Deze bedoel je danquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:13 schreef Estolan het volgende:
[..]
Das de verkeerde. Ik heb het over de nieuwe tussen de ¤949 & ¤1150
Yezzquote:
Intro is van Wiki, en text bij foto's is van mijn FB, waar ook vrienden van MasterChef Australia zittenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk maar NL's kan ik ook lezen hoor
Is dateen heavy duty ofzo? Wat een prijs zeg...quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Estolan het volgende:
Iemand goede adressen voor scherpe prijs voor de 5KSM7580XFP ( parelmoer )?
De nieuwe dus, tussen de ¤949 & ¤1150 in NL shops
Deze:
[ afbeelding ]
Nee de prof versie voor de consument. Nog 1klasse hoger dan de heavy dutyquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:58 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Is dateen heavy duty ofzo? Wat een prijs zeg...
Ik zit ook te kijken naar zo'n ding maar ze blijven aan de prijs, vooral die met de glazen komquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:30 schreef Estolan het volgende:
Hierbij mij 1e aankoop, de Blender:
[ afbeelding ]
en de 1e blends
[ afbeelding ]
blueberry, strawberry, rasberry & banana's with milk
[ afbeelding ]
Apple, pear, banana & watermelon smoothy
[ afbeelding ]
Smoothy with mango, strawberry & white grapes!
[ afbeelding ]
Strawberry smoothy
[ afbeelding ]
Fresh watermelon, banana & mango yogurt smoothy
[ afbeelding ]
Homemade pumpkin soup with samosa's
nu wel met gratis 0.75L beker erbij ( a 49euro )quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken naar zo'n ding maar ze blijven aan de prijs, vooral die met de glazen kom
Geen scherpere prijs, maar wel uit voorraad leverbaar. Wat scherpere prijzen zal je weinig vinden. De importeur houdt de marges gelijk voor iedereen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Estolan het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Zoiets dacht ik al, denk dat in DUI ze ook zga even duur zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:44 schreef Fixers het volgende:
[..]
Geen scherpere prijs, maar wel uit voorraad leverbaar. Wat scherpere prijzen zal je weinig vinden. De importeur houdt de marges gelijk voor iedereen.
I knowquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef Fixers het volgende:
Er is één centrale importeur voor heel Europa. Die houdt de prijsstunterij binnen de perken zodat er nog vakhandels zijn die ook dat soort machines willen verkopen.
Nicequote:Op zondag 6 mei 2012 19:55 schreef Mariax het volgende:
Ik heb afgelopen week bij een wedstrijd een zwarte Artisan gewonnenWas door het dolle heen, wil er al een sinds ik klein ben.
Meteen slagroom geklopt, chocoladecakejes en vier monchoutaarten voor de theetuin gemaakt.
Heb de dag erna een pastapress besteld, hopen dat dat een succes is. Dus als die binnen is veel pasta maken en ook een paar lekkere pizza's maken.
Alle NL online shops zijn KA dealerquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:15 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben om en ga ook een artisan kopen! Omdat onze dolce gusto wit is wil ik een matchende kitchenaid. Zijn er nog goede online-shops die jullie aanbevelen? Of boeit het niet waar ik hem koop ivm carry-in garantie?
Niet dit type maar volgens mij de opvolger ervan (kleur helaas rood, misschien hebben ze ook andere kleuren).quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Estolan het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
De Heavy Duty is het oudere "semi-prof" model. En die is nu rond de ¤600quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:35 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Niet dit type maar volgens mij de opvolger ervan (kleur helaas rood, misschien hebben ze ook andere kleuren).
De HeavyDuty KSM 7591XER:
http://www.ebay.nl/itm/Ki(...)&hash=item231b98c59c
899,- en 22,- verzendkosten.
Heavy Duty is ook een model in de nieuwe serie van drie grote modellen: Heavy Duty, Artisan en de Commercial.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:18 schreef Estolan het volgende:
[..]
De Heavy Duty is het oudere "semi-prof" model. En die is nu rond de ¤600
In nederlandse webshops koop je 'm voor hetzelfde bedrag, maar met gratis verzenden. Inclusief nederlandse wet koop op afstand en garantievoorwaarden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:35 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Niet dit type maar volgens mij de opvolger ervan (kleur helaas rood, misschien hebben ze ook andere kleuren).
De HeavyDuty KSM 7591XER:
http://www.ebay.nl/itm/Ki(...)&hash=item231b98c59c
899,- en 22,- verzendkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |