Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Je bent gewoon slechtquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:17 schreef Rijst het volgende:
Godver GEEFT. Door jou kut posts over Rick Ross schoot ik in de lach en was ik vergeten dat ik op een Suarez zat te bieden. Die is nu verkocht aan iemand anders.
Is goedquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak ja. Oke punt erachter en KLAAR.
Ging er door in een uurtje, w00t!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
Jeez, het vorige topic, wat een teringzooitje
Nee ik ook niet, heb steeds de neiging om hem dan maar openbid te gooien, maar kan dat nog weerstaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:20 schreef dion_v_k het volgende:
Ik krijg verdomme mijn brasilvers maar niet verkocht
Met minder mensen denk ik wel.quote:
Doen wij ook wel eens, houd gewoon je positiequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met minder mensen denk ik wel.
Met 7 man in 1x spelen is moeilijker dan je denkt
Achja, ik kan niet ga naar PSV-Adoquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb net Neto Berola verkocht voor 13,5k, die gast heeft me ooit nog eens 25k gekostquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef Papiafca het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, heb steeds de neiging om hem dan maar openbid te gooien, maar kan dat nog weerstaan
Is moeilijk, ikzelf speel CAM maar moet soms dan weer meeverdedigen omdat we anders een tegendoelpunt krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doen wij ook wel eens, houd gewoon je positie
(ook als je lb speelt)
Omdat jij daarvoor de bal verspeeldquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is moeilijk, ikzelf speel CAM maar moet soms dan weer meeverdedigen omdat we anders een tegendoelpunt krijgen.
Ohjee en dan kan niemand een positie overpakken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is moeilijk, ikzelf speel CAM maar moet soms dan weer meeverdedigen omdat we anders een tegendoelpunt krijgen.
Ik had een prachtig doelpuntquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:29 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat jij daarvoor de bal verspeelt
Denk je dat we dan weer gaan winnen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef Rijst het volgende:
Zullen we onze club verwijderen en een nieuwe starten?
Hoezo datquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef Rijst het volgende:
Zullen we onze club verwijderen en een nieuwe starten?
Toch ben ik tot nu toe in elke club topscorer geweestquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:29 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat jij daarvoor de bal verspeeld
HarHarHar!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat was de harregarre-grap voor Rijst/Noir/Pascal/BDIL maar die reageren niet
Jij pakt de fijnste positie en als CAM moet je assisten leverenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toch ben ik tot nu toe in elke club topscorer geweest
Hoe vaak ga je dat nog zeggenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
hahahhahahhahahquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doen wij ook wel eens, houd gewoon je positie
(ook als je lb speelt)
Elke keer als mensen me afzeikenquote:
Klopt, stuk makkelijk met paar personen, verdedigen is al een stuk moeilijker als je maar 1 speler bent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verwijder dam maar en nodig me weer uit hahahquote:
Mag ik ook een keer op je PS4 spelen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik doe vanavond ook wel mee met clubs PS4
Ja en!?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zegt de man die meedeed aan World Cyber games
...quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja zo van: Ja wel een beetje goed hadh kom ik in binnen zo van: Mag ik de Ps4 aan doen mam? Zegt ze ja tuurlijk man ik doe zo de Ps4 aan haha echt prachtige gewoon die graphics lijkt alsof ik in disney world beland ben haha ja jaha djaj en dan zo van goeie goal ooh goallazo fucking goed goal hahaha vet mooi zo van kom spel ''Kom spele kom spele'' haha vet mooi toch en dan op de graphics ja toch 10/10quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mag ik ook een keer op je PS4 spelen?
Hoe zijn de graphics?
Chelsea hoeft niet te voetballen hequote:
Exactlyquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Chelsea hoeft niet te voetballen he, dan heeft hij alle tijd van de wereld.
FC Bazen van FOKquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:32 schreef Rijst het volgende:
Wat wordt onze nieuwe clubnaam? FC Je bent gewoon slecht is te lang zeker?
NIET VERWIJDEREN! KARMA GAAT JE VERMOORDEN!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:32 schreef Rijst het volgende:
Wat wordt onze nieuwe clubnaam? FC Je bent gewoon slecht is te lang zeker?
of Marcel hahhaaquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
NIET VERWIJDEREN! KARMA GAAT JE VERMOORDEN!
Vanavondquote:
Nou?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
Jezus, hoezo topic snel erdoorheenIemand linkje TOTW?
Kijk, dat is nou een echte fanquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:36 schreef Reemi het volgende:
Chelsea speelt om 19:45 en GJE weet het niet eens.
Ik moet hier ook alles zelf doenquote:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dfQIrBuEbdrY1quote:
Engelse tijd natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:36 schreef Reemi het volgende:
Chelsea speelt om 19:45 en GJE weet het niet eens.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dfQIrBuEbdrY1
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dfQIrBuEbdrY1
Ik ga nooit weg bij FC Stoereboii, dan ben ik niet meer 'speler bij 1 club'.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:36 schreef Rijst het volgende:
Jawellllllll. Lekkere nieuwe start en dan kan ik ook 1 op 1 lopen
Die van 25k zijn te slecht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:37 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat zijn die promo pack's van 25k precies? 12 spelers en meer kans op rare, nog 1,5 uur te koop. Is jumbo of die beter?
Ik zou die jumbo doen, 7 raresquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:37 schreef Duuc-nl het volgende:
Wat zijn die promo pack's van 25k precies? 12 spelers en meer kans op rare, nog 1,5 uur te koop. Is jumbo of die beter?
Maar dan kan mijn mama me wel roepen zo om te komen eten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:39 schreef BDIL het volgende:
Rijst ga we dan nu aan de slag ofOm punten binnen te halen ?
Hoeveel diving?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:40 schreef Reemi het volgende:
Suarez 92 schieten omdat hij een goal vanaf de middellijn maakte. EA
.
Ik wil ook in de spitssssquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, we gaan weer oldskool. Jij ST, Rijst en Cw00k op RAM en LAM en ik CAM + any.
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, we gaan weer oldskool. Jij ST, Rijst en Cw00k op RAM en LAM en ik CAM + any.
Ben ik nou buiten geslotenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lees de editquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mannetje CAM maken en de ANY pakken jonge jogne
2 spitsen systeem.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar dan winnen we niet. DAT WIL JE TOCH!?!
Nee, jij bent tantoe goed de vleugel. #NoJokequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ben ik nou buiten geslotenZo slecht speelde ik nie
Ik ga ieder moment etenquote:
En nog 2 goaltjes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:40 schreef Reemi het volgende:
Suarez 92 schieten omdat hij een goal vanaf de middellijn maakte. EA
.
Eerste hit op google?quote:
Nee ik lul maar watquote:
Spier heeft meer massa dan vetquote:
15- 25 is normale bf % hij zo richtng een bodybuilder gaan 5%quote:
quote:
Mag Janko in de spitsquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand helpen om deze hybrid af te maken?
Zilvers en goud, budget is 40K nog voor resterende troep.
Hulk moet er sowieso in en Danilo niet.
http://www.futhead.com/12/squad/640134
Ik zit niet bij clubs!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik, jij gekkezuiden en nog zon gast uit utreg
kom er dan bijquote:
Dan moet je wel 2 meter zijnquote:
Neequote:
geef maarquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Welke tjap wilt trouwens ook managerrechten in de club?
Geen zin om steeds in te loggen om iemand erin te laten
FC PINOquote:
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:
Accepteer mij heb ook net verzoek gestuurd, ik ben geen SerGeNBanG51quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heet er iemand SerGeNBanG51 hier?
Die wilt joinen
Dus je hebt nu:quote:
Beter speel jed it keer ook overquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Accepteer mij heb ook net verzoek gestuurd, ik ben geen SerGeNBanG51
Wij hadden gister toch al gespeeld?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Accepteer mij heb ook net verzoek gestuurd, ik ben geen SerGeNBanG51
Ja, nee niet eruit gestapt. Verwijderd??quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wij hadden gister toch al gespeeld?
Ben je eruit gestapt?
kom clubben?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef OmniRocket het volgende:
pff 3-1 verloren.. tegenstander helemaal weggespeeld.. maar gewoon standaard schoten werden gepakt door valdes, en mijn keeper deed supervaag...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef OmniRocket het volgende:
pff 3-1 verloren.. tegenstander helemaal weggespeeld.. maar gewoon standaard schoten werden gepakt door valdes, en mijn keeper deed supervaag...
Doe normaal gekquote:
Jij was ook anyquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Ik had in 2wedstrijden 75 de bal gepast en jij 13x
je paste zeker 62 keer naar de tegenstander en 13 keer naar hem?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Ik had in 2wedstrijden 75 de bal gepast en jij 13x
Als het goed is wel ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus je hebt nu:
Wifimodem van Ziggo > Draadje > Router > Xbox?
Misschienquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
je paste zeker 62 keer naar de tegenstander en 13 keer naar hem?
Eerst zeker wetenquote:
FC PINOquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:55 schreef OmniRocket het volgende:
welke club jongens? dan kan ik invite vragen
FC Pinoquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:55 schreef OmniRocket het volgende:
welke club jongens? dan kan ik invite vragen
Omdat FC Utrechtquote:
Varela - Wolfswinkel - Hulkquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand helpen om deze hybrid af te maken?
Zilvers en goud, budget is 40K nog voor resterende troep.
Hulk moet er sowieso in en Danilo niet.
http://www.futhead.com/12/squad/640134
Join die party mah niggaquote:
Spoken!quote:
kom nou maarquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
NEE BLIJKBAAR MAG IK NIET MEER IN DE SPITS
Wtf, ik was precies hetzelfde aan het doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GJE = Doug. [ afbeelding ]
GJE = waz met jouquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wtf, ik was precies hetzelfde aan het doen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat?quote:
Sluit je toetsenbord er op aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat is typen op de ps3 verschrikkelijk irritant
lolquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt. ik denk dat een usb toetsenbord gewoon het handigst is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:12 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Vriend van me, heeft ps3 toetsenbord, is nutteloos zegt ie
Dat bedoelt Reemi ook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:12 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je pc toetsenbord er op aansluiten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:12 schreef Pietjuuhh het volgende:
[..]
Dit dusquote:
Nooit geweten, via de USB ingang of wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je pc toetsenbord er op aansluiten.
[..]
Dit dus
yupquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nooit geweten, via de USB ingang of wat?
Ja, en dan werkt hij direct.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nooit geweten, via de USB ingang of wat?
Helemaal nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Isaac rot op man, elke bal die je krijgt probeer je te schieten. Vind je het gek dat je geen bal krijgt![]()
!!!
Is het een idee om irritaties over clubs in het gewone fifa 12 forum te bespreken ? Hoort niet bij FUT en is gruwelijk irritant om doorheen te worstelen als je terug leest. Bovendien houdt dat de sfeer hier beter, wat steeds lastiger lijkt te worden hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
Isaac rot op man, elke bal die je krijgt probeer je te schieten. Vind je het gek dat je geen bal krijgt![]()
!!!
Volgens mij vragen de niet-clubbers hier al maanden om, maar het heeft weinig resultaat. Grootste probleem ligt bij de mods volgens mij..die willen geen apart clubs-topicquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is het een idee om irritaties over clubs in het gewone fifa 12 forum te bespreken ? Hoort niet bij FUT en is gruwelijk irritant om doorheen te worstelen als je terug leest. Bovendien houdt dat de sfeer hier beter, wat steeds lastiger lijkt te worden hier.
Het moest er even uit sorry.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is het een idee om irritaties over clubs in het gewone fifa 12 forum te bespreken ? Hoort niet bij FUT en is gruwelijk irritant om doorheen te worstelen als je terug leest. Bovendien houdt dat de sfeer hier beter, wat steeds lastiger lijkt te worden hier.
Niet iedereen heeft een PC in de buurt, en sommigen kunnen geen IRC Client installeren op hun telefoon oid, dat soort kleine dingetjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij vragen de niet-clubbers hier al maanden om, maar het heeft weinig resultaat. Grootste probleem ligt bij de mods volgens mij..die willen geen apart clubs-topic
Ik snap alleen niet waarom die clubbers hier niet gewoon op IRC ofzo gaan zitten.
Amen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil idd wel skypen met club maar de ene wilt het niet instaleren, de andere heeft dan weer geen headset,etc.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij vragen de niet-clubbers hier al maanden om, maar het heeft weinig resultaat. Grootste probleem ligt bij de mods volgens mij..die willen geen apart clubs-topic
Ik snap alleen niet waarom die clubbers hier niet gewoon op IRC ofzo gaan zitten.
.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De sfeer is de laatste topics al een stuk minder (gek genoeg nadat je ban er weer af was). Hoor al links en rechts mensen klagen dat het niet tof meer is hier. Geeft dat niet te denken?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een PC in de buurt, en sommigen kunnen geen IRC Client installeren op hun telefoon oid, dat soort kleine dingetjes
koning Toefjes has spoken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De sfeer is de laatste topics al een stuk minder (gek genoeg nadat je ban er weer af was). Hoor al links en rechts mensen klagen dat het niet tof meer is hier. Geeft dat niet te denken?
Ja het is totaal mijn schuld etc.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De sfeer is de laatste topics al een stuk minder (gek genoeg nadat je ban er weer af was). Hoor al links en rechts mensen klagen dat het niet tof meer is hier. Geeft dat niet te denken?
Awwwquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja het is totaal mijn schuld etc.
En natuurlijk vat het genie het weer zo op..quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja het is totaal mijn schuld etc.
Iemand nog t/c?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:26 schreef Walxie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/632082
Ik twijfel of ik me team hiernaar zou ombouwen, lijkt me wel een bazenvoorhoede..![]()
Ik denk dat het door mij komt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is 'ie voor erbij?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:40 schreef Walxie het volgende:
[..]
Er staat toch beetje ombouwen, doe die ogen eens open..
racist vieze racistr acist vieze racist racist vieze racist racist vieze racistquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:40 schreef Walxie het volgende:
[..]
Er staat toch beetje ombouwen, doe die ogen eens open..
Dan ga ik het niet doen, heb nu Remy - Gameiro en op de CAM Ménez en als pinchitter in de spits IF Berbaquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is 'ie voor erbij?
Grapjen. Sowieso gaat Kandji je keihard tegenvallen op deze manier.
Editquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:43 schreef Rijst het volgende:
Dit is al de zoveelste keer heIk ben er echt klaar mee. TR gestuurd.
En nee, je doet zelf niks eh maar ik ga je niet reporten ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:43 schreef Rijst het volgende:
Dit is al de zoveelste keer heIk ben er echt klaar mee. TR gestuurd.
Holy..quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:44 schreef marcie216 het volgende:
wat gaat clubben slecht man, ik stop en ga zo naar psv.
Mooiquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:44 schreef el-blanchito het volgende:
Ja, mijn computer doet weer normaal! Hulde GJE hulde!
Net of je van psv wijzer wordtquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:44 schreef marcie216 het volgende:
wat gaat clubben slecht man, ik stop en ga zo naar psv.
De spitsen krijgen gewoon amper ballen, moeten echt andere opstelling gaan spelen, misschien 4-3-3 ofso..
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan die scene van Rush Hour
Ik vraag alleen maar of dat team voor erbij is en dan begin jij gelijk over m'n ogen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:44 schreef Walxie het volgende:
[..]
En nee, je doet zelf niks eh maar ik ga je niet reporten ofzo
Deep down in dat kleine Aziatische lichaampje..quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of dat team voor erbij is en dan begin jij gelijk over m'n ogen.Denk je dat ik dat leuk vind ofzo?
Je weet dat ik het niet leuk vind, en dan ga je janken als ik over je ogen begin..quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of dat team voor erbij is en dan begin jij gelijk over m'n ogen.Denk je dat ik dat leuk vind ofzo?
Die is zó oudquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:50 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Dat t-shirt hahahahahahahahahha
Net als jijquote:
Toefjes?! Help!quote:
Iedereen haakt af na 1 potquote:
Neemt niet weg dat 'ie leuk blijft hoor, rustigquote:
Alleen omdat ik die vraag stel ga je mij gelijk discrimineren?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:49 schreef Walxie het volgende:
[..]
Je weet dat ik het niet leuk vind, en dan ga je janken als ik over je ogen begin..![]()
Wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten
[ afbeelding ]
Ik troll nu , cause i canquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iedereen haakt af na 1 pot
[..]
Neemt niet weg dat 'ie leuk blijft hoor, rustig
Ik vind het ook niet 'leuk', dat weet je zelf ook wel Rijst..quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alleen omdat ik die vraag stel ga je mij gelijk discrimineren?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |