Ik waardeer zulke opmerkingen komend van Cue wel.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
JAHAAA, maar ik krijg een hartaanval als er ineens vanuit het niets een spin verschijnt.
Dan weet je zeker dat het een stap te ver is hequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik waardeer zulke opmerkingen komend van Cue wel.
Dat moet je bij mij echt niet doen. Ik ben zo ver heen dat ik het echt niet pik als iemand zulke grappen met me uithaalt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon zo een vette nepspin tussen de lakens leggen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:22 schreef Murdera het volgende:
Hara, moet je nog naar de wc?
[ afbeelding ]
Nu kijk je steeds onder de bril om te kijken of er daar 1 zitquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk er nog steeds soms aan als ik naar de wc ga.
Dan zou iedereen ook steeds nog onder z'n bed moeten kijken en in de kasten naar monstersquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu kijk je steeds onder de bril om te kijken of er daar 1 zit
Monsters bestaan nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou iedereen ook steeds nog onder z'n bed moeten kijken en in de kasten naar monsters
Haha dat niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu kijk je steeds onder de bril om te kijken of er daar 1 zit
Haha ik bouw altijd een brug door mijn piemel op de rand te leggen en dan fantaseer ik dat ze daar overheen lopen wehehequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha dat niet.
Soms doe ik alsof ik naar spinnen aan het hengelen ben.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ik bouw altijd een brug door mijn piemel op de rand te leggen en dan fantaseer ik dat ze daar overheen lopen wehehe
Die beesten worden echt 5 a 6 cm. Exclusief die enorme sprieten. Bijna zo groot als een vinger (en dikker zelfs)..quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
En damn die parktown prawns zijn lelijk.
Dat soort dingen zou je bij hardloopwedstrijden moeten gebruiken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:43 schreef shifto het volgende:
Ooit met kamperen met mijn ouders enzo. Sliep met mijn broertje in dezelfde cabine van de tent. Worden we wakker, dus hij zo uitrekken. Zat er een kk grote spin onder zijn oksel!!!!!!!!
Ik was binnen 1sec 100m verderToen pas had ie het zelf door
helaas wordt dat effect op een gegeven moment wel minderquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat soort dingen zou je bij hardloopwedstrijden moeten gebruiken.
Dan vervangen we de spin voor een FOK!kerquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
helaas wordt dat effect op een gegeven moment wel minder..
geester ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan vervangen we de spin voor een FOK!ker
Ik wilde geen namen noemen. Er zijn overigens ook andere FOK!kers waar ik hard voor weg zou rennenquote:
Doe maar zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde geen namen noemen. Er zijn overigens ook andere FOK!kers waar ik hard voor weg zou rennen
Ik zondag, mits niet brak.quote:
Ik werk in Utrecht, verder dan het UMC en Janskerkhof ben ik nog nooit gekomenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zondag, mits niet brak.
Iemand nog ideeen om wat te doen in Utrecht dan?
Fokkers ontmoeten in Stairwaysquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zondag, mits niet brak.
Iemand nog ideeen om wat te doen in Utrecht dan?
HOOOI SKV WAT LEUK DAT JIJ HIER BENT OOH IS DAT JE DATE HALLO MEISJE WIJ KENNEN SKV VAN FOK DAT IS EEN INTERNETFORUM WAAR HIJ ALTIJD VERTELT WAT HIJ DOET HAHAHAHAH NOU LEUK HE WIJ NEMEN EEN FRISTI EN DAN KOMEN WE ER DE HELE MIDDAG EN AVOND GEZELLIG BIJ ZITTEN WIL JIJ OOK?quote:
Zo gaat dat niet..quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:39 schreef Skv het volgende:
[..]
HOOOI SKV WAT LEUK DAT JIJ HIER BENT OOH IS DAT JE DATE HALLO MEISJE WIJ KENNEN SKV VAN FOK DAT IS EEN INTERNETFORUM WAAR HIJ ALTIJD VERTELT WAT HIJ DOET HAHAHAHAH NOU LEUK HE WIJ NEMEN EEN FRISTI EN DAN KOMEN WE ER DE HELE MIDDAG EN AVOND GEZELLIG BIJ ZITTEN WIL JIJ OOK?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo gaat dat niet..
HEY BEN JIJ DIE LABIELO DIE SKV KRASTTE? MURDERA WIL JE WEL HEBBEN
Ja man enormquote:
Ik ben zondag wel in Utrecht!quote:
Ik eigenlijk heel niet in utrecht, maar toch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:07 schreef SicSicSics het volgende:
Wel in Overvecht en met de auto, dus het centrum is zo goed als onberijkbaar... Maartoch!
Dat weet ik ook wel schat, ik reageerde alleen op muhha zijn halfhossel.quote:
Ik was me in onschuld, hara woont aan de andere kant van het landquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel schat, ik reageerde alleen op muhha zijn halfhossel.
Way to kill my sparrow, with which I was perfectly happy for as long as it lasted!quote:
Net alsof jij me wilt meetenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef SicSicSics het volgende:
Way to kill my sparrow, with which I was perfectly happy for as long as it lasted!
Jij hebt toch geen recht van spreken met je ijei.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Way to kill my sparrow, with which I was perfectly happy for as long as it lasted!
Als je graag met Sic afspreekt, kan je hem dat ook gewoon zeggen hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Samen niet in utrecht, dat is wel heel toevallig, dan kunnen we daar meeten.
Ik zou niet weten waarom niet!quote:
Ik ga nu twee dagen boete doen en mezelf kasteiden!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef Harajuku. het volgende:
Jij hebt toch geen recht van spreken met je ijei.
Als hij te direct is doet de afwijzing zeerquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je graag met Sic afspreekt, kan je hem dat ook gewoon zeggen hoor
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je graag met Sic afspreekt, kan je hem dat ook gewoon zeggen hoor
Wat een vooroordelen tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben veels te losbandig voor jullie fokkertjes
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zal ik toch maar eens die handboeien op jou uitproberen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus je wil mij niet ontmoeten? Geen dan mij niet de schuld! En ik ben heul preuts, dus ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef Cue_ het volgende:
Tel daar nog evenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:20 schreef shifto het volgende:
[..]_!
Zelf de grootste fokker in t topic:
aantal posts: 40174 (gemiddeld 41 per dag)
Geef je niet de schuld.. ik geef je de redenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dus je wil mij niet ontmoeten? Geen dan mij niet de schuld! En ik ben heul preuts, dus ik begrijp het wel.
Kom je nog wel eens buitenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tel daar nog even
42759 (gemiddeld 22 per dag)
bij op
Nee, al m'n verhalen waar ik schijnbaar hier al een reputatie door heb gekregen.. zijn allemaal verzonnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
Kom je nog wel eens buiten
Ik dacht dat ik al veel fokte
Ja dat moet wel ja. Tis dan ook makkelijk veel verhalen te maken met zoveel postsquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, al m'n verhalen waar ik schijnbaar hier al een reputatie door heb gekregen.. zijn allemaal verzonnen
Maar je draaide het om!quote:
Zeker als je net als ik weinig fantasie hebquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja dat moet wel ja. Tis dan ook makkelijk veel verhalen te maken met zoveel posts
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar je draaide het om!Ofzo. Ik snap het niet meer!
Ik ben de middelste in het zwarte shirt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent die kale achter haar zeker, kontjes checken
Daten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben de middelste in het zwarte shirt.
Vergeleken met jouw salaris ben ik een rijke boiquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Je wil me.
[..]
Ok, maar dit keer betaal jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |