Deze bedoel je danquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:13 schreef Estolan het volgende:
[..]
Das de verkeerde. Ik heb het over de nieuwe tussen de ¤949 & ¤1150
Yezzquote:
Intro is van Wiki, en text bij foto's is van mijn FB, waar ook vrienden van MasterChef Australia zittenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk maar NL's kan ik ook lezen hoor
Is dateen heavy duty ofzo? Wat een prijs zeg...quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Estolan het volgende:
Iemand goede adressen voor scherpe prijs voor de 5KSM7580XFP ( parelmoer )?
De nieuwe dus, tussen de ¤949 & ¤1150 in NL shops
Deze:
[ afbeelding ]
Nee de prof versie voor de consument. Nog 1klasse hoger dan de heavy dutyquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:58 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Is dateen heavy duty ofzo? Wat een prijs zeg...
Ik zit ook te kijken naar zo'n ding maar ze blijven aan de prijs, vooral die met de glazen komquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:30 schreef Estolan het volgende:
Hierbij mij 1e aankoop, de Blender:
[ afbeelding ]
en de 1e blends
[ afbeelding ]
blueberry, strawberry, rasberry & banana's with milk
[ afbeelding ]
Apple, pear, banana & watermelon smoothy
[ afbeelding ]
Smoothy with mango, strawberry & white grapes!
[ afbeelding ]
Strawberry smoothy
[ afbeelding ]
Fresh watermelon, banana & mango yogurt smoothy
[ afbeelding ]
Homemade pumpkin soup with samosa's
nu wel met gratis 0.75L beker erbij ( a 49euro )quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken naar zo'n ding maar ze blijven aan de prijs, vooral die met de glazen kom
Geen scherpere prijs, maar wel uit voorraad leverbaar. Wat scherpere prijzen zal je weinig vinden. De importeur houdt de marges gelijk voor iedereen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Estolan het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Zoiets dacht ik al, denk dat in DUI ze ook zga even duur zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:44 schreef Fixers het volgende:
[..]
Geen scherpere prijs, maar wel uit voorraad leverbaar. Wat scherpere prijzen zal je weinig vinden. De importeur houdt de marges gelijk voor iedereen.
I knowquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:59 schreef Fixers het volgende:
Er is één centrale importeur voor heel Europa. Die houdt de prijsstunterij binnen de perken zodat er nog vakhandels zijn die ook dat soort machines willen verkopen.
Nicequote:Op zondag 6 mei 2012 19:55 schreef Mariax het volgende:
Ik heb afgelopen week bij een wedstrijd een zwarte Artisan gewonnenWas door het dolle heen, wil er al een sinds ik klein ben.
Meteen slagroom geklopt, chocoladecakejes en vier monchoutaarten voor de theetuin gemaakt.
Heb de dag erna een pastapress besteld, hopen dat dat een succes is. Dus als die binnen is veel pasta maken en ook een paar lekkere pizza's maken.
Alle NL online shops zijn KA dealerquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:15 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ben om en ga ook een artisan kopen! Omdat onze dolce gusto wit is wil ik een matchende kitchenaid. Zijn er nog goede online-shops die jullie aanbevelen? Of boeit het niet waar ik hem koop ivm carry-in garantie?
Niet dit type maar volgens mij de opvolger ervan (kleur helaas rood, misschien hebben ze ook andere kleuren).quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef Estolan het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
De Heavy Duty is het oudere "semi-prof" model. En die is nu rond de ¤600quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:35 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Niet dit type maar volgens mij de opvolger ervan (kleur helaas rood, misschien hebben ze ook andere kleuren).
De HeavyDuty KSM 7591XER:
http://www.ebay.nl/itm/Ki(...)&hash=item231b98c59c
899,- en 22,- verzendkosten.
Heavy Duty is ook een model in de nieuwe serie van drie grote modellen: Heavy Duty, Artisan en de Commercial.quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:18 schreef Estolan het volgende:
[..]
De Heavy Duty is het oudere "semi-prof" model. En die is nu rond de ¤600
In nederlandse webshops koop je 'm voor hetzelfde bedrag, maar met gratis verzenden. Inclusief nederlandse wet koop op afstand en garantievoorwaarden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:35 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
Niet dit type maar volgens mij de opvolger ervan (kleur helaas rood, misschien hebben ze ook andere kleuren).
De HeavyDuty KSM 7591XER:
http://www.ebay.nl/itm/Ki(...)&hash=item231b98c59c
899,- en 22,- verzendkosten.
Had het over de K5 serie, zelfde maar andere kleur. Die is goedkoper, maar dus oud modelquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
In nederlandse webshops koop je 'm voor hetzelfde bedrag, maar met gratis verzenden. Inclusief nederlandse wet koop op afstand en garantievoorwaarden.
Ok, de nieuwe is dus NIET de heavy duty!quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:21 schreef Fixers het volgende:
Ik heb het ook over de nieuwe, met 6,9 liter inhoud. De oude K5/K50 gaan naar verluidt uit assortiment.
En die van ¤999 en ¤1199 zijn dan??quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:29 schreef Fixers het volgende:
Dat is 'ie wel. Om het makkelijk te maken hebben ze de namen gerecycled. Er zijn dit seizoen drie nieuwe mixers geintroduceerd op de europese markt. Alledrie zijn ze gebasseerd op dezelfde 500watt/1.3pk motor en hebben een 6,9liter kom. De verschillen tussen de drie zijn vooral cosmetisch. Van duur naar goedkoop is er de heavy duty, artisan en commercial (al heb ik de laatste nog niet in mijn handen gehad).
Die van ¤999 is de artisan en die van ¤1099 is de commercial. Verschil zit 'm in het materiaal van de kloppers en de aanwezigheid van een noodstop en veiligheidskooiquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:42 schreef Estolan het volgende:
[..]
En die van ¤999 en ¤1199 zijn dan??
Volgens het boek zijn het niet de HD modellen
Ja ok, dat zei ik dus eerder alquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:57 schreef Fixers het volgende:
[..]
Die van ¤999 is de artisan en die van ¤1099 is de commercial. Verschil zit 'm in het materiaal van de kloppers en de aanwezigheid van een noodstop en veiligheidskooi
En waar is dit op gebaseerd?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:37 schreef Fixers het volgende:
Je koopt beter een Magimix. Meer machine voor je geld, meer accessoires beschikbaar, accessoires en reserve-onderdelen makkelijker te verkrijgen, betere importeur, betere garantievoorwaarden.
Ik vind ¤299 niet mega aan de prijsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:29 schreef Fixers het volgende:
Ik verkoop die dingen al 5 jaar, zowel Magimix als Kitchenaid.
Garantie zegt ook niet altijd allesquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:47 schreef Fixers het volgende:
Magimix 3200 xl geeft hetzelfde voor 279,-. Grote kom is dan een fractie kleiner, kleine kom is weer groter. De garantie van de Kitchenaid weet ik zo niet uit mijn hoofd, magimix heeft het net opgerekt van 12, naar 20 jaar voor de motor (3 jaar op de rest).
Klopt, maar dat ik regelmatig kommen verkoop voor machines van 15+ jaar oud zegt wel een heleboel.quote:
Uhm jij hebt het over de KA standmixerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef Sorella het volgende:
Ik heb beide, de kitchen aid artisan en de magimix 3200xl.
Kitchen aid maakt makkelijker schoon, kneedt makkelijker deeg en klopt beter slagroom en eiwit.
Kleine hoeveelheden schaven en raspen gaat vlugger met de magimix, grote hoeveelheden doe ik met de ka.
De magimix hakt, de kitchenaid niet.
Ka geeft 5 jaar garantie op de artisan mixers, de magimix 12 jaar op de motor en 2 jaar op de rest.
Ka heeft mij +- 800 gekost rvs kom, 6 schijven, worstmaker, kneedhaak, menghaak, garde, groente/fruitkegel,koekjesding (met extra glazen kom, worstvuller en flexibele menghaak apart gekocht).
Magimix heeft mij 279 gekost met de specs boven mij alleen met een midikom erbij en mocht 2 extra gratis schijven erbij bestellen.
Ook al is KA een groot gebruikersmerk in de VSquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:03 schreef Fixers het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ik regelmatig kommen verkoop voor machines van 15+ jaar oud zegt wel een heleboel.
Plus schoenmakers moeten bij hun leest blijven. KitchenAid is het consumentenbroertje van Hobart, de uitvinder van de planeetmenger. Magimix is het consumentenzustje van Robot-Coupe, de uitvinder van de foodprocessor. Ik heb me ooit laten vertellen dat de K-Aid foodprocessors gelicenseerde kopiën zijn van oude magimix modellen. Maar dat gerucht heb ik nooit bevestigd gezien.
Ik ben wellicht wat bevooroordeeld, maar in het totaalplaatje met service, uitbreidbaarheid en beschikbaarheid van onderdelen vind ik Magimix als foodprocessor een betere keuze.
Is dat niet de Classic?quote:Op maandag 21 mei 2012 09:01 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ben ook aan het kijken naar een kitchenaid; Is de 5K45SSEWH het oude model? Ik zie dat dit het 250 watt model is en de nieuwe heeft 300 watt. Merk je daar nou veel van ?
Ja, wat bedoel je met gewoon? Het is een Foodprocesor, zoals ook andere merken ze hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:18 schreef ASSpirine het volgende:
De laatste ziet er eerlijk gezegd niet zo spectaculair uit... Is dat een gewone foodprocessor?
Bedoel er niks mee hoorquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:27 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja, wat bedoel je met gewoon? Het is een Foodprocesor, zoals ook andere merken ze hebben.
Grote + kleine kom, diverse schaven en mesjes enz
Oh ja vanaf schuin boven geschotenquote:Op donderdag 31 mei 2012 18:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Bedoel er niks mee hoor
Vind de foto beetje vreemd, lijkt alsof de toevoer bijna even groot is in diameter als de kom zelf.
Dat is dan best wel groot.quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:46 schreef Estolan het volgende:
[..]
Oh ja vanaf schuin boven geschoten
Nee opening is bijna de helft
En dan? Converter?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:26 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dat is dan best wel groot.
Jij bent ook heel erg fanatiek bezig in deze topic zeg
Ik heb zelf op internet wat info opgezocht, en zie in Amerika soms prijzen met speciale acties + rebates waardoor men Artisan mixers voor 100+ USD kunnen kopen...
Ik sta nu op de lijst om een semi-beschadigde empire-red artisan te kopen tegen een lagere prijs uiteraard. Ben er op aan het wachten...
Ik ga voor een EU versie, winkel in BE waar ze "2e keuze" kitchenaids verkopen waar wat lakschade op zit of oneffenheden.quote:
Ok. Ja zoiets heb ik ook wel is gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ik ga voor een EU versie, winkel in BE waar ze "2e keuze" kitchenaids verkopen waar wat lakschade op zit of oneffenheden.
Wou gewoon effe melden dat er verschillende acties zijn in de US en wij weer niet. Kga geen Kitchenaid laten importeren en om daarna nog een transfo te kopen.
Mag van mij bestquote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou het geen truukje zijn om onder de kitchenaid afspraken uit te komen?
Oeh, deze heeft lakschade
In Duitsland zetten de een streep op de kopse kant van een boek en komen zo onder de boekprijsbinding uit.
En die aanname baseer je op?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:35 schreef Estolan het volgende:
Neem aan dat ze de prof versie niet hebben
Je kan altijd eens bellen:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:35 schreef Estolan het volgende:
Neem aan dat ze de prof versie niet hebben
899 op www.ebay.dequote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:32 schreef Estolan het volgende:
[..]
Omdat ik nergens een prijs lager dan ¤950 kon vinden ( wat ik ook betaald heb )
Nieuw?quote:
http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=Kitchenaid+küchenmaschine&_osacat=0&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=Kitchenaid+küchenmaschine+heavy&_sacat=0quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:23 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nieuw?
En heb het nu over 1maand na lancering, de nieuwe 2012 modellen
Verzendkosten?
wat zijn de verzendkosten naar NL dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=Kitchenaid+küchenmaschine&_osacat=0&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=Kitchenaid+küchenmaschine+heavy&_sacat=0
Heb je de link gegeven, check zelf die handelarenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:06 schreef Estolan het volgende:
[..]
wat zijn de verzendkosten naar NL dan?
Krijg hier een waslijst met niksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je de link gegeven, check zelf die handelaren
Ja dat is niet de nieuwe he! Maar de oude Heavy Dutyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/Ki(...)da309fc#ht_967wt_922
921 euro incl verzenden naar NL
En met twee schotels
¤22.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:06 schreef Estolan het volgende:
[..]
wat zijn de verzendkosten naar NL dan?
Die ik heb ( zie foto boven ) de commercial serie, alles in RVS, maart 2012 uitgekomen voor ¤999 in NLquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee wat de nieuwe is. Maar wel mooi in mat antraciet
Zoek anders zelf op www.ebay.de
Hoezo, ik heb er al 1. En vroeg het mij gewoon afquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:14 schreef ASSpirine het volgende:
Je kan ook eens gewoon bellen he...
Dan ben je 100% zeker.
Grappig. Als ze de HD niet meer hebben dan hebben ze waarschijnlijk ook geen commercial artisan's staanquote:Op donderdag 26 juli 2012 06:51 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb nog es gebeld, prijs geconfirmeerd, is dus daadwerkelijk die prijs voor artisans. Heb ze ook ineens gevraagd of ze de heavy duty ook hebben, niet in stock, maar vroeger verkochten ze die ook wel. Alleen komt deze nog zelden binnen.
Dat betekent, wanneer de auto gemaakt is..., dat ik ff een halve dagje op werk neem en naar Aalst ga rijden
Als je de "gewone" artisans bedoelt, waarom zouden ze die dan niet hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 07:29 schreef Estolan het volgende:
[..]
Grappig. Als ze de HD niet meer hebben dan hebben ze waarschijnlijk ook geen commercial artisan's staan
Omdat de commercial niet de gewone isquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:02 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Als je de "gewone" artisans bedoelt, waarom zouden ze die dan niet hebben
Snap je redenering niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |