quote:
Op donderdag 3 mei 2012 11:50 schreef Lutte het volgende:[..]
Waar moet ik beginnen?

Mijn rekening doet het na vier maanden nog niet, ze hadden de verkeerde naam op m'n bankpas gezet, door een 'foutje' krijg ik alweer een nieuw telefoonnummer. En inmiddels alweer de hele ochtend aan de telefoon.
Ai ja bij mij hebben ze ook een keer gruwelijk gefaald:
Ik had gepind bij een automaat wat geskimmed was. Gelukkig was er bij mij niks afgehaald. Maar wel was mijn pasje geblokkeerd, daar kwam ik twee dagen later achter (ze hadden best kunnen bellen). Ik kon dus niet pinnen in de winkel, gelukkig had ik net voldoende cash bij.
Ik dus bellen waarom mijn pas het niet deed, kreeg dus antwoord over dat skimmen met de belofte at ze deze week nog een nieuw pasje zouden sturen. Na 3 weken nog steeds niks, dus ik bellen aar mijn nieuw pasje bleef: Hun: Hoezo nieuw pasje, ik zie hier niks staan hoor?

Ik dus uitgelegd dat mijn pasje geblokkeerd was en toen zag ze het en een week later had ik en een nieuw pasje en een nieuwe pincode..
O ja ik was in die periode nog depressief..

dus had ik eigenlijk iedere keer bij de bank binnen met legitimatie geld kunnen opnemen. Maar dat ging dus totaal niet, gelukkig heeft pa meerdere rekeningen, waardoor ik van hem een pasje mocht lenen.