Waren dat Dany's mannen? Of xoaxooxoxoaxx mannen?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:21 schreef Angelof9 het volgende:
Irri zou nog kunnen leven , maar alle anderen die dood in die courtyard lagen?
edit: ik heb de laatste ep ook nog niet gezien.
edit: ik kan hier ook maar beter wegblijven tot vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 mei 2012 14:39 schreef .aeon het volgende:
Volgende week, de Lord of BonesWow, vet zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt weer een lange week denk ik. Maar weer snel verder met lezen dan, nu bijna boek 4 uit.
"He orchestrates Theon's cover-up of the Stark boys' escape by killing two peasant boys of an age with the Starks, and then flaying the corpses to avoid recognition. Theon presents their flayed corpses as the Starks, then has their heads mounted on spikes over the castle walls'quote:Op maandag 14 mei 2012 15:56 schreef Kirov het volgende:
Ik ben een beetje in de war, ik dacht dat Ramsay Snow die zoontjes levend zou villen...
Hij zou ook al moeten zijn getrouwd met lady Hornwood volgens de boeken en op gepakt worden door ser Rodrik. Maar aangezien dat die dood is kan dat ook niet meer.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:58 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
"He orchestrates Theon's cover-up of the Stark boys' escape by killing two peasant boys of an age with the Starks, and then flaying the corpses to avoid recognition. Theon presents their flayed corpses as the Starks, then has their heads mounted on spikes over the castle walls'
Inderdaad... Doen ze het anders op de tv? Misschien is het wel een beetje té goor voor HBO?
quote:Op zondag 13 mei 2012 23:02 schreef Gwywen het volgende:
[..]Damn my curiositySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Ben nog helemaal niet bij boek 5
![]()
...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. erin, kijken hoe gek iedereen wordt in dat andere topic
Beneath the gold, the bitter steel
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien gewoon ophouden met erover te praten. Het is nog zo ver weg in de serie en ik wil het weer vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Klik dan niet op de spoilers!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ok. Kunnen jullie nu stoppen met spoilers dan?
Ik vind het ook heel naar dat ik nu zo'n spoilerbitch aan het uithangen ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okay ik houd al op.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
Maak anders een spoiler topic tot en met het een na laatste boek \o/quote:Op maandag 14 mei 2012 19:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok ok. Kunnen jullie nu stoppen met spoilers dan?
Ik vind het ook heel naar dat ik nu zo'n spoilerbitch aan het uithangen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |