Ik waardeer zulke opmerkingen komend van Cue wel.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
JAHAAA, maar ik krijg een hartaanval als er ineens vanuit het niets een spin verschijnt.
Dan weet je zeker dat het een stap te ver is hequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik waardeer zulke opmerkingen komend van Cue wel.
Dat moet je bij mij echt niet doen. Ik ben zo ver heen dat ik het echt niet pik als iemand zulke grappen met me uithaalt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon zo een vette nepspin tussen de lakens leggen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
Hara, moet je nog naar de wc?
[ afbeelding ]
Nu kijk je steeds onder de bril om te kijken of er daar 1 zitquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk er nog steeds soms aan als ik naar de wc ga.
Dan zou iedereen ook steeds nog onder z'n bed moeten kijken en in de kasten naar monstersquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu kijk je steeds onder de bril om te kijken of er daar 1 zit
Monsters bestaan nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou iedereen ook steeds nog onder z'n bed moeten kijken en in de kasten naar monsters
Haha dat niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu kijk je steeds onder de bril om te kijken of er daar 1 zit
Haha ik bouw altijd een brug door mijn piemel op de rand te leggen en dan fantaseer ik dat ze daar overheen lopen wehehequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha dat niet.
Soms doe ik alsof ik naar spinnen aan het hengelen ben.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik bouw altijd een brug door mijn piemel op de rand te leggen en dan fantaseer ik dat ze daar overheen lopen wehehe
Die beesten worden echt 5 a 6 cm. Exclusief die enorme sprieten. Bijna zo groot als een vinger (en dikker zelfs)..quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
En damn die parktown prawns zijn lelijk.
Dat soort dingen zou je bij hardloopwedstrijden moeten gebruiken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:43 schreef shifto het volgende:
Ooit met kamperen met mijn ouders enzo. Sliep met mijn broertje in dezelfde cabine van de tent. Worden we wakker, dus hij zo uitrekken. Zat er een kk grote spin onder zijn oksel!!!!!!!!
Ik was binnen 1sec 100m verderToen pas had ie het zelf door
helaas wordt dat effect op een gegeven moment wel minderquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat soort dingen zou je bij hardloopwedstrijden moeten gebruiken.
Dan vervangen we de spin voor een FOK!kerquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
helaas wordt dat effect op een gegeven moment wel minder..
geester ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan vervangen we de spin voor een FOK!ker
Ik wilde geen namen noemen. Er zijn overigens ook andere FOK!kers waar ik hard voor weg zou rennenquote:
Doe maar zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde geen namen noemen. Er zijn overigens ook andere FOK!kers waar ik hard voor weg zou rennen
Ik zondag, mits niet brak.quote:
Ik werk in Utrecht, verder dan het UMC en Janskerkhof ben ik nog nooit gekomenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zondag, mits niet brak.
Iemand nog ideeen om wat te doen in Utrecht dan?
Fokkers ontmoeten in Stairwaysquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zondag, mits niet brak.
Iemand nog ideeen om wat te doen in Utrecht dan?
HOOOI SKV WAT LEUK DAT JIJ HIER BENT OOH IS DAT JE DATE HALLO MEISJE WIJ KENNEN SKV VAN FOK DAT IS EEN INTERNETFORUM WAAR HIJ ALTIJD VERTELT WAT HIJ DOET HAHAHAHAH NOU LEUK HE WIJ NEMEN EEN FRISTI EN DAN KOMEN WE ER DE HELE MIDDAG EN AVOND GEZELLIG BIJ ZITTEN WIL JIJ OOK?quote:
Zo gaat dat niet..quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:39 schreef Skv het volgende:
[..]
HOOOI SKV WAT LEUK DAT JIJ HIER BENT OOH IS DAT JE DATE HALLO MEISJE WIJ KENNEN SKV VAN FOK DAT IS EEN INTERNETFORUM WAAR HIJ ALTIJD VERTELT WAT HIJ DOET HAHAHAHAH NOU LEUK HE WIJ NEMEN EEN FRISTI EN DAN KOMEN WE ER DE HELE MIDDAG EN AVOND GEZELLIG BIJ ZITTEN WIL JIJ OOK?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo gaat dat niet..
HEY BEN JIJ DIE LABIELO DIE SKV KRASTTE? MURDERA WIL JE WEL HEBBEN
Ja man enormquote:
Ik ben zondag wel in Utrecht!quote:
Ik eigenlijk heel niet in utrecht, maar toch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
Wel in Overvecht en met de auto, dus het centrum is zo goed als onberijkbaar... Maartoch!
Dat weet ik ook wel schat, ik reageerde alleen op muhha zijn halfhossel.quote:
Ik was me in onschuld, hara woont aan de andere kant van het landquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel schat, ik reageerde alleen op muhha zijn halfhossel.
Way to kill my sparrow, with which I was perfectly happy for as long as it lasted!quote:
Net alsof jij me wilt meetenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef SicSicSics het volgende:
Way to kill my sparrow, with which I was perfectly happy for as long as it lasted!
Jij hebt toch geen recht van spreken met je ijei.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Way to kill my sparrow, with which I was perfectly happy for as long as it lasted!
Als je graag met Sic afspreekt, kan je hem dat ook gewoon zeggen hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Samen niet in utrecht, dat is wel heel toevallig, dan kunnen we daar meeten.
Ik zou niet weten waarom niet!quote:
Ik ga nu twee dagen boete doen en mezelf kasteiden!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
Jij hebt toch geen recht van spreken met je ijei.
Als hij te direct is doet de afwijzing zeerquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je graag met Sic afspreekt, kan je hem dat ook gewoon zeggen hoor
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je graag met Sic afspreekt, kan je hem dat ook gewoon zeggen hoor
Wat een vooroordelen tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben veels te losbandig voor jullie fokkertjes
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zal ik toch maar eens die handboeien op jou uitproberen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus je wil mij niet ontmoeten? Geen dan mij niet de schuld! En ik ben heul preuts, dus ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
Tel daar nog evenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:20 schreef shifto het volgende:
[..]_!
Zelf de grootste fokker in t topic:
aantal posts: 40174 (gemiddeld 41 per dag)
Geef je niet de schuld.. ik geef je de redenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus je wil mij niet ontmoeten? Geen dan mij niet de schuld! En ik ben heul preuts, dus ik begrijp het wel.
Kom je nog wel eens buitenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tel daar nog even
42759 (gemiddeld 22 per dag)
bij op
Nee, al m'n verhalen waar ik schijnbaar hier al een reputatie door heb gekregen.. zijn allemaal verzonnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
Kom je nog wel eens buiten
Ik dacht dat ik al veel fokte
Ja dat moet wel ja. Tis dan ook makkelijk veel verhalen te maken met zoveel postsquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, al m'n verhalen waar ik schijnbaar hier al een reputatie door heb gekregen.. zijn allemaal verzonnen
Maar je draaide het om!quote:
Zeker als je net als ik weinig fantasie hebquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja dat moet wel ja. Tis dan ook makkelijk veel verhalen te maken met zoveel posts
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar je draaide het om!Ofzo. Ik snap het niet meer!
Ik ben de middelste in het zwarte shirt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent die kale achter haar zeker, kontjes checken
Daten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben de middelste in het zwarte shirt.
Vergeleken met jouw salaris ben ik een rijke boiquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Je wil me.
[..]
Ok, maar dit keer betaal jij.
Welk salaris.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vergeleken met jouw salaris ben ik een rijke boi
omnomnom.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet zeuren waar het geld vandaan komt jonge, eet je bossche bol maar lekker op
Joh het is 22:15.. gek dat het donker isquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:14 schreef muhahaha het volgende:
Zo donker buiten
Flinke bewolking, regen ditdat
Even wat lichte regen waardoor het super lekker ruikt nu buiten (zat op de fiets) en een té vette lichtshow in de lucht, zonder de donderslagenquote:
Nu ik binnen ben mag het van mij wel flink losbarsten eigenlijk, maar volgens mij is het al over.quote:
Hier gelukkig nietquote:
Ohhh die geur is lekker ja!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Even wat lichte regen waardoor het super lekker ruikt nu buiten (zat op de fiets) en een té vette lichtshow in de lucht, zonder de donderslagenEn ook nog eens wind mee
Rond 3 uur werd het echt donker buiten, dacht even dat ik naar huis mocht gaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nu ik binnen ben mag het van mij wel flink losbarsten eigenlijk, maar volgens mij is het al over.
Dumbphones ftw.quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:12 schreef Harajuku. het volgende:
Mn batterij is supersupersuperdood, krijg mn telefoon al 30min niet aanhoerige kutsmartphones.
Maar het is zo'n mooi verhaal, na alles wat hij heeft meegemaakt.quote:
Eens met Crutch!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:10 schreef heloef het volgende:
Maar het is zo'n mooi verhaal, na alles wat hij heeft meegemaakt.
Wat is het verhaal?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij meldt niks nieuws, dus tsja.quote:
Ik krijg uitslag van dat soort statements. 'Ik heb zoveel meegemaakt'.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, zelf zal je hem er ook nooit over horen zeiken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik krijg uitslag van dat soort statements. 'Ik heb zoveel meegemaakt'.Flikker op met je rugzakje, idioot. Ga maar kwijlen in een hoekje.
No offense. Dit is in het algemeen als ik dit hoor.
Van je psycho GHB chick?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:15 schreef Skv het volgende:
Goedemorgen!
Ik had vannacht weer allemaal vreemde voicemails gekregen.
GHB?quote:
Die info heb ik van jou, hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:17 schreef Skv het volgende:
[..]
GHB?Het wordt steeds beter, dat verhaal.
!
Vertel!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:15 schreef Skv het volgende:
Goedemorgen!
Ik had vannacht weer allemaal vreemde voicemails gekregen.
Dronken vrouwen.quote:
it wasnt mequote:Op donderdag 3 mei 2012 09:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Dronken vrouwen.! Wel heerlijk vermaak tijdens het ontbijt.
Had ik al gezegd dat ze in een concentratiekamp werkte?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die info heb ik van jou, hoor'Volgens mij had ze wat liters GHB op...'
Correct. Ik heb ook geen flauw idee wie je bent.quote:
Kun je ze niet online gooien:P ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Dronken vrouwen.! Wel heerlijk vermaak tijdens het ontbijt.
Ik ben Cuequote:Op donderdag 3 mei 2012 09:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Correct. Ik heb ook geen flauw idee wie je bent.
Dat kan wel, maar is iets persoonlijks.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Kun je ze niet online gooien:P ?
zonde :p..quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar is iets persoonlijks.Nee dus.
Wel geinig als je een meisje leert kennen, gewoon zo nu en dan bezopen dr voicemail volblaten. Krijg je ook weer terug, is echt hilarisch.quote:
denken dat het half 9 is ipv half 10 en dus rustig aan wakker worden/douchen etcquote:
Maar Michael, hoe kan dat nou fout zijn gegaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:33 schreef shifto het volgende:
[..]
denken dat het half 9 is ipv half 10 en dus rustig aan wakker worden/douchen etc
Het mooie is dat die wijven nu lui complimentjes gaan geven van, oooh je begrijpt me zo goed en je snapt zo goed hoe een vrouw werkt en je bent zo eerlijk, terwijl die lui gewoon het hardste liegen van allemaal. Ik ben liever gewoon eerlijk. Als ik vind dat een meisje iets moois heeft dan zeg ik dat vaak ook wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:41 schreef muhahaha het volgende:
Lol uiterlijk is echt het eerste waar je naar kijkt én op beoordeelt, óók onbewust.
Mensen die dat ontkennen ...
Daarom zoek ik gewoon altijd dunne chicks. Als ze dan dikker worden zeg ik dat ze er iets aan moeten doen, als ze dat dan van mij zeggen zeg ik "Ik kwam deze relatie zo binnen, jij niet."quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:45 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga me even inlezen in dat topic
Net de TS gelezen, ja wat is misvormt vraag ik me dan af? Aan overgewicht kan aan gewerkt worden mits ze dat zelf wil. Mijn ex was ook een maatje meer en daar heb ik toch ook redelijk vaak kritiek over gehad maar als ik eerlijk ben had ik haar ook liever iets dunner gehad, ze wilde er echter niet aan werken (ik ook niet trouwens, mag bij mij ook wel wat af).
Ik heb bijna alle soorten en maten wel gehad. Van alles is wat te zeggen, allemaal plus en minpuntenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:51 schreef Skv het volgende:
Mijn ex was niet superstrak, dat hoeft voor mij ook niet. Als ze maar wel een fijn lichaam hebben en niet superdik zijn. Laatst wel een bijzonder afgetrainde chick gehad, dat was toch wel aangenaam ook
De eerste kerel die tegen mij zegt dat ik aan mijn gewicht moet werken kan het echt bekijken en ik zal er dan ook geen tel om rouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Daarom zoek ik gewoon altijd dunne chicks. Als ze dan dikker worden zeg ik dat ze er iets aan moeten doen, als ze dat dan van mij zeggen zeg ik "Ik kwam deze relatie zo binnen, jij niet."
En omdat je veel meer opgebouwd heb, kun je ook gewoon kritiek op kleinere dingen geven als het uiterlijk. Ik ga echt niet toekijken hoe mijn vriendin zich helemaal super vatsig eetquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
De eerste kerel die tegen mij zegt dat ik aan mijn gewicht moet werken kan het echt bekijken en ik zal er dan ook geen tel om rouwenSowieso moet een vrouw eruit 'goed' uit willen zien voor zichzelf en niet voor een kerel, denk ook niet dat ze het anders volhoudt.
Uiterlijk is zeker wel belangrijk vind ik, maar persoonlijk vind ik het not done om in een relatie kritiek te geven op elkaars uiterlijk. Je hebt dan inmiddels toch wel meer opgebouwd dan dat mag ik hopen.
MohMi is een dikke negerin, heb je die ooit goed bestand tegen opmerkingen over het gewicht gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:19 schreef muhahaha het volgende:
Waarom krijg ik bij MohMi het idee dat ze juist heel slank is
Moh mag wel wat vadsiger worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:19 schreef muhahaha het volgende:
Rightquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:20 schreef shifto het volgende:
[..]
MohMi is een dikke negerin, heb je die ooit goed bestand tegen opmerkingen over het gewicht gezien?Moh
"Het bestandsformaal van de foto die je wil uploaden is te groot. Verwijder een paar kilo en probeer het nog een keer."quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Right
Foto's voor bewijs, mits ze in de kaders past
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Het bestandsformaal van de foto die je wil uploaden is te groot. Verwijder een paar kilo en probeer het nog een keer."
Ik ben zeker niet heel slank hoor, wat mij betreft mogen er ook best wat kilo's af. Daarentegen vind ik het zo ook wel oke, dus echt wakker lig ik er niet vanquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:19 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Het bestandsformaal van de foto die je wil uploaden is te groot. Verwijder een paar kilo en probeer het nog een keer."
Dikke negerinnen kunnen daar trouwens juist heel goed tegen héquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:20 schreef shifto het volgende:
[..]
MohMi is een dikke negerin, heb je die ooit goed bestand tegen opmerkingen over het gewicht gezien?Moh
Met elke kilo minder zal je raakbaarheid kleiner worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet heel slank hoor, wat mij betreft mogen er ook best wat kilo's af. Daarentegen vind ik het zo ook wel oke, dus echt wakker lig ik er niet van
Raakbaar waarvoor?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met elke kilo minder zal je raakbaarheid kleiner worden.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Raakbaar waarvoor?Sorry hoor, ben niet zo snel vandaag
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
De eerste kerel die tegen mij zegt dat ik aan mijn gewicht moet werken kan het echt bekijken en ik zal er dan ook geen tel om rouwenSowieso moet een vrouw eruit 'goed' uit willen zien voor zichzelf en niet voor een kerel, denk ook niet dat ze het anders volhoudt.
Uiterlijk is zeker wel belangrijk vind ik, maar persoonlijk vind ik het not done om in een relatie kritiek te geven op elkaars uiterlijk. Je hebt dan inmiddels toch wel meer opgebouwd dan dat mag ik hopen.
Haraquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Als mijn vriend zichzelf tonnetje rond vreet trap ik hem de sportschool in hoorEn steel ik zn chips.
Ik nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Als mijn vriend zichzelf tonnetje rond vreet trap ik hem de sportschool in hoorEn steel ik zn chips.
Mijn oma zei wel eens dat ik een ka ben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Hara
Ik moet altijd KEIHARD om jouw posts lachen.
Heeft iemand jou wel eens 'griet' genoemd?![]()
Dat woord is baas.
-bouter?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn oma zei wel eens dat ik een ka ben.
Als ik een man was zou ik met jou gaan verkerenquote:
Burn!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik een man was zou ik met jou gaan verkerenAlhoewel, jij geeft ook geen fuck meer om je uiterlijk zodra je een man naar binnen heb geklauwd, dus ik voorzie een kort en pittig kapsel bij je uitdijende lichaam. Laat toch maar!
Ik doe juist meer aan mn uiterlijk als ik een vriend hebquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik een man was zou ik met jou gaan verkerenAlhoewel, jij geeft ook geen fuck meer om je uiterlijk zodra je een man naar binnen heb geklauwd, dus ik voorzie een kort en pittig kapsel bij je uitdijende lichaam. Laat toch maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt een lollerfiets he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
Wat een kakmongool die aspirantspierbundel
Bromo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is hij een best lekker wijf.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat dacht ik serieus in eerste instantie!
Iemand doen met het Down-syndroom....Nee, die heb ik nog niet afgevinkt op mijn lijstje. Staat tussen de kreupele negerin en de Eskimo met pleinvrees. Die heb ik allebei wel afgevinkt.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iemand doen met het Down-syndroom....Nee, die heb ik nog niet afgevinkt op mijn lijstje. Staat tussen de kreupele negerin en de Eskimo met pleinvrees. Die heb ik allebei wel afgevinkt.
quote:
/jaloersquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:15 schreef Skv het volgende:
En eckte bazen via Whatsapp. DAT GA IK LEKKER DOEN
Je reageerde stomquote:
Hoe is het met je maat 44 voeten nu?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:34 schreef MohMi het volgende:
20.min snel wandelen op hakken, das gvd pas een trainingbus gehaald, nu omringd door zatte ajax fans
doe je ze uit? en dan rennenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
Oh god jaIk moest ook een keer rennen op hakken, wat een kanker
Dat was priveeheee en jij zegt dat hiehier. Maar ik vrees dat ik te hip voor ze was, hoor t wel over twee weken.quote:
Welk shirtquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet trouwens nog een foto van jou in je shirt bedenk ik me net.
het ziet er ook ontzettend charmant uit, zeker met mijn chagrijnige bakkes erbijquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
Oh god jaIk moest ook een keer rennen op hakken, wat een kanker
Niemand weet wat je hebt gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was priveeheee en jij zegt dat hiehier. Maar ik vrees dat ik te hip voor ze was, hoor t wel over twee weken.
Ik zou haar gedragen hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:40 schreef heloef het volgende:
Ik weet dat ik met een meisje naar de bus rende.
En zij nog zeggen "kan heel goed rennen op hakken"
Frontaal op haar bek.
als je het tegen mij hebt; ja en jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:38 schreef SicSicSics het volgende:
Wat een taalgebruik!Op hakken lopen en vloeken als een bootwerker!
Rook je ook shag en drink je bier?
Die je ging verkopen maar toen niet meer. Nu staat ondertussen toch vast goed, ik moet zienquote:
I know.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niemand weet wat je hebt gedaan
Stommerds!!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
het ziet er ook ontzettend charmant uit, zeker met mijn chagrijnige bakkes erbij
Oh die, nog niet aangehad. Wil eerst op de 80 zitten en nu 83.5quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die je ging verkopen maar toen niet meer. Nu staat ondertussen toch vast goed, ik moet zien
Ik denk dat het met zo'n bakkes:quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
het ziet er ook ontzettend charmant uit, zeker met mijn chagrijnige bakkes erbij
Ik gooide het in de groep!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:40 schreef MohMi het volgende:
als je het tegen mij hebt; ja en ja![]()
als je het niet tegen mij hebt; ow
Kan toch ondertussen welquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh die, nog niet aangehad. Wil eerst op de 80 zitten en nu 83.5
Oh ja, ik zeg een keer kanker dus ik rook shag en vloek als een bootwerker. Ga fietsen, faalhaas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik gooide het in de groep!Er lopen er meer op hakken en er vloeken er meer als een bootwerker!
![]()
Trouwen?
Ik ben niet zo sterk en zij is niet zo licht.quote:
Ik ben 1,83.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
80kg?Mijn god! Dat moet minstens 10 jaar geleden zijn dat ik dat woog!
ja joh.. haas op een fietsquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, ik zeg een keer kanker dus ik rook shag en vloek als een bootwerker. Ga fietsen, faalhaas..
Eén keer?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, ik zeg een keer kanker dus ik rook shag en vloek als een bootwerker. Ga fietsen, faalhaas..
Nee want alcohol.quote:
Ik 1,95quote:
95kgquote:
Zonder bierbuik!quote:
hahahahaha briljant juist!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat het met zo'n bakkes:ook wel raar uitgezien zou hebben
Denk ik nu alquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
hahahahaha briljant juist!!en dan met wijd opem gesperde ogen en een psycho deuntje neuriën; zeker dat iedereen aan de kant gaat!
altijd leuk, ervoor zorgen dat mensen naar je kijken van; 'dafuq is er allemaal mis met haar?!'
Ja.quote:
Dit is serieus de eerste keer in mijn leven dat ik niet uitgescholden wordt voor draadnagel!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:48 schreef Geester het volgende:
nja op die foto in je fobo ben je wel chubby ( nee geen belediging dus stfu )
Had jij ons niet een betere foto beloofd?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dit is serieus de eerste keer in mijn leven dat ik niet uitgescholden wordt voor draadnagel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |