ja datquote:
zo een krater ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik haal er bijna hele spijkerbroeken uit.
ruis op de lijn.quote:
Wel altijd van die dure merken .quote:
Toch een rijk vriendje.. Voel ik niets van.quote:
Nee die paar cm ...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toch een rijk vriendje.. Voel ik niets van.
Ja daar ligt het aan ja.quote:
Ach misschien kietelt het een beetje.quote:
Dat.quote:
Kan ook.. Maar das zo onpersoonlijk. Als ik genaaid wordt wil ik ook zoenen.quote:
Kinderen gaat me iets te ver.quote:
Die kunnen ook best 18+ zijn.quote:
Mij om het even?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moet [voornoemde fuckbuddy] overigens een p-nis hebben of mag in plaats daarvan een flamoes en jesters ook?
Ik vraag het voor J, uiteraard, zodat de selectie voor hem ook.... bevredigend is.quote:
Maar het is toch mijn speeltje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vraag het voor J, uiteraard, zodat de selectie voor hem ook.... bevredigend is.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:31 schreef Joene het volgende:
Ik vind alles goed als ze maar gelukkig is ?
Ik hoor dat ook ja.quote:
Ik zou er, als ik jou was, niks achter zoeken dat tc-tje en ik allebei onweer horen terwijl ze op zoek is naar één of meer fuckbuddies. Hoor.quote:
Maak jij ff slapende honden wakker?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zou er, als ik jou was, niks achter zoeken dat tc-tje en ik allebei onweer horen terwijl ze op zoek is naar één of meer fuckbuddies. Hoor.
Nee, op zn hondjes.quote:
Ja, jij begrijpt het.quote:
*pets.quote:
Zit je mn vriending te beuken ?quote:
Meisjes slaan mag niet ?quote:
Dat is net zo iets als een ferme tik op de billen ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, slaan, slaan, ik zie het meer als liefde- en respectvol stompen?
ik hou dr van ?quote:
Jij slaat hard...quote:
Op je billen ?quote:
Ik heb een prima kont hoor.quote:
Hoe hard Joene waar slaat hoef ik niet te wetenquote:
Nee ? Jammer ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe hard Joene waar slaat hoef ik niet te weten
Ik zie dat elk weekend?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef just me het volgende:
Ieder zijn eigen ding toch of zijn/haar eigen fantasie.
Nu ga ik straks slapen en zie ik Joene in een zwart latex pakje met een zweepje
Dit weekend nietquote:
Je had het niet bij jequote:
Voordat die lucht mn huis weer uit is staat ie alweer voor de deurquote:Op maandag 7 mei 2012 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je bent blij als je samen bent, maar ook weer blij als-ie oprot?
Daar plast ie ook al, want hij weigert om zittend te plassen.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kun je hem niet buiten laten kramperen in een tentje?
Die Westfriese bonkigzilte zeeklei is een formidabele uitdaging inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:52 schreef Joene het volgende:
Zinloos JK, ik heb 31 jaar erover gedaan om deze penetrante lucht te maken dat is er niet zomaar af.
En ik vouw het plee papier ook al niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daar plast ie ook al, want hij weigert om zittend te plassen.
Nee, zaterdagavond bij een heaumeaux stelletje geweest. Kenissen van ons. Van die handtasjes. Je kent ze wel. Beetje veel cola wodka naar binnen geslagen.quote:
ik heb gewoon 3 plekken JK .quote:Op maandag 7 mei 2012 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Altijd handig, van die lange afstands-patchworkrelaties, dan ben je nergens thuis en je spullen liggen altijd ergens anders?
Aan de overkant bij die ? heaumeaux ?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, zaterdagavond bij een heaumeaux stelletje geweest. Kenissen van ons. Van die handtasjes. Je kent ze wel. Beetje veel cola wodka naar binnen geslagen.
En je bent een stuk van de avond kwijt en hebt nu moeite met zitten?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:55 schreef Armageddon het volgende:
Nee, zaterdagavond bij een heaumeaux stelletje geweest. Kenissen van ons. Van die handtasjes. Je kent ze wel. Beetje veel cola wodka naar binnen geslagen.
Weet inderdaad niet meer hoe ik thuis ben gekomen maar gelukkig was de vriendin er ook bij dus ik heb geen pijn aan m'n aars!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En je bent een stuk van de avond kwijt en hebt nu moeite met zitten?
*girlfriend, the Lord knows we've all been there*.
Oh, dat gebeurde thuis pas, naar goed Haags gebruik?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:00 schreef Armageddon het volgende:
Weet inderdaad niet meer hoe ik thuis ben gekomen maar gelukkig was de vriendin er ook bij dus ik heb geen pijn aan m'n aars!
Normaal is relatief.quote:
Wat vind jij normaal ? lafjes er tegen aan hangen ?quote:
Nee, gewoon missionaris met het licht uit en sokken aan. Doe maar gewoon, dan doe je in deze donkere tijden al meer dan gek genoeg. Aan mijn lijf geen polonaise. Baas in eigen buikanus.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:46 schreef Joene het volgende:
Wat vind jij normaal ? lafjes er tegen aan hangen ?
Missio wat ? das gewoon zo zij poten wijd en jij er tussen ?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, gewoon missionaris met het licht uit en sokken aan. Doe maar gewoon, dan doe je in deze donkere tijden al meer dan gek genoeg. Aan mijn lijf geen polonaise. Baas in eigen buikanus.
Leuk om op je werk naar te googlenquote:
Het is anders wel een briljant wordfeud woord.quote:
Ja dat standje waarbij je wat moet doen...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Missio wat ? das gewoon zo zij poten wijd en jij er tussen ?
Oh daar doe ik niet an. ik doe an sex om te genieten , niet om te werken.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat standje waarbij je wat moet doen...
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor luie aars.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh daar doe ik niet an. ik doe an sex om te genieten , niet om te werken.
Terecht , doordeweeks zit ik ook al 40 uur op mn werk te niksen ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor luie aars.
Had je maar niet moeten emanciperen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Ticootje het volgende:
Dat hoef je mij niet te vertellen hoor luie aars.
Ik sex me wel slank :pquote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Had je maar niet moeten emanciperen..
erwtjesquote:Op maandag 7 mei 2012 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat je zo een plankje met twee erwtjes erop wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:12 schreef Ticootje het volgende:
Het is groen en glijdt van de berg?Het is groen en de reden waarom de skiwi van de berg af skiet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het is oranje en begrijpt het wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Het is roze, extreem lastig te eten en niet leuk?quote:
PostNL Den Haagquote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:40 schreef n00cL30n het volgende:
Randstad, IT project management/SharePoint2010/functioneel beheer.
Een beetje het midden van die drie bij voorkeur.
Hoorde dat die toko niet zo fijn liep, A? (Of zit ik echt gigantisch mis met dat idee?)quote:
Veel ontslagen enzo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hoorde dat die toko niet zo fijn liep, A? (Of zit ik echt gigantisch mis met dat idee?)
De Postbodes ja. In het IT gebeuren is zat te doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hoorde dat die toko niet zo fijn liep, A? (Of zit ik echt gigantisch mis met dat idee?)
Dit dusquote:Op woensdag 30 mei 2012 12:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat was toch onder de postbodes?
Gezien de niet geheel geslaagde invoering van het nieuwe postsorteersysteem laatst kunnen ze nog wel wat ict-ers gebruiken, hehehe.
Zo is hij, zuur en negatief..quote:
Van ingrid?quote:
Daar moet ook nog wel ergens een garpje in zitten, de NSB en treinen.quote:
Ik ben tegenovergestelde. We passen zo leuk.quote:
Okee, nice. Ik ga zeker even kijken.quote:
Altijd fijn!quote:
Met je berg aan vakantiedagen..quote:
quote:
Bijna december tenslotte.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef Ticootje het volgende:
Oh dan kan ik Joene ook alvast feliciteren? Dan is dit topic ook nog wel open.
Dank je poepiequote:Op maandag 11 juni 2012 13:50 schreef n00cL30n het volgende:
Jups, ook hier feliciteer ik Taly ook nog maar ff!
waar?quote:Op maandag 18 juni 2012 12:02 schreef n00cL30n het volgende:
Jeuhj, uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek!
Als Gangster ?quote:
Succes!quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:52 schreef n00cL30n het volgende:
Vanmiddag sollicitatie speeddates... Zal mij benieuwen wat ik daar nu van moet verwachten.
Dit bijvoorbeeld!quote:
PAULTJUHHH!!!!quote:Op maandag 30 juli 2012 23:21 schreef Paul het volgende:
Wacht ff! Ik ben een oldbie! Ik mag hier posten
zondequote:
kennelijk is er geen behoefte meer aan Jesters ?quote:
Meer dan ooit, maar ze worden nooit meer gepotst?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:00 schreef Joene het volgende:
[..]
kennelijk is er geen behoefte meer aan Jesters ?
ik kan ff vragen aan ticootje ?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Meer dan ooit, maar ze worden nooit meer gepotst?
Dat je het moet vragen is al een minpunt. Ze zou zelf die zwangere jesters te pas en te onpas in dit topic moeten presenteren.quote:
dat wel natuurlijk...quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je het moet vragen is al een minpunt. Ze zou zelf die zwangere jesters te pas en te onpas in dit topic moeten presenteren.
wat een vuige trut.quote:Op zaterdag 8 december 2012 17:50 schreef Joene het volgende:
Inmiddels 5 uur verder en nog geen jesters
posten vixen die jesters van je!quote:
swets, vixen d'r jesters zijn inmiddels legaal om om te vragen!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Het blijft vreemd om Vixen om d'r Jesters te vragen.... Maar 12 jaar maakt best een verschil he...
showen is zeker weer kansloos ?quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Gaat niet gebeuren iddwat jammer nou!
hoezo goed ? Dit is een jester topic.quote:
Beloof jesters. Daar kom ik (whehehe) ook altijd voor terug.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:51 schreef Tally het volgende:
Eens kijken of ik zijn mailadres nog heb. Hij moet terug
Daar heb ik geen moeite mee UIO! Dat weet je toch!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Beloof jesters. Daar kom ik (whehehe) ook altijd voor terug.
Als je nog maar wel neukt zo af en toe ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben er nog, maar nieuwe baan die zo leuk is dat er geen tijd voor Fok! overschiet. Naast nog een verbouwing en andere dingen.
(met als PI's: [ afbeelding ] en [ afbeelding ])
ik krijg een baby wat denk jezelf ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mwa, neuken, neuken, er lafjes tegenaan hangen en zulks.
en jij
;-))))))))))))))))))))
Daarvoor wel ja ?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat je daarvoor hebt moeten neuken?
We hebben een forum voor het einde van de wereld. Weet alleen niet of dat schokkend is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er nog iets wereldschokkends gebeurd op Fok! tijdens mijn maar liefst twee maanden afwezigheid?
Dat ligt er aan welke optie het wordt? Een zonnevlam is op een andere manier schokkend dan een megaquake?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:01 schreef UIO_AMS het volgende:
We hebben een forum voor het einde van de wereld. Weet alleen niet of dat schokkend is.
bijna jaartje thuis ?quote:Op maandag 11 februari 2013 21:31 schreef n00cL30n het volgende:
MOrgen weer eens op gesprek, en vrijdag ook.
als jij het doet is het nuttigquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef jerney het volgende:
Ik moest bedenken of het wel zo nuttig was om dit topic omhoog te schoppen, maar ik ben niet zo zeker van mijn zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |