Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Je bent gewoon slechtquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:17 schreef Rijst het volgende:
Godver GEEFT. Door jou kut posts over Rick Ross schoot ik in de lach en was ik vergeten dat ik op een Suarez zat te bieden. Die is nu verkocht aan iemand anders.
Is goedquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak ja. Oke punt erachter en KLAAR.
Ging er door in een uurtje, w00t!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
Jeez, het vorige topic, wat een teringzooitje
Nee ik ook niet, heb steeds de neiging om hem dan maar openbid te gooien, maar kan dat nog weerstaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:20 schreef dion_v_k het volgende:
Ik krijg verdomme mijn brasilvers maar niet verkocht
Met minder mensen denk ik wel.quote:
Doen wij ook wel eens, houd gewoon je positiequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met minder mensen denk ik wel.
Met 7 man in 1x spelen is moeilijker dan je denkt
Achja, ik kan niet ga naar PSV-Adoquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met minder mensen denk ik wel.
Met 7 man in 1x spelen is moeilijker dan je denkt
Ik heb net Neto Berola verkocht voor 13,5k, die gast heeft me ooit nog eens 25k gekostquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef Papiafca het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, heb steeds de neiging om hem dan maar openbid te gooien, maar kan dat nog weerstaan
Is moeilijk, ikzelf speel CAM maar moet soms dan weer meeverdedigen omdat we anders een tegendoelpunt krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doen wij ook wel eens, houd gewoon je positie
(ook als je lb speelt)
Omdat jij daarvoor de bal verspeeldquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is moeilijk, ikzelf speel CAM maar moet soms dan weer meeverdedigen omdat we anders een tegendoelpunt krijgen.
Ohjee en dan kan niemand een positie overpakken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is moeilijk, ikzelf speel CAM maar moet soms dan weer meeverdedigen omdat we anders een tegendoelpunt krijgen.
Ik had een prachtig doelpuntquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:29 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat jij daarvoor de bal verspeelt
Denk je dat we dan weer gaan winnen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef Rijst het volgende:
Zullen we onze club verwijderen en een nieuwe starten?
Hoezo datquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef Rijst het volgende:
Zullen we onze club verwijderen en een nieuwe starten?
Toch ben ik tot nu toe in elke club topscorer geweestquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:29 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat jij daarvoor de bal verspeeld
HarHarHar!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat was de harregarre-grap voor Rijst/Noir/Pascal/BDIL maar die reageren niet
Jij pakt de fijnste positie en als CAM moet je assisten leverenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toch ben ik tot nu toe in elke club topscorer geweest
Hoe vaak ga je dat nog zeggenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toch ben ik tot nu toe in elke club topscorer geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |