Slecht?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef Michelangelo2 het volgende:
aha, die heb ik inderdaad wel eens voorbij zien komen, maar ik probeer het dan zo snel mogelijk weer te vergeten, zo slecht zien die screenshots eruit.
Hij valt enkel op zwart/wit vrouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Slecht?
Dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Michelangelo2 is een vrouw of valt op mannen
Ieder zijn eigen smaak uiteraardquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:25 schreef Michelangelo2 het volgende:
En trouwens, ik zie niet wat er zo bijzonder is aan die vrouwen bovenaan de pagina. Ik vind er niet veel aan in ieder geval.
Ze zit in Battleshipquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
Vies wijf. Wat heeft ze trouwens met film te maken?
Hey sands je bent er weerquote:
My name is Earlquote:
nooit gezien? Van die handelaren die gaan bieden op de inhoud van een citybox zonder te zien wat er in zit.. Is mooi plat vermaakquote:
Ow, wel over gehoord, schijnt wel grappig te zijn jahquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nooit gezien? Van die handelaren die gaan bieden op de inhoud van een citybox zonder te zien wat er in zit.. Is mooi plat vermaak
vakantie? dunno...quote:
hij heeft al een maand niet gepost, en gisteren nog gelurkt zie ikquote:
of leest ie opeens boeken ipv films kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:58 schreef hornage het volgende:
Misschien heeft ie een vriendin gekregen en sex ontdekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |