5 in spoilers te zetten. Overigens is ADWD inmiddels voor 11 euro te kopen bij Bol.com, dus doen!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:26 schreef Felagund het volgende:
Hier wordt niet gespoild voor boek 5 toch? Dan kan ik veilig blijven komen hier.
Ik snap ze ook wel, op een gegeven moment werd er wel erg veel over de boeken gesproken. Maar aan de andere kant is het wel raar dat in een topic geopend door de boekenfans, die fans juist verjaagd worden.
Hij zat ook niet in het 2e boek, lijkt mequote:
Dat klopt, maar dat is omdat GRRM toen alwist dat die acteur die voor de serie gecast zou worden, die tijd nodig had voor een film.quote:Op donderdag 10 mei 2012 03:01 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij zat ook niet in het 2e boek, lijkt me![]()
Die Ian Whyte is tótáál geen Mountainquote:Op donderdag 10 mei 2012 03:01 schreef Pek het volgende:
[..]
Hij zat ook niet in het 2e boek, lijkt me![]()
Wel apart dat Conan Stevens, de oorspronkelijke Gregor Clegane (en veel overtuigender dan die soepstengel die hem nu speelt), de serie heeft laten schieten voor "The Hobbit", zo te zien. Ik denk niet dat hij een Hobbit speelt, overigens
Ik had hem vorig jaar al gekocht (voor de volle prijsquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Men probeert hier alles van boek 5 in spoilers te zetten. Overigens is ADWD inmiddels voor 11 euro te kopen bij Bol.com, dus doen!
Overigens bekijk ik het andere topic vooral omdat de spoiler discussie, hoe onzinnig ook, best vermakelijk is. En Wihakayda post er soms nog best aardige plaatjes van Reddit op
In 1999?quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:07 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is omdat GRRM toen alwist dat die acteur die voor de serie gecast zou worden, die tijd nodig had voor een film.
Toen ik hem voor het eerst zag, moest ik aan John Cleese in The Holy Grail denken. Dat lijkt me toch niet de bedoelingquote:Op donderdag 10 mei 2012 09:27 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Die Ian Whyte is tótáál geen MountainHij is alleen heel lang, maar totaal niet zo breed en "woest" als Conan S.
Jammer
Wat is dan het logische antwoord? Dat het in het boek niet gebeurt?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ik wil je het logische antwoord wel geven, maar dan krijgen we weer dat boek gezeik :p
Hij is mooi hequote:Op donderdag 10 mei 2012 13:17 schreef Angelof9 het volgende:
Dank, ik heb nu het wolfje op mijn desktop
En een echte wolf ook nog, geen sleehond oid.quote:
Denk je? Lady en Nymeria waren saarloos wolfshondenquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:29 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
En een echte wolf ook nog, geen sleehond oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |